Πλαστικο καπακι μηχανης και πιθανες δυσλειτουργιες

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31531 από nikitas tsi
Θελω τη γνωμη σας,ενας γειτονας μου εχει ενα Seat Leon και προσφατα του καηκε ο ενας πολλαπλασιαστης.
Στη Seat που πηγε του ειπανε το εξης,κατα τους καλοκαιρινους μηνες να βγαζεις το πλαστικο καπακι διοτι υπερθερμαινεται ο χωρος του κινητηρα και ειδικοτερα οι πολλαπλασιαστες με αποτελεσμα να μειωνεται το προσδοκιμο ζωης τους.
Επισης το πλαστικο καπακι εγκλωβιζει καυτο αερα οταν παρκαρουμε με αποτελεσμα να κανει υγροποιηση ο αερας καθως κρυωνει η μηχανη και να δημιουργει προβληματα με υγρασια στους πολλαπλασιαστες.
Σαν σκεπτικο και σαν αιτιολογια βλαβης δεν μου φαινεται παραλογη αλλα θα θελα και τις δικες σας αποψεις.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31533 από aceoscy
Νικητα αν ηταν ετσι γιατι το εβαλε ο κατασκευαστης και αλλες εταιριες πχ η mercendes ειναι τελιος κλειστος ο κινητηρας του με πλαστικα

ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31535 από nikitas tsi
Σωστο κι'αυτο αλλα σκεψου οτι με μηδαμινο κοστος θα μπορουσε να εβαζε και τρυπητα δισκοφρενα αφου ειναι αποδεδειγμενα καλυτερα.
Επιπλεον το πλαστικο καπακι παιζει ρολο εντυπωσιασμου και εμφανισης.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31536 από aceoscy
ναι αλλα αν κανει ζημια τοτε ειναι για τα μπαζα οι ανθρωποι

ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31537 από nikitas tsi
Τουλαχιστον ετσι του απαντησαν μετα απο τη βλαβη οι τεχνικοι της SEAT.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31569 από Coo
Αν και όχι μηχανικός και γνώστης, δε μου ακούγεται ιδιαίτερα λογικό. 'Η τουλάχιστον το πλαστικό καπάκι δεν πιστεύω ότι έχει τόσο σημαντικές επιπτώσεις ώστε να προκαλέσει βλάβη.
Πρώτα από όλα, για μένα είναι πέραν αμφιβολίας σίγουρο ότι όλα αυτά είναι ελεγμένα και σχεδιασμένα από το εργαστήριο σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτου παγκοσμίως. Θα ήταν το λιγότερο αφελές να μην έχουν υπολογίσει τις επιπτώσεις ή μη για το παραμικρό εξάρτημα στη λειτουργία ενός κινητήρα και των περιφερειακών του. ΚΑι η διαφορα χειμώνα με καλοκαίρι να είναι...20-25 βαθμοί; Σιγά τη διαφορά, αν αναλογιστεί κανείς τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στο χώρο της μηχανής. Αντίστοιχα, η υγρασία που αντιμετωπίζει το χειμώνα το αυτοκίνητο είναι πολλαπλάσια από αυτή που πιθανόν να παρουσιάζεται μέσα από το καπάκι.
Πέρα από αυτό, πόσο θερμοκρασία να εγκλωβίζει το καπάκι; Σίγουρα λιγότερη από τη θερμοκρασία που εκπέμπει ένας κινητήρας σε λειτουργία. Πιθανότατα το καπάκι όχι απλά να μην επιβαρύνει, αλλά και να βοηθάει στη μή μετάδοση της ακτινοβολίας της θερμότητας απευθείας πάνω σε ένα εξάρτημα, όπως για παράδειγμα ο πολλαπλασιαστής.
Τώρα αν οι φίλοι στη Seat παρατήρησαν τέτοιου είδους δυσλειτουργία στο συγκεκριμένο σημείο θα πρέπει κατα την ταπεινή μου γνώμη να ανατρεξουν καλύτερα πρώτα στην ποιότητα κατασκευής και αντοχής των πολλαπλασιαστών και ύστερα στις επιπτώσεις που έχει το καπάκι.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31594 από aceoscy
συμφωνω

ΑΝΤΡΕΑΣ VW EOS TSI 2009

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31668 από rallakias
Η θερμοτητα που θα εκλείεται στο καπώ της μηχανης μηπως επηρρεασει το χρώμα του?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31673 από nikitas tsi
Το εχω σκεφτει κι'αυτο αλλα τι την εχουμε την θερμο-ηχομονωση?
Αλλα αυτοκινητα δεν εχουν καθολου μονωση.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31677 από Corbil
Δε νομίζω Νικήτα οτι ο Βασίλης το εννοεί σοβαρά αυτό που ρωτάει

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31683 από Jimmy LarisEOS
Μιας και λέμε για το καπάκι ξέρει κανείς πως βγαίνει;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31684 από Coo
Jimmy LarisEOS έγραψε:

Μιας και λέμε για το καπάκι ξέρει κανείς πως βγαίνει;


www.vweos.gr/eosforu...o
an-115ps#17638

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31692 από Corbil
Κουμπωτόν

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31696 από Guardian
Jimmy δες το λίνκ που έχει αναρτήσει παραπάνω ο coo

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31709 από rallakias
Corbil έγραψε:

Δε νομίζω Νικήτα οτι ο Βασίλης το εννοεί σοβαρά αυτό που ρωτάει


Οχι παιδια ,σοβαρα το ρώτησα.
Σκέψεις κάνω....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31717 από Coo
rallakias έγραψε:

Corbil έγραψε:

Δε νομίζω Νικήτα οτι ο Βασίλης το εννοεί σοβαρά αυτό που ρωτάει


Οχι παιδια ,σοβαρα το ρώτησα.
Σκέψεις κάνω....


Πολύ πιθανό αλλά και πολύ μακροχρόνια. Οι αντοχές που έχει το χρώμα αν είναι πραγματικά ποιοτικό και με τα κατάλληλα υποστρώματα είναι πολύ μεγάλες. Είναι όμως μόνο ένα μέρος της εξίσωσης αφού το χρώμα επηρεάζεται και από άλλους παράγοντες όπως η έκθεση στον ήλιο, υγρασία κλπ.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31731 από nikitas tsi
Aν σκεφτειτε οτι μπορει να τηγανιστει αυγο πανω στο καπω τοτε καταλαβαινεται ολοι σας για τι ανοχες μιλαμα.
Παντως η αφαιρεση του πλαστικου δεν βλεπω να προκαλει καποιο κακο,μονο καλο θα'λεγα οπως καλυτερη ψυξη της μηχανης.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31734 από Guardian
Βρε Νικήτα μέσα στο μοτέρ όμως στροβιλίζεται και θερμός αέρας..
Στα fsi παρεπιπτόντως αν βγάλεις το κάπάκι έχεις φόρα παρτίδα την πεταλούδα...
Φαντάζομαι μόνο καλά δεν προκαλεί αυτό...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31752 από Coo
Η κουβέντα μου θυμίζει αξέχαστες συζητήσεις για ..παπάκια. Μη με παρεξηγείτε, δε θέλω να υποβαθμίσω σε καμια περίπτωση τα λεγόμενα όλων μας.
Απλά μου ήρθε στο νού κάποτε που είμασταν παιδιά (που λέει και το άσμα) που βγάζαμε τις ποδιές από το παπάκι "για να παίρνει αέρα η μηχανή", "να μη μου κόβει χιλιόμετρα" και όλα τα σχετικά.
Με ποδιά ή όχι η μηχανή ήταν μια χαρά είτε στη ζέστη είτε στο κρύο. Αν δεν ήταν να είναι μια χαρα΄θα είχε προβλεφθεί στο σχεδιασμό με κάποιο τρόπο να αερίζεται καλύτερα.
Τόσα χρόνια δεν υπήρχαν καπάκια στις μηχανές (παράδειγμα το Samurai που είχα κάποτε, ή ένα Rover 216 στην οικογένεια) τί έπαθαν; τίποτα.
Εδώ και πολλά χρόνια, είτε για ομορφιά/τακτοποίηση, είτε για προστασία από φθορά σε κάποια σημεία του κινητήρα ή των περιφερειακών του, είτε για λόγο που εμείς δεν το γνωρίζουμε και η τεχνολογιά το επιβάλλει, υπάρχουν τα καπάκια και προσωπικά μου αρέσει που υπάρχουν, από το να βλέπω καλώδια, λάδια και τα λοιπά.
Δε νομίζω ότι βγάζοντας το καπάκι κερδίζει κανείς κάτι. Ίσως περισσότερο ρισκάρει να κάνει κακό στη μηχανή του βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Και πάλι ΑΝ κάνει κακό...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31762 από Christaras
+1

Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31764 από Γελάδι
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο ένας παλιός συνάδελφος με Octavia RS είχα βγάλει όλη την μόνωση του καπού της μηχανής. Πραγματικά δεν θυμάμαι αν είχε καπάκι η μηχανή του και αν το είχε βγάλει, αλλά θυμάμαι πολύ καλά που μου έλεγε για την μόνωση αυτή.

Ίσως υπό προυποθέσεις να έχει μία κάποια λογική αλλά μάλλον θα συμφωνήσω περισσότερο με τον Δημήτρη. Κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να επηρεάζει τόσο πολύ.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi