- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
LPG Φυσικο αεριο
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
dragonfighter έγραψε: Μηχανή οδηγουσα αλλά την έδωσα πριν πάρω το EOS.
Προτιμώ να το μετατρεψω σε CNG και να υπάρχει μικρός κίνδυνος για τον κινητήρα παρά μεγάλος για εμένα!
Αυτό ήταν το πιο σημαντικό αλλά το ξέχασα να το γράψω στο προηγούμενο μήνυμά μου. Πριν μετατρέψω το αυτοκίνητό μου ρώτησα γι'αυτό που αναφέρεις και μου είπαν ότι δυστυχώς ακόμα δεν γίνεται η μετατροπή σε άμεσου ψεκασμού κινητήρες και θα πρέπει να το πάρεις "μαμά". Χωρίς να γνωρίζω αν θα είναι δυνατή αυτή η μετατροπή στο μέλλον ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα στο CNG να είναι το δίκτυο ανεφοδιασμού που είναι πολύ πολύ μικρό και φυσικά η επέκτασή του που θα...γίνει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- alexngr
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Επισης LPG σημαίνει Liquified Petroleum Gas ενώ το φυσικό LNG ή CNG που ειναι το φυσικό ειναι Liquified Compressed Natural Gas.
Συνάδελφοι προσωπικά δεν θα πειραζα ενα αυτοκινητο που φτιάχτηκε για ενα καύσιμο. Αυτοί στα εργοστάσια κάτι ξέρουν..χωρις να αποτελεί μομφή σε όποιον επιλέξει να ´πειραξε" κάτι
VW Eos 1.4 TSI 160hp Silver Reflex
Mercedes E200 CGI BlueEfficiency W212
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- orcus00
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Έχω τοποθετημένο το κιτ της viale σε ΕΟS TSI 122 μοντέλο '08 εδώ και 3,5 χρόνια (περίπου 45.000) χωρίς να έχω το παραμικρό προβλημα. Το αρνητικό ήταν το μεγάλο του κόστος, αλλά έχει αποσβέσει.
Σε passat φίλου δεν έχει τα ίδια επιθυμητά αποτελέσματα, μιας και έχει παρουσιάσει τόσο μηχανικά όσο και ηλεκτρικά προβλήματα!
Για την ώρα εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος, ίδωμεν... ( το ρίσκο είναι πάντα υπαρκτό)
EOS - TSI - 122 (Vialle LPG)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
orcus00 έγραψε: Καλησπέρα και από μένα,
Έχω τοποθετημένο το κιτ της viale σε ΕΟS TSI 122 μοντέλο '08 εδώ και 3,5 χρόνια (περίπου 45.000) χωρίς να έχω το παραμικρό προβλημα. Το αρνητικό ήταν το μεγάλο του κόστος, αλλά έχει αποσβέσει.
Σε passat φίλου δεν έχει τα ίδια επιθυμητά αποτελέσματα, μιας και έχει παρουσιάσει τόσο μηχανικά όσο και ηλεκτρικά προβλήματα!
Για την ώρα εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος, ίδωμεν... ( το ρίσκο είναι πάντα υπαρκτό)
Δεν νομίζω ότι φταίει το σύστημα το ίδιο όσο ο εγκαταστάτης σε μεγαλύτερο ποσοστό και αμέσως μετά η ποιότητα του καυσίμου που βάζεις. Το κιτ που βάζεις ιεραρχικά έρχεται τρίτο όσον αφορά την υπαιτιότητα σε μια πιθανή βλάβη. Για την περίπτωσή μου όμως εκεί που το έβαλα μου έδειξαν passat με 285000km (αυτά με LPG όχι τα συνολικά) με το ίδιο σύστημα με το δικό μου που εκτός από συνηθισμένες βλάβες βενζίνης λόγω τόπου διαμονής του ιδιοκτήτη (επαρχία και κακής ποιότητας βενζίνη) συνεχίζει και δεν το έχει μετανιώσει. Αυτό δεν το λέω γιατί είναι αποδεικτικό πως ό,τι "τυχερό" είχε αυτός θα έχω κι εγώ αλλά για να υποστηρίξω πως εάν επισκέπτεσαι έναν εγκαταστάτη που αποδεδειγμένα έχει βάλει αέριο σε πολλούς διαφορετικούς τύπους αυτοκινήτων αλλά και πολλά VW/Seat/ Skoda/Audi που φοράνε ίδιους κινητήρες(από Facebook, ιστοσελίδα του με πολλές φωτό, φόρουμ υγραεριοκίνησης κλπ.) και όλοι μα όλοι είναι ικανοποιημένοι τότε ο άνθρωπος μάλλον ξέρει τι λέει... Ιδιαίτερα δε αν έχει φωτογραφίες από ποιο ακριβά αυτοκίνητα με μετατροπές π.χ. Porsche, Cadillac, Ferrari κλπ. Ρίσκο υπάρχει, φυσικά, όπως σε όλα τα πράγματα - εδώ ένα δρόμο πας να διασχίσεις και αν σου έρθει ο άλλος με κόκκινο σε σκότωσε... Θεωρώ όμως ότι ειδικά στο LPG εάν ενημερωθείς σωστά δεν έχεις κάτι να φοβάσαι!
Κι ένα γρήγορο βιντεάκι:
www.youtube.com/watc...e
Τέλος γι'αυτούς που αναρωτιούνται για ποιο λόγο δεν το βγάζει εργοστασιακό με LPG ο κατασκευαστής, προφανώς δεν είναι γιατί δεν μπορεί ο κινητήρας να δουλέψει με αυτό το καύσιμο αλλά γιατί η έρευνα αγοράς που κάνει για το συγκεκριμένο καύσιμο στην εξεταζόμενη χώρα δεν τον καλύπτει για να το προωθήσει. Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα γι'αυτό από την περίπτωση του CNG καυσίμου στην Ελλάδα. Τώρα μόλις ψηφίστηκε ο νόμος για τα "βενζινάδικα" και προτού καλά καλά εκτυπωθεί έχουμε στην αγορά αυτοκίνητα που το χρησιμοποιούν... Αλλά πιο ειδικά για το LPG τα "εργοστασιακά αυτοκίνητα" είναι τα ίδια ακριβώς με αυτά που όλοι έχουμε αλλά η μετατροπή γίνεται από τα ίδια συνεργεία αλλά πιο κεντρικά στους αντιπροσώπους δηλαδή της Vialle σε ότι αφορά VW & Audi (γι'αυτό στην Kosmocar δεν ξερουν τι τους γίνεται στην μετατροπή εκ των υστέρων...) με ακριβώς το ίδιο σύστημα που θα μπορούσε κανείς να εγκαταστήσει από έναν άλλο εγκαταστάτη. Τα πρότυπα κατασκευής του οχήματος δεν αλλάζουν και ας με κατηγορήσετε μερικοί. Μην ξεχνάτε ότι το Passat Bluemotion 1.4TSi με το Passat Ecofuel 1.4TSi έχουν ακριβώς τον ίδιο κινητήρα - και αυτό μου το επιβεβαίωσαν από την αντιπροσωπεία (με εξαίρεση την προσθήκη και κομπρέσορ στο δεύτερο λόγω αυξημένου βάρους από τις δεξαμενές CNG), το μόνο που αλλάζει είναι η προσθήκη της μετατροπή CNG. Αν όντως υπήρχε πρόβλημα στον κινητήρα από τα δύο καύσιμα δεν θα υπήρχαν πολλές διαφορές μεταξύ τους; Όμως δεν υπάρχει καμμία...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
- Ποιας εταιρείας έχεις βάλει το κιτ και γιατί επέλεξες αυτή που θα μου πεις σε αντίθεση με τις άλλες;
- Τί εγγύηση σου έχει δώσει ο εγκαταστάτης;
- Ποιος ο λόγος που δεν προτίμησες ένα σύστημα ψεκασμού υγρού υγραερίου. Π.χ. έχω δει ένα σύστημα της ICOM το ICOM JTG HP Direct Injection LPG που έτσι όπως το βλέπω εγώ έχει μόνο θετικά παρά αρνητικά, όπως π.χ. ότι δεν τοποθετείται πνεύμονας, δεν αλλάζουν μπεκ αλλά χρησιμοποιούνται τα μαμίσια, δεν τρυπάνε εισαγωγή, ψεκάζει 100% υγρό υγραέριο οπότε ακόμη περισσότερη οικονομία από το να ψεκάζει ένα ποσοστό βενζίνης και παράλληληλα ψύξη (λίπανη... που λέει ο κόσμος) των βαλβίδων κτλ
Θέλω να μου πεις κι εσύ την γνώμη σου που προφανώς το έχεις ψάξει πολύ περισσότερο.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Σου έχω απαντήσει με μήνυμα. Αυτό όχι γιατί θέλω να κρύψω κάτι αλλά γιατί επειδή αναφέρω ανθρώπους και οι προσωπικές απόψεις είναι δυνατόν να "παρερμηνευθούν". Μπορείς ό,τι κρίνεις σκόπιμο να αναδημοσιεύσεις, ως συντονιστής που είσαι και με βάση τους κανόνες του φόρουμ που γνωρίζεις καλύτερα. Εάν θες κάτι έξτρα, εδώ είμαι...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
- Η εγγύηση είναι 2 ετής σε ότι αφορά όλο το σύστημα (όπως άλλωστε στα περισσότερα συστήματα).Γελάδι έγραψε: - Τί εγγύηση σου έχει δώσει ο εγκαταστάτης;
Γελάδι έγραψε: - Ποιος ο λόγος που δεν προτίμησες ένα σύστημα ψεκασμού υγρού υγραερίου. Π.χ. έχω δει ένα σύστημα της ICOM το ICOM JTG HP Direct Injection LPG που έτσι όπως το βλέπω εγώ έχει μόνο θετικά παρά αρνητικά, όπως π.χ. ότι δεν τοποθετείται πνεύμονας, δεν αλλάζουν μπεκ αλλά χρησιμοποιούνται τα μαμίσια, δεν τρυπάνε εισαγωγή, ψεκάζει 100% υγρό υγραέριο οπότε ακόμη περισσότερη οικονομία από το να ψεκάζει ένα ποσοστό βενζίνης και παράλληληλα ψύξη (λίπανη... που λέει ο κόσμος) των βαλβίδων κτλ
- Σε ότι αφορά τα πλεονεκτήματα αυτού του σύστηματος σε σχέση με τον υγρό ψεκασμό που αναφέρεις:
1. Σε σύγκριση με το ICOM υγρού, οι διαφορές είναι δύο κυρίως. Ο μεγαλύτερος αριθμός ρυθμίσεων που υπάρχουν στο σύστημα που επέλεξα είναι η μία και η δεύτερη είναι η διαφορά τιμής (περίπου 900€) όταν εγώ έκανα τη μετατροπή που για να το αποσβέσεις σαν ποσό χρειάζεσαι ένα έξτρα χρονικό διάστημα 3 ετών περίπου συγκριτικά. Η διαφορά Νο.1 που ανέφερα πριν υπάρχει σε όλα τα συστήματα υγρού ψεκασμού δλδ. εάν αντί για ICOM μου έλεγες για Vialle πάλι υφίσταται. Αφορά κυρίως την "on-line" δυνατότητα ανταπόκρισης του κινητήρα του κιτ στις "τιμές" που δίνει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου (είναι πολύ τεχνικό το θέμα και καλύτερα εάν θες για να μη σε μπερδέψω να σε παραπέμψω **********).
Για το παραπάνω χωράει πολλή συζήτηση. Αναζητώντας για το θέμα, διάβασα διάφορα από φόρουμ σχετικά με υγραεριοκίνηση. Το δεδομένο που ισχύει είναι ότι τα συστήματα ψεκασμού υγρού υγραερίου δεν έχουν καμία απολύτως ρύθμιση. Και γι' αυτόν τον λόγο είναι στάνταρ το κιτ για κάθε αυτοκίνητο και δεν δίνεται ανάλογα με τον κωδικό του κινητήρα. Ο λόγος είναι ότι το μείγμα ρυθμίζεται κατ' ευθείαν από την ECU του αυτοκινήτου ακριβώς όπως θα γινόταν και με την βενζίνη. Αυτό προσωπικά μου ακούγεται καλύτερο γιατί αφήνεις το ίδιο το αυτοκίνητο να ρυθμίσει το μείγμα και όχι τον τεχνικό με ότι αυτό συνεπάγεται.
Σε αυτό που συμφωνούμε 100%, όπως και όλοι σχεδόν στα διάφορα φόρα, είναι ότι ο συμαντικότερος παράγοντας εμφάνισης ή μη εμφάνισης βλάβης είναι ο εγκαταστάτης. Και το προχωράω από εκεί που το άφησα με τον cyberten ότι αυτός είναι υπεύθυνος και για την εγκατάσταση αλλά και για την ρύθμιση. Εάν τώρα συνδέσουμε τα 2 παραπάνω, αμέσως αμέσως παρακάμπτουμε τον παράγοντα ρύθμιση που μπορεί να δημιουργήσει λανθασμένο μείγμα => βλάβη ή μεγάλη φθορά στις βαλβίδες.
Στον αντίποδα το μεγαλύτερο κόστος εγκατάστασης για υγρού ψεκασμού είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Που πληρώνεται τζάμπα σε σύγκριση με ένα καλοτοποθετημένο και καλορυθμισμένο σύστημα αέριου ψεκασμού, όπως εύχομαι να είναι του cyberten.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Γελάδι έγραψε:
Σε αυτό που συμφωνούμε 100%, όπως και όλοι σχεδόν στα διάφορα φόρα, είναι ότι ο συμαντικότερος παράγοντας εμφάνισης ή μη εμφάνισης βλάβης είναι ο εγκαταστάτης. Και το προχωράω από εκεί που το άφησα με τον cyberten ότι αυτός είναι υπεύθυνος και για την εγκατάσταση αλλά και για την ρύθμιση. Εάν τώρα συνδέσουμε τα 2 παραπάνω, αμέσως αμέσως παρακάμπτουμε τον παράγοντα ρύθμιση που μπορεί να δημιουργήσει λανθασμένο μείγμα => βλάβη ή μεγάλη φθορά στις βαλβίδες.
.....και το προχωράω παρακάτω το συγκεκριμένο. Επειδή κι εγώ πιστεύω οτι τις περισσότερες μπορεί να φταίει ο εγκαταστάτης και το σύστημα που λανθασμένα θα σου πρότεινε.... πείτε μου τι γίνεται σε περίπτωση που πάρεις τη μηχανή στα χέρια? Να σας πω εγώ. Ο εγκαταστάτης τα ρίχνει στο συνεργείο ή αντιπροσωπεία που κάνεις service και το συνεργείο εννοείται οτι τα ρίχνει στον εγκαταστάτη που πείραξε τη μηχανή. Πιάστο αυγό και κούρευτο. Στο τέλος ο ιδιοκτήτης πληρώνει το μάρμαρο δυστυχώς.
Ο εγκαταστάτης ποτέ δε θα σε ρωτήσει εαν τα κράματα των βαλβίδων ή των κυλίνδρων σου αντέχουν τα οκτάνια του lpg. Και να σε ρωτήσει δε θα το ξέρεις.Με το που θα του πείς οτι θες να βάλεις υγραέριο θα στο βάλει. Αντιθέτως όταν θα πάς στην αντιπροσωπεία τότε θα τα μάθεις όλα.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Φυσικά όλοι ισχυρίζονται ότι το υγραέριο σαν καύσιμο δε προκαλεί τίποτα στα μέταλλα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cyberten
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 45
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Corbil έγραψε: Ο εγκαταστάτης ποτέ δε θα σε ρωτήσει εαν τα κράματα των βαλβίδων ή των κυλίνδρων σου αντέχουν τα οκτάνια του lpg. Και να σε ρωτήσει δε θα το ξέρεις.Με το που θα του πείς οτι θες να βάλεις υγραέριο θα στο βάλει. Αντιθέτως όταν θα πάς στην αντιπροσωπεία τότε θα τα μάθεις όλα.
Φίλε Corbil, εμένα μου το είπαν αυτό που περιγράφεις. Εννοώ δλδ ότι με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα απολύτως (το πιστεύεις ή όχι). Επιπλέον, πρόσφατα μιλούσα στα συγκεκριμένα παιδιά μέσω fb για σχετικό προϊόν που "πλάσαρεται" ως προϊόν συντήρησης του κιτ LPG και βενζίνης (περισσότερα δεν γράφω γι'αυτό, όλα τα γεμιστήρια LPG το έχουν και είναι μόνο ένα σε δύο διαφορετικά φιαλίδια...) και μου απάντησαν ότι πρόκειται περί "φούσκας", δεν κάνει απολύτως τίποτα και είναι αντίγραφο ενός άλλου προϊόντος εκ Αμερικής. Μάλιστα με ενημέρωσαν πως ούτως ή άλλως στα άμεσου ψεκασμού αυτοκίνητα όπως των περισσότερων εντός φόρουμ, δεν υπάρχει ανάγκη ούτε για λαδιέρα ούτε για κάτι άλλο μιας που το δικό τους σύστημα ψεκάζει συνέχεια βενζίνη σε αναλογία 5-10% κάθε φορά και όχι ανά "πέντε παλμούς" ή άμα "ξεπεράσεις τις 4500rpm" και οι βαλβίδες λιπαίνονται συνέχεια. Οπότε μετά και από αυτή τη διευκρίνηση, η άποψή μου είναι ότι φαίνεται να μην υπάρχει λόγος κινδύνου. Ευχαριστώ και συγνώμη αν ήμουν "κάπως"...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giannis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Θα μπω αμέσως στο θέμα...κάποιος υποψηφιος αγοραστής για το EOS με ρώτησε εαν μπορεί να μπει στο EOS υγραέριο...μίλησα με την KOSMOCAR κ η απαντηση ήταν : "μπαίνει στη μηχανή που έχω, αλλά όχι στο σασί..εαν ήταν το 122 θα έμπαίνε!! Δεν κατάλαβα τι εννοούν!!...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- taxideutis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ευχαριστω εκ των προτερων
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- taxideutis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Candlemass
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Electrical & Computer Engineer
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 32

3ος χρόνος χρήσης LPG και ήρθε η ώρα για τα καθιερωμένα στατιστικά :
Αυτοκίνητο : VW EOS 1.4 TSi άμεσου ψεκασμού, 122hp, κωδ. κινητήρα CAXA
Σύστημα υγραερίου : LandiRenzo Omegas Direct με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης, προγραμματισμένος εγκέφαλος από εργοστάσιο
Εγκατάσταση : 18/06/2015
Κόστος εγκατάστασης : 1.350€
Χρονικό διάστημα : 3 χρόνια
Χιλιόμετρα : 63.933km
Βενζίνη : 100RON
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Σε 63.933km έκαψε 5.609l αέριο με μέση κατανάλωση 8,78l/100km και 1.174l βενζίνη με μέση κατανάλωση 1,77l/100km. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πώ ότι το πάω γρήγορα το αμάξι, οπότε και σύμφωνα με το trip computer, μόνο με βενζίνη υπολογίζω να είχε κατανάλωση ~8,9-9l/100km και ότι μερικές φορές μου είχε τελειώσει το αέριο σε ταξίδια και συνέχιζα μόνο βενζίνη.
[LPG] 63.933 km -> 5.609 l -> 4.000 € -> 0,713 €/l μέση τιμή αερίου
[GAS] 63.933 km -> 1.174 l -> 1.876 € -> 1,598 €/l μέση τιμή βενζίνης
Service υγραερίου στα 15.000 km = 57€
Service υγραερίου στα 30.000 km = 40€
Service υγραερίου στα 45.000 km = 40€
Service υγραερίου στα 60.000 km = 20€
Σύνολικό κόστος αέριο + βενζίνη για 63.933 km = 6.034€
Συνολικό κόστος καυσίμου + εγκατάστασης = 7.384€
63.933 km * 9,0 l/100km = 5.754 l * 1,598 €/l = 9.195 € θα πλήρωνα αν το κινούσα μόνο με βενζίνη στα ίδια χιλιόμετρα.
Άρα το καθαρό κέρδος (απόσβεση εγκατάστασης + λεφτά στην τσέπη) είναι 9.195 € - 7.384 € = 1.810€ αυτά τα 3 χρόνια χρήσης αερίου και η οικονομία καυσίμου στο 34%, με τιμή υγραερίου στο 44,62% της 100RON βενζίνης.
Χοντρικά, κάθε 20.000km έχω κέρδος 1.000€
Στατιστικά χρήσης προηγούμενων ετών :
==================================
2017
2016
EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.