- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Τα λύνεις/ξεκουμπώνεις αν δεν μπορέις να ξεβιδώσεις την σκάστρα με αυτά και κάνεις την δουλειά σου.
Μην πειράξεις τπτ στο αυτοκίνητο χωρίς λόγο.Με προσπάθεια θα το βάλεις και μόνος σου.
Δεν χρειάζεται καμια πατέντα,τόρνοι κλπ.
Μια πένσα,Torx και υπομονή!
Έψαξα και βρήκα φωτο απο οταν την ειχα βαλει εγώ.
Θα λύσεις τον σωλήνα της εισαγωγής αέρα (Τον μεγαλο τον μαύρο) για να χεις χώρο να εργαστείς.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Λύνεις την εισαγωγή και εχεις περισσότερο χώρο για τα χέρια.
Το προβλημα ειναι οτι δεν χωρούν τα χέρια άνετα οχι το μαραφέτι.
Αν προσέξεις θα δεις οτι εχω ξεκουμπώσει τν υποπίεση που λές και την εχω κανει στην άκρη.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
www.vweos.gr/kunena/...s
Εννοείς λογικά.Το χα ξαναδει αλλα ξεχασα να το πω του Montekristo.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Λογικα αν και δεν το θυμαμαι την υποπιεση την πας απο πανω η απο κατω αν δεν χωράει.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Αν δεν γίνει η δουλειά και αύριο ψάξε για κάποιον που να ασχολείτε με tuning-προγράμματα κλπ στην περιοχή σου.Όλο και καποιος θα υπάρχει και θα χει ξαναβάλει αυτον τον αντάπτορα...
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Το θέμα έχει ως εξής, όταν κάνω βόλτα και έχω δευτέρα πχ και από τις 2.000 στροφές πατάω απότομα το γκάζι το αμάξι "μουρώνει" και δεν τραβάει. Πρέπει να ανεβάσω στροφές για να δώσει δύναμη. Και ρωτάω διαβολική σύμπτωση πχ σκουπιδάκι στο καύσιμο η κάτι άλλο που θα πρέπει να ανησυχώ; :tsantila:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Αν στο κάνει συνέχεια τι σκουπιδάκι στο καύσιμο;
Ακους την σκάστρα σου να χάνει ενω πατάς γκάζι;
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Η σου φαίνεται οτι περνει περισσότερο;
Δοκίμασε απο τις 3.000 που ειναι πιο πολυ τουρμπινα να πατησεις τερμα να δεις πως θα φύγει.
Lag έχει έτσι και αλλιώς,τώρα αν αυτο μεγαλώνει λόγο του αντάπτορα θα το καταλάβεις γιατι με ανοιχτό παράθυρο θα ακους φςςς ενω εσυ πατας γκάζι,αρα χανει η σκάστρα.Αλλα αφου δεν εχεις πρόγραμμα δν βρίσκω τον λόγο να χει χαλάσει.
Αυτο για τις 3.000 ισχύει στο πρόγραμμα που χεις του φουλ της ροπής.Πριν δεν το θυμάμαι το αμάξι αλλα προσπάθησε γενικα να καταλάβεις τι παίζει και αν ακούγετε φςς.
Εν συντομία αν χανει η σκάστρα (αρα φταίει αυτη και ο ανταπτορας ευθύνεται που το ακούς ενω πριν δεν θα το ακουγες) θα το ακούσεις.Τωρα για το οτι πριν ηταν μια χαρα και μετα οχι τι να πω.Ο ανταπτορας δεν εχει κινουμενα μερη η οτιδηποτε για να "χαλασει" η να μην λειτουργεί σωστά.6 τρύπες ειναι.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
mdsars έγραψε: Δεν ξέρω Πετράν ... Για αυτο ρωτησα
πιστευω πως ειναι η ιδια σε μαυρο.μονο που τωρα τη δινουν σε σετ με τον ανταπτορα για να μετρας πιεση.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Τωρα για σκουπιδάκι στην βενζίνη τι να σου πω δεν ξέρω εγω βάζω μονο V-Power και δεν μου εχει τύχει κατι.
Μου κανε ομως μια φορά κόψιμο πανω σε ανοιγμα (γυρω στις 5.000 στροφές) και μου κόπηκε η καρδιά.Δεν έγραψε σφάλμα,δεν ξερω τι είναι,δεν το ξανα έκανε....Ενας φίλος μου που ηταν απο πισω μου είπε οτι έβγαλε ντουμάνι άσπρο καπνό...
Πάντως φιλε Montekristo μιλώντας για μένα θα σου πω οτι οταν αρχίζεις και σκαλίζεις το αυτοκίνητο με το παραμικρο νομιζεις οτι εχει κατι,γενικα η αυθηποβολη παει σύννεφο.Συνέχεια πρίζω τους φίλους μου και τους λέω : Μα ρε φιλε ετσι πήγαινε; δεν πηγαινε πιο πολυ...κλπ
Το παθαινω συνεχεια οταν αλλαζω κατι σε θεμα επιδοσεων οπου μετα απο λιγο το συνηθίζω και μετα νομίζω οτι εχει κάτι.
Στην περίπτωσή σου βέβαια λες ηταν έντονο και το έκανε συνέχεια αρα κατι είχε όντως.
Το θέμα ειναι να σου αρέσει σαν ήχος που αυτος είναι ο λόγος που τον έβαλες.
Αντε μετα και τα ελατήρια βαλε ενα προγραμματάκι,θα ανέβει και ο ήχος της σκάστρας αφου θα δουλέυεις με μεγαλύτερες πιέσεις
Λογο στροφών που ήσουν θα πω κατι που μπορει να ειναι και βλακεία.Αν δεν εχεις αλλάξει αντλία νερου μηπως ειναι αυτή που ξεκίνησε να τα φτύνει; (καπως δουλεύει μαζι με τον κομπρέσσορα αυτή δεν το θυμαμαι ακριβώς και για αυτο χαλάει γυρω στις 80.000 χλμ αλλα αυτο ειναι θεμα τύχης και ισως και πως το οδηγάς)
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Πολλαπλασιαστές βγάζουν σφάλμα (Missfires) και αναβει και το Check.
Όταν άλλαξες φίλτρο βενζίνης το ανοιξες να δεις τι ειχε μέσα;
Σε υψηλές στροφές ( >4000 ) στο κάνει;
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Παντως αν θες να ολοκληρώσεις το ηχητικό υπερθέαμα βάλε μια εισαγωγή.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Τελειο.Σε ηχο πρεπει να ειναι καταπληκτική η εισαγωγή σου.
Και η εξατμιση πολυ ωραία.
Πέτυχε το κόψιμο ε;Είσαι ευχαριστημένος;
Εξατμιση-Εισαγωγή-Σκάστρα = Ντου απο παντού που λένε :good:
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.