Ερωτήσεις για το εσωτερικό του Εωσφόρου μου!
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
Καλησπέρα σε όλους,
Λογικά θα είναι όλοι στο meeting, κλάψ (αλίμονο σε εμάς που δουλεύουμε!), κάποιες ερωτήσεις για το Eos που ίσως κάποιες να είναι noobish. Σόρυ :surrender:
1.Παρατήρησα χθες πως ο διακόπτης ρύθμισης των εξωτερικών καθρεφτών, δεν κάνει κάτι στους καθρέφτες. Κανονικά έπρεπε να τους κουνάει, σωστά;
2. Για να κάνω τους καθρέφτες να κλείνουν αυτόματα όταν κλειδώνω το αυτοκίνητη, ξέρετε μήπως το κόστος;
3. Παρατήρησα πως τα καθίσματα πίσω δεν πέφτουν. Έχει μεν ένα κλειδί που έλεγα πως είναι για αυτό το σκοπό, αλλά τελικά είναι για να βάλεις πχ κάποιο σκι;
4. Υπάρχει πάντως μια κακή ορατότητα στο καθρέφτη για πίσω και η δουλειά γίνεται με τους καθρέφτες, σωστά; Αυτό είδα στις λίγες μέρες που το έχω.
5. Λανθασμένα το παιδί που μου το πούλησε μου είπε πως είχε σύστημα ρύθμισης σταθερής ταχύτητας (και εγώ βλακεία που δεν το έψαξα παραπάνω.Ο VW Κορίνθου όταν το παρέλαβα τελικά προχθές μου είπε πως δεν έχει τελικά αλλά επειδή και ένα άλλο που είπε ήταν λάθος τελικά πως μπορώ να το τσεκάρω ο ίδιος; Τι πρέπει να είχε αν διαθέτει, και δεν έχει; Σόρυ αλλά δεν είχα ποτέ κάτι ανάλογο
6. Το πίσω παμπρίζ, πως και δεν έχει υαλοκαθαριστήρες; Το καθαρίζουμε με το αυτόματο σύστημα του Climatronic?
7. Ερώτηση για τα λάστιχα, έχω 16άρια, τι πίεση πρέπει να είναι ώστε να τα τσεκάρω κάθε μήνα αν είναι
8. Πήρα μια βάση για το κινητό αλλά δεν μου κρατιέται σωστά στο ταμπλό, πέφτει δηλαδή μετά από λίγο. Έχετε να προτείνετε κάποια άλλη ή να την κολλήσω κάπως αλλιώς; Η βάση είναι 3Μ
9. Διάβασα στο manual πως για να ανοίξει η CSC πρέπει να είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο.Είχα δει κάπου πως γίνεται και εν κινήση έως 30 χιλιόμετρα, δεν ισχύει αυτό; Ή πχ σε ένα φανάρι. Λογικά το γράφει για την απόσταση με τον πίσω, μην τον χτυπήσεις;
10. Επειδή δεν είχα ποτέ Climatronic, στην ουσία σου επιτρέπει να έχεις διζωνικό κλιματισμό, σωστά; Καίει βενζίνη όταν το έχεις ανοιχτό λογικά,σωστά; Και τέλος η διαφορά με το κουμπί του απλού AC είναι ότι πλέον δεν είναι διζωνικό;
11. Η τουρμπίνα ανοίγει στις πόσες στροφές; Μου έχουν πει για 3400, ισχύει; Ώστε να οδηγάω πιο κάτω για οικονομία. Κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει και μια σήμανση στο ταμπλό όταν ανοίγει;
Αυτά ως τώρα, σόρυ αν κούρασα!
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- KATHIKAKI
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Impossible is Nothing
- Δημοσιεύσεις: 83
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
2. Αν έχει στο joystick πάνω αριστερά ένα εικονίδιο με καθρέφτες τότε γίνεται από εκεί. Αλλιώς θέλουν αλλαγή πολλά πράγματα.
3. Μόνο το μεσαίο κομμάτι βγαίνει για να μεταφέρεις μακριά αντικείμενα όπως σκι
4. Συνήθεια είναι
5. Αν έχει στο χειριστήριο των φλας κάποια έξτρα κουμπάκια τότε έχεις. Αλλιώς μπορείς να το βάλεις σχετικά εύκολα. Νομίζω υπάρχει ανάλογο how to
6. Μόνο τα 5θυρα έχουν. Τα σεντάν και κουπέ όχι. Υπάρχει μόνο το ξεθάμπωμα στο clima.
7. Δες το αυτοκόλλητο στο καπάκι της βενζίνης.
8. Καλή θέση είναι στο μεσαίο συρταράκι δίπλα στο χειρόφρενο
9. Ναι μπορεί να ανοίξει και εν κινήσει μόνο με το ανάλογο module που πρέπει να βάλεις έξτρα
10. Ακριβώς, ξεχωριστή θερμοκρασία και οδηγό και συνοδηγό. Αν έχεις ενεργοποιημένο το AC κουμπάκι ναι δουλέυει η τουρμπίνα του κλιματιστικού και τρώει έξτρα βενζίνη. Τώρα το χειμώνα δεν χρειάζεται καθώς παίρνει θέρμανση από τον κινητήρα. Μόνο αν θέλεις να ξεθαμπώσεις τζάμια. Γενικότερα η ρύθμιση που χρησιμοποιώ τώρα είναι 22 ή 23οC, Auto ενεργοποιημένο και το κουμπάκι της αυτόματης ανακύκλωσης αέρα, αν και όποτε χρειαστεί.
11. Η τουρμπίνα ανοίγει στις 1500rpm τουλάχιστον στο 160ps, δεν ξέρω για το 122ps. Με νορμάλ οδήγηση δεν θα χρειαστεί να ανεβάσεις πάνω από 4.000
Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009
sakisk81.blogspot.com/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
1500rpm εννοείς 1500 στροφές; Την κάτσαμε,ισχύει όντως αυτό;
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
H τουρμπινα ουσιαστικα γυριζει απο το ρελαντι αλλα αρχιζει να αποδιδει απο τις 1500 σαλ περιπου αλλα και αυτο σχετικο ειναι.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lancelot
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Games & TV-Series fan
Πάντως νόμιζα πως το τούρμπο παίζει από 3400 στροφές και πάνω, και έτσι ως εκεί δεν καις πολύ βενζίνη. Αν ανοίγει από 1500 τότε βράστα!
Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vaggelis4
-
- Αποσυνδεμένος
- Elite Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
1500rpm εννοείς 1500 στροφές; Την κάτσαμε,ισχύει όντως αυτό;
Kαι στο 122 κάπου εκεί είναι.. Αν θεωρείς τα 7.0λτ/100χλμ "την κάτσαμε" νομίζω υπερβάλεις..
Ακόμα και στην Ε.Ο. όταν δουλεύει σταθερά στις 3,000 η κατανάλωση είναι πολύ χαμηλή.
(Αθήνα-Χαλκίδα σήμερα, με ταχύτητα σε όλη τη διαδρομή περίπου στα 110-120 και 2500-3000 στροφές το αποτέλεσμα είναι αυτό μετά από 80 χιλιόμετρα οδήγησης. Ε, δεν το λές πολύ το 6,8 !!!)
Μην ξεχνάς ότι το τούρμπο χαμηλά σου δίνει και ροπή χαμηλά, οπότε δεν είναι μόνο γκαζιά και τη βάψαμε. Εγώ το θεωρώ αρκετά οικονομικό το Eos 122. Αρκεί βέβαια να μην το σκίζεις στα γκάζια, μετά θα ρουφάει και αυτό..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
[/strike]
@ Lancelot: Ως κάτοχος TSI 160 η συμβουλή που θα σου δώσω για οικονομία είναι να μην πατάς απότομα το γκάζι στην επιτάχυνση. Αν δουλεύεις το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές και το πιέσεις λίγο θα δουλέψει ο κομπρέσορας και θα σου πετάξει 5ευρα από την εξάτμιση. Συνεπώς άμα κάνεις ομαλές επιταχύνσεις ανεξάρτητων στροφών θα έχεις οικονομία. Μια καλή αλλαγή ταχύτητας είναι περίπου στις 3000 στροφές κατά τη γνώμη μου. Άρα για οικονομία δούλευε το αυτοκίνητο σαν ατμοσφαιρικό και ξεχνά τα αλλά.
Στο μόνο που θα σου χρησιμεύει το ποτέ μπαίνει το τούρμπο θα είναι σε προσπεράσεις.
Επιπλέων μαθέ με το γκάζι και τις στροφές ποτέ μπαίνει το τούρμπο για να επιταχύνεις το turbo lag μπορεί και να σε κάψει.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
@ Coo Μια διόρθωση: Το τούρμπο στις χαμηλές στροφές απλά περιστρέφετε και ουσιαστικά δε σου δίνει τίποτα. Την έχτρα ισχύ- ροπή στη δίνει μετά τις 1500 με 2000στροφες
Δεν είπα το αντίθετο..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Άσε που βγήκαμε και εκτός θέματος..(πάλι)
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.