CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ

Περισσότερα
13 Χρόνια 7 Μήνες πριν #59656 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
σιγουρα εχουμε σκατοβενζινες και σιγουρα αυτο προκαλει πολλες δυσλειτουργιες,αλλα για τα χαλασμενα πιστονια συνηθως ευθυνονται ελαττωματικα υλικα,προβληματικη συνδεσμολογια,κακη συντηρηση και χρηση...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 7 Μήνες πριν #59680 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Τελικα ο πολλαπλασιαστης χαλαει αμεσως ή δινει καποια προειδοποιητικα σημαδια;

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 7 Μήνες πριν #59683 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Και φαίνεται αν χάλασε μέσω vag-com ή όχι;

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59686 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
nikitas tsi έγραψε:

Τελικα ο πολλαπλασιαστης χαλαει αμεσως ή δινει καποια προειδοποιητικα σημαδια;

εχω την εντυπωση οτι χαλαει σταδιακα ,αλλα το καταλαβαινεις οταν βγει off.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59691 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Τα νέα που έχουμε ειναι : Οι μετρήσεις έδειξαν ότι ο τρίτος κυλινδρος δεν αναιβαζει καθόλου πίεση ,
Οπότε πάμε για άνοιγμα κ αν παίρνει επισκευή, αλλοιώς αλλαγη μοτέρ .
Πανό είχες δίκιο τελικά ....

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59693 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
:tsantila: ελληνικά καύσιμα..

:ftoy: Τάσο καλά ξεμπερδέματα ρε φίλε..

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59694 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Δεν νομιζω οτι ειναι τα καυσιμα Δημητρη.
Παντως απο τις λιγες μου γνωσεις ξερω οτι για να χασει συμπιεση ενα πιστονι υπαρχουν 3 παραγοντες.
Κολλημενη-στραβωμενη ή καμενη βαλβιδα,ελατηρια πιστονιου ή τρυπημα του πιστονιου.

Παντως για το αρχειο βλαβων,την ιδια βλαβη ειχε και ο chrisalex.
www.vweos.gr/eosforu...1 !!!!!

Eπισης αυτες οι βλαβες παρατηρω οτι βγαινουν στα αυτοκινητα με την ασπρη οθονη και οχι με τη κοκκινη.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59695 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Ρε Τασοούλη μακάρι να μην είχα δίκιο. Αν και αφού είσαι εγγύηση όπως σου είπα μη φοβάσαι. Αν είναι και πρέπει να αλλάξει μοτέρ το αμάξι θα αλλάξει. Το θέμα είναι ότι αν ξανασυμβεί δε θα βρίσκεσαι πλέον σε εγγύηση.
Καταραμένοι TSI

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59696 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Τάσο τράβα μερικές φώτο αν μπορέσεις όταν ανοίξουνε την κεφαλή για να δούμε την κατάσταση των κυλίνδρων μετά από 24.000 χλμ.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59699 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Θεωρω οτι η VW γνωριζει καλα το προβλημα,γι'αυτο και αντικατεστησε τον κωδικο μπουζι για τους κινητηρες CAVD απο 0.9mm σε 0.8mm.
Nεος κωδικος 03C905601A
παλιος κωδικος 1Ο1905626

''Όπως και οι προκάτοχοί του, το μπουζί PZFR6R8EG είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για την Volkswagen/ Audi. Διαθέτει ακίδα από πλατίνα συγκολλημένη με λέιζερ στο κεντρικό ηλεκτρόδιο, όπως επίσης βελόνα από πλατίνα στο ηλεκτρόδιο της γείωσης, καθιστώντας έτσι το μπουζί αυτό, πραγματικά ανθεκτικό στη διάβρωση. Σε συνδυασμό με το μικρότερο διάκενο των μόλις 8 mm, ο σχεδιασμός του εξασφαλίζει μεγα- λύτερη αξιοπιστία ανάφλεξης. Επιπλέον, το εξαιρετικά λεπτό κεντρικό ηλεκτρόδιο επιτρέπει στο μίγμα αέρος-καυσίμου να έρθει πιο κοντά στο σπινθήρα και να γίνει έτσι η βέλτιστη διανομή του μείγματος στο θάλαμο καύσης. Για να διασφαλιστεί περαιτέρω η ιδανική διάχυση της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, ο συγκεκριμένος σπινθηριστής εντός του ηλεκτροδίου γείωσης διαθέτει πυρήνα από χαλκό.''


Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59700 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Θα προσπαθήσω αύριο αν τον έχουν λύσει να αναιβασω φωτο.
Πανό κ εγγύηση να μην είχα δεν υπηρχε περίπτωση με 24.000χλμ κ έτσι όπως το προσέχω να τους πλήρωνα.

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • andreas73
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59708 από andreas73
Απαντήθηκε από andreas73 στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Τάσο κουράγιο...
Πάντως εγώ άλλαξα τα μπουζί (με τα εργοστασιακά) στα 30.000 χλμ., παρόλο που αλλαγή δίνουν στα 60.000. Επειδή ήμουν από πάνω και τα είδα, δεν υπήρχε περίπτωση να αντέξουν άλλες 30.000 με τίποτα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59710 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Βασικά τα μπουζί είναι ένα καλο "διαγνωστικό" για τη μηχανή. Ανάλογα με την κατάσταση που θα είναι το μπουζί που θα βγάλεις μπορείς να βγάλεις και κάποια συμπεράσματα για το πως λειτουργούσε ο κυλινδρος σου και οι βαλβίδες σου, και γενικότερα για το τί συνέβαινε στον κινητήρα σου. Αν δεις κάποια αφύσικη φθορά (κατάλοιπα, σπάσιμο, λαδώμενη επιφάνεια, κατεστραμμένη ακίδα, κ.α.) τότε σίγουρα κάτι πήγαινε στραβά εκει μέσα, είδε μηχανολογικα (κάποια κολλημένη βαλβίδα) είτε λόγω καυσίμου (συνήθως όταν το καύσιμο είναι πολυ κακό σκάει το μπουζί).
Δες το, αν έχει κάποια φθορά και μπορείς να το βγάλεις μια φωτό, ανέβασε το να το δούμε.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59712 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Σε περιπτωση που παει για κινητηρα , παει κομπλε με τουρμπινα κομπρεσορα και ολα τα υπολοιπα η μονο το συγκεκριμενο κοματι?
ξερει κανεις?

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • andreas73
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59713 από andreas73
Απαντήθηκε από andreas73 στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Coo έγραψε:

Βασικά τα μπουζί είναι ένα καλο "διαγνωστικό" για τη μηχανή. Ανάλογα με την κατάσταση που θα είναι το μπουζί που θα βγάλεις μπορείς να βγάλεις και κάποια συμπεράσματα για το πως λειτουργούσε ο κυλινδρος σου και οι βαλβίδες σου, και γενικότερα για το τί συνέβαινε στον κινητήρα σου. Αν δεις κάποια αφύσικη φθορά (κατάλοιπα, σπάσιμο, λαδώμενη επιφάνεια, κατεστραμμένη ακίδα, κ.α.) τότε σίγουρα κάτι πήγαινε στραβά εκει μέσα, είδε μηχανολογικα (κάποια κολλημένη βαλβίδα) είτε λόγω καυσίμου (συνήθως όταν το καύσιμο είναι πολυ κακό σκάει το μπουζί).
Δες το, αν έχει κάποια φθορά και μπορείς να το βγάλεις μια φωτό, ανέβασε το να το δούμε.


Όχι δεν είδα τίποτα κακό (δεν είμαι και ειδικός στα μηχανολογικά). Απλά ήταν μαυρισμένα, όπως φαντάζομαι είναι φυσιολογικό, χωρίς σπασίματα, λάδωμα ή τίποτα άλλο. Παρόλα αυτά δεν νομίζω ότι το να περιμένεις 60.000 με τα ίδια μπουζί είναι και ότι καλύτερο, παρόλο που το λέει ο κατασκευαστής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59719 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Ναι, αφού ήταν μαύρα τα κατάλοιπα είναι ένδειξη καλής λειτουργίας. Και συμφωνω ότι τα 60,000 είναι πολλα, το ιδανικό θα ήταν να αλλάζουμε ότι μπορούμε σε λιγότερα χλμ απο τις υποδείξεις (λάδια, φίλτρα, μπουζί κλπ) . Απλα εκει μπαίνει το ρημαδι το κόστος.. :(

(περισσότερο για τον Τάσο πήγαινε το ποστ που έκανα χθες.. χεχεχε)

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59720 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
nikitas tsi έγραψε:

Θεωρω οτι η VW γνωριζει καλα το προβλημα,γι'αυτο και αντικατεστησε τον κωδικο μπουζι για τους κινητηρες CAVD απο 0.9mm σε 0.8mm.
Nεος κωδικος 03C905601A
παλιος κωδικος 1Ο1905626

''Όπως και οι προκάτοχοί του, το μπουζί PZFR6R8EG είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για την Volkswagen/ Audi. Διαθέτει ακίδα από πλατίνα συγκολλημένη με λέιζερ στο κεντρικό ηλεκτρόδιο, όπως επίσης βελόνα από πλατίνα στο ηλεκτρόδιο της γείωσης, καθιστώντας έτσι το μπουζί αυτό, πραγματικά ανθεκτικό στη διάβρωση. Σε συνδυασμό με το μικρότερο διάκενο των μόλις 8 mm, ο σχεδιασμός του εξασφαλίζει μεγα- λύτερη αξιοπιστία ανάφλεξης. Επιπλέον, το εξαιρετικά λεπτό κεντρικό ηλεκτρόδιο επιτρέπει στο μίγμα αέρος-καυσίμου να έρθει πιο κοντά στο σπινθήρα και να γίνει έτσι η βέλτιστη διανομή του μείγματος στο θάλαμο καύσης. Για να διασφαλιστεί περαιτέρω η ιδανική διάχυση της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, ο συγκεκριμένος σπινθηριστής εντός του ηλεκτροδίου γείωσης διαθέτει πυρήνα από χαλκό.''

Νικήτα αυτό ισχύει για όλους τους TSi;

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59721 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Bαγγελη για τους CAVD σιγουρα,εσυ εχεις τον CAXA?
Θα ανεβασω πιο μετα ενα screenshot με τους κωδικους.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59722 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
nikitas tsi έγραψε:

Bαγγελη για τους CAVD σιγουρα,εσυ εχεις τον CAXA?

Ναι, τον CAXA...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59794 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Bαγγελη,το screenshot που σου ελεγα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59811 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Μάλιστα, άρα στους CAXA κινητήρες παραμένει ο ίδιος κωδικός...ευχαριστώ Νικήτα.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59835 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Το μοτερ λυθηκε και το προβλημα ειναι το ενα πιστονι ,απ'οτι μου ειπε παμε για αλλαγη και στα 4πιστονια με τα ελλατηρια και οτι αλλο παει σετ. Οι κυλινδρος δεν εχει προβλημα βαζω και καποιες φωτο να δειτε .

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #59836 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #59839 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Τι σου είπαν εκεί που το πήγες Τάσο?

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 6 Μήνες πριν #60244 από tasos_sib84
Απαντήθηκε από tasos_sib84 στο θέμα Απ:CHECK ENGINE - EPC - ΤΡΕΜΟΥΛΟ
Σημερα παρελαβα το αμαξι και πιστευω πως δεν θα εχω αλλα προβληματα .
Το μοτερ επισκευαστηκε , αλλαξαν και τα τεσσερα πιστονια , συνολο ανταλακτικων 2 σελιδες γεματες.
Πρωτη αποψη ειναι: το τρεμουλο σταματησε νομιζω οτι το αμαξι ειναι σβηστο, ο θορυβος του κινητηρα ειναι φυσιολογικοτατος και οχι αυτο που ακουγα πριν , δεν ρεταρει στη δυετερα, και στον δρομο αλλο αμαξι .
Εμφανισιακα οσο αφορα τον χωρο του κινητηρα σε σχεση με οταν του ειδα λυμενο ειναι λεσ και δεν εχει γινει τιποτα , μακαρι να εχει γινει οντως καλη δουλεια ,
Παιδες ευχομαι να ειναι το τελευταιο αμαξι στο forum που επαθε τη ζημια .

υ.γ Παρολο που ειχα επεκταση εγγυησης δεν εγινε χρηση. Τα καλυψε η VW

Τασος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi