1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #19073 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Πάνο φαντάζομαι πως ο Νικήτας εννοεί ότι μιας και ποτέ δεν παίρνουμε τα χρήματα των εξτρά αξεσουάρ στη μεταπώληση, ίσως μπορείς να τα πουλήσεις χώρια, εκτός αν ξαναπάρει vw άλλου τύπου αλλά πάλι 160άρι...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #19086 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Παραλειψη μου,ηθελα να πω σε vw με ιδιο κινητηρα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #19111 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Αν ενδιαφέρεστε να πουλήσετε κάποια στιγμη το ''πρόγραμμα'' σας ,θα πρέπει να κοιτάξετε προς overload μεριά. Μόνο αυτή το κάνει.

Δυνατότητα πώλησης του προγράμματος από τον πελάτη

Θέλετε για οποιονδήποτε λόγο (πχ. αγορά άλλου αυτ/του η προγράμματος) να πουλήσετε το Overload πρόγραμμά σας ? Κανένα πρόβλημα! Μπορούμε να σας διευκολύνουμε:

Βρείτε εσείς τον αγοραστή και ελάτε μαζί σε εμάς.
Θα απεγκαταστήσουμε το βελτιωτικό πρόγραμμα από το αυτ/το σας και θα το εγκαταστήσουμε στο αυτοκίνητο του αγοραστή χωρίς καμιά χρέωση*.
Απαραίτητη προϋπόθεση βεβαίως είναι η ECU του αγοραστή να είναι συμβατή με την δική σας ( ίδια part number & software versions )



Η Revo δεν ειναι σίγουρο οτι το κάνει ακομα και αν ειναι ίδιος ο αλλος εγκέφαλος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • gustavo
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #19128 από gustavo
Απαντήθηκε από gustavo στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
rallakias έγραψε:

Να σημειώσω επίσης οτι παρατηρώ μείωση της κατανάλωσης εντός πόλης γύρω στο -10% σε νορμάλ οδήγηση.
Το αυτοκινητο εχει πλέον περισσοτερη δυναμη και πατας λιγοτερο το γκαζι για να πας το ιδιο με παλιά.Το πρόβλημα ειναι να μην παρασυρθεις απο τη δυναμη και το πλακώσεις στα γκάζια.:fapa:


Καλορίζικο και από εμένα. Δηλαδή αν και αυξήθηκαν τα άλογα παρατηρείται μικρότερη κατανάλωση? Αυτό δεν είναι λίγο παράδοξο? Εκτός πόλης πόσο καίει τώρα? 0-100 πόσο? Αρχίζω να ψήνομαι :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #19140 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
καλώς τον Βασίλη
Οταν έχεις Βασίλη ενα αυτοκίνητο το οποίο ζυγίζει κοντά 1,5 τονο και έχεις καλή ώρα σαν και μένα ενα 1.6 με 115 αλογάκια, τα αλογάκια αυτά ζορίζονται ιδιαίτερα να σύρουν το βαρύ αυτό αμάξωμα. Πάντα μιλάμε για νορμάλ οδήγηση. Εχουμε παρατηρήσει τις εξής καταναλώσεις ιδιαίτερα και μετά τη βόλτα μας στο Ναύπλιο που όλοι πηγαίναμε κονβόι με 120 χλμ. Το δικό μου έγραψε μέση 7.9 τα 122αρια απο 6.5 μέχρι και 7.2, τα 160αρια ακόμα λιγότερο.
Εαν όμως είσαι γκαζίκουλας και αρχίζουν τα τούρμπο και τα κομπρεσόρια να δουλευουν στα ψηλά τότε θα δείς τι θα πεί ρουφήχτρα. Γι αυτό και λέει ο ραλάκιας για νορμάλ οδήγηση.
Αντε όμως τώρα να ορίζεις στο πόδι σου 210 άλογα. Είναι δυνατόν να κάτσεις φρόνιμα? :shades: :shades: :shades:

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!


ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • gustavo
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #19148 από gustavo
Απαντήθηκε από gustavo στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Ναι δεν το συζητώ, αδύνατο να μην το λιώσεις :gun: !! αλλά πάντα μιλώντας για normal οδήγηση μου κάνει εντύπωση η μικρότερη κατανάλωση στους 220hp. Αν ισχυει then good news!

Μεγάλο δίλημμα πάντως για την αξιοπιστία του κινητήρα :xmmmmmmm, τα παιδιά στον Παζαρόπουλο(όπου λένε θα ισχύει η εγγύση) με έχουν ψιλοψήσει.. είδωμεν

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #19155 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Φαντάσου οτι εχεις ενα μαχαίρι και το ακόνησες για να κόβει καλύτερα.Τωρα κοβει με μεγαλύτερη ευκολία ,ασκωντας μικροτερη δυναμη!Απλα το θέμα ειναι να μην σου αρέσει και αρχισεις και σφάζεις οτι βρεις γυρω γυρω!!!

Γιατι όπως και να ειναι ,μετα απο λίγο παρασύρεσαι και το πατας το ατιμο το γκάζι!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • okapi
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24246 από okapi
Απαντήθηκε από okapi στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Φίλε rallakias, στην τιμή των 850€ περιλαμβάνεται και το select plus;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24247 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
okapi έγραψε:

Φίλε rallakias, στην τιμή των 850€ περιλαμβάνεται και το select plus;


Οχι!:no:
Το select plus κοστιζει 370€ και το απλό select κοστιζει 270€.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24295 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
rallakias έγραψε:

Οχι!:no:
Το select plus κοστιζει 370€ και το απλό select κοστιζει 270€.


Και τί είναι αυτά τα select και select plus είπαμε;;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24307 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
REVO SPS Select

Η νέα γενιά χειριστηρίων SPS “select”, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να επιλέξει ανάμεσα σε “stock” λειτουργία (εργοστασιακή ιπποδύναμη), σε “performance” και λειτουργία “anti-thieft”.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



REVO SPS Select Plus

Για τους πιο ‘ανήσυχους’, υπάρχει το χειριστήριο SPS ‘‘Select Plus’’, το οποίο διαθέτει όλες τις λειτουργίες του SPS ‘‘Select’’ (stock, performance 95ron, antithieft), αλλά διαθέτει επιπλέον τη δυνατότητα μικρορύθμισης του προγράμματος, επεμβαίνοντας στην πίεση του τούρμπο και στο χρονισμό της ανάφλεξης, με στόχο είτε τη μέγιστη αύξηση της ιπποδύναμης, είτε την προσαρμογή του προγράμματος στις απαιτήσεις του χρήστη και στο στυλ οδήγησής του.
Επιπλέον, με την επιλογή της ανάλογης ρύθμισης, το πρόγραμμα μπορει να μπει σε κατάσταση "Valet mode", όπου ο κινητήρας λειτουργεί έως 3.000σ.α.λ.


www.cargate.gr/_Peri...0

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24312 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Ερώτηση...

Ας πούμε ότι έχεις αυτόν τον "επιλογέα". Εάν αλλάξεις τον τρόπο λειτουργίας της μηχανής, αλλάζει αμέσως; Δηλαδή, δεν απαιτούνται κάποια χιλιόμετρα ώστε να προσαρμοστεί η μηχανή και αισθητήρες της;

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24358 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Γελάδι έγραψε:

Ερώτηση...

Ας πούμε ότι έχεις αυτόν τον "επιλογέα". Εάν αλλάξεις τον τρόπο λειτουργίας της μηχανής, αλλάζει αμέσως; Δηλαδή, δεν απαιτούνται κάποια χιλιόμετρα ώστε να προσαρμοστεί η μηχανή και αισθητήρες της;

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!


ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!


Τον επιλογέα τον βάζεις στην OBD με ανοικτο το διακοπτη της μηχανης ,αλλα χωρίς να δουλεύει ο κινητηρας.Τον βάζεις για 3-5 δευτερόλεπτα μεχρι να κανει ενα ''μπίπ'' και τον βγάζεις.Μετα κλείνεις το διακόπτη της μηχανης , τον ξανα-ανοιγεις και βαζεις μπρος με το νεο προγραμμα πλέον.

Στην πράξη ειναι περασμένα στον εγκεφαλο ολα τα προγραμματα .Το stock ,το 95 Οκτανια ,το 98 ,το 100 κτλ...Το select plus ειναι απλα ενας ''διακοπτης''. Η εναλλαγή αναμεσα στα προγράμματα γινεται άμεσα κατα (ας πούμε) 98% .Το υπόλοιπο 2% το κερδιζεις μετα απο λίγα χιλιομετρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24367 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Κατι παρομοιο αν δεν κανω λαθος τη μαρκα εχει και το Mitsubishi colt czt,εχει ενα κουμπακι,,η οταν καταλαβαινει τη πιεση στο overboost σου δινει extra 10% ιπποδυναμη για 15 δευτερολεπτα ωστε να ολοκληρωσεις ενα προσπερασμα ή κατι αναλογο.

Σιγουρα εχει ενα τετοιο συστημα η BMW M5 ,με ενα κουμπι απο 507 πολεμικα αλογα το κατεβαζεις σε οικογενειακη εκδοση 400 ιππων και τουμπαλιν.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24368 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Αυτα που αναφερεις Νικητα ειναι εργοστασιακες λύσεις και γινονται εν κινησει.Ο επιλογέας της REVO δυστυχως δουλεύει με σβηστη τη μηχανή.Η μονη εταιρεια βελτιωσεων που ξερω με επιλογη αλλαγης χαρτογραφησης εν κινησει ειναι η GIAC.

OFFTOPIC
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 9 Μήνες πριν #24386 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
nikitas tsi έγραψε:

Κατι παρομοιο αν δεν κανω λαθος τη μαρκα εχει και το Mitsubishi colt czt,εχει ενα κουμπακι,,η οταν καταλαβαινει τη πιεση στο overboost σου δινει extra 10% ιπποδυναμη για 15 δευτερολεπτα ωστε να ολοκληρωσεις ενα προσπερασμα ή κατι αναλογο


Τί λες τώρα;;; :wtf:
Κάνεις και προσπέραση από πάνω άμα λάχει;;
Σαν το Turbo Boost του ΚΙΤΤ!!


Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #30106 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Ειπα να κανω και μια μετρηση 0-100 τώρα που αλλαξα ζαντολάστιχα και μπορει να πιάνει κατω το αυτοκινητο και να μην σπινιαρει ασταματητα!
Πριν τον προγραμματισμο αν και η Vw δηλωνει 0-100 σε 8,7sec ,δεν ειχα καταφερει να κατεβω κατω απο τα 9,5 με 10 sec γιατι η 2α στον κοφτη ,δεν φτάνει στα 100Km/h ,σταματαει στα 97!

Μετα το προγραμμα ,ο κοφτης ανεβηκε στις 6.500rpm και πλεον με 2α ,ξεπερναει τα 100km/h. Αρα γλυτωνουμε μια αλλαγη ταχυτητας.

Αποτελεσμα:

0-100Km/h @ 7.8sec και θα μπορουσε και καλυτερα σε καλυτερη ασφαλτο και με καλυτερο οδηγο.....

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Κερδος 2 sec στο 0-100 ,κόστος 700€....
Η ενασχόληση με χαζομάρες (μετρηση του 0-100) , αξια ανεκτίμητη.... :superman:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 6 Μήνες πριν #31518 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
rallakias έγραψε:

Κερδος 2 sec στο 0-100 ,κόστος 700€....
Η ενασχόληση με χαζομάρες (μετρηση του 0-100) , αξια ανεκτίμητη.... :superman:


χεχεχε χεχεχε χεχεχε
Κοίτα χαρά!!!!

Εύγε Βασίλη! Τουλάχιστον δικαιώνεται η επιλογή σου και το καλό είναι ότι είσαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα! :good: :good:

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68114 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Μετά από ώρες διαβάσματος, και κουβέντας με βελτιωτές και παιδιά που έχουν κάνει κάποια βελτίωση κατέληξα στο να βάλω κι εγώ μετά από πολύ καιρό. Ο λόγος που κατέληξα στη revo ήταν το όνομα της, οι νέες χαμηλότερες τιμές που ισχύουν από φέτος, οι επιδόσεις στο πρώτο στάδιο βελτίωσης, η δυνατότητα εναλλαγής προγραμμάτων καθώς και η εταιρία που την εκπροσωπεί.
H διαδικασία κράτησε περίπου 45 λεπτά και περιελάμβανε: Έλεγχο στο κινητήρα για τυχών σφάλματα ώστε να είναι ΟΚ για την τοποθέτηση του προγράμματος, εγκατάσταση προγράμματος και βόλτα με το διαγνωστικό για να δούμε τυχών σφάλματα και μετρήσεις. Όταν πήγα η αρχική μου σκέψη ήταν να βάλω τη χαμηλή ρύθμιση για 95oct, αλλά με προτροπή του προγραμματιστή επειδή βάζω μόνιμα βενζίνη 97oct και αφού με διαβεβαίωσε ότι δε θα έχω πρόβλημα με πυρακια βάλαμε τη μεσαία ρύθμιση για 98oct. Από την πρώτη δοκιμαστική βόλτα στην ΕΟ η διαφορά φάνηκε, το αυτοκίνητο έχει μεγάλη διαφορά μετά τις 2500rpm, βελτιώθηκε η απόκριση του γκαζιού και η επιτάχυνση της 6ης ταχύτητας μου φάνηκε σαν να είχα 5η. Όπως με ενημέρωσαν το πρόγραμμα θέλει περίπου 150χλμ για να στρώσει καλά όποτε θα βελτιωθεί κι άλλο.
Το κόστος για όλο αυτό είναι 640€ το πρόγραμμα και 185 το χειριστήριο εναλλαγής προγραμμάτων (sps). Στη τιμη του προγράμματος περιλαμβάνονται οι αναβαθμίσεις που γίνονται κατά καιρούς, η αναβάθμιση προγράμματος σε stage 2 κτλ και η δυνατότητα εναλλαγής προγραμμάτων για όσους δεν έχουν sps.

Μέσα από αυτή την εμπειρία έμαθα αρκετά και αναθεώρησα ακόμα περισσότερο σε ότι έχει σχέση με βελτίωση 1ου σταδίου. Αν σκεφτείτε ο οποιοσδήποτε έστω και στην άκρη του μυαλού του μια βελτίωση μπορώ να βοηθήσω όσο θέλετε ακόμα και να πάμε και βόλτα για να δούμε διαφορές.

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • cdoum
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #68124 από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
μεγιές θόδωρε...αλλά για μένα τα εος δεν είναι αμάξια για πείραγμα και άλογα,ταχύτητα ...είναι για βόλτες και ήρεμη οδήγηση ...έτσι το ευχαριστιέσαι κιόλας χαχαχα

και πάλι μεγιές πάντως φίλε..

υς και τα λεφτά πολλά επίσης πως και δεν πήρες κανένα δίλιτρο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #68125 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
Επειδή ακούγεται πλέων έντονα ότι στο eos δε βάζουμε πρόγραμμα γιατί δεν είναι κοντραμαξο θέλω να ξεκαθαρίσω γιατί βάζουμε ένα πρόγραμμα. Ο λόγος είναι ότι ζητάμε κάτι λίγο καλύτερο με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος όπου αυτό σημαίνει μια καλύτερη επιτάχυνση και λίγο περισσότερη άνεση στο αυτοκίνητο γενικά στις διαδρομές. Πρόγραμμα δε βάζουν μόνο τα golf polo scirocco που θεωρητικά πάνε για κόντρα αλλά και τα tiguan και touareg που δε νομίζω πως ο οικογενειάρχης θα το κάνει για να μπει στη πιστά. Έχει μεγάλη διαφορά όταν λέμε ότι βάζουμε πρόγραμμα για το καλύτερο και πρόγραμμα για κόντρα, στη πρώτη περίπτωση μένεις στο 1ο στάδιο και είσαι οκ στη δεύτερη είσαι τουλάχιστον στο 2ο στάδιο βελτίωσης και κυνηγάς και το 1 άλογο.

Τώρα όσο αφορά το κόστος του προγράμματος υπάρχουν 3 κριτήρια, 1 πρόγραμμα, 2 προγραμματιστής, 3 κόστος, δυστυχώς δε μπορούμε να τα έχουμε και τα 3 οπότε επιλεγούμε ποια από αυτά μας ταιριάζουν καλύτερα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #68126 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Re: Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

cdoum έγραψε: μεγιές θόδωρε...αλλά για μένα τα εος δεν είναι αμάξια για πείραγμα και άλογα,ταχύτητα ...είναι για βόλτες και ήρεμη οδήγηση ...έτσι το ευχαριστιέσαι κιόλας χαχαχα

και πάλι μεγιές πάντως φίλε..

υς και τα λεφτά πολλά επίσης πως και δεν πήρες κανένα δίλιτρο...

Χρήστο,ήρεμη οδήγηση και χαλαρές βόλτες θα έκανα με ένα fiat punto cabrio 60 ίππων και όχι με μια πολεμική μηχανή 160 ίππων.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #68137 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Re: Απ:1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+

nikitas tsi έγραψε: Χρήστο,ήρεμη οδήγηση και χαλαρές βόλτες θα έκανα με ένα fiat punto cabrio 60 ίππων και όχι με μια πολεμική μηχανή 160 ίππων.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2



Γεια σου Νικηταρά πολέμαρχε!!!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #68139 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
χαχαχα χαχαχα χαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • cdoum
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #68142 από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα 1.4Tsi REVO-Από 160 άλογα στα 220+
έπεσα σε οικογενειάρχες γκαζιάρηδες με εος ή χωρίς..... χαχαχα μην βαράτε ντε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi