- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Πολυεστερικό πίσω καπό (port baggage)
- Guardian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
Less
Περισσότερα
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13611
από Guardian
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Πολυεστερικό πίσω καπό (port baggage) δημιουργήθηκε από Guardian
Πετάχτηκα σήμερα στην αντιπροσωπεία από την οποία αγόρασα το αυτοκίνητο για να παραγγείλω το footrest και είχε ένα τρακαρισμένο eos. Δυστυχώς το τρακάρισμα είναι στο πίσω μέρος και από ότι έμαθα τον τυπάκο τον χτύπησε φορτηγό από πίσω.
Παρατήρησα λοιπόν ότι το πίσω καπό είναι πολυεστερικό. Δεν το γνώριζα και μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση διότι δεν το είχα σκεφτεί.
Άρπαξα λοιπόν την ευκαιρία και ρώτησα αν αυτό συμβαίνει και με άλλα σημεία του αυτοκινήτου. Με διαβεβαίωσαν λοιπόν πως δεν συμβαίνει.
Το παραθέτω απλά γιατί μου έκανε εντύπωση και γιατί ίσως χρειάζεται να προσέχουμε με τι τα γυαλίζουμε σε περίπτωση κουτσουλιάς....
Παρατήρησα λοιπόν ότι το πίσω καπό είναι πολυεστερικό. Δεν το γνώριζα και μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση διότι δεν το είχα σκεφτεί.
Άρπαξα λοιπόν την ευκαιρία και ρώτησα αν αυτό συμβαίνει και με άλλα σημεία του αυτοκινήτου. Με διαβεβαίωσαν λοιπόν πως δεν συμβαίνει.
Το παραθέτω απλά γιατί μου έκανε εντύπωση και γιατί ίσως χρειάζεται να προσέχουμε με τι τα γυαλίζουμε σε περίπτωση κουτσουλιάς....
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13612
από Coo
Δημήτρης
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Πολυεστερικό πίσω καπό (port baggage)
Χρήσιμη πληροφορία Σπύρο. Είναι σίγουρο ότι πολλά μέρη σε όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι η γνωστή "λαμαρίνα", αλλά πολυεστερικά, πλαστικά κλπ... Για παράδειγμα όταν τρακάραμε παλαιότερα με τη γυναίκα μου με το Clio της, το μπροστά αριστερό φτερό το μαζεύαμε από το δρόμο σε κοματάκια (!) εκτός ενός μεγάλου κοματιού που είχε μείνει πάνω στο αμάξι.
Τώρα με το τί πλένουμε-καθαρίζουμε-γυαλίζουμε νομίζω ότι έχει να κάνει περισσότερο με το κερί και τις στρώσεις του χρώματος παρά με την επιφάνεια την οποία έχουν βάψει...
Για τις κουτσουλιές, όπως έχει αναφερθεί και σε άλλο θέμα, ο καλύτερος καθαρισμός ακόμα και όταν αυτές έχουν ξεραθεί είναι το απλό νεράκι της βρύσης. Βρέχεις μια χαρτοπετσέτα, την αφήνεις πάνω στην κουτσουλιά για 1 λεπτό και μετά η κουτσουλιά αφαιρείται πανεύκολα. Το αν θα σου κάνει ζημιά ή όχι εξαρτάται από το πόσο καιρό θα την αφήσεις στολίδι στο Eos σου...Εκεί, πιστεύω πως αν την αφήσεις πάρα πολλές μέρες, είτε πολυεστέρας είτε λαμαρίνα τη ζημιά στην έχει κάνει...
Τώρα με το τί πλένουμε-καθαρίζουμε-γυαλίζουμε νομίζω ότι έχει να κάνει περισσότερο με το κερί και τις στρώσεις του χρώματος παρά με την επιφάνεια την οποία έχουν βάψει...
Για τις κουτσουλιές, όπως έχει αναφερθεί και σε άλλο θέμα, ο καλύτερος καθαρισμός ακόμα και όταν αυτές έχουν ξεραθεί είναι το απλό νεράκι της βρύσης. Βρέχεις μια χαρτοπετσέτα, την αφήνεις πάνω στην κουτσουλιά για 1 λεπτό και μετά η κουτσουλιά αφαιρείται πανεύκολα. Το αν θα σου κάνει ζημιά ή όχι εξαρτάται από το πόσο καιρό θα την αφήσεις στολίδι στο Eos σου...Εκεί, πιστεύω πως αν την αφήσεις πάρα πολλές μέρες, είτε πολυεστέρας είτε λαμαρίνα τη ζημιά στην έχει κάνει...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13616
από vabatzis
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πολυεστερικό πίσω καπό (port baggage)
Αυτό με το πίσω καπώ μου το είχε πει ο ταχυδρόμος (:wtf:) της γειτονιάς μου, ο οποίος ήταν μηχανικός στην Κοσμοκάρ πριν. Βασικά ο λόγος που το έχουν κάνει είναι για να μην έχει μεγάλη επιβάρυνση ο μηχανισμός από το βάρος του καπώ στο άνοιγμα-κλείσιμο της οροφής...
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!
Σπύρε το πήρες το footrest τελικά; Πόσο πήγε;
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13619
από Jimmy LarisEOS
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Απαντήθηκε από Jimmy LarisEOS στο θέμα Απ:Πολυεστερικό πίσω καπό (port baggage)
Μπράβο και δεν τους φαινόταν(και του αυτοκινήτου και του ταχυδρόμου)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13624
από PETROS
Πέτρος
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Πολυεστερικό πίσω καπό (port baggage)
Και εγω δεν το γνωριζα,μεχρι που το τρυπησα για να βαλω την αεροτομη .
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
16 Χρόνια 3 Μήνες πριν #13631
από Guardian
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Πολυεστερικό πίσω καπό (port baggage)
vabatzis έγραψε:
Βαγγέλη μου σήμερα πάω να το πάρω, έχει 16,63 από ότι με ενημέρωσαν.
Προσοχή, βγαίνει σε τρείς διαφορετικούς τύπους-αποχρώσεις με μικροδιαφορές(π.χ. το ένα το δίνει μαύρο με αλουμίνιο ενώ το άλλο ανθρακί με βουρτσισμένο χρώμιο)
Εμένα μου έκαναν την αντιστοιχία από τις πεταλιέρες που είχα βάλει από την παραγγελία μέσω πλαισίου....
Σόρρυ για το OFFTOPIC αλλά αφού ερωτήθηκα, απάντησα....
Υ.Γ. Έχει αλλάξει λίγο ο κωδικός του στο ΕΤΚΑ, μόλις τον έχω θα τον παραθέσω.
Σπύρε το πήρες το footrest τελικά; Πόσο πήγε;
Βαγγέλη μου σήμερα πάω να το πάρω, έχει 16,63 από ότι με ενημέρωσαν.
Προσοχή, βγαίνει σε τρείς διαφορετικούς τύπους-αποχρώσεις με μικροδιαφορές(π.χ. το ένα το δίνει μαύρο με αλουμίνιο ενώ το άλλο ανθρακί με βουρτσισμένο χρώμιο)
Εμένα μου έκαναν την αντιστοιχία από τις πεταλιέρες που είχα βάλει από την παραγγελία μέσω πλαισίου....
Σόρρυ για το OFFTOPIC αλλά αφού ερωτήθηκα, απάντησα....
Υ.Γ. Έχει αλλάξει λίγο ο κωδικός του στο ΕΤΚΑ, μόλις τον έχω θα τον παραθέσω.
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #13849
από Γελάδι
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Πολυεστερικό πίσω καπό (port baggage)
Βασικά εγώ γνώριζα ότι απλά ήταν πλαστικός!
Ο λόγος για αυτό είναι επειδή πρέπει να είναι μικρό το βάρος όπως πολύ σωστά είπε ο Βαγγέλης αλλά επίσης γιατί πρέπει να έχουν καλή λήψη όλες οι κεραίες του ράδιο και του GPS (για το RNS...) που είναι όλες τοποθετημένες μέσα στο καπό!
Αν ήταν λαμαρίνα τότε θα είχαμε πρόβλημα στην λήψη αλλά και ο μηχανισμός θα επιβαρυνόταν πολύ!!
Ο λόγος για αυτό είναι επειδή πρέπει να είναι μικρό το βάρος όπως πολύ σωστά είπε ο Βαγγέλης αλλά επίσης γιατί πρέπει να έχουν καλή λήψη όλες οι κεραίες του ράδιο και του GPS (για το RNS...) που είναι όλες τοποθετημένες μέσα στο καπό!
Αν ήταν λαμαρίνα τότε θα είχαμε πρόβλημα στην λήψη αλλά και ο μηχανισμός θα επιβαρυνόταν πολύ!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi