- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Ανοιχτό φιλτροκούτι & Σκάστρες
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
To δικο μου φισακι της σκαστρας εχει ηδη σπασει και ξεκουμπωνει συνεχειαMontekristo7 έγραψε: Αναλυτικότατος οδηγός αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα στο πως να αφαιρέσω τη σκάστρα, αντιθέτως με τον άνθρωπο που ήμουν χθες δουλεύει χρόνια μηχανικός στη Karenta και τα ξέρει σαν τα δάχτυλά του τα μοτέρ. Το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν πως ήταν έτοιμο να "σπάσει" από την πίεση το καλώδιο της σκάστρας που φεύγει για εγκέφαλο..
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Εχεις προσέξει αν αυτο που λες στο κανει σε ανηφόρες πιο πολυ;
Μπορει να φταίει η εισαγωγή.
Εμενα μου το κανε (ανεβαζε σαν ποδήλατο) πιο πολυ σε ανηφορες που ηταν σε κλιση το αμαξι και δεν εμπαινε αερας μεσα και καποια στιγμη που καθαρισα βαλβιδες ειδαμε οτι είχε ξεκουμπώσει μπροστά εκεινο το κουτακι που φέρνει τον αέρα απο την μάσκα.Και το κλέισαμε και δεν το ξανα έκανε.
Έχει δίκιο ο Θοδωρής...Μεσα πρωτον τραβάει θερμότερο και επίσης δεν εχει και μεγάλη ροή ενω απο την μάσκα οπως κινήσε πιέζεται ο αερας όπως τον σκίζεις και μπαίνει πολυ πιο εύκολα.
Επίσης ενας φίλος μου που εβαλε ολόσωμη σε Leon TSI 122 του εκανε κατι σκαλοπάτια (ετσι μου είπε) και πηγε και χαμηλωσε την πίεση για να δουλεύει σωστά.Αυτος ειχε πρόγραμμα όμως.
Επίσης εχω διαβάσει για καποιον μαμα με Golf mk5 (Ιδιο κινητήρα με εμάς) που μόνο με τελικό του έκανε κοψίματα αλλα αρνούμαι να πιστέψω οτι ενα τελικο μπορει να κανει κατι τέτοιο.
Περίεργο το θέμα σου πάντως...
Τώρα για το diffuser πολυ ωραιο ειναι,νταξει δεν ειναι και παρα πολυ φθηνο γιατι ειναι σε λιρες αγγλίας.Αλλα μαύρο ειναι και το αυτοκίνητό σου δεν θα κανει τοσο ωραία αντίθεση οπως στην φωτο.Δεν θα πολυφαίνεται.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Montekristo7
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 54
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- denkar13
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 572
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
Με χαμηλο κοστος (σχετικά) αφου εχεις ηδη σχεδον ετοιμη την εξάτμιση και αφου θα βαλεις απευθειας file 2ου σταδίου θα πας 230 άλογα και θα πεταει το αμάξι.Πραγματικα σαν να πήρες καινούργιο.
Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.