- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Πρόγραμμα σε 1.4 122 με υγραέριο
- Candlemass
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
Αυτό αρχικά είναι καλό, γιατί δεν εξαρτάσαι από την ικανότητα και τις γνώσεις του εγκαταστάτη για τη ρύθμιση του συστήματος, αλλά και κακό, γιατί δεν μπορείς να αναβαθμίσεις τον εγκέφαλο με κάποιο πρόγραμμα, πρεπει να είναι μαμα.
Οπότε έπρεπε να διαλέξω, οικονομία ή σπιρτάδα, και διάλεξα το πρώτο.
Επειδή δεν σταμάτησα να παρακολουθώ τις εξελίξεις όμως, έχει εμφανιστεί πρόσφατα η δυνατότητα να συνδυάσεις πρόγραμμα και με το υγραέριο. Αρχικά, βρήκα ότι το REVO είναι συμβατό με τα συστήματα της LandiRenzo, και ειδικότερα μίλησα με Cargate και μου είπαν 2 πράγματα.
www.cargate.gr/block...1
και
www.cargate.gr/%CF%8...#
Λογισμικό πλήρως συμβατό με το λογισμικό του αυτοκινήτου, αλλά και με το λογισμικό της REVO (switch ).
Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το πρόγραμμα της Revo και αν έχει συνεργαστεί κανείς με την Cargate.
Τιμή : 499.00 €
1ο στάδιο:
Φτάνει 155 ίππους, με ροπή 24-26 κιλά. Πίεση τούρμπο 1,3 όβερ, 0,7-0,5 σταθερό. Προτείνεται παράλληλη χρήση και κάποιου πιο ελεύθερου φίλτρου αέρος, σε μορφή πάνελ ή φιλτροχοάνης
Μετά, αν κάποιος έχει εμπειρία, αναλύουμε και τα τεχνικά

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Οσων αφορά την cargate θεωρώ οτι ειναι γνώστες του είδους και θα σου πουν την αλήθεια με ολα τα θετικά και αρνητικά. Τωρα για συνδυασμό προγράμματος και υγραερίου δεν εχω άποψη.
Για μενα αν είναι συμβατό βαλε πρόγραμμα χωρις δεύτερη σκέψη και θα μετανιώσεις που δε το έβαλες απο την αρχη

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Στα υπόλοιπα τα γνωστά, μπουζί σκαστρα σίγουρα και ίσως πολλαπλασιαστες.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Το υγραέριο είναι 105 οκτάνια στο τεπόζιτο σε υγρή μορφή, κατά την αεριοποίηση για τον ψεκασμό χάνει μερικά και έρχεται κοντά στα 100. Ακριβή στοιχεία δεν γνωρίζω, τώρα το ψάχνω παραπάνω.
Αυτό που θέλω να μάθω είναι τι αλλάζει στη συμπεριφορά του κινητήρα με τη νέα χαρτογράφηση. π.χ. θερμοκρασιακά, δουλεύει παραπάνω; Ζορίζεται περισσότερο; Το μείγμα είναι πλουσιότερο;
Επειδή το υγραέριο έχει ξηρότερη καύση, ανεβάζει λίγο μεγαλύτερες θερμοκρασίες και θέλω να εξασφαλίσω -όσο μπορώ- τη μακροζωΐα του κινητήρα.
Με το overboost τι συμβαίνει όταν έχεις πρόγραμμα;
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Επειδή μου είπαν ότι ίσως χρειαστεί και ο διακόπτης, αν και επειδή βάζω αποκλειστικά κατοστάρα βενζίνη (BP) και το υγραέριο είναι κοντά στα 100, με τη ρύθμιση των 100ron θεωρητικά θα δουλεύει...
Από την άλλη, αν χρειαστεί ο διακόπτης, 650€ για 20 άλογα και 3kg ροπής δεν τα λές και ευκαιρία (+ το K&N φιλτρο άλλα 70-80)...

Μην ξεχνάμε ότι τα 122 τα δίνει η VW στον τροχό, ενώ τα 155 η Revo στο στρόφαλο.
Στο διεθνές site δίνει την απόδοση μέχρι 140 άλογα τροχό : www.revotechnik.com/.../
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lancelot
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Εγώ, με βαρύ πόδι, έχω κατανάλωση ~7.5-8.5l/100km LPG + 1.0-1.3l/100km βενζίνη. Σε χαλαρό cruising στην εθνική πάει 6.0 + 0.7 από μετρήσεις που κρατάω από τον Ιούνιο.
Όσον αφορά στο θέμα, έχω νεότερα από κουβέντα που άνοιξα με κάποιον τεχνικό στον εγκαταστάτη, όταν πήγα για το LPG service. Ο εγκέφαλος δεν είναι τόσο black-box απλά έρχεται προρυθμισμένος από το εργοστάσιο, οπότε αν θέλουμε μπορούμε να βάλουμε οποιοδήποτε πρόγραμμα στην ECU και να ξαναρυθμιστεί ο χάρτης του εγκεφάλου του υγραερίου να ακολουθεί αυτόν της βενζίνης.
Το αν θα το κάνω τελικά το σκέφτομαι ακόμα.
Σίγουρα όμως δε θα βάλω revo επειδή δεν κρατάνε backup τον εργοστασιακό χάρτη του αυτοκινήτου, αλλά σου βάζουν μια κοντινή δική τους εκτίμηση/προσέγγιση για το factory mode.
Συν ότι στην overload π.χ. μπορείς να κάνεις τις εναλλαγές μεταξύ των προγραμμάτων και από το διακόπτη του cruise control.
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Είχα ρωτήσει και εγω για υγραέριο αλλα το υγρού ψεκασμού με τις εργοστασιακες αντλίες,μπεκ κλπ και μου χαν πει οτι πρέπει να βγάλω το πρόγραμμα (αυτο οχι στην cargate).Η cargate νομίζω οτι βάζει το landirenzo όχι το Vialle LPDi η καπως ετσι που ειναι υγρού ψεκασμού.
Κάπου εκεί σταμάτησα να ψάχνω γιατι το πρόγραμμα δν το βγάζω για κανένα λόγο.
Επίσης να πώ οτι το SPS για μένα είναι πεταμένα λεφτά.Δεν υπάρχει κανας λόγος να αλλάζεις modes εκτός αν πάς για κόντρες αλλα δεν θες να γεμίζεις συνέχεια 100σταρα.Εγω ρύθιση 98αρας έχω και καθε τρίτη γεμίζω στην τιμή της απλής απο την γνωστή αλυσίδα με το κοχύλι

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
1) ότι είναι κονσέρβα και δεν μπορείς να επέμβεις στις παραμέτρους (π.χ. να λαμβάνει υπ'όψιν το διαφορετικό αβανς του υγραερίου, κάτι που είναι απίστευτα χρήσιμο για προστασία των βαλβίδων) και
2) ότι δεν σου κρατάνε backup από την ECU και αν τελικά υπάρξει πρόβλημα και θές να το επιστρέψεις στην εργοστασιακή κατάσταση, σου βάζουν μια δική τους εκτίμηση του εργοστασιακού χάρτη και όχι τον κανονικό εργοστασιακό.
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
π.χ. ξέρω ότι η Overload έπαιρνε backups της ECU, και όταν το ζήτησα από τον Κύριλλο, ανάμεσα σε άλλα πράγματα, δεν ήταν αρνητικός. Έτσι κι αλλιώς λίγη ώρα παίρνει.
Απλά με τη Revo υπάρχουν αυτοκίνητα στο δρόμο με το σύστημα υγραεριοκίνησης που φοράω χωρίς θέματα, απ' ότι μου είπαν, συν ότι η Cargate υποστηρίζει και Revo και LandiRenzo, οπότε θα βρίσκω άκρη σε ένα μέρος για όλα.
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32
Το δικό μας έχει κινητήρα άμεσου ψεκασμού, οπότε μπαίνει ειδικό κιτ που ψεκάζει κάποιο ποσοστό βενζίνης μόνιμα σε όλο το φάσμα των στροφών. Όσο το φορτίο/οι στροφές αυξάνονται, τόσο αυξάνεται και η συμμετοχή της βενζίνης (κυρίως για λίπανση και μείωση της θερμοκρασίας καύσης) και φυσικά υπάρχουν δικλείδες.
Στο ρελαντί δουλεύει μόνο βενζίνη, όπως νομίζω και πάνω από τις 5.000-5.500rpm.
Το αμάξι δεν το πάω συντηρητικά, έχω βαρύ πόδι (αλλά δεν κάνω κόντρες και δεν το πάω κόφτες, απλά μ'αρέσει να πηγαίνω γρήγορα) και δεν έχω παρατηρήσει να έχει κάνει κιχ (έχω ~20.000 km με υγραέριο και το παρακολουθώ τακτικά με vag.com για missfires).
Χοντρικά, κάθε 18.000km έχω κέρδος 1.000 ευρώ, πάνω στο χρόνο θα έχω κάνει και απόσβεση της εγκαστασης και θα αρχίσει το πραγματικό κέρδος. Αλλά σε κάποιον που θα το πηγαίνει πιο ήρεμα, θα έχει αρκετά μεγαλύτερο κέρδος, λόγω μειωμένης κατανάλωσης κλπ.
Πάντως, τα συστήματα άμεσου ψεκασμού είναι σχετικά καινούργια, δηλαδή έχουν βγεί κάνα-δυο χρόνια και περίσυ άρχισαν να διαδίδονται. Να φανταστείτε, πέρισυ τον Ιούνιο που ρωτούσα συνεργεία της VW ποιός εγκαταστάτης κάνει καλή δουλειά και αν θα έχω προβλήματα με το αέριο, οι περισσότεροι μου έλεγαν ότι δεν παίρνει κάν αέριο το αμάξι.
Οπότε, ό,τι έχετε ακούσει ίσως αναφέρεται σε άλλα (παλιότερα) συστήματα υγραερίου. Επίσης, κάθε αμάξι συμπεριφέρεται διαφορετικά στο αέριο, έχει διαφορετικού τύπου βαλβίδες, διαφορετικής αντοχής έδρες, μπορεί να μην υποστηρίζει μικροψεκασμούς βενζίνης το σύστημα κλπ.
Για το θέμα μας, πλέον με όσους εγκαταστάτες έχω μιλήσει, όλοι μου λένε ότι συνεργάζεται άψογα οποιοδήποτε πρόγραμμα με το υγραέριο, επειδή η ECU του υγραερίου ακολουθεί τους χάρτες της βενζίνης. Ίσως χρειαστεί ρύθμιση για περισσότερη συμμετοχή βενζίνης, για να μένουν τα trims εντός ορίων. Έχω και παράδειγμα γνωστού με 20VT με overload ~250hp με παρόμοιο βαρύ πόδι και να είναι άψογη η συμπεριφορά του υγραερίου, οπότε θεωρητικά δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα, σαν καύσιμο.
Προσωπικά πάντως, έχω επιλέξει να περιμένω προς το παρόν και να μη ρισκάρω ακόμα επειδή δεν έχω αρκετά δείγματα ότι θα είναι όλα απροβλημάτιστα.
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.