- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
DIY- Προστασία και ανάδειξη χρώματος.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
1) Το βασικότερο είναι το καλό και σωστό πλύσιμο ώστε να φύγουν όλες οι ορατές βρωμιές.
2) Πυλός. Χρησιμοποίησα πυλό μεσαίας επιθετικότητας όπου θεωρείται ο πιο κατάλληλος για αυτή τη δουλεία.
-> Κόβουμε ένα κομμάτι ικανό να μπορούμε εύκολα να το πλάσουμε και να το δουλέψουμε πάνω στο χρώμα και φτιάχνουμε μια καθαρή και όσο το δυνατόν επίπεδη πλευρά.
-> Χρησιμοποιούμε απιονισμένο νερό και ένα ψεκαστήρα και πάνελ πάνελ ψεκάζουμε και χαϊδεύουμε τον πυλό πάνω στο χρώμα.
-> Σκοπός είναι ο πυλός να γλιστραει πανω στο χρωμα και μονο οπου βρισκουμε αντισταση επιμενουμε.
-> Με το εκαστοτε πάνελ τελειώνουμε όταν δε βρίσκουμε πουθενά αντίσταση και ο πυλός γλιστραει εύκολα. Ανά τακτά διαστήματα θα βλέπετε ότι ο πυλός λερώνεται, δεν το πετάμε αλλά πλάθουμε και φτιάχνουμε νέα καθαρή πλευρά, αυτό το κομμάτι αρκεί για όλο το αυτοκίνητο.
Οι 3 παρακάτω φωτογραφίες είναι από τη πόρτα του οδηγού όπου είχαν μαζευτεί διάφορα μπιμπίκια από τη βρωμιά καθώς και η όψη του πυλού όταν τέλειωσα το πρώτο χέρι στη πορτα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Όψη του πυλού από το πίσω καπό.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
3)Γυαλιστικη κρεμά. Αφού καθαρίσαμε όλες τις επικαθήσεις από το χρώμα σειρά έχει η ανάδειξη του. Χρησιμοποίησα την Prima Amigo μια ισχυρή κρεμά όπου δουλεύεται και άνετα με το χέρι. Για το άπλωμα χρησιμοποίησα τη χοντρή πλευρά από το σφουγγάρι 2 όψεων. Βάζουμε ελάχιστη ποσότητα πάνω στο σφουγγάρι και τρίβουμε δυνατά με κυκλικές κινήσεις πάνελ πάνελ. Αφού τελειώνουμε κάθε πάνελ το σκουπίζουμε με μια πετσέτα MF.
Μερικά 50/50 από το μπροστινό καπό...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
...και από τη πόρτα του συνοδηγού.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
4) Σφραγιστική κρεμά. Μόλις τελειώσουμε με τη γυαλιστικη κρεμά περιμένουμε μίση ώρα και σειρά έχει η σφραγιστική Zaino Z2. Βάζουμε σε ένα απλικατερ ακόμα πιο μικρή ποσότητα από τη γυαλιστικη και με κυκλικές κινήσεις την απλώνουμε πάνελ πάνελ και την αφήνουμε 15 λεπτά να δράσει, μετά τη σκουπίζουμε με ένα ακόμα πιο μαλακό MF. Τη συγκεκριμένη κρεμά για καλύτερα αποτελέσματα την πέρασα 2 χέρια.
5) Σπρέι ενισχυσης όψης. Τέλος αφού τελείωσα με τη σφραγιστική κρέμα την τελευταία πινελιά έδωσε το Zaino Z6 . Σε κάθε πάνελ ψεκάζουμε και σκουπίζουμε με την ίδια πετσέτα που σκουπίσαμε το σφραγιστικό.
6) Σφράγισμα τζαμιών και φαναριών με νανοτεχνολογια. Εδώ έκανα καθαρισμό των τζαμιών με το Angelwax Glass Cleaner και μια πετσέτα κατάλληλη γι αυτή τη δουλεία και στο τέλος ψέκασα και σκούπισα το υγρό νανοπροστασιας. Το συγκεκριμένο σφραγιστικό το πήρα χωρίς χρέωση επειδή ήταν δείγμα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Μερικές φωτογραφίες τελειωμένο μέσα στο γκαράζ.Προσωπικά ικανοποιήθηκα από το αποτέλεσμα αφού το χρώμα έγινε λείο και καθαρό.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Για να γίνει η παραπάνω διαδικασία πρέπει το αυτοκίνητο να είναι σε κλειστό στεγασμένο γκαράζ για να μην έρχεται σε επαφή με το περιβάλλον.
Διάρκεια όλης της διαδικασίας : περίπου 9 ώρες.
Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τον «Άγιο Βασίλη» :whistle: για το δώρο του , καθώς και τον Διονύση τόσο για την βοήθεια του στην επιλογή του δώρου όσο και για τις οδηγίες χρήσης που μου πρόσφερε.
Με τον παραπάνω οδηγό κάνω αναφορά σε κάτι που επέλεξα να κάνω στο αυτοκίνητο μου και δεν φέρω ευθύνη για τυχόν φθορές ή μη επιθυμητά αποτελέσματα .
Τα προϊόντα όπως και το κατάστημα που τα προμηθεύτηκα αποτελούν προσωπική επιλογή και όχι υπόδειξη ή διαφήμιση .
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Πράγματι πολύ καλό το αποτέλεσμα, αλλά σίγουρα θέλει χρόνο και προσοχή αν κάποιος το κάνει για πρώτη φορά.
Φοβερή παρουσίαση Θοδωρή! Είναι πολύ ενδιαφέρον το συγκεκριμένο θέμα. :good: :good:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Να κάνω όμως τις παρατηρησεις μου...αρχικα η amigo δεν σου διορθώνει την επιφάνεια( πλην ελαχίστων ελαφρυών αραχνών και μικρογρατζουνιών ) απλά σου καλύπτει την αράχνη και τις ατέλειες σου ...με τα πλυσίματα όμως θα αρχίζει σιγά σιγα να επανέρχεται στη προηγούμενη κατάσταση..για να ξεφορτωθούμε αράχνες πρέπει να γυαλιστεί το αυτοκίνητο με αλοιφαδόρο και τις κατάλληλες αλοιφές - pads. Και κάτι άλλο ...το Ζ2 δεν κάνει να περνίεται πάνω από ένα χέρι...εάν θέλεις να βάλεις και άλλο χέρι ( εγώ βάζω τρία ας πούμε) χρειάζεσαι το ZFX το οποίο είναι accelarator ! και αναμυγνείω το ZFX + Ζ2. κατά τα άλλα η διαδικασία ηταν πολύ σωστή
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Σαφώς και εάν χρησιμοποιούσες αλοιφαδόρο ο χρόνος εφαρμογής θα ήταν πολύ λιγότερος.
Για ερασιτέχνης πάντως απ ότι βλέπω τα κατάφερες μια χαρά φιλαράκι και το αποτέλεσμα κάνει τη διαφορά. Επίσης την επαγγελματική φωτογράφιση θα τη ζήλευε ακόμα και ο ...... Cookos!!!
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Πιστεύω πως μέχρι το καλοκαίρι να έχω μαζέψει και τα υλικά για να το κάνω με αλοιφαδορο.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Απλά στο μαύρο αν γίνει λάθος με αλυφαδορο και κρέμα θα φαίνεται έντονα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
thodoris έγραψε: Είναι λάθος. Το κερί το περνάμε με το χέρι γιατί είναι για προστασία. Με αλυφαδορο τις γυαλιστικες κρέμες για να <κόψει> το βερνίκι με περισσότερη δύναμη από το χέρι
Απλά στο μαύρο αν γίνει λάθος με αλυφαδορο και κρέμα θα φαίνεται έντονα.
έτσι ακριβώς..
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.