- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δυνατότητα πώλησης του προγράμματος από τον πελάτη
Θέλετε για οποιονδήποτε λόγο (πχ. αγορά άλλου αυτ/του η προγράμματος) να πουλήσετε το Overload πρόγραμμά σας ? Κανένα πρόβλημα! Μπορούμε να σας διευκολύνουμε:
Βρείτε εσείς τον αγοραστή και ελάτε μαζί σε εμάς.
Θα απεγκαταστήσουμε το βελτιωτικό πρόγραμμα από το αυτ/το σας και θα το εγκαταστήσουμε στο αυτοκίνητο του αγοραστή χωρίς καμιά χρέωση*.
Απαραίτητη προϋπόθεση βεβαίως είναι η ECU του αγοραστή να είναι συμβατή με την δική σας ( ίδια part number & software versions )
Η Revo δεν ειναι σίγουρο οτι το κάνει ακομα και αν ειναι ίδιος ο αλλος εγκέφαλος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gustavo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Να σημειώσω επίσης οτι παρατηρώ μείωση της κατανάλωσης εντός πόλης γύρω στο -10% σε νορμάλ οδήγηση.
Το αυτοκινητο εχει πλέον περισσοτερη δυναμη και πατας λιγοτερο το γκαζι για να πας το ιδιο με παλιά.Το πρόβλημα ειναι να μην παρασυρθεις απο τη δυναμη και το πλακώσεις στα γκάζια.:fapa:
Καλορίζικο και από εμένα. Δηλαδή αν και αυξήθηκαν τα άλογα παρατηρείται μικρότερη κατανάλωση? Αυτό δεν είναι λίγο παράδοξο? Εκτός πόλης πόσο καίει τώρα? 0-100 πόσο? Αρχίζω να ψήνομαι :good:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Οταν έχεις Βασίλη ενα αυτοκίνητο το οποίο ζυγίζει κοντά 1,5 τονο και έχεις καλή ώρα σαν και μένα ενα 1.6 με 115 αλογάκια, τα αλογάκια αυτά ζορίζονται ιδιαίτερα να σύρουν το βαρύ αυτό αμάξωμα. Πάντα μιλάμε για νορμάλ οδήγηση. Εχουμε παρατηρήσει τις εξής καταναλώσεις ιδιαίτερα και μετά τη βόλτα μας στο Ναύπλιο που όλοι πηγαίναμε κονβόι με 120 χλμ. Το δικό μου έγραψε μέση 7.9 τα 122αρια απο 6.5 μέχρι και 7.2, τα 160αρια ακόμα λιγότερο.
Εαν όμως είσαι γκαζίκουλας και αρχίζουν τα τούρμπο και τα κομπρεσόρια να δουλευουν στα ψηλά τότε θα δείς τι θα πεί ρουφήχτρα. Γι αυτό και λέει ο ραλάκιας για νορμάλ οδήγηση.
Αντε όμως τώρα να ορίζεις στο πόδι σου 210 άλογα. Είναι δυνατόν να κάτσεις φρόνιμα? :shades: :shades: :shades:
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gustavo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Μεγάλο δίλημμα πάντως για την αξιοπιστία του κινητήρα :xmmmmmmm, τα παιδιά στον Παζαρόπουλο(όπου λένε θα ισχύει η εγγύση) με έχουν ψιλοψήσει.. είδωμεν
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Γιατι όπως και να ειναι ,μετα απο λίγο παρασύρεσαι και το πατας το ατιμο το γκάζι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- okapi
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Φίλε rallakias, στην τιμή των 850€ περιλαμβάνεται και το select plus;
Οχι!:no:
Το select plus κοστιζει 370€ και το απλό select κοστιζει 270€.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Οχι!:no:
Το select plus κοστιζει 370€ και το απλό select κοστιζει 270€.
Και τί είναι αυτά τα select και select plus είπαμε;;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Η νέα γενιά χειριστηρίων SPS “select”, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να επιλέξει ανάμεσα σε “stock” λειτουργία (εργοστασιακή ιπποδύναμη), σε “performance” και λειτουργία “anti-thieft”.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
REVO SPS Select Plus
Για τους πιο ‘ανήσυχους’, υπάρχει το χειριστήριο SPS ‘‘Select Plus’’, το οποίο διαθέτει όλες τις λειτουργίες του SPS ‘‘Select’’ (stock, performance 95ron, antithieft), αλλά διαθέτει επιπλέον τη δυνατότητα μικρορύθμισης του προγράμματος, επεμβαίνοντας στην πίεση του τούρμπο και στο χρονισμό της ανάφλεξης, με στόχο είτε τη μέγιστη αύξηση της ιπποδύναμης, είτε την προσαρμογή του προγράμματος στις απαιτήσεις του χρήστη και στο στυλ οδήγησής του.
Επιπλέον, με την επιλογή της ανάλογης ρύθμισης, το πρόγραμμα μπορει να μπει σε κατάσταση "Valet mode", όπου ο κινητήρας λειτουργεί έως 3.000σ.α.λ.
www.cargate.gr/_Peri...0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Ας πούμε ότι έχεις αυτόν τον "επιλογέα". Εάν αλλάξεις τον τρόπο λειτουργίας της μηχανής, αλλάζει αμέσως; Δηλαδή, δεν απαιτούνται κάποια χιλιόμετρα ώστε να προσαρμοστεί η μηχανή και αισθητήρες της;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ερώτηση...
Ας πούμε ότι έχεις αυτόν τον "επιλογέα". Εάν αλλάξεις τον τρόπο λειτουργίας της μηχανής, αλλάζει αμέσως; Δηλαδή, δεν απαιτούνται κάποια χιλιόμετρα ώστε να προσαρμοστεί η μηχανή και αισθητήρες της;
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!Αν είναι χαζό αυτό που ρωτάω, συγγνώμη, αλλά όλοι ξέρετε ότι στις βελτιώσεις είμαι στούρνος!
Τον επιλογέα τον βάζεις στην OBD με ανοικτο το διακοπτη της μηχανης ,αλλα χωρίς να δουλεύει ο κινητηρας.Τον βάζεις για 3-5 δευτερόλεπτα μεχρι να κανει ενα ''μπίπ'' και τον βγάζεις.Μετα κλείνεις το διακόπτη της μηχανης , τον ξανα-ανοιγεις και βαζεις μπρος με το νεο προγραμμα πλέον.
Στην πράξη ειναι περασμένα στον εγκεφαλο ολα τα προγραμματα .Το stock ,το 95 Οκτανια ,το 98 ,το 100 κτλ...Το select plus ειναι απλα ενας ''διακοπτης''. Η εναλλαγή αναμεσα στα προγράμματα γινεται άμεσα κατα (ας πούμε) 98% .Το υπόλοιπο 2% το κερδιζεις μετα απο λίγα χιλιομετρα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Σιγουρα εχει ενα τετοιο συστημα η BMW M5 ,με ενα κουμπι απο 507 πολεμικα αλογα το κατεβαζεις σε οικογενειακη εκδοση 400 ιππων και τουμπαλιν.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
OFFTOPIC
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
To θυμηθηκα που είπες για το κουμπι της M5.Το εχει και η Μ6 .Μιλάμε για ήχο επιδόσεις και εμφάνιση απο ''άλλο πλανητη''...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Κατι παρομοιο αν δεν κανω λαθος τη μαρκα εχει και το Mitsubishi colt czt,εχει ενα κουμπακι,,η οταν καταλαβαινει τη πιεση στο overboost σου δινει extra 10% ιπποδυναμη για 15 δευτερολεπτα ωστε να ολοκληρωσεις ενα προσπερασμα ή κατι αναλογο
Τί λες τώρα;;; :wtf:
Κάνεις και προσπέραση από πάνω άμα λάχει;;
Σαν το Turbo Boost του ΚΙΤΤ!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πριν τον προγραμματισμο αν και η Vw δηλωνει 0-100 σε 8,7sec ,δεν ειχα καταφερει να κατεβω κατω απο τα 9,5 με 10 sec γιατι η 2α στον κοφτη ,δεν φτάνει στα 100Km/h ,σταματαει στα 97!
Μετα το προγραμμα ,ο κοφτης ανεβηκε στις 6.500rpm και πλεον με 2α ,ξεπερναει τα 100km/h. Αρα γλυτωνουμε μια αλλαγη ταχυτητας.
Αποτελεσμα:
0-100Km/h @ 7.8sec και θα μπορουσε και καλυτερα σε καλυτερη ασφαλτο και με καλυτερο οδηγο.....
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Κερδος 2 sec στο 0-100 ,κόστος 700€....
Η ενασχόληση με χαζομάρες (μετρηση του 0-100) , αξια ανεκτίμητη.... :superman:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Κερδος 2 sec στο 0-100 ,κόστος 700€....
Η ενασχόληση με χαζομάρες (μετρηση του 0-100) , αξια ανεκτίμητη.... :superman:
χεχεχε χεχεχε χεχεχε
Κοίτα χαρά!!!!
Εύγε Βασίλη! Τουλάχιστον δικαιώνεται η επιλογή σου και το καλό είναι ότι είσαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα! :good: :good:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
H διαδικασία κράτησε περίπου 45 λεπτά και περιελάμβανε: Έλεγχο στο κινητήρα για τυχών σφάλματα ώστε να είναι ΟΚ για την τοποθέτηση του προγράμματος, εγκατάσταση προγράμματος και βόλτα με το διαγνωστικό για να δούμε τυχών σφάλματα και μετρήσεις. Όταν πήγα η αρχική μου σκέψη ήταν να βάλω τη χαμηλή ρύθμιση για 95oct, αλλά με προτροπή του προγραμματιστή επειδή βάζω μόνιμα βενζίνη 97oct και αφού με διαβεβαίωσε ότι δε θα έχω πρόβλημα με πυρακια βάλαμε τη μεσαία ρύθμιση για 98oct. Από την πρώτη δοκιμαστική βόλτα στην ΕΟ η διαφορά φάνηκε, το αυτοκίνητο έχει μεγάλη διαφορά μετά τις 2500rpm, βελτιώθηκε η απόκριση του γκαζιού και η επιτάχυνση της 6ης ταχύτητας μου φάνηκε σαν να είχα 5η. Όπως με ενημέρωσαν το πρόγραμμα θέλει περίπου 150χλμ για να στρώσει καλά όποτε θα βελτιωθεί κι άλλο.
Το κόστος για όλο αυτό είναι 640€ το πρόγραμμα και 185 το χειριστήριο εναλλαγής προγραμμάτων (sps). Στη τιμη του προγράμματος περιλαμβάνονται οι αναβαθμίσεις που γίνονται κατά καιρούς, η αναβάθμιση προγράμματος σε stage 2 κτλ και η δυνατότητα εναλλαγής προγραμμάτων για όσους δεν έχουν sps.
Μέσα από αυτή την εμπειρία έμαθα αρκετά και αναθεώρησα ακόμα περισσότερο σε ότι έχει σχέση με βελτίωση 1ου σταδίου. Αν σκεφτείτε ο οποιοσδήποτε έστω και στην άκρη του μυαλού του μια βελτίωση μπορώ να βοηθήσω όσο θέλετε ακόμα και να πάμε και βόλτα για να δούμε διαφορές.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
και πάλι μεγιές πάντως φίλε..
υς και τα λεφτά πολλά επίσης πως και δεν πήρες κανένα δίλιτρο...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Τώρα όσο αφορά το κόστος του προγράμματος υπάρχουν 3 κριτήρια, 1 πρόγραμμα, 2 προγραμματιστής, 3 κόστος, δυστυχώς δε μπορούμε να τα έχουμε και τα 3 οπότε επιλεγούμε ποια από αυτά μας ταιριάζουν καλύτερα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Χρήστο,ήρεμη οδήγηση και χαλαρές βόλτες θα έκανα με ένα fiat punto cabrio 60 ίππων και όχι με μια πολεμική μηχανή 160 ίππων.cdoum έγραψε: μεγιές θόδωρε...αλλά για μένα τα εος δεν είναι αμάξια για πείραγμα και άλογα,ταχύτητα ...είναι για βόλτες και ήρεμη οδήγηση ...έτσι το ευχαριστιέσαι κιόλας χαχαχα
και πάλι μεγιές πάντως φίλε..
υς και τα λεφτά πολλά επίσης πως και δεν πήρες κανένα δίλιτρο...
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
nikitas tsi έγραψε: Χρήστο,ήρεμη οδήγηση και χαλαρές βόλτες θα έκανα με ένα fiat punto cabrio 60 ίππων και όχι με μια πολεμική μηχανή 160 ίππων.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2
Γεια σου Νικηταρά πολέμαρχε!!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.