Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παραθέτω φωτό από την αλλαγή του φίλτρου παλαιότερα και τωρινή κατάσταση
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Ο ήχος πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ, ειδικά το φύσημα είναι όλα τα λεφτά. Μέχρι εκεί είναι οι καλές σκέψεις... Από εκεί και μετά αρχίζουν οι... δεύτερες σκέψεις.
Για παράδειγμα, υπάρχει το αμφιλεγόμενο ζήτημα της εισαγωγής ζεστού αέρα και σε αντιπαράθεση της ύπαρξης του ιντερκούλερ, κάτι το οποίο από ότι διαβάζω έχει διχάσει τα περισσότερα φόρουμ στο ίντερνετ με φανατικούς υποστηρικτές εκατέρωθεν. Τελικά ο ζεστός αέρας (αν τελικά υπάρχει τέτοιο ζήτημα) επηρεάζει το map sensor με τις γνωστές απώλειες σε ροπή στις ψηλές;
Όπως επίσης, από ότι διαβάζω, το φιλτροκούτι εκτός από απλό καπάκι, παίζει και το ρόλο να κρατάει μια ισορροπία στις ιδιοσυχνότητες συντονισμού στον κινητήρα χωρίς να γνωρίζω τις όποιες παρενέργειες της έλλειψης αυτού. Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι λόγω τούρμπο αυτό δε μετράει...
Στην πράξη αυτές τις ημέρες που έχω οδηγήσει, δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά ούτε προς τα πάνω, ούτε προς τα κάτω, ούτε στην κατανάλωση...
Υπάρχουν πολλές γενικότερα αντικρουόμενες απόψεις για πολλά θέματα γύρω από το φιλτροκούτι σε βαθμό που ίσως δεν περίμενα ή δεν είχα σκεφτεί ότι θα μ πορούσαν να υπάρχουν. Οπότε αναπόφευκτα σκέφτομαι ότι η "απλή" λύση του ανοιχτού κουτιού ίσως θα έπρεπε να αντικατασταθεί με μια αλλαγή σκάστρας ( ;; ), και σε αυτό θα ήθελα τη γνώμη των λίγο πιο 'ψαγμένων' του φόρουμ. Ειδικά στην περίπτωση της σκάστρας που είναι ένα πεδίο στο οποίο είμαι παντελώς άσχετος. Είναι εύκολη η αλλαγή; Ποιό είναι το κόστος;Πώς γίνεται η επιλογή της;
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Οταν βγάλεις το καπάκι ,δεν υπάρχει υποπίεση αλλα το φίλτρο τραβάει αέρα απο όπου μπορεί πιο εύκολα-απο το περιβάλλον του - ,καταργώντας την εργοστασιακή σκούπα.Ετσι ο αέρας ειναι απο το περιβάλλον της μηχανης ,αρα ειναι ζεστότερος.
Πρόβλημα με το maf/map sensor δεν υπάρχει (βλάβη) ,απλά τραβώντας ζεστό αερα ,μειώνεται ο όγκος του εισερχόμενου αέρα (όσο ζεστότερος ο αερας ,τόσο αραιώτερος) ,μειώνεται αναγκαστικά και η ποσότητα καυσίμου (για να παραμείνει στοιχειομετρικα σωστό το μείγμα) ,αρα πέφτει η απόδοση του κινητηρα.Αν μετα την αλλαγη δεν εχεις καταλάβει μειωση στην απόδοση ,αφησε το όπως ειναι.
Aν πάλι θέλεις να αλλάξεις σκάστρα υπάρχει adaptor της forge
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
΄Η σχέση θόρυβος (εκτόνωση) - απόδοση (ροπή/PS) είναι αντιστρόφως ανάλογη ή δεν επηρεάζεται;
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Η εκτόνωση δεν επηρρεάζει σε τίποτα την απόδοση .Ειναι ενα απλό φσσστ!!!χεχε
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
edit: Υπάρχει κάποιο ενδεικτικό νούμερο στις απώλειες λόγω ζεστού αέρα; Για παράδειγμα σε κάποιο άρθρο σε περιοδικό, σε ένα Impreza 500bhp υπήρχε μια διαφορά της τάξης των -30bhp όταν του διοχέτευσαν ζεστό αέρα. Αν το πάρουμε αναλογικά μιλάμε για περίπου -6 στα 122...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Eγω θέλω να ρωτήσω τι απώλειες έχεις όταν ανοίγεις το αρκουδισιον;
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Οι δοκιμες θα γινουν με
α) φιλτροκουτι και μαμα φιλτρο,
β) φιλτροκουτι και φιλτρο ελευθερας
γ) με φιλτροχοανη
Το θεμα ειναι οτι και οι δυο μας ειμαστε 160αρηδες που σημαινει οτι θα χρειαστουμε και εναν 122αρη που εχει βαλει φιλτρο ελευθερας για να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Πασχάλη, το -6 που έδωσα είναι μπακαλίστικο, δε ξέρω αν είναι -1 ή -12 (που λέει ο λόγος). Το -6 βγήκε αναλογικά... Πάντως -30 δεν είναι σίγουρα. Εφόσον και εσύ το έχεις ανοιχτό, καταλαβαίνεις στο γκάζι κάποια διαφορά;
Καμία απολύτως...
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ευχαριστώ!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Εχω μια HKS SSQV (γνησια),θα φτιαξω ενα πλακακι για να την βαλω και θα παιξω μολις βρω λιγο ελευθερο χρονο.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
www.uspmotorsports.c...l
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Montekristo7 έγραψε: Ρε παιδιά, πήρα ένα αντάπτορα και δεν χωρούσε, έβρισκε ο αισθητήρα στο σωλήνα την υποπίεσης αν θυμάμαι καλά όπως μου το είπε.. Αλλάζετε κάτι άλλο;
Tα ξεκουμπώνεις τον βάζεις και μετα τα ξανακουμπώνεις τα σωληνάκια εκει γύρω για να χεις χώρο να δουλέψεις.
Σε συνεργείο και δεν μπορούσαν να στον βάλουν;;
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
thodoris έγραψε: Στο 122 μπαίνει για πλάκα οτι θες. Στο 160αρι εχει λίγο δυσκολία άλλα δεν έχεις θέμα, απλα πρέπει να βγάλεις τα λάστιχα και να έχεις λίγο υπομονή.
Έτσι ακριβώς.
Στο 122 κανεις οτι θές.Αλλα εκείνη είναι άλλη σκάστρα (αρα και αλλος αντάπτορας).
Με υπομονή και λίγο ιδρώτα θα μπεί :PPP
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.