- Δημοσιεύσεις: 29
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ήρθε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ
- giorgostd
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
Ήρθε η ώρα να αλλάξω λάστιχα και αμορτισέρ (το αυτοκίνητο το πήρα πριν κανα 2μηνο, εχει 130.000χλμ και δεν έχει αλλάξει ποτέ αμορτισέρ. Δυστυχώς δεν ξέρω αν είναι τα σπορ)
Διάβασα εδώ στο φόρουμ και είδα ότι τα μαμά αμορτισέρ είναι sachs και ότι πολλοί έχετε πειραματιστεί με τα bilstein b6, αλλά έχω και μερικές έξτρα ερωτήσεις:
1. έχω έναν λαστιχά τον οποίο εμπιστεύομαι πολύ και σε αυτόν έχω πάει και άλλα αυτοκίνητα στο παρελθόν και μου πρότεινε να βάλω τα bilstein b6, για κάτι πιο σκληρό με καλύτερο κράτημα αν θέλω. Υπάρχει πιθανότητα να προκαλέσει ζημιά στους μηχανισμούς της οροφής λόγω κραδασμών;
2. επίσης μου είπε ότι αν θέλω κάτι πιο μαλακό αξίζουν τα koni (νομίζω αυτά εδώ . τα έχει δοκιμάσει κανείς;
3. Θα προτιμούσατε τα παραπάνω σε σχέση με τα "εργοστασιακά"; ποια ακριβώς sachs είναι;
Δεν έχω θέμα με το οπτικό του αυτοκινήτου, δεν θέλω χαμήλωμα δηλαδή ή κάτι τέτοιο, μόνο να βάλω αυτά που θα προσφέρουν το καλύτερο κράτημα χωρίς να επιβαρύνουν την οροφή ή κάνουν πιο δυνατούς οποίους ήχους κάνει ήδη στις λακούβες το όλο σύστημα ηλιοροφής-οροφης.
Ευχαριστώ!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Καλωσήρθες στην παρέα μας λοιπόν! Καλοτάξιδο εύχομαι και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!giorgostd έγραψε: Χαιρετώ την παρέα!
Ήρθε η ώρα να αλλάξω λάστιχα και αμορτισέρ (το αυτοκίνητο το πήρα πριν κανα 2μηνο, εχει 130.000χλμ και δεν έχει αλλάξει ποτέ αμορτισέρ. Δυστυχώς δεν ξέρω αν είναι τα σπορ)
Διάβασα εδώ στο φόρουμ και είδα ότι τα μαμά αμορτισέρ είναι sachs και ότι πολλοί έχετε πειραματιστεί με τα bilstein b6, αλλά έχω και μερικές έξτρα ερωτήσεις:
1. έχω έναν λαστιχά τον οποίο εμπιστεύομαι πολύ και σε αυτόν έχω πάει και άλλα αυτοκίνητα στο παρελθόν και μου πρότεινε να βάλω τα bilstein b6, για κάτι πιο σκληρό με καλύτερο κράτημα αν θέλω. Υπάρχει πιθανότητα να προκαλέσει ζημιά στους μηχανισμούς της οροφής λόγω κραδασμών;
2. επίσης μου είπε ότι αν θέλω κάτι πιο μαλακό αξίζουν τα koni (νομίζω αυτά εδώ . τα έχει δοκιμάσει κανείς;
3. Θα προτιμούσατε τα παραπάνω σε σχέση με τα "εργοστασιακά"; ποια ακριβώς sachs είναι;
Δεν έχω θέμα με το οπτικό του αυτοκινήτου, δεν θέλω χαμήλωμα δηλαδή ή κάτι τέτοιο, μόνο να βάλω αυτά που θα προσφέρουν το καλύτερο κράτημα χωρίς να επιβαρύνουν την οροφή ή κάνουν πιο δυνατούς οποίους ήχους κάνει ήδη στις λακούβες το όλο σύστημα ηλιοροφής-οροφης.
Ευχαριστώ!
Όσο πιο σκληρή ανάρτηση βάλεις, τόσο περισσότερο θα κοπανάει το αυτοκίνητο μέσα στην καμπίνα. Βέβαια το ίδιο ισχύει και για την ζάντα και το προφίλ του ελαστικού που θα βάλεις, μεγαλύτερη ζάντα με μικρότερο προφίλ ακόμα και πέτρα να πατήσεις, τον κραδασμό θα τον πάρεις στην καμπίνα.
Εμένα φοράει την sport μαμά ανάρτηση και δεν μπορώ να πω ότι έχει διαφορά στον κραδασμό από ότι ένα ας πούμε cosmfortline. Παίζει ρόλο και το ελατήριο βέβαια. Είναι πολλά που πρέπει να συνυπολογίσεις.
Η οροφή πιστεύω ότι δεν θα δημιουργήσει θέματα αν κινηθείς σε νορμάλ επίπεδα. Το αυτοκίνητο μας έχει χαμηλό κέντρο βάρους έτσι κι αλλιώς και στρίβει πάρα πολύ καλά ακόμα και με τις μαμά αναρτήσεις.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgostd
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 29
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ο λαστιχάς μου λέει ότι άλλο το αμορτισέρ που βγάζει η sachs και πουλάει ανεξάρτητα και άλλο αυτό που δινει στις αντιπροσωπείες (με τον ίδιο κωδικό προϊόντος πάντα).
Αυτό που πουλάει ανεξάρτητα, λέει, είναι χαμηλής ποιότητας και προδιαγραφών, οπότε λέει καλύτερα να βάλω Koni/Bilstein ή αν θέλω τα "μαμά" να πάω στην αντιπροσωπεία να τα βάλω.
Ισχύει κάτι τέτοιο;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4438
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Και σιγουρα δεν ειναι χαμηλης ποιοτητας.
Πληροφοριακα φοραω την σπορ αναρτηση.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgostd
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 29
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Σχετικα με τα Bilstein τα B6 (κίτρινα), μήπως έχει κανείς εμπειρία αν αυξάνουν τα "κουδουνίσματα" μέσα στο αυτοκίνητο;
Έχω και 17αρα ζάντα με μικρο προφιλ (235/45/17) οπότε φαντάζομαι έχει εξορισμού πιο πολλούς από τα "στοκ" eos)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pipilas
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 61
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgostd
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 29
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
pipilas έγραψε: καλησπερα,εγω φοραω την ιδια διασταση ελαστικου με το δικο σου και φοραω επισης β8 bilstein με 5ποντα apex ελατηρια απο θεμα πατηματος,στριψηματος ειναι η μερα με την νυχτα σε σχεση με τα μαμα!τωρα οσο αναφορα τους ελληνικουσ δρομους λακουβες και τα σχετικα επισης ειναι η μερα με την νυχτα! :klaps: :hahaha: ..βεβαια με τα β6 πυ δεν ειναι τοσο hardcore κ με μαμα ελατηρια σιγουρα θα ειναι πολυ καλυτερο απο τα μαμα κ αποψη μου δεν θα φερνει κραδασμους μεσα λογο τις καλης αποσβεσης κ οτι θα εισαι με μαμα ελατηρια!
Χαχαχα κατάλαβα!
Πάντως έτυχε να το οδηγήσω με ελαστικά με πιο μεγάλο προφίλ (205/55/16) γιατί έστειλα τις άλλες ζαντες για ισιωμα και μου δώσανε προσωρινές. Δεν κάνει τον παραμικρό ήχο μέσα, οταν πέφτεις σε λακούβα! (Χωρίς να έχω αλλάξει ακόμα αμορτισέρ κλπ) μεγάλη διαφορά κάνει το λάστιχο από μόνο του! Με βλέπω να βάζω μικρότερες ζάντες στο μέλλον χαχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pipilas
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 61
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgostd
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 29
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Θα το δοκιμασω και θα ποσταρω εντυπώσεις!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Μπροστά
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πίσω
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Τα ελατήρια έχουν κ αυτά υψηλό κόστος αλλαγής;
Σκεφτόμουν να τα αλλάξω όλα αλλά μιας και θα το δώσω μέσα στο 2019 ίσως κ να τα κρατήσω.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Captain
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- "Ζώ από την Θάλασσα".
- Δημοσιεύσεις: 98
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4438
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Ενω στην πλευρα του οδηγου αναμεσα σε ροδα και φτερο,το δαχτυλο μου δεν μπαινει,δεν προχωραει,στη πλευρα του συνοδηγου αναμεσα σε ροδα και φτερο χωρανε 2 δαχτυλα.
Δηλαδη ειναι εμφανες οτι η πλευρα του συνοδηγου ειναι πιο ψηλα.
το περιεργο ειναι οτι και στις 2 ροδες η αποσταση απο το πατωμα ως το φτερο ειναι 65 εκατοστα,
Πως εξηγειτε αυτο;
Φοραω τη σπορ αναρτηση.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.