- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
LPG Φυσικο αεριο
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
Το άρθρο είναι ενδιαφέρον, διαφωτιστικό και επιβεβαιώνει αυτό που γνώριζα.
Είναι αρκετά βαρύτερο από τον αέρα και κάθεται κάτω.
Για το λόγο αυτό, αν τελικά αποφάσιζα την μετατροπή πιθανότατα θα άλλαζα ρεζερβουάρ σε μισό μισό, ώστε σε ενδεχόμενη διαρροή να εξαπλωθεί στην ατμόσφαιρα και να μην συγκεντρωθεί μέσα στο πορτ μπαγκάζ.
Φυσικά ο καθένας κρίνει μόνος του, απλά αναφέρω την αποψή μου.
Stelios 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- orcus00
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
βρήκα το θέμα πολύ ενδιαφέρον μιας και έκανα την μετατροπή περιπου ένα μήνα πριν. Έχω EOS 122ps και χρησημοποίησα τελευταίας τεχνολογίας τεχνολογία εγκεφάλου για το φ.α. Στην ιπποδύναμη δεν έχω παρατηρήσει τίποτα αρνητικό, αντιθέτως ίσως να βελτιώθηκε λίγο. Το ντεπόζιτο το έχω τοποθετήσει στη ρεζέρβα (δεν γνώριζα για τη λυση του 50-50).
Ο εγκέφαλος που μου τοποθέτησαν δεν απαιτεί όπως οι περισσότεροι στην εκκίνηση να τροφοδοτείται η μηχανή με βενζίνη και μετά με φ.α.
Η όλη μετατροπή μου στοίχησε περίπου 2000Ε.
EOS - TSI - 122 (Vialle LPG)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Το ντεπόζιτο 50-50 είναι απο τις τελευταίες πατέντες που έχουν βγει
Πραγματικά ούτε εγώ το γνώριζα!
Βέβαια το κακό είναι ότι έχεις μειωμένη αυτονομία σε σύγκριση με το να έχεις μία δεύτερη δεξαμενή, είτε στο πορτ μπαγκάζ είτε στην ρεζέρβα. Αλλά είναι εκαιρετική σαν λύση για να μην φάμε χώρο από πουθενά.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Kαλησπέρα,
βρήκα το θέμα πολύ ενδιαφέρον μιας και έκανα την μετατροπή περιπου ένα μήνα πριν. Έχω EOS 122ps και χρησημοποίησα τελευταίας τεχνολογίας τεχνολογία εγκεφάλου για το φ.α. Στην ιπποδύναμη δεν έχω παρατηρήσει τίποτα αρνητικό, αντιθέτως ίσως να βελτιώθηκε λίγο. Το ντεπόζιτο το έχω τοποθετήσει στη ρεζέρβα (δεν γνώριζα για τη λυση του 50-50).
Ο εγκέφαλος που μου τοποθέτησαν δεν απαιτεί όπως οι περισσότεροι στην εκκίνηση να τροφοδοτείται η μηχανή με βενζίνη και μετά με φ.α.
Η όλη μετατροπή μου στοίχησε περίπου 2000Ε.
Μήπως μπορείς να μας πείς που έχεις κάνει τη μετατροπή?
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Για αποζημιωση φυσικα ουτε λογος.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Φτωχο μιγμα=υψηλες θερμοκρασιες.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Νικήτα προσπάθησε μιας και είσαι δίπλα να ψαρέψεις περισσότερες πληροφορίες για τη ζημιά στο Vitara. Μήπως η ζημιά προήλθε από σκίσιμο του κινητήρα? Μήπως δεν είχαν ρυθμιστεί καλά οι πιέσεις?
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- okapi
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
π.χ. Για το group VAG ξέρω ότι η Seat στην Ελλάδα φέρνει leon, altea με κινητήρα στα 1600 cc που καίει και αέριο. τον ίδιο κινητήρα νομίζω, βάζει και η VW σε Golf στην Γερμανία. Επίσης ξέρω ότι η fiat θα φέρει αυτοκίνητα με lpg..
Μιλάω για εργοστασιακές λύσεις, όχι lpg installed in Greece όπως κάνει h subaru με το Forester.
Μπορούμε να βρούμε τι κάνουν αυτοί με τη λίπανση;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Για το θέμα της ζημιάς των βαλβίδων, δεν είμαι σίγουρος αν την έπαθε από το Φ.Α. το οποίο θεωρητικά είναι καθαρότερο καύσιμο από την βενζίνη και αφήνει λιγότερα κατάλοιπα. Ίσως η ζημιά να προυπήρχε σε αρχική φάση λόγω κακής βενζίνας ή να δημιουργήθηκε στη φάση αλλαγής του καυσίμου.
Θα μπορούσαμε να έχουμε φωτό των καμένων βαλβίδων?
Stelios 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4440
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 164
Ενα φτωχο μιγμα αυξανει τη θερμοκρασια του θαλαμου καυσης ενω ενα πλουσιο τον δροσιζει.
Θα παρω και φωτο να σας δειξω.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πραγματογνωμοσύνη απο μηχανολογο-μηχανικο+εκθεση ΚΤΕΟ+αγωγη αποζημιωσης κατα του εγκαταστατη του συστηματος LPG.Τον τελευταιο καιρο ξεφυτρωνουν σαν τα μανιταρια αυτου του ειδους οι εγκαταστατες.Κατι σαν τα video clubs της δεκαετιας του 80.Ευλογα η αγορα θα εχει σωστούς και ασχετους εγκαταστατες και καπως θα πρέπει να ξεκαθαρισουν τα πραγματα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Παρεπιπτόντως πλέον μιλάμε για τραγικά μεγάλο αριθμό ανθρώπων που το παίζουν εγκαταστάτες και φυσικά χωρίς πιστοποιήσεις με την δικαιολογία ότι τις τελικές ρυθμίσεις της κάνει πιστοποιημένος συνεργάτης!!!!!!!
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gustavo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Τα περισσότερα συστήματα είναι τύπου 'κονσέρβας' δηλαδή έτοιμα πακέτα για συγκεκριμένους κινητήρες τα οποία έχουν δοκιμαστεί απο πρίν σε άλλα αυτοκίνητα χωρίς προβλήματα.
Για αρκετούς TSI λοιπόν υπάρχουν:
Vialle LPdi
Icom jtg
Prins VSI-DI
Δυστυχώς μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο σύστημα συγκεκριμένα για TSI 1.4 160 με αποτέλεσμα να χρειαστεί επιμέρους ρύθμιση απο την 'μαμά' εταιρεία στο εξωτερικό. Είδομεν...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Γενικότερα όμως είναι ένα σύστημα που σίγουρα έχει την πολυπλοκότητα και τις ιδιαιτερότητες του για οποιονδήποτε τύπο κινητήρα. Και επειδή είναι σχετικά καινούργιο σύστημα, φαντάζομαι θα έχει και αυτό τις παιδικές του ασθένειες ή τις μακροχρόνιες συνέπειες. Δεν γνωρίζω κάτι, υποθέσεις κάνω..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ntemhs
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ntemhs
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.