Καθαρισμός πεταλούδας γκαζιού / κλαπέτου / bypass ...
- dragonfighter
-
Συντάκτης θέματος
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Less
Περισσότερα
8 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν - 8 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #86017
από dragonfighter
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Καθαρισμός πεταλούδας γκαζιού / κλαπέτου / bypass ... δημιουργήθηκε από dragonfighter
Το DIY αφορά στον καθαρισμό της πεταλούδας γκαζιού / κλαπέτου / bypass turbo valve.
Θα χρειαστεί να γίνει εφόσον εμφανιστεί λαμπάκι check engine ή σφάλμα P10A0 / P10A4 στο διαγνωστικό και έχετε συμπτώματα αργής επιτάχυνσης με το αμάξι να μην τραβάει πάνω από τις 3000 στροφές.
Aν το επιχειρήσετε πρώτη φορά, θα χρειαστείτε σίγουρα 2-3 ώρες και καλό είναι να έχετε ένα δεύτερο χέρι βοηθείας (εγώ είχα τον πατέρα μου).
Σημεία προσοχής: Μην σας πέσει τίποτα μέσα στο χώρο της μηχανής.
Η διαδικασία έχει ως εξής:
Σκοπός είναι να βγάλουμε το κυκλωμένο εξάρτημα, να το καθαρίσουμε και να το επανατοποθετήσουμε.
Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να λύσουμε ένα μέρος από την μηχανή.
Ανοίγουμε το καπό και αφαιρούμε το προστατευτικό της μηχανής. Το πιάνουμε από εκεί που δείχνουν τα βέλη, το ανασηκώνουμε λίγο προς τα πάνω μέχρι να ξεκουμπώσει το μπροστινό μέρος και έπειτα το σέρνουμε προς το μέρος μας.
Αφαιρούμε τις δυο βίδες και έπειτα το μικρό πλαστικό κομμάτι που το συνοδεύει.
Με ένα κατσαβίδι που βάζουμε στο επάνω μέρος ξεκουμπώνουμε το βύσμα από την υποδοχή που βρίσκεται δίπλα στο το πλαστικό κομμάτι που αφαιρέσαμε.
Αφαιρούμε την βίδα.
Ανασηκώνουμε το κλιπσάκι με κατσαβίδι και βγάζουμε στην άκρη το καλώδιο.
Αφαιρούμε την βίδα.
Με μια πένσα πιάνουμε τα σιδεράκια ώστε να αφαιρέσουμε το ένα μέρος του σωλήνα.
Αφαιρούμε την βίδα.
Με ένα κατσαβίδι που βάζουμε στο επάνω μέρος ξεκουμπώνουμε το βύσμα από την υποδοχή.
Αφαιρούμε οτιδήποτε άλλο σωλήνα, κλιπ, βίδα έχει μείνει έως ότου βγει το παρακάτω κομμάτι εκτός της μηχανής.
Ξεβιδώνουμε τις τρεις βίδες και παίρνουμε στα χέρια το ελλατωματικό εξάρτημα.
Επειδή είναι κολλημένο θα πρέπει να βρούμε μια μικρή εγκοπή που έχει και περιμετρικά με την χρήση κατσαβιδιών και σφυριού να το ξεκουμπώσουμε.
Το εξάρτημα έχει κωδικό 03C 128 063 A.
Παρατηρούμε ότι εσωτερικά έχει εισχωρήσει λάδι και βραχυκυκλώνει το μοτεράκι.
Ο καθαρισμός έγινε με σπρέι επαφών - contact cleaner.
Ψεκάστε αρκετή ποσότητα παντού, και μέσα στο μοτεράκι, έως ότου καθαρίσει τελείως.
Αφήστε το να στεγνώσει 10-15 λεπτά. Προσοχή να μην μείνουν σκουπιδάκια μέσα (μπορείτε να αφαιρέσετε το κίτρινο πλαστικό γρανάζι για καλύτερο καθαρισμό).
Τέλος επανατοποθετήστε τα όλα πίσω και κάντε μια δοκιμαστική βόλτα.
Σημείωση: Σε περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε το εξάρτημα με καινούργιο, θα χρειαστεί να κάνετε και adaptation μέσω λογισμικού (vcds).
Θα χρειαστεί να γίνει εφόσον εμφανιστεί λαμπάκι check engine ή σφάλμα P10A0 / P10A4 στο διαγνωστικό και έχετε συμπτώματα αργής επιτάχυνσης με το αμάξι να μην τραβάει πάνω από τις 3000 στροφές.
Aν το επιχειρήσετε πρώτη φορά, θα χρειαστείτε σίγουρα 2-3 ώρες και καλό είναι να έχετε ένα δεύτερο χέρι βοηθείας (εγώ είχα τον πατέρα μου).
Σημεία προσοχής: Μην σας πέσει τίποτα μέσα στο χώρο της μηχανής.
Η διαδικασία έχει ως εξής:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Σκοπός είναι να βγάλουμε το κυκλωμένο εξάρτημα, να το καθαρίσουμε και να το επανατοποθετήσουμε.
Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να λύσουμε ένα μέρος από την μηχανή.
Ανοίγουμε το καπό και αφαιρούμε το προστατευτικό της μηχανής. Το πιάνουμε από εκεί που δείχνουν τα βέλη, το ανασηκώνουμε λίγο προς τα πάνω μέχρι να ξεκουμπώσει το μπροστινό μέρος και έπειτα το σέρνουμε προς το μέρος μας.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφαιρούμε τις δυο βίδες και έπειτα το μικρό πλαστικό κομμάτι που το συνοδεύει.
Με ένα κατσαβίδι που βάζουμε στο επάνω μέρος ξεκουμπώνουμε το βύσμα από την υποδοχή που βρίσκεται δίπλα στο το πλαστικό κομμάτι που αφαιρέσαμε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφαιρούμε την βίδα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ανασηκώνουμε το κλιπσάκι με κατσαβίδι και βγάζουμε στην άκρη το καλώδιο.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφαιρούμε την βίδα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Με μια πένσα πιάνουμε τα σιδεράκια ώστε να αφαιρέσουμε το ένα μέρος του σωλήνα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφαιρούμε την βίδα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Με ένα κατσαβίδι που βάζουμε στο επάνω μέρος ξεκουμπώνουμε το βύσμα από την υποδοχή.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφαιρούμε οτιδήποτε άλλο σωλήνα, κλιπ, βίδα έχει μείνει έως ότου βγει το παρακάτω κομμάτι εκτός της μηχανής.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ξεβιδώνουμε τις τρεις βίδες και παίρνουμε στα χέρια το ελλατωματικό εξάρτημα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Επειδή είναι κολλημένο θα πρέπει να βρούμε μια μικρή εγκοπή που έχει και περιμετρικά με την χρήση κατσαβιδιών και σφυριού να το ξεκουμπώσουμε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το εξάρτημα έχει κωδικό 03C 128 063 A.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρατηρούμε ότι εσωτερικά έχει εισχωρήσει λάδι και βραχυκυκλώνει το μοτεράκι.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ο καθαρισμός έγινε με σπρέι επαφών - contact cleaner.
Ψεκάστε αρκετή ποσότητα παντού, και μέσα στο μοτεράκι, έως ότου καθαρίσει τελείως.
Αφήστε το να στεγνώσει 10-15 λεπτά. Προσοχή να μην μείνουν σκουπιδάκια μέσα (μπορείτε να αφαιρέσετε το κίτρινο πλαστικό γρανάζι για καλύτερο καθαρισμό).
Τέλος επανατοποθετήστε τα όλα πίσω και κάντε μια δοκιμαστική βόλτα.
Σημείωση: Σε περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε το εξάρτημα με καινούργιο, θα χρειαστεί να κάνετε και adaptation μέσω λογισμικού (vcds).
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nikitas tsi, totio
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- sofia.kotsi
- Εκτός
- Senior Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
3 Ημέρες 15 Ώρες πριν #86131
από sofia.kotsi
Απαντήθηκε από sofia.kotsi στο θέμα Καθαρισμός πεταλούδας γκαζιού / κλαπέτου / bypass ...
Έχω ακριβως το ίδιο πρόβλημα.
Είσαι πολύ αναλυτικός και βοηθητικός!
Θα ήθελα αν μπορεις να με βοηθήσεις στο εξής: αφού καθαριστεί η πεταλούδα μετά πως ενώνεις τα δύο τμήματα; Κουμπώνουν; Γιατί διάβασα ότι είναι κολλημένα. Πρέπει να προσέξω κάτι για να μην την καταστρέψω στο άνοιγμα;
Είσαι πολύ αναλυτικός και βοηθητικός!
Θα ήθελα αν μπορεις να με βοηθήσεις στο εξής: αφού καθαριστεί η πεταλούδα μετά πως ενώνεις τα δύο τμήματα; Κουμπώνουν; Γιατί διάβασα ότι είναι κολλημένα. Πρέπει να προσέξω κάτι για να μην την καταστρέψω στο άνοιγμα;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
Συντάκτης θέματος
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
2 Ημέρες 22 Ώρες πριν #86132
από dragonfighter
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Καθαρισμός πεταλούδας γκαζιού / κλαπέτου / bypass ...
Είναι κολλημένο αλλά έχει και βίδες. Εγώ δεν το ξανακολλησα απλά βίδωσα τις βίδες. Όταν το ξεκολλήσεις θα πρέπει να το κάνεις αργά και προσεκτικά ώστε να ανοίξει ομοιόμορφα.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi