- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
εχω την εντυπωση οτι χαλαει σταδιακα ,αλλα το καταλαβαινεις οταν βγει off.Τελικα ο πολλαπλασιαστης χαλαει αμεσως ή δινει καποια προειδοποιητικα σημαδια;
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Οπότε πάμε για άνοιγμα κ αν παίρνει επισκευή, αλλοιώς αλλαγη μοτέρ .
Πανό είχες δίκιο τελικά ....
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
:ftoy: Τάσο καλά ξεμπερδέματα ρε φίλε..
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Παντως απο τις λιγες μου γνωσεις ξερω οτι για να χασει συμπιεση ενα πιστονι υπαρχουν 3 παραγοντες.
Κολλημενη-στραβωμενη ή καμενη βαλβιδα,ελατηρια πιστονιου ή τρυπημα του πιστονιου.
Παντως για το αρχειο βλαβων,την ιδια βλαβη ειχε και ο chrisalex.
www.vweos.gr/eosforu...1 !!!!!
Eπισης αυτες οι βλαβες παρατηρω οτι βγαινουν στα αυτοκινητα με την ασπρη οθονη και οχι με τη κοκκινη.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Καταραμένοι TSI
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Nεος κωδικος 03C905601A
παλιος κωδικος 1Ο1905626
''Όπως και οι προκάτοχοί του, το μπουζί PZFR6R8EG είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για την Volkswagen/ Audi. Διαθέτει ακίδα από πλατίνα συγκολλημένη με λέιζερ στο κεντρικό ηλεκτρόδιο, όπως επίσης βελόνα από πλατίνα στο ηλεκτρόδιο της γείωσης, καθιστώντας έτσι το μπουζί αυτό, πραγματικά ανθεκτικό στη διάβρωση. Σε συνδυασμό με το μικρότερο διάκενο των μόλις 8 mm, ο σχεδιασμός του εξασφαλίζει μεγα- λύτερη αξιοπιστία ανάφλεξης. Επιπλέον, το εξαιρετικά λεπτό κεντρικό ηλεκτρόδιο επιτρέπει στο μίγμα αέρος-καυσίμου να έρθει πιο κοντά στο σπινθήρα και να γίνει έτσι η βέλτιστη διανομή του μείγματος στο θάλαμο καύσης. Για να διασφαλιστεί περαιτέρω η ιδανική διάχυση της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, ο συγκεκριμένος σπινθηριστής εντός του ηλεκτροδίου γείωσης διαθέτει πυρήνα από χαλκό.''
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Πανό κ εγγύηση να μην είχα δεν υπηρχε περίπτωση με 24.000χλμ κ έτσι όπως το προσέχω να τους πλήρωνα.
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πάντως εγώ άλλαξα τα μπουζί (με τα εργοστασιακά) στα 30.000 χλμ., παρόλο που αλλαγή δίνουν στα 60.000. Επειδή ήμουν από πάνω και τα είδα, δεν υπήρχε περίπτωση να αντέξουν άλλες 30.000 με τίποτα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δες το, αν έχει κάποια φθορά και μπορείς να το βγάλεις μια φωτό, ανέβασε το να το δούμε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
ξερει κανεις?
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Βασικά τα μπουζί είναι ένα καλο "διαγνωστικό" για τη μηχανή. Ανάλογα με την κατάσταση που θα είναι το μπουζί που θα βγάλεις μπορείς να βγάλεις και κάποια συμπεράσματα για το πως λειτουργούσε ο κυλινδρος σου και οι βαλβίδες σου, και γενικότερα για το τί συνέβαινε στον κινητήρα σου. Αν δεις κάποια αφύσικη φθορά (κατάλοιπα, σπάσιμο, λαδώμενη επιφάνεια, κατεστραμμένη ακίδα, κ.α.) τότε σίγουρα κάτι πήγαινε στραβά εκει μέσα, είδε μηχανολογικα (κάποια κολλημένη βαλβίδα) είτε λόγω καυσίμου (συνήθως όταν το καύσιμο είναι πολυ κακό σκάει το μπουζί).
Δες το, αν έχει κάποια φθορά και μπορείς να το βγάλεις μια φωτό, ανέβασε το να το δούμε.
Όχι δεν είδα τίποτα κακό (δεν είμαι και ειδικός στα μηχανολογικά). Απλά ήταν μαυρισμένα, όπως φαντάζομαι είναι φυσιολογικό, χωρίς σπασίματα, λάδωμα ή τίποτα άλλο. Παρόλα αυτά δεν νομίζω ότι το να περιμένεις 60.000 με τα ίδια μπουζί είναι και ότι καλύτερο, παρόλο που το λέει ο κατασκευαστής
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
(περισσότερο για τον Τάσο πήγαινε το ποστ που έκανα χθες.. χεχεχε)
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Νικήτα αυτό ισχύει για όλους τους TSi;Θεωρω οτι η VW γνωριζει καλα το προβλημα,γι'αυτο και αντικατεστησε τον κωδικο μπουζι για τους κινητηρες CAVD απο 0.9mm σε 0.8mm.
Nεος κωδικος 03C905601A
παλιος κωδικος 1Ο1905626
''Όπως και οι προκάτοχοί του, το μπουζί PZFR6R8EG είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για την Volkswagen/ Audi. Διαθέτει ακίδα από πλατίνα συγκολλημένη με λέιζερ στο κεντρικό ηλεκτρόδιο, όπως επίσης βελόνα από πλατίνα στο ηλεκτρόδιο της γείωσης, καθιστώντας έτσι το μπουζί αυτό, πραγματικά ανθεκτικό στη διάβρωση. Σε συνδυασμό με το μικρότερο διάκενο των μόλις 8 mm, ο σχεδιασμός του εξασφαλίζει μεγα- λύτερη αξιοπιστία ανάφλεξης. Επιπλέον, το εξαιρετικά λεπτό κεντρικό ηλεκτρόδιο επιτρέπει στο μίγμα αέρος-καυσίμου να έρθει πιο κοντά στο σπινθήρα και να γίνει έτσι η βέλτιστη διανομή του μείγματος στο θάλαμο καύσης. Για να διασφαλιστεί περαιτέρω η ιδανική διάχυση της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, ο συγκεκριμένος σπινθηριστής εντός του ηλεκτροδίου γείωσης διαθέτει πυρήνα από χαλκό.''
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Θα ανεβασω πιο μετα ενα screenshot με τους κωδικους.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Ναι, τον CAXA...Bαγγελη για τους CAVD σιγουρα,εσυ εχεις τον CAXA?
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Το μοτερ επισκευαστηκε , αλλαξαν και τα τεσσερα πιστονια , συνολο ανταλακτικων 2 σελιδες γεματες.
Πρωτη αποψη ειναι: το τρεμουλο σταματησε νομιζω οτι το αμαξι ειναι σβηστο, ο θορυβος του κινητηρα ειναι φυσιολογικοτατος και οχι αυτο που ακουγα πριν , δεν ρεταρει στη δυετερα, και στον δρομο αλλο αμαξι .
Εμφανισιακα οσο αφορα τον χωρο του κινητηρα σε σχεση με οταν του ειδα λυμενο ειναι λεσ και δεν εχει γινει τιποτα , μακαρι να εχει γινει οντως καλη δουλεια ,
Παιδες ευχομαι να ειναι το τελευταιο αμαξι στο forum που επαθε τη ζημια .
υ.γ Παρολο που ειχα επεκταση εγγυησης δεν εγινε χρηση. Τα καλυψε η VW
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.