Ερωτήσεις για το εσωτερικό του Εωσφόρου μου!

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55638 από lancelot
* Αν έχω βάλει σε λάθος υπο-φόρουμ το θέμα αυτό, παρακαλώ κάποιος mod ας το μετακινήσει!

Καλησπέρα σε όλους,

Λογικά θα είναι όλοι στο meeting, κλάψ (αλίμονο σε εμάς που δουλεύουμε!), κάποιες ερωτήσεις για το Eos που ίσως κάποιες να είναι noobish. Σόρυ :surrender:

1.Παρατήρησα χθες πως ο διακόπτης ρύθμισης των εξωτερικών καθρεφτών, δεν κάνει κάτι στους καθρέφτες. Κανονικά έπρεπε να τους κουνάει, σωστά;
2. Για να κάνω τους καθρέφτες να κλείνουν αυτόματα όταν κλειδώνω το αυτοκίνητη, ξέρετε μήπως το κόστος;
3. Παρατήρησα πως τα καθίσματα πίσω δεν πέφτουν. Έχει μεν ένα κλειδί που έλεγα πως είναι για αυτό το σκοπό, αλλά τελικά είναι για να βάλεις πχ κάποιο σκι;
4. Υπάρχει πάντως μια κακή ορατότητα στο καθρέφτη για πίσω και η δουλειά γίνεται με τους καθρέφτες, σωστά; Αυτό είδα στις λίγες μέρες που το έχω.
5. Λανθασμένα το παιδί που μου το πούλησε μου είπε πως είχε σύστημα ρύθμισης σταθερής ταχύτητας (και εγώ βλακεία που δεν το έψαξα παραπάνω.Ο VW Κορίνθου όταν το παρέλαβα τελικά προχθές μου είπε πως δεν έχει τελικά αλλά επειδή και ένα άλλο που είπε ήταν λάθος τελικά πως μπορώ να το τσεκάρω ο ίδιος; Τι πρέπει να είχε αν διαθέτει, και δεν έχει; Σόρυ αλλά δεν είχα ποτέ κάτι ανάλογο
6. Το πίσω παμπρίζ, πως και δεν έχει υαλοκαθαριστήρες; Το καθαρίζουμε με το αυτόματο σύστημα του Climatronic?
7. Ερώτηση για τα λάστιχα, έχω 16άρια, τι πίεση πρέπει να είναι ώστε να τα τσεκάρω κάθε μήνα αν είναι
8. Πήρα μια βάση για το κινητό αλλά δεν μου κρατιέται σωστά στο ταμπλό, πέφτει δηλαδή μετά από λίγο. Έχετε να προτείνετε κάποια άλλη ή να την κολλήσω κάπως αλλιώς; Η βάση είναι 3Μ
9. Διάβασα στο manual πως για να ανοίξει η CSC πρέπει να είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο.Είχα δει κάπου πως γίνεται και εν κινήση έως 30 χιλιόμετρα, δεν ισχύει αυτό; Ή πχ σε ένα φανάρι. Λογικά το γράφει για την απόσταση με τον πίσω, μην τον χτυπήσεις;
10. Επειδή δεν είχα ποτέ Climatronic, στην ουσία σου επιτρέπει να έχεις διζωνικό κλιματισμό, σωστά; Καίει βενζίνη όταν το έχεις ανοιχτό λογικά,σωστά; Και τέλος η διαφορά με το κουμπί του απλού AC είναι ότι πλέον δεν είναι διζωνικό;
11. Η τουρμπίνα ανοίγει στις πόσες στροφές; Μου έχουν πει για 3400, ισχύει; Ώστε να οδηγάω πιο κάτω για οικονομία. Κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει και μια σήμανση στο ταμπλό όταν ανοίγει;

Αυτά ως τώρα, σόρυ αν κούρασα!

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55640 από KATHIKAKI
1. Πρέπει να έχει το κουμπί "γυρισμένο" στο αντίστοιχο καθρέφτη R or L για να δουλέψει το joystick
2. Αν έχει στο joystick πάνω αριστερά ένα εικονίδιο με καθρέφτες τότε γίνεται από εκεί. Αλλιώς θέλουν αλλαγή πολλά πράγματα.
3. Μόνο το μεσαίο κομμάτι βγαίνει για να μεταφέρεις μακριά αντικείμενα όπως σκι
4. Συνήθεια είναι
5. Αν έχει στο χειριστήριο των φλας κάποια έξτρα κουμπάκια τότε έχεις. Αλλιώς μπορείς να το βάλεις σχετικά εύκολα. Νομίζω υπάρχει ανάλογο how to
6. Μόνο τα 5θυρα έχουν. Τα σεντάν και κουπέ όχι. Υπάρχει μόνο το ξεθάμπωμα στο clima.
7. Δες το αυτοκόλλητο στο καπάκι της βενζίνης.
8. Καλή θέση είναι στο μεσαίο συρταράκι δίπλα στο χειρόφρενο
9. Ναι μπορεί να ανοίξει και εν κινήσει μόνο με το ανάλογο module που πρέπει να βάλεις έξτρα
10. Ακριβώς, ξεχωριστή θερμοκρασία και οδηγό και συνοδηγό. Αν έχεις ενεργοποιημένο το AC κουμπάκι ναι δουλέυει η τουρμπίνα του κλιματιστικού και τρώει έξτρα βενζίνη. Τώρα το χειμώνα δεν χρειάζεται καθώς παίρνει θέρμανση από τον κινητήρα. Μόνο αν θέλεις να ξεθαμπώσεις τζάμια. Γενικότερα η ρύθμιση που χρησιμοποιώ τώρα είναι 22 ή 23οC, Auto ενεργοποιημένο και το κουμπάκι της αυτόματης ανακύκλωσης αέρα, αν και όποτε χρειαστεί.
11. Η τουρμπίνα ανοίγει στις 1500rpm τουλάχιστον στο 160ps, δεν ξέρω για το 122ps. Με νορμάλ οδήγηση δεν θα χρειαστεί να ανεβάσεις πάνω από 4.000

Eismeer Blue
1.4 TSI 160ps
model year 2009

sakisk81.blogspot.com/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55641 από lancelot
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου, θα επανέλθω αφού πάω στο αμάξι ξανά (είμαι δουλειά τώρα). (joystic τι εννοείς ακριβώς; Θυμάμαι έχει το κουμπί με το L & R αλλά τι εννοείς εσύ ως Joystic?)

1500rpm εννοείς 1500 στροφές; Την κάτσαμε,ισχύει όντως αυτό;

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55647 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Ερωτήσεις για το εσωτερικό του Εωσφόρου μου!
Aυτο ειναι το joystick που λεει ο Σακης και βρισκεται μπροστα απο τους διακοπτες των παραθυρων.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



H τουρμπινα ουσιαστικα γυριζει απο το ρελαντι αλλα αρχιζει να αποδιδει απο τις 1500 σαλ περιπου αλλα και αυτο σχετικο ειναι.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55649 από lancelot
Gmt το πατάω, αλλά καμία κίνηση στο καθρέφτη :(

Πάντως νόμιζα πως το τούρμπο παίζει από 3400 στροφές και πάνω, και έτσι ως εκεί δεν καις πολύ βενζίνη. Αν ανοίγει από 1500 τότε βράστα!

Λευτέρης | 1.4 TSI 160ps (2009)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55650 από Guardian
μα έχεις πάρει το τουρμποκομπρεσοράτο, είναι λίγο σύνθετος ο τρόπος λειτουργίας, απλά έχε κατά νου ότι πρακτικά η τουρμπίνα λειτουργεί μετά το ρελαντί..δεν κλείνει και ανοίγει όπως το φαντάζεσαι...είναι μικρός ο 1.4 για τέτοια λειτουργία..

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55672 από vaggelis4
To joystick για τους καθρεπτες δεν το πατας το κουνας πανω-κατω αριστερα-δεξια σαν κανονικο joystick εφοσον πρωτο το περιστρεψεις στον αντιστοιχο καθρευτη L(LEFT) και R (RIGHT) αν τωρα το περιστρεψεις στο σχεδιακι που ειναι πανω δεξια αρχιζουν να θερμενονται κυριως στη βροχη και στα χιονια χρειαζονται για να ειναι στεγνοι, αν εχεις και ανακλινομενους (δε νομιζω γιατι ειναι εξτρα και θα στο ελεγε) τοτε θα πρεπει να υπαρχει και ενα αλλο στιματακι που αν το περιστεψεις εκει θα κλεινουν μονοι τους αμεσα. Επομένως συνολικα εχει 4 επιλογες περιστροφικα (5 αν εχεις και ηλεκτρικα ανακλυνομενους) και 4 δυνατοτητες κινησης του καθρευτη (πανω-κατω-αρστερα-δεξια) κουνοντας το joystick οπως στα κλασσικα joystick υπολογιστων!

Βαγγέλης 1.4 TSi 160hp

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55673 από Coo
lancelot έγραψε:

1500rpm εννοείς 1500 στροφές; Την κάτσαμε,ισχύει όντως αυτό;


Kαι στο 122 κάπου εκεί είναι.. Αν θεωρείς τα 7.0λτ/100χλμ "την κάτσαμε" νομίζω υπερβάλεις..
Ακόμα και στην Ε.Ο. όταν δουλεύει σταθερά στις 3,000 η κατανάλωση είναι πολύ χαμηλή.

(Αθήνα-Χαλκίδα σήμερα, με ταχύτητα σε όλη τη διαδρομή περίπου στα 110-120 και 2500-3000 στροφές το αποτέλεσμα είναι αυτό μετά από 80 χιλιόμετρα οδήγησης. Ε, δεν το λές πολύ το 6,8 !!!)



Μην ξεχνάς ότι το τούρμπο χαμηλά σου δίνει και ροπή χαμηλά, οπότε δεν είναι μόνο γκαζιά και τη βάψαμε. Εγώ το θεωρώ αρκετά οικονομικό το Eos 122. Αρκεί βέβαια να μην το σκίζεις στα γκάζια, μετά θα ρουφάει και αυτό..

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55691 από thodoris
[strike]@ Coo Μια διόρθωση: Το τούρμπο στις χαμηλές στροφές απλά περιστρέφετε και ουσιαστικά δε σου δίνει τίποτα. Την έχτρα ισχύ- ροπή στη δίνει μετά τις 1500 με 2000στροφες
[/strike]
@ Lancelot: Ως κάτοχος TSI 160 η συμβουλή που θα σου δώσω για οικονομία είναι να μην πατάς απότομα το γκάζι στην επιτάχυνση. Αν δουλεύεις το αυτοκίνητο στις χαμηλές στροφές και το πιέσεις λίγο θα δουλέψει ο κομπρέσορας και θα σου πετάξει 5ευρα από την εξάτμιση. Συνεπώς άμα κάνεις ομαλές επιταχύνσεις ανεξάρτητων στροφών θα έχεις οικονομία. Μια καλή αλλαγή ταχύτητας είναι περίπου στις 3000 στροφές κατά τη γνώμη μου. Άρα για οικονομία δούλευε το αυτοκίνητο σαν ατμοσφαιρικό και ξεχνά τα αλλά.
Στο μόνο που θα σου χρησιμεύει το ποτέ μπαίνει το τούρμπο θα είναι σε προσπεράσεις.
Επιπλέων μαθέ με το γκάζι και τις στροφές ποτέ μπαίνει το τούρμπο για να επιταχύνεις το turbo lag μπορεί και να σε κάψει.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55693 από Coo
thodoris έγραψε:

@ Coo Μια διόρθωση: Το τούρμπο στις χαμηλές στροφές απλά περιστρέφετε και ουσιαστικά δε σου δίνει τίποτα. Την έχτρα ισχύ- ροπή στη δίνει μετά τις 1500 με 2000στροφες


Δεν είπα το αντίθετο..

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55694 από thodoris
Πάσο δε το κατάλαβα καλά…

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55695 από Corbil
μα είναι εύκολο ν αντισταθεί κανείς σ αυτό το φσσσσσσσσσσσσσσσσστ της τουρμπίνας?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 11 Μήνες πριν #55697 από Coo
Όχι, αλλά όταν αρχίζει να μασουλά καλά τότε το σκέφτεσαι. Πάντως για να πω την αλήθεια δεν το σκέφτομαι για την κατανάλωση..

Άσε που βγήκαμε και εκτός θέματος..(πάλι)

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi