Συγκριτικό EOS 1.4 160 - Toyota MR2 (!)
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Άρθρο από τον ιστότοπο www.mycar.gr
VW Eos 1.4 TSI 160 bhp
Δεν είναι το γρηγορότερο ούτε το φτηνότερο, όμως είναι το πλέον ισορροπημένο και έχει την καλύτερη αναλογία €/Ps με τον κάθε ίππο να ζητά απ' την τσέπη σου μόνο €169,2. Μην σου φαίνεται περίεργο που χρησιμοποιώ αυτή την ιδιότυπη αναλογία, είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να τονίσω ότι το μικρότερο των 122Ps είναι κάπως αδύναμο χωρίς όμως να είναι αρκετά φτηνότερο- εξού και 205,5 €/Ps-, ή ότι το μεγαλύτερο δίλιτρο των 200Ps ξεφεύγει σε τιμή και πλέον πρέπει να δώσεις €182 για τον κάθε ίππο.
Το EOS ζυγίζει 1487kg χωρίς τον οδηγό, οπότε απέχει κάμποσο απ’ τον χαρακτηρισμό “πούπουλο”. Ομως ο TurboCompressor κινητήρας το κινεί άνετα χάρις τα 24,5kgm ροπής του και έτσι 9,57sec για το 0-100 είναι ένας αρκετά καλός χρόνος για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων. Τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα στις ρεπρίζ, μόνο που εδώ αντί να γράψω μια στοίβα στείρα νούμερα- που όμως πάντα βοηθούν-, αποφασίσαμε με τον Καρκαφίρη να κάνουμε μερικά φιλικά κοντράκια μεταξύ του EOS με του προσωπικού του MR2 τρίτης γενιάς. Με 9,29kg/Ps το ανοιχτό VW υστερεί αρκετά σε σχέση με το 6,96 του sport Toyota, κυρίως όμως στηριζόμουν στην επαρκέστατη ροπή. Έλπιζα ότι πατώντας από χαμηλές στροφές το “κούφιο” στις χαμηλές rpm μοτέρ του MR2 θα αργούσε να ανεβάσει και θα ήμουν οριακά νικητής χάρις τον κομπρέσορα που υπάρχει για αυτόν ακριβώς το λόγο, να τραβάει δυνατά από χαμηλά. Γρήγοροι νοεροί υπολογισμοί και…“17,3kgm για ένα τόννο το Toyota, 24,5kgm για 1,5 τόννο το VW. Αρα κάθε kgm ροπής έχει να κινήσει περίπου 60kg βάρους οπότε για ισοπαλία το κόβω!”.
Δυστυχώς όμως για εμένα, όσες φορές και αν πατήσαμε το Toyota του περιχαρή Καρκαφίρη συνεχώς έφευγε μπροστά, πάντα όμως με μικρή διαφορά. Αυτό βέβαια είναι ένα πολύ καλό στοιχείο αφού το EOS 1,4 των 160Ps απέδειξε ότι είναι τόσο σβέλτο όσο χρειάζεται ένα μεγάλο ανοιχτό 4θέσιο αυτοκίνητο που από look το κοιτάνε όλοι, και από ποιότητα το ζηλεύουν άπαντες!
Το αρχικό ερώτημα ήταν: Γιατί είναι το EOS των 160Ps η σωστότερη λύση?
Η απάντηση μας: Γιατί εκπληρώνει όσα υπόσχεται στον αγοραστή του ενώ έχει καλές επιδόσεις για σχετικά λίγα χρήματα. Τι καλύτερο από αυτό?
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
:clap: :clap: :clap:
Αλα αυτο που μου αρεσε περισοτερο ηταν το παρακατω.
"είναι τόσο σβέλτο όσο χρειάζεται ένα μεγάλο ανοιχτό 4θέσιο αυτοκίνητο που από look το κοιτάνε όλοι, και από ποιότητα το ζηλεύουν άπαντες!"
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Εxω 160ααααρρρριιιιιι!!!!!!!!
ABT 210 σου'ρχομαι!!!!
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
...κι όπως σωστά αναφέρει ο Νικήτας....punto gt και rallye κλαίνε στο δρόμο με το 160άρι !Λίγο περίεργο συγκριτικό, αλλά ....
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Δεν πειράζει! Εμείς θα κάνουμε μόνο ρομαντικές βόλτες και όχι κόντρες! Και αν μας την πέσει δίπλα ο Νικήτας, θα το παίξουμε αδιάφοροι!! :whistle:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Θα κοιτάμε όπως κοιτάει ένα Γελάδι το τρένο.
Α μπράβο!! Στα λόγια μου έρχεσαι!!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- SILVER EOS
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
μηπως υπερβαλεται.....:bye:
μηπως τρελαθηκατε:agree:
το εος ειναι ενα αυτοκινητο αξιοζηλευτο για πολλους λογους ας μην τρεχουμε για αναβαθμισεις
απλα νομος ειναι θελεις γρηγορο αυτοκινητο δωσε λεφτα και παρε κατι που ξεχωριζει και ειναι τα κυβικα που δεν θα σε προβληματισουν ουτε στην ιπποδυναμη αλλα ουτε στην ροπη!:agree: :shades:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
ΑναρωτιεμαιΙ cabrio και κοντρα γινετε......:wtf:
μηπως υπερβαλεται.....:bye:
μηπως τρελαθηκατε:agree:
το εος ειναι ενα αυτοκινητο αξιοζηλευτο για πολλους λογους ας μην τρεχουμε για αναβαθμισειςνομιζω οτι εξυπηρετει πολυ κοσμο και το 115 οποιο εχουν και το 122 το ιδιο και 160 το ιδιο...μην τα κανταντησουμε τα αυτοκινητα μας σαν τα pegeot kai saxo καθε μερα και στο συνεργειο.....
απλα νομος ειναι θελεις γρηγορο αυτοκινητο δωσε λεφτα και παρε κατι που ξεχωριζει και ειναι τα κυβικα που δεν θα σε προβληματισουν ουτε στην ιπποδυναμη αλλα ουτε στην ροπη!:agree: :shades:
Σε αυτό δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...:clap:
Το EOS είναι cruiser...όχι rallye!
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Τα 116 δεν τους εφταναν αφου ειναι cruiser?
Και η εκδοση 3.2 DSG σε τι κοινο στοχευει? Σε φοβητσιαρηδες?
Με το σκεπτικο αυτο γιατι η Ferrari στα καμπριο της εχει μηχανες 10000 κυβικων?
Εγω προσωπικα τρελλαινομαι οταν κερναω Lipton σε κατι Punto GT & Rallye.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τοτε γιατι οι Γερμανοι εβγαλαν εκδοση με 160 αλογα?
Τα 116 δεν τους εφταναν αφου ειναι cruiser?
Και η εκδοση 3.2 DSG σε τι κοινο στοχευει? Σε φοβητσιαρηδες?
Με το σκεπτικο αυτο γιατι η Ferrari στα καμπριο της εχει μηχανες 10000 κυβικων?
Εγω προσωπικα τρελλαινομαι οταν κερναω Lipton σε κατι Punto GT & Rallye.
Δεν είπα ότι δεν κάνει να τρέχει το cabrio αυτοκίνητο βρε παιδιά, δε με καταλάβατε. Προσωπικά πιστεύω ότι ο κινητήρας με τα 160 τοποθετήθηκε στο EOS και για λόγους ανταγνωισμού με το Astra 1.6T . Δε λέω ότι τον τοποθέτησαν μόνο για αυτό, φυσικά και ήθελαν να αναβαθμίσουν το μοντέλο τους με έναν καινούργιο κινητήρα - όλα αυτά προς όφελος του καταναλωτή είναι. Αυτό που ήθελα να πώ και ίσως να μην το διατύπωσα σωστά πρίν, είναι ότι η maximum απόλαυση αυτού του αυτοκινήτου τουλάχιστον για εμένα είναι σε... cruise mode. Και εγώ θα στροφάρω ενίοτε το turbo μου, και τις επιταχύνσεις μου θα κάνω και γρήγορα θα κινηθώ.
Τα 115 για αυτά τα κιλά και με αυτή τη ροπή βρε Νικήτα δεν είναι λίγα; Cruiser είναι να κάνεις και ορεινές διαδρομές με ανηφόρες - ε, εκεί η ροπή του τούρμπο σου δίνει άλλη άνεση όπως και να το κάνουμε! Και ΄χουμε βαρύ αυτοκίνητο.
Προσωπικά άν δεν έβγαζε τους TSi ή μαμά δύσκολα θα έπαιρνα το Eos. Δεν έχω κάτι με τα FSi, προς Θεού, απλά θα κοιτούσα κάτι πιο δυνατό, ίσως και άλλη μάρκα.
Η μόνη μου προσωπική ένσταση είναι αυτός που έχει 115 να θέλει να τα κάνει 140, αυτός με τα 122 σε 160 και πάει λέγοντας. Είναι μια γνωστή κουβέντα που έχει γίνει αρκετές φορές με τα παιδιά που θέλουν να κάνουν αναβάθμιση στον κινητήρα τους.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.