- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
1.6 FSI μετατροπή σε 1.4 TSI ή σε 1.8Τ
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Coo έγραψε: 270 σβηστό σε κατηφόρα με σκασμένα τα 3 από τα 4 λάστιχα...
χαχαχα χαχαχα χαχαχα κορυφαιο...!!!
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Αλλά μιας και το είπατε 190 με το ζόρι μαμά τελείως(έβαλα φιμέ τζάμι, μήπως μου κόβει από το extra βάρος;;
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
pavlito έγραψε: Καλησπέρα παιδιά.. Επαναφέρω το θέμα στο προσκήνιο γιατί δυστυχώς το EOS μου παρέδωσε πνεύμα με αποτέλεσμα να θέλω μηχανουργείο.. Οπότε υπάρχει ο μονόδρομος της αγοράς νέου-μεταχειρισμένου μοτέρ.. Το ερωτηματικό μου παραμένει τι κινητήρας θα είναι αυτός.. 1,6 fsi BLF και πάλι ή 1,4 tsi 160hp.. Επειδή όμως το αυτοκίνητο το χρειάζομαι άμεσα, αν μπορείτε να μου πείτε που να απευθυνθώ ή αν κάποιος πουλάει κάποιο τροπέτο έστω μηχανή κάτι.. Δεν παίρνω το ρίσκο να επισκευάσω την δική μου παρά το γεγονός ότι το έχω πάρει καινούργιο το αυτοκίνητο και ξέρω τι έχει τραβήξει μέχρι τώρα..
Τί του έκαμες ωρε; :crazyman:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Οπότε πιάνω δεξιά σταματάω στο πρατήριο, σβήνω την μηχανή, ανοίγω το καπό και κοιτάω τα λαδάκια μου.. Ο δείκτης στην μέση, συμπληρώνω λιγάκι ακόμα 100-150 ml το αφήνω 3-4 λεπτάκια και πάω να βάλω μπροστά.. Έλα όμως που δεν έπαιρνε με τίποτα.. Οπότε οδική βοήθεια φόρτωμα συνεργείο και το αποτέλεσμα ήταν ότι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί..
Το καλύτερο όμως.. Αιτιολογία: το αυτοκίνητο δεν είχε λάδια.. Και το δικό μου ερώτημα: πως είναι δυνατόν να μην έχει λάδια και ο δείκτης να δείχνει ότι είναι στην μέση;;; Και πως κόλλησε το μοτέρ;;;
Αφού ανοίχτηκε λοιπόν, θα φροντίσω να ανεβάσω αύριο και την εν λόγω φωτογραφία, διαπιστώθηκε ότι ο τρίτος κύλινδρος είχε "καρβουνιστεί" στην κυριολεξία, ο στρόφαλος είχε γδαρθεί, τα κουζινέτα είχαν πάει περίπατο και τα νεύρα μου επίσης.
Για τους παραπάνω λόγους αναζητώ 1,4 tsi 160 hp άμεσα γιατί ο κάθε ένας λέει τα δικά του για τους blf και δεν βγάζω άκρη ούτε από την αντιπροσωπεία ούτε από μηχανικούς.
Το αυτοκίνητο το χρειάζομαι άμεσα οπότε έχω κάνει το διαδίκτυο άνω κάτω μπας και βρω κάτι αλλά μέρα που είναι όλοι μου λένε από Δευτέρα.
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
chrisalex έγραψε: Η ποιο καλη μετατροπη αλλα κ το ποιο δυνατό eos που εχω οδηγήσει ειναι του Σπυρου νομιζω οτι ετςι επρεπε να κυκλοφορεί απο το εργοστασιο!! Ρωτηςε τον μηπως κ μπορει μα σε βοηθήσει...
Μη σε ακούσει ο Πετράν..... :shy: :whistle:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Καλο κουραγιο στην αναζήτηση σου.
Δεν του πετάς ενα 1800αρακι τούρμπο επάνω που είχε βγεί διαμάντι ο κινητήρας, και άσε τις νεές τεχνολογίες καλύτερα!
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Coo έγραψε:
chrisalex έγραψε: Η ποιο καλη μετατροπη αλλα κ το ποιο δυνατό eos που εχω οδηγήσει ειναι του Σπυρου νομιζω οτι ετςι επρεπε να κυκλοφορεί απο το εργοστασιο!! Ρωτηςε τον μηπως κ μπορει μα σε βοηθήσει...
Μη σε ακούσει ο Πετράν..... :shy: :whistle:
το δικο μου δεν ειναι μετατροπη... ετσι το δεχομαι... :hahaha:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- angelakis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Το θέμα ειναι πως η μετατροπή σε 160αρι (υπάρχει αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ) δεν ειναι βγάλε βάλε...
Πρεπει να αλλάξεις και αρκετά περιφερειακά, φρένα κλπ
Το ποιο εύκολο και λογικό ειναι να βρεις ενα μοτεράκι ίδιο με το δικό σου που ειναι και οικονομικό αλλιώς αν μπορείς να υποστηρίξεις μια μεγάλη μετατροπή αφενός εςυ οικονομικά και αφετέρου ο μηχανικός σου...
Πρεπει να σκεφτείς κακά τα ψέματα και την τρέχουσα αξία του αμαξιού σου και ποσό σκοπεύεις να το κρατήσεις ακόμα. Να ρίξεις σε ενα αμάξι που κοστίζει απο 7000 έως 10000 αυτή τη στιγμή (καλώς ή κακώς) πανω κάτω 2500 ευρώ για να το δώσεις σε ενα δυο χρονια ... Ε δε λέει και πολυ...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
chrisalex έγραψε: Μα δεν το εχω οδηγήσει!!! Φερτο μου Πέτρο καποια στιγμη.... :PPP
δυστυχως το χω Λευκαδα και ανεβοκατεβαινω με μηχανη.καποια στιγμη ομως πρεπει να το φερω Αθηνα γιατι θελει σερβις και κατι μερεμετακια εξωτερικα...
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
του το χεσαμε λιγο το θεμα του ανθρωπου. :friend:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Εχεις γνωσεις μηχανολογιας;
Δεν μπορεις να βαλεις οτι θες η οτι σου ειπε καποιος επειδη αυτο θα γουσταρε να οδηγαει,μονο 1600αρι και παλι.
Ο λογος αλλη μηχανη,αλλο σαζμαν,αλλα ημιαξονια,ακραξονια,φρενα,εγκεφαλοι,αναρτησεις,ιμμομπιλαιζερ,τρομπα βενζινης,καλωδιωσεις και ενα σωρο αλλα που μου διαφευγουν αυτη τη στιγμη.
Συμφωνεις μαζι μου η οχι?
Sorry αν σε απογοητευω αλλα αυτη ειναι η αληθεια κατ εμε που εχω πεντε στοιχειωδεις γνωσεις.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
pavlito έγραψε: Μετά από αλλαγή λαδιών.. Είπα να το πάω μια νορμάλ χαλαρή και ηλιόλουστη βόλτα.. Εκεί λοιπόν που όλα πήγαιναν καλά και έκανα "κρουαζιέρα" με 110 χιλιομετράκια και 6 σχέση στο κιβώτιο, να σου ξαφνικά κόκκινη λυχνία με σηματάκι λαδιού και το μήνυμα OIL CONTROL, ENGINE OFF!
Οπότε πιάνω δεξιά σταματάω στο πρατήριο, σβήνω την μηχανή, ανοίγω το καπό και κοιτάω τα λαδάκια μου.. Ο δείκτης στην μέση, συμπληρώνω λιγάκι ακόμα 100-150 ml το αφήνω 3-4 λεπτάκια και πάω να βάλω μπροστά.. Έλα όμως που δεν έπαιρνε με τίποτα.. Οπότε οδική βοήθεια φόρτωμα συνεργείο και το αποτέλεσμα ήταν ότι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί..
Το καλύτερο όμως.. Αιτιολογία: το αυτοκίνητο δεν είχε λάδια.. Και το δικό μου ερώτημα: πως είναι δυνατόν να μην έχει λάδια και ο δείκτης να δείχνει ότι είναι στην μέση;;; Και πως κόλλησε το μοτέρ;;;
Αφού ανοίχτηκε λοιπόν, θα φροντίσω να ανεβάσω αύριο και την εν λόγω φωτογραφία, διαπιστώθηκε ότι ο τρίτος κύλινδρος είχε "καρβουνιστεί" στην κυριολεξία, ο στρόφαλος είχε γδαρθεί, τα κουζινέτα είχαν πάει περίπατο και τα νεύρα μου επίσης.
Για τους παραπάνω λόγους αναζητώ 1,4 tsi 160 hp άμεσα γιατί ο κάθε ένας λέει τα δικά του για τους blf και δεν βγάζω άκρη ούτε από την αντιπροσωπεία ούτε από μηχανικούς.
Το αυτοκίνητο το χρειάζομαι άμεσα οπότε έχω κάνει το διαδίκτυο άνω κάτω μπας και βρω κάτι αλλά μέρα που είναι όλοι μου λένε από Δευτέρα.
Eγω ακομη δεν καταλαβα κατι,που αλλαξες λαδια;
Σε συνεργειο,βενζιναδικο;
Το μεγα ερωτημα,πως βγαλαν τα παλια και πως βαλαν καινουργια και με τι ιξωδες;(βαλαν τα προβλεπομενα ή οτι πιασανε με αποτελεσμα να ζοριστει η αντλια λαδιου
Για να εχει γδαρει ο στροφαλος παει να πει οτι δεν βαλανε λαδια,ο στροφαλος κολυμπαει στην ελαιολεκανη θες δε θες.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Σχετικά με το σέρβις το έκανα φυσικά σε συνεργείο δυστυχώς όμως όχι σε εξουσιοδοτημένο γιατί εδώ στην επαρχία που είμαι δεν υπάρχει. Επειδή την μηχανή την είδα ανοιχτή, λάδια είχε ο κινητήρας και μάλιστα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση γιατί ήταν καινούργια. Τον λόγο για τον οποίο έγινε αυτό δεν μπορώ να τον ξέρω.
Όταν κάνεις μια μετατροπή, θέλεις μοτέρ, πλεξούδα και εγκέφαλο (και σασμάν αν δεν ταιριάζει το δικό σου-μου), φρένα πιθανόν να ταιριάζουν δεν το γνωρίζω γι αυτό ρωτάω. Τώρα ημιαξόνια ακραξόνια δεν το γνωρίζω το θέμα, αντλία βενζίνης επίσης, οι αναρτήσεις είναι ίδιες, το ιμομπιλάιζερ πάει μαζί με την πλεξούδα απ'ότι έχω ρωτήσει.
Η σκέψη μου εμένα ήταν ότι από την στιγμή που το έπαθα αυτό (κακώς βέβαια) θα ήθελα να έχω ένα αυτοκίνητο το οποίο ππηγαίνει πολύ καλύτερα στον δρόμο από αυτό που είχα πριν. Για να βάλω το ίδιο μοτέρ μεταχειρισμένο και αλλαγμένο το σετ καδένα φλάντζες και τσιμούχες θέλω κοντά στα 2000-2500. Αν είναι να δώσω άλλο 1000-1500 και να έχω ένα καινούργιο τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο, είμαι αποφασισμένος να το κάνω. Ο λόγος είναι ότι το αυτοκίνητο αγορά μου κόστισε 28100 καινούργιο και επειδή δεν το χρωστάω, δεν μου πάει η καρδιά να το σκοτώσω. Οπότε το φτιάχνω επειδή το γουστάρω και εν συνεχεία το παντρεύομαι.
Σκοπός που άνοιξα αυτό το θέμα, δεν είναι για να μου την πει κάποιος αλλά να με βοηθήσει με κάποιον τρόπο ο οποιοσδήποτε να βρω μια λύση άμεσα.
Συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός αλλά δεν είμαι ειδικός σε τέτοια θέματα. Το αυτοκίνητο θέλω μέχρι την Παρασκευή να το βγάλω από το συνεργείο γιατί το χρειάομαι οπότε οποιος μπορεί και θέλει, ας μου εξηγήσει τι ακριβώς πρέπει να ψάξω ή ακόμα και να μου δώσει κάποια τηλέφωνα.
Και η φώτο με τον τρίτο καρβουνισμένο κύλινδρο. Η εξήγηση που μου δώσανε για το πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι ότι δεν είχε λάδι (το θέμα είναι όμως ότι είχε μέσα λάδι..) εγώ πιστεύω ότι κόλλησε η αντλία του λαδιού με αποτέλεσμα να μην διοχετεύει το λάδι.
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Οι λόγοι πάρα πολλοί:
1. Χρειάζεσαι πάρα πολλά ανταλλακτικά γιατί είναι διαφορετικά όλα, ενδεικτικά: μοτέρ, πλεξούδα, εγκέφαλος, σασμάν, ημιαξόνια (ο Νικήτας είχε δίκιο), ταμπλό-κοντέρ-όργανα, κλειδιά, άκρα (φρένα-αναρτήσεις) και άλλα, στην ουσία χρειάζεσαι ένα ίδιο κομμένο αυτοκίνητο.
2. Σίγουρα μετά την μετατροπή θα ανάβουν λαμπάκια διάφορα, οπότε θα θέλει κάθε εβδομάδα να τρέχεις συνεργείο.
3. Για όλα τα παραπάνω το κοστολόγιο είναι υπερβολικό.
4. Για να το δηλώσεις έχεις τρεξίματα με αντιπροσωπείες, αστυνομία, ταλαιπωρία στο Ελληνικό για ογκομέτρηση κάπου 3-4 μέρες.
Και άλλα πολλά, οπότε αυτό που αξίζει για όλους εμάς τους 1.6άρηδες που θέλουν να δουν κάτι παραπάνω σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το δίνουν και παίρνουν ένα έτοιμο 1,4 tsi 160hp και τελειώνει το θέμα. Θα βγει πιο οικονομικό και θα είναι ένα σωστό αυτοκίνητο αντιπροσωπείας.
Για όσους μου είπαν μια γνώμη και για όσους ενδιαφέρθηκαν για το πρόβλημα που αντιμετώπισα σας ενημερώνω ότι έγινε αντικατάσταση του κινητήρα με έναν ίδιο 1,6 fsi BLF με αρκετά λιγότερα χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον μηχανικό, και το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.
Το πρόβλημα στον κινητήρα μου ήταν ότι ο τρίτος κύλινδρος δεν έπαιρνε καθόλου λάδι με αποτέλεσμα να κολλήσει και να χαράξει και τον στρόφαλο. Ο λόγος που δεν τροφοδοτούσε λάδι ήταν ότι το σωληνάκι του τρίτου κυλίνδρου ήταν βουλωμένο άγνωστο όμως το γιατί (αρκετοί θα πουν από κακή συντήρηση, αλλά η συντήρηση ήταν προβλεπόμενη πριν της ώρας της κιόλας απλά δεν γινόταν στην αντιπροσωπεία μετά την λήξη της εγγύησης).
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- angelakis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pavlito
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Go Hard Or Go Home..
- Δημοσιεύσεις: 277
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
Η χασούρα μετριάζεται κάπως αν βρεις να πουλήσεις κάποια πράγματα όπως κυλίνδρους, βαλβίδες, κάρτερ λαδιού και διάφορα άλλα ανταλλακτικά που υπάρχουν τα οποία όμως δεν ξέρω κατά πόσο θα μπει να ψάξει κάποιος για να τα αγοράσει. Σκέψου ότι με ανταλλακτικά αντιπροσωπείας καινούργια όλα, για να επισκευάσω το δικό μου μοτέρ, κοστίζουν κάπου στα 3500-4000 euro.. Οπότε όπως καταλαβαίνεις η αγορά μεταχειρισμένου μοτέρ σε καλή κατάσταση ήταν μονόδρομος.
Αν κάποιος άλλος το πάθει πάντως (κούφια η ώρα) δεν συμφέρει να το αφήσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο για ανταλλακτικά, είναι λίγα τα λεφτά που θα βγάλει από το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Η επισκευή είναι και αυτή μονόδρομος!
VW EOS 1.6 FSi Sportline Black Edition
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.