Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20354 από Coo
Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες δημιουργήθηκε από Coo
Πρίν από μερικές ημέρες, συζητούσαμε (ή καλύτερα σας ρωτούσα) για το πώς θα μπορούσα να αυξήσω τον θόρυβο του τούρμπο. Είχα δεί για πρώτη φορά στο Ναύπλιο, το 'τέρας' του Γιώργου με ανοιχτό το φιλτροκούτι χωρίς να ακούσω τότε τον θόρυβο που κάνει. Αργότερα στη συνάντηση στις Υάδες κάναμε το test με τον aris και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με τον ήχο. Βαρύς, εντυπωσιακός και προπάντων όχι καγκούρικος. Προχθές στη Λάρισα, είδα την τρελή μόντα από Opel του sakisdal και το πήρα απόφαση να αφήσω και εγώ ανοιχτό το φιλτροκούτι.

Παραθέτω φωτό από την αλλαγή του φίλτρου παλαιότερα και τωρινή κατάσταση
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!


Ο ήχος πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ, ειδικά το φύσημα είναι όλα τα λεφτά. Μέχρι εκεί είναι οι καλές σκέψεις... Από εκεί και μετά αρχίζουν οι... δεύτερες σκέψεις.

Για παράδειγμα, υπάρχει το αμφιλεγόμενο ζήτημα της εισαγωγής ζεστού αέρα και σε αντιπαράθεση της ύπαρξης του ιντερκούλερ, κάτι το οποίο από ότι διαβάζω έχει διχάσει τα περισσότερα φόρουμ στο ίντερνετ με φανατικούς υποστηρικτές εκατέρωθεν. Τελικά ο ζεστός αέρας (αν τελικά υπάρχει τέτοιο ζήτημα) επηρεάζει το map sensor με τις γνωστές απώλειες σε ροπή στις ψηλές; :unsure:
Όπως επίσης, από ότι διαβάζω, το φιλτροκούτι εκτός από απλό καπάκι, παίζει και το ρόλο να κρατάει μια ισορροπία στις ιδιοσυχνότητες συντονισμού στον κινητήρα χωρίς να γνωρίζω τις όποιες παρενέργειες της έλλειψης αυτού. Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι λόγω τούρμπο αυτό δε μετράει...:unsure:
Στην πράξη αυτές τις ημέρες που έχω οδηγήσει, δεν έχω καταλάβει κάποια διαφορά ούτε προς τα πάνω, ούτε προς τα κάτω, ούτε στην κατανάλωση...
Υπάρχουν πολλές γενικότερα αντικρουόμενες απόψεις για πολλά θέματα γύρω από το φιλτροκούτι σε βαθμό που ίσως δεν περίμενα ή δεν είχα σκεφτεί ότι θα μ πορούσαν να υπάρχουν. Οπότε αναπόφευκτα σκέφτομαι ότι η "απλή" λύση του ανοιχτού κουτιού ίσως θα έπρεπε να αντικατασταθεί με μια αλλαγή σκάστρας ( ;; ), και σε αυτό θα ήθελα τη γνώμη των λίγο πιο 'ψαγμένων' του φόρουμ. Ειδικά στην περίπτωση της σκάστρας που είναι ένα πεδίο στο οποίο είμαι παντελώς άσχετος. Είναι εύκολη η αλλαγή; Ποιό είναι το κόστος;Πώς γίνεται η επιλογή της;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20359 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
No eBay APP ID and/or Cert ID defined in Kunena configurationΟταν εχεις το καπάκι κανονικα ,η υποπίεση αναγκάζει τον αέρα να μπει απο την εισαγωγη που υπάρχει στη μετώπη (σκούπα) .Ετσι ο αέρας ειναι όσο πιο κρύος γίνεται μιας και ειναι ΄΄φρέσκος΄΄
Οταν βγάλεις το καπάκι ,δεν υπάρχει υποπίεση αλλα το φίλτρο τραβάει αέρα απο όπου μπορεί πιο εύκολα-απο το περιβάλλον του - ,καταργώντας την εργοστασιακή σκούπα.Ετσι ο αέρας ειναι απο το περιβάλλον της μηχανης ,αρα ειναι ζεστότερος.
Πρόβλημα με το maf/map sensor δεν υπάρχει (βλάβη) ,απλά τραβώντας ζεστό αερα ,μειώνεται ο όγκος του εισερχόμενου αέρα (όσο ζεστότερος ο αερας ,τόσο αραιώτερος) ,μειώνεται αναγκαστικά και η ποσότητα καυσίμου (για να παραμείνει στοιχειομετρικα σωστό το μείγμα) ,αρα πέφτει η απόδοση του κινητηρα.Αν μετα την αλλαγη δεν εχεις καταλάβει μειωση στην απόδοση ,αφησε το όπως ειναι.

Aν πάλι θέλεις να αλλάξεις σκάστρα υπάρχει adaptor της forge


Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20383 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Αλλάζοντας σκάστρα, υπάρχει διαφορά στη συμπίεση;
΄Η σχέση θόρυβος (εκτόνωση) - απόδοση (ροπή/PS) είναι αντιστρόφως ανάλογη ή δεν επηρεάζεται; :unsure:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20384 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Αν η σκάστρα τοποθετηθεί σωστά ,δεν υπάρχει απώλεια πίεσης ,δουλεύουν όλα όπως και πρίν.
Η εκτόνωση δεν επηρρεάζει σε τίποτα την απόδοση .Ειναι ενα απλό φσσστ!!!χεχε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20425 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
αν τοποθετηθει αλλη σκαστρα σιγουρα δεν επηρεαζεται η αποδοση. αν απλα μπει ο ανταπτορας που μετατρεπει τη σκαστρα απο κλειστου σε ανοιχτου τυπου υπαρχει περιπτωση να πεσει λιγο η πιεση,σε βαθμο που δεν θα γινει ομως αντιληπτο (συμφωνα με την ιδια την αντιπροσωπεια).

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20454 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Πάντως μου είπαν ότι η αλλαγή σκάστρας είναι σοβαρό θέμα και θέλει ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή της, ίσως και με επιπτώσεις στην εγγύηση. Κυρίως μου συνέστησαν την προσοχή στο map με το ποσοστό εισαγωγής-εξαγωγής του αέρα.

edit: Υπάρχει κάποιο ενδεικτικό νούμερο στις απώλειες λόγω ζεστού αέρα; Για παράδειγμα σε κάποιο άρθρο σε περιοδικό, σε ένα Impreza 500bhp υπήρχε μια διαφορά της τάξης των -30bhp όταν του διοχέτευσαν ζεστό αέρα. Αν το πάρουμε αναλογικά μιλάμε για περίπου -6 στα 122...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20460 από Magnum
Απαντήθηκε από Magnum στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Απώλεια την οποία δεν πρόκειται να καταλάβεις δλδ..
Eγω θέλω να ρωτήσω τι απώλειες έχεις όταν ανοίγεις το αρκουδισιον;

Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ

EOS 1.4 TSI

Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20461 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Πασχάλη, το -6 που έδωσα είναι μπακαλίστικο, δε ξέρω αν είναι -1 ή -12 (που λέει ο λόγος). Το -6 βγήκε αναλογικά... Πάντως -30 δεν είναι σίγουρα. Εφόσον και εσύ το έχεις ανοιχτό, καταλαβαίνεις στο γκάζι κάποια διαφορά;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20462 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Nα ενα καλο θεμα,συντομα θα βρεθω με τον ραλλακια και θα μετρησουμε με το vag com ωστε να δουμε απωλειες ή κερδη απο μια τετοια επεμβαση τοσο σε σκαλισμενο οπως του Βασιλη οσο και σε μαμα οπως το δικο μου.
Οι δοκιμες θα γινουν με
α) φιλτροκουτι και μαμα φιλτρο,
β) φιλτροκουτι και φιλτρο ελευθερας
γ) με φιλτροχοανη

Το θεμα ειναι οτι και οι δυο μας ειμαστε 160αρηδες που σημαινει οτι θα χρειαστουμε και εναν 122αρη που εχει βαλει φιλτρο ελευθερας για να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 11 Μήνες πριν #20468 από Magnum
Απαντήθηκε από Magnum στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
coo έγραψε:

Πασχάλη, το -6 που έδωσα είναι μπακαλίστικο, δε ξέρω αν είναι -1 ή -12 (που λέει ο λόγος). Το -6 βγήκε αναλογικά... Πάντως -30 δεν είναι σίγουρα. Εφόσον και εσύ το έχεις ανοιχτό, καταλαβαίνεις στο γκάζι κάποια διαφορά;



Καμία απολύτως...

Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ

EOS 1.4 TSI

Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 7 Μήνες πριν #80313 από Montekristo7
Απαντήθηκε από Montekristo7 στο θέμα Απ:Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Παιδιά καλημέρα, επειδή με ενδιαφέρει το θέμα του ανοιχτού τύπου σκάστρας, αν έχω καταλάβει καλά υπάρχουν 2 επιλογές. Αντάπτορας στην ήδη υπάρχουσα και αλλαγή σκάστρας; Τι από τα 2 μου προτείνεται, γιατί και ποιο το κόστος αγοράς;
Ευχαριστώ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 7 Μήνες πριν #80315 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Οι aftermarket οπως forge και tmg κρατάνε καλύτερα πίεση αλλα θα δεις ελάχιστη διάφορά μονο αν εχεις προγραμμα. Οι aftermarket κοστίζουν γύρω στα 200€. Προσωπικά δε συμπαθώ τις ανοιχτού τύπου γιατι με ενοχλεί ο θόρυβος και προκαλούν ελάχιστο lag.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 7 Μήνες πριν #80325 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Φιλε montekristo ειναι συνδυασμος και των δυο,δηλαδη με ανταπτορα βαζεις μια μηχανικη σκαστρα αλλα κρατας φισσομενη και την δικια του ωστε να την βλεπει ο εγκεφαλος.
Εχω μια HKS SSQV (γνησια),θα φτιαξω ενα πλακακι για να την βαλω και θα παιξω μολις βρω λιγο ελευθερο χρονο.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 6 Μήνες πριν #80373 από Montekristo7
Απαντήθηκε από Montekristo7 στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Μια ερώτηση ακόμα. Σε 160αρι μπαίνει η σκαστρα της forge που την φορούσε 2λιτρο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 6 Μήνες πριν #80374 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Όχι. Του 2.0 μπαίνει στο 122αρι

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 6 Μήνες πριν #80375 από Montekristo7
Απαντήθηκε από Montekristo7 στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
ξενέρωμα.. Ώστε τα κάνανε πλακάκια το 2.0 με το 122 και μας στην απέξω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80680 από Montekristo7
Απαντήθηκε από Montekristo7 στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Ρε παιδιά, πήρα ένα αντάπτορα και δεν χωρούσε, έβρισκε ο αισθητήρα στο σωλήνα την υποπίεσης αν θυμάμαι καλά όπως μου το είπε.. Αλλάζετε κάτι άλλο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80684 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Καμμία γνώμη για την
www.uspmotorsports.c...l

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80686 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
τι διαφορα εχει απο αυτη που εβγαζε τοσα χρονια η forge? (εκτος απ το χρωμα)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80687 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Δεν ξέρω Πετράν ... Για αυτο ρωτησα :)

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80688 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες

Montekristo7 έγραψε: Ρε παιδιά, πήρα ένα αντάπτορα και δεν χωρούσε, έβρισκε ο αισθητήρα στο σωλήνα την υποπίεσης αν θυμάμαι καλά όπως μου το είπε.. Αλλάζετε κάτι άλλο;


Tα ξεκουμπώνεις τον βάζεις και μετα τα ξανακουμπώνεις τα σωληνάκια εκει γύρω για να χεις χώρο να δουλέψεις.
Σε συνεργείο και δεν μπορούσαν να στον βάλουν;;

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80689 από Montekristo7
Απαντήθηκε από Montekristo7 στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Ναι έβρισκε, θα πάω σε άλλο ένα τώρα το μεσημέρι να δω μήπως βγάλει άκρη αυτός και θα ενημερώσω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80691 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Στο 122 μπαίνει για πλάκα οτι θες. Στο 160αρι εχει λίγο δυσκολία άλλα δεν έχεις θέμα, απλα πρέπει να βγάλεις τα λάστιχα και να έχεις λίγο υπομονή.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80696 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες

thodoris έγραψε: Στο 122 μπαίνει για πλάκα οτι θες. Στο 160αρι εχει λίγο δυσκολία άλλα δεν έχεις θέμα, απλα πρέπει να βγάλεις τα λάστιχα και να έχεις λίγο υπομονή.


Έτσι ακριβώς.
Στο 122 κανεις οτι θές.Αλλα εκείνη είναι άλλη σκάστρα (αρα και αλλος αντάπτορας).
Με υπομονή και λίγο ιδρώτα θα μπεί :PPP

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #80698 από Montekristo7
Απαντήθηκε από Montekristo7 στο θέμα Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
Ρε μάγκες θα τρελαθώ, και δεύτερος μάστορας με γείωσε, ο οποίος μάλιστα μπροστά στα μάτια μου έδειξε παράδειγμα πως δεν χωράει, και δεν μιλάω για απόσταση μιας τρίχας, μιλάω για τουλάχιστον 2 εκατοστά που προεξέχουν. Αυτός μου πρότεινε να πάω σε τόρνο να μου κάνει ένα αντάπτορα να μακρύνουμε το καλώδιο. Βρίσκει η το καλώδιο της σκάστρας που παίρνει εντολή απ'τον εγκέφαλο σε αυτά τα 2 που έχω κυκλώσει. Και αυτά που έχω κυκλώσει μου πρότεινε να βάλουμε αντάπτορα να μακρύνουν
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi