My VW EOS Tuned by Overload
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Iπποδύναμη για ρύθμιση με 95άρα βενζίνη 155άλογα περίπου και ροπή 24+κιλά.
Από ότι μου είπαν η ροπή κ η ιπποδύναμη θα αυξηθούν όταν κάνει adaption ο εγκέφαλος, δλδ μετά από μερικά χλμ.
Και όντως έτσι έγινε, έχοντας κάνει 500χλμ μετά το πρόγραμμα.
Εντυπώσεις:
Χώρος: Η εγκαταστάσεις τους θέλουν δουλειά, αλλά τα παιδιά τα πέτυχα στην μετακόμιση.
Απο ότι είδα τον χώρο, θα γίνει άψογος.
Προσωπικό: 2 προγραμματιστές στα Σπάτα (ο Γιάννης κ ο Γιάννης) και 1 στην Πάτρα (ο Κύριλλος), ο οποίος παίρνει τα δεδομένα του αυτοκινήτου με mail, βάζει το πρόγραμμα και το στέλνει πίσω εντός 15'. Μετά τις δοκιμές και το logάρισμα, αν χρειάζεται τροποποίηση, γίνεται και περνιέται το καινούριο πρόγραμμα. Φιλικό κλίμα, γνώστες του αντικειμένου και άψογη συμπεριφορά.
Πρόγραμμα: Το αυτοκίνητο μου τώρα απλά δεν έχει καμία σχέση με πριν. Πολύ περισσότερη δύναμη, αδιαμφισβήτητα αντιληπτή.
Κατανάλωση: Μείωση περίπου 0,8l/100km με νορμάλ οδήγηση.
Τιμή: 450ευρώ
Διαθέσιμα επίσης τα προγράμματα για 1.4 160 στην ίδια τιμή, και 2.0Τ με 600ευρώ
Προσωπική άποψη: Όλα τα προγράμματα του είδους είναι τύπου κονσέρβα, απλά ο καθένας τα χρεώνει όσο θέλει λόγω επωνυμίας. Επειδή η βελτίωση είναι light νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα κινδύνου των μηχανικών μερών, οπότε κινήθηκα προς
Οverload, κυρίως λόγω χαμηλού κόστους.
Tα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις και δεν αποτελούν διαφήμιση.
Είμαστε σε επαφή πάντως, για κάποια προσφορά για τα μέλη του VWEos.gr
Όταν έχω νεότερα θα ενημερώσω.
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Μεγεια λοιπόν και προσεξε τωρα ,που θα θελεις να οδηγάς συνεχεια.Ενα προγραμμα κανει την οδηγηση ευχαριστηση.
Στα διαδικαστικα τώρα:
1)Με 95αρα και αποδίδει 155 αλογα?Δηλαδή με 100αρα ποσα βγάζει?
2)Η καθυστερηση του γκαζιού μειωθηκε καθόλου?
Με 400€ επιπλέον αγορασες το 160αρι EOS?:clap:
Αυτα για τη μειωση της καταναλωσης δεν πρεπει να τα γράφουμε μου φαινεται γιατι θα μας περνανε για ψευτες.
Εχε το νου σου γιατι αν βγαλει προβλημα ,θα στο βγάλει τώρα κοντα.Πλάκωσε το ''για δοκιμη'' καθαρα.Για τη φουκαριαρα τη μανα σου.Δεν φταις εσυ-δοκιμες κανεις!Κολα και σε κανενα αλλο 122αρι EOS ναδουμε τι ψαρια πιανεις τώρα.
Με γεια λοιπόν!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Συγγνώμη που βγαίνω λιγάκι εκτός αλλά Βασίλη μου είπε ο Νικήτας εντυπώσεις για το δικό σου και εντυπωσιάστηκα... Φαντάσου αυτός που το έζησε κιόλας... :ole:
Πασχάλη μπορείς να τα στήσεις και με εμένα να δεις αν πηγαίνει καλύτερα!! :lol: :lol:
@ Πασχάλη.
Με γειες φίλε!!!! Μακάρι να αποδειχτεί πολύ καλή επιλογή και ευχαριστούμε για την προσπάθεια της προσφοράς όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Πόσο να δώσει η 100άρα; 2-3 άλογα;
Η μείωση της κατανάλωσης πάντως ισχύει.
Το θέμα Βασίλη, και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, είναι ότι μπορεί στην μέγιστη ιπποδύναμη να μην κερδίζω τόσο (20) άλογα περίπου, αλλά στα σημεία, στο χαμηλό φάσμα στροφών κερδίζω περισσότερο, με αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακή η διαφορά.
Με την καθυστέρηση δεν είδα διαφορά γιατί φοράω Sprint Booster.
Θέλω να μου πεις παρεπιπτόντως πως καταλαβαίνεις την ποιότητα της βενζίνης μέ Vag-Com?
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Γελάδιε το λυπάμαι να το σκίσω το αμάξι για να τα στήσουμε...
χαχαχα χαχαχα χαχαχα χαχαχα
Φοβιτσιάρη... :PPPP
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Με 400€ επιπλέον αγορασες το 160αρι EOS?:clap:
Οι διαφορές με το 160άρι δεν είναι μόνο τα άλογα Βασίλη... Μέχρι και δισκόφρενα διαφορετικά έχουν...
Σίγουρα όμως κρίνοντας από τον ενθουσιασμό του Πασχάλη την Κυριακή που το συζητούσαμε είναι μια πολύ καλή βελτίωση σε χαμηλό κόστος (πάντα σε σχέση με τα υπόλοιπα προγράμματα).
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Βασίλη θεωρώ ότι είναι απόλυτα λογικό να πέφτει και η κατανάλωση. (Στην νορμάλ οδήγηση πάντα...) Έτσι δεν είναι;; Εσύ τελικά είδες ότι δεν ισχύει αυτό, μετά από αυτόν τον καιρό που το έχεις...
Συγγνώμη που βγαίνω λιγάκι εκτός αλλά Βασίλη μου είπε ο Νικήτας εντυπώσεις για το δικό σου και εντυπωσιάστηκα... Φαντάσου αυτός που το έζησε κιόλας... :ole:
Εγω αν το ακουγα χωρις να το εχω δει ,δεν θα το πιστευα οτι μειωνεται η καταναλωση.Στην πράξη μειωνεται 10% η καταναλωση .ειδικα μεσα στην πόλη γιατι πλέον πατάς λιγότερο το γκάζι για να πάει το ιδιο με πριν το αυτοκινητο.Τι λιγότερο δηλαδή ,απλα το χαιδεύεις !
Το δικο μου δυστυχώς με τα Bridgestone Turanza 215/55-16 ,γράφει ασυστολα με 2α και εννιοτε και με 3η.Ο Νικητας δεν ειδε τιποτα στην ασφαλτο γυαλι της Πετρουπολης και με κρυα λάστιχα.Αν πας σε καλή ασφαλτο με 2α και πατησεις τερμα γκαζι ,κολλας στο καθισμα.Αυτο ειναι ενα μειονεκτημα της δικης μου βελτιωσης ,οτι χάλασε η ομοιογένεια του αυτοκινητου.Ελπίζω να μην ισχύει το ιδιο και για το 122άρι του Πασχάλη
Αναγκάστηκα να αγοράσω ζαντολάστιχα 235/45-17
Magnum έγραψε:
Bασίλη η ιπποδύναμη είναι μέσω vag-com οπότε δεν είναι 100% σωστή. (Αυτός μου είπε 152άλογα περίπου, αλλά θα αυξηθεί όταν κάνει adaption). Oπότε το 155 το υποθέτω εγώ.Αυτό που μετράει περισσότερο είναι είναι η ροπή που ξεπερνάει το 160άρι μαμά.
Πόσο να δώσει η 100άρα; 2-3 άλογα;
Η μείωση της κατανάλωσης πάντως ισχύει.
Το θέμα Βασίλη, και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, είναι ότι μπορεί στην μέγιστη ιπποδύναμη να μην κερδίζω τόσο (20) άλογα περίπου, αλλά στα σημεία, στο χαμηλό φάσμα στροφών κερδίζω περισσότερο, με αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακή η διαφορά.
Με την καθυστέρηση δεν είδα διαφορά γιατί φοράω Sprint Booster.
Θέλω να μου πεις παρεπιπτόντως πως καταλαβαίνεις την ποιότητα της βενζίνης μέ Vag-Com?
To 122αρι μοτέρ δεν πάει πανω απο 155 αλογα.Καπου εκει τελειωνει η τουρμπινα.
Γενικα το προγραμμα για 100αρα μπορει να σου δωσει εως και 10 αλογα ,σε αυτα τα επιπεδα ιπποδυναμεων.Το adaptation μην περιμενει να δωσει πανω απο 1-2% (λόγια του Κύριλλου) .
Το θεμα οπως το λες ειναι .Δεν ειναι τα αλογα ψηλά όσο η αυξηση της ροπής χαμηλά και η μεταμορφωση του κινητηρα μεσα στην πόλη.Η καμπύλη ροπής φουσκώνει ολοκληρη σε ολο το φασμα της.
Το προγραμμα για 95αρα για να κόψει μοιρες αβανς (κακης ποιοτητας βενζινη) πρέπει να βάλεις πετρέλαιο μεσα......
Πάντως αν θελεις loggαρισε το channel 020 στο block 01-Εngine.Ειναι το Knock control και κάθε ενα απο τα 4 παραθυρα σου δειχνει ποσες μοιρες αβανς εκοψε ο καθε κυλινδρος.Μεχρι 6 μοιρες ειναι καλά.Εσενα δεν θα κοβει καθολου.
Επίσης loggαρισε το 003 (χρονισμος αναφλεξης) να δούμε ποσο επιθετικο ειναι το προγραμμα και το 115 Boost pressure (πιεση τουρμπίνας).Στο 115 - 3 εινα το requested και στο 115-4 το actual pressure.
Μετα αν θες κανε ενα γραφημα και ποσταρε το να δουμε πως τα πας.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- touzas088
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 348
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πασχαλη ξανα βαλε το καπακι θα το χαλασεις το αμαξι, φιλικη συμβουλη, το ειχαμε κανει σε yaris.... :surrender:
Έντυ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μεγιές ρε αγόρι και ξανακούμπωσε το καπάκι στο φίλτρο...
++1
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- okapi
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Καταρχήν με 'γειά!
Αν όντως όλα τα προγράμματα είναι κονσέρβα όπως λες, το χτύπησες σε πολύ καλή τιμή.
Εγώ για 122πάντα, είχα βρει τις revo που υποσχόταν επιδόσεις εφάμιλλες με το overload στα 800€.
Η revo δίνει και εγγύηση πάντως.. Εσένα σου δώσανε;
@rallakias
Για να κάνεις «δυναμομέτρηση» με vagcom, πρέπει να logάρεις στροφές και ροπή και μετά να τα επεξεργαστείς στο excel για να βγάλεις ίππους και γράφημα. (με μερικές μετατροπές στις μονάδες)
Με ένα φίλο με golf dsg που το δοκίμασαμε βγήκε μια χαρά με logging στο automatic transmission torque out του κιβωτίου και engine speed (στροφές)
Για εμάς με το χειροκίνητο, που θα βρω ένδειξη για τη ροπή;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Σε 2η φάση θα μπλέξω με vag-com..
To 2% στα 152 άλογα είναι 3 άλογα...
Εγγύηση μηχανικών μερών δεν πήρα.
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
153 αλογα,155 κατ'εκτιμηση εβγαλες στον στροφαλο η στο τροχο??
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Σε 1η φάση θα κλείσω το φίλτρο...
Σε 2η φάση θα μπλέξω με vag-com..
To 2% στα 152 άλογα είναι 3 άλογα...
Εγγύηση μηχανικών μερών δεν πήρα.
Ενα ένα μας τα λές τα ωραία
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δηλαδη κερδισες γυρω στα 15 αλογα τελικα.
Δεν το προσεγγίζεις σωστά!Κέρδισε 4+ κιλά ροπής σε ολο το φάσμα των στροφών.
okapi έγραψε:
@magnum
Καταρχήν με 'γειά!
Αν όντως όλα τα προγράμματα είναι κονσέρβα όπως λες, το χτύπησες σε πολύ καλή τιμή.
Εγώ για 122πάντα, είχα βρει τις revo που υποσχόταν επιδόσεις εφάμιλλες με το overload στα 800€.
Η revo δίνει και εγγύηση πάντως.. Εσένα σου δώσανε;
Οτι εγγυηση δινει η Revo ,την ιδια εγγυηση δινει και η overload και ολοι οι βελτιωτές.Εγγυηση που καλύπτει τον εγκέφαλο και το προγραμμα.
okapi έγραψε:
@rallakias
Για να κάνεις «δυναμομέτρηση» με vagcom, πρέπει να logάρεις στροφές και ροπή και μετά να τα επεξεργαστείς στο excel για να βγάλεις ίππους και γράφημα. (με μερικές μετατροπές στις μονάδες)
Εγω δεν ειπα να κανει δυναμομετρηση με vag com.Ασε που απο οτι λέει την εχει ηδη κάνει.
okapi έγραψε:
Για εμάς με το χειροκίνητο, που θα βρω ένδειξη για τη ροπή;
Η ροπή φαινεται στο channel 120 στο 3ο πεδίο και μετριέται σε Nm.
Για μετατροπή σε δύναμη , ακολουθήστε τον παρακάτω τύπο:
(0.738 x Nm x RPM) / 5252 = Ηρ
Σημ:Nm x 0.738=lbft
Magnum έγραψε:
Εγγύηση μηχανικών μερών δίνει μόνο η abt που το προγραμμα της έχει 1500 ευρώ...
Εγγυηση μηχανικών μερών δινει μόνο η abt και μονο αν πληρώσεις 1500€ επιπλέον της τιμης του προγραμματος.
Πασχάλη σε φάγανε να κλεισεις το καπάκι του φίλτρου!!!Γιατι?Οπως ειναι τώρα τι διαφορα εχει απο μια φιλτροχοάνη?
Τι μπορει να πάθει?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Εγγύηση μηχανικών μερών δίνει μόνο η abt που το προγραμμα της έχει 1500 ευρώ...
χωρίς να το έχω ψάξει ιδιαίτερα και διορθωστε με αν κάνω λάθος, έχω την εντύπωση ότι δικη τους εγγύηση δίνουν MTM, Revo και ΑΒΤ...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Σωστά Δημήτρη και η ΜΤΜ δίνει εγγύηση ----> www.mtm-online.de/en...e και μάλιστα έχει και πολλές options για το τι είδους εγγύηση θα πληρώσεις για να χεις το κεφάλι σου ήσυχο.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.