- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Νεανίας ετοιμάζεται για αγορά μεταχειρισμένου EOS
- GoratrixGR
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
Καλώς σας βρήκα κατ' αρχήν είμαι νέο μέλος στη σελίδα και ευελπιστώ κάποια στιγμή να γίνω και μέλος του club. Έχω αρκετό καιρό καψούρα το EOS και το τελευταίο διάστημα έχω μπει στη διαδικασία να δω τι υπάρχει στην αγορά σε μεταχειρισμένα και να αλλάξω αυτό που έχω τώρα (μιας και το ξεχρέωσα κιόλας, όσο αξίζει ακόμη).
Έχω πέσει σε κάποιες περιπτώσεις που έχουν φανεί ελκυστικές και τις έχω δοκιμάσει κιόλας και φαίνονται σούπερ, δεδομένου όμως οτι πάντα αποζητάμε ότι καλύτερο μπορούμε στην απόδοση τιμή/χαρακτηριστικά-ποιότητα θα ήθελα τη βοήθεια σας με προσωπικές εμπειρίες και παραπομπές σε άρθρα και posts αναφορικά με τους κινητήρες 122 και 160, πάντα και αυστηρά για 1.400 κυβικά.
Τι να προτιμήσω? Τι να προσέξω? Καταναλώσεις πως πάνε γενικά? Έχω ακούσει οτι π.χ. ο 160 είναι πολύ περίεργη περίπτωση και προβληματική και έχει ρίσκο να πάθεις πολλές ζημιές. Να το φοβάμαι αυτό αν πάρω 160αρι μεταχειρισμένο? Τι μπορώ να προσέξω?
Δώστε και σώστε μπας και βγάλω άκρη!
Και πάλι καλώς σας βρήκα :friend: :friend: :friend: :friend:
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Μιας και έχει ξανασυζητηθεί το θέμα, είμαι σίγουρος ότι θα βρεις πολλές απαντήσεις εδώ . Για ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε!
Μάλιστα αν ρίξεις μια ματιά στο car.gr, θα βρεις και μερικά αυτοκίνητα μελών μας, να είσαι σίγουρος ότι αυτά είναι "ψαγμένα"!
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δεν έχω καταλήξει πως θα κινηθώ οικονομικά και που θα βάλω το ταβάνι μου η αλήθεια είναι.
Γι' αυτο γενικά δε ψήνομαι με τα μεταχειρισμένα, έχεις το άγχος να διαλέξεις αυτό που θα σου ταίριαζε καλύτερα και που φυσικά θα έχει και την καλύτερη δυνατή κατάσταση σε σχέση με το κόστος. Δε μου αρέσουν οι πολυπλοκότητες, αλλά έχε χάρη που καινούργιο έχει τσιμπημένο budget χαχαχα Το μόνο σίγουρο είναι θέλω να μου το κάνω δώρο χριστουγέννων το EOS, αλλά δε ξέρω αν θα προλάβω

Έπαιξα και ένα τζόκερ προχ8ές, ποτέ δε ξέρεις
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Απο Κρήτη είμαι Χρήστο και ζω Αθήνα, ο Παύλος είμαι αν είσαι αυτός που έχουμε μιλήσει! :clap:
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
εδώ χρήστος ο γνωστός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Για τον 160άρι τι γνώμη έχετε? Διάβασα το άλλο το thread, έχουμε κανένα post όμως με τίποτα σχόλια απο πρακτικές μετρήσεις σε κατανάλωση?
Γενικά είμαι της άποψης οτι η κατανάλωση είναι 80% πόδι και 20% κινητήρας, αλλά καλό είναι να έχουμε και μια εμπειρική εικόνα.
Αρχικά το φοβόμουν τον 160άρι λόγω των διαφόρων που ακούω, αλλά απ' οτι καταλαβαίνω για μοντέλα μετά τον 6/2008 είμαστε καλά και απλά ανησυχούμε για κατανάλωση.
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αν θες ελα την άλλη βδομάδα στη συνάντηση να πάρεις μια γεύση απο τον κάθε κινητήρα και ποιο σου ταιριαζει.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τα άλογα, αλλά και το 122 δε μπορώ να πω οτι με στεναχώρησε σε μια δοκιμή που έκανα του φίλου Χρήστου.
Όσον αφορά το "γαργάλημα" είμαι λίγο κότα σε αυτά, προτιμώ να σέβομαι τις γραμμές του εργοστασίου. Έτσι και αλλιώς 200 άλογα δε θα μπορέσω να τα κάνω τίποτα στην Αθήνα

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Ο 160αρης με η χωρις προγραμμα με η χωρις αναβαθμισεις εχει βγαλει σοβαρα προβληματα
Το 1600αρι ειναι βαρυ για τα αλογα που βγαινει.
Το 2 λιτρο απαγορευτικο για τη φορολογια που εχει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ο 160αρης με η χωρις προγραμμα με η χωρις αναβαθμισεις εχει βγαλει σοβαρα προβληματα
Κάτι τέτοια μου λέτε και μετά μου κόβονται τα πόδια, γιατί έτσι και κάνεις την αγορά, άντε γεια μετά το παντρεύεσαι και τέλος


Επίσης κάτι άσχετο, ισχύει οτι μπορείς να βάλεις το εργοστασιακό parctronic σε δεύτερη φάση? Ή κατάλαβα λάθος? :whistle: :whistle: :whistle:
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
χτύπα τηλ να πάμε μαζί..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πάντως εγώ απο το γνωστό ράδιο αρβύλα της χώρας, έχω ακούσει 2 πράγματα για το 160αρι:
1. Θέματα με τους πολλαπλασιαστές κτλ
2. Θέματα με το χρονισμό/εγκέφαλο/something
Τα οποία απ' οτι καταλαβαίνω το 2ο έχει βρεθεί λύση απο την αντιπροσωπεία γενικά και το πρώτο μάλλον είναι θέμα Τζόκερ και συντήρησης
VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
thodoris έγραψε: Πάνo δεν είναι ακριβώς ετσι, μετά την αναβάθμιση του εργοστασίου στα μοντέλα του 2009 το πρόβλημα λυθηκε, οπως δεν ειχαν πρόβλημα και αυτοι που ήταν 1ο σταδιο. Προσωπικά κάποια σπασίματα που έμαθα ήταν απο υβριδικά με 2μπαρα. Μη ξεχνάς οτι υπάρχουν και περιπτώσεις που ειναι με πρόγραμμα πανω απο 100000χλμ χωρίς να κάνει κιχ
Εντάξει μπορεί να μην είναι ακριβώς έτσι Θοδωρή. Δυο Golf VI 160άρια μοντέλα 2010, το ένα του κουνιαδου μου και το άλλο του αδερφού του , αγορασμένα την ίδια εποχή βαρέσανε πιστόνια (του αδερφού του μάλιστα βάρεσε και 2η φορά). Δεσπόζουν τώρα αγέρωχα σε κάποια αποθήκη καποιας αντιπροσωπείας αφού και οι 2 τα ξεφορτώθηκαν.
Σου θυμίζω την περίπτωση του tasos_sib84 με ίδια προβλήματα.
Επίσης στην ενότητα προβλήματα του scirocco club θα δεις τα πόσα μέλη έχουν πάθει τα ίδια.
Για να μην αναφερθώ στους πολλαπλασιαστές.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Coo έγραψε: 122 και το κεφαλάκι σου ήσυχο, μικρή κατανάλωση, άνετες προσπεράσεις/ταξίδια.. Αν ζητάς άλογα και ταχύτητες πάρε άλλο αυτοκίνητο, το Eos δεν είναι για τέτοια..
ποιος το ειπε αυτο??? :tsantila:
( χαχαχα :friend: )
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Εγω εχω το 160αρι και δεν μου εχει παρουσιασει τιποτα απολυτως εδω και 4 χρονια.
Αν θες ομως τη γνωμη μου σε θεμα ιππων και καταναλωσης,προτιμησε το 122αρι.
Καιει αισθητα λιγοτερο καυσιμο και σε φιλικα ανοιγματακια στο δρομο μη φανταζεσαι καμια τρελλη διαφορα,ισα που εβγαινα μπροστα.
θελω να πω οτι τα 38 επιπλεον αλογα δεν τα ακουσα να χλιμηντριζουν.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
PETROS έγραψε:
Coo έγραψε: 122 και το κεφαλάκι σου ήσυχο, μικρή κατανάλωση, άνετες προσπεράσεις/ταξίδια.. Αν ζητάς άλογα και ταχύτητες πάρε άλλο αυτοκίνητο, το Eos δεν είναι για τέτοια..
ποιος το ειπε αυτο??? :tsantila:
( χαχαχα :friend: )
Νταξ βρε παλικάρι, μιλάμε τώρα για τα 122 και 160... Το δικό σου 300+ είναι μια κατηγορία μόνο του.. :good: :whistle: :clap:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GoratrixGR
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Embrace the inevitable..
- Δημοσιεύσεις: 111
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Νταξ βρε παλικάρι, μιλάμε τώρα για τα 122 και 160... Το δικό σου 300+ είναι μια κατηγορία μόνο του
EOS on steroids? ? ? ahahah
Δε ξέρω έχω πέσει σε βαθύ προβληματισμό πάντως. Έχω ακούσει πολλές διαφορετικές γνώμες.
Σε ένα αντιπρόσωπο που ρώτησα για το 160άρι, μου είπε "μην ακούς τι λέγεται, Το αμάξι είναι ΟΚ γενικά". Θα μου πεις αυτός να πουλήσει θέλει, θα μου έδινε και τη γυναίκα του που λέει ο λόγος για να το πετύχει :silly:
Όσον αφορά τους αισθητήρες παρκαρίσματος, δε παίζουν after market ή ακόμη και ο εργοστασιακός που θα μπορούσα να τοποθετήσω μετά? Δεδομένου οτι με ενδιαφέρει ο έλεγχος στην οροφή.
Επίσης με το προγραμματάκι που πειράζεις ρυθμίσεις στον εγκέφαλο, μπορείς να παίξεις με πολλά πράγματα με ασφάλεια? Με ενδιαφέρει μιας και είμαι προγραμματιστής και τέτοιου είδους gadgets ενδέχεται να τα ψάξω ..

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Αν θες αυτους που δειχνουν στο ραδιοφωνο real-time με καμερα θα πρεπει να εχεις ηχοσυστημα με εγχρωμη οθονη(rcd-510,rns-510).
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.