- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Συμπλήρωμα νερού στο ψυγειό
- panos
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- serres tsi
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- serres tsi
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
υπαρχουν αντυψικτικα, για το ψυγειο τα οποια βαζεις απο αυτα...και συμπληρωνεις και νερο.
για να ειναι οκ, πως ειναι η πορτοκαλαδα η συμπυκνωμενη που περνεις που βαζεις και νερο να την πιεις...κατι τετειο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ant
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Επίσης, καλό θα είναι να μην κάνουμε πειράματα και να μην ρίχνουμε (συμπληρώνουμε) οτιδήποτε βρούμε στο ψυγείο.
Προφανώς μιλάτε για το EOS…
Το EOS όπως όλα τα σύγχρονα VAG φοράει μείγμα G12+ με νερό σε αναλογία κοντά στα 40/60 κατά όγκο. Η επαλήθευση αυτού μπορεί να γίνει με ορόμετρο και αντιστοίχηση με το πίνακα διάλυσης που δίνεται στη συσκευασία του G12+ (Σημειώστε ότι κυκλοφορεί και G12++)
Σύμφωνα με το Manual, η αναλογία σε G12+ δεν πρέπει να είναι κάτω από 40% και άνω από 60%, ώστε να διατηρεί τις επιθυμητές ιδιότητες.
Η VW προτείνει τη συμπλήρωση νερού βρύσης και κατά προτίμησης ΟΧΙ βρόμικα νερά πηγαδιών ή πηγών (ναι, το γράφει το Bentley Manual!!!).
Σύμφωνα με κάποιες θεωρίες το απιονισμένο νερό είναι ιδιαίτερα διαβρωτικό σε συστήματα αλουμινίου, γι’ αυτό και δεν το προτείνει η VW.
Από την άλλη, το νερό στην Ελλάδα θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε σκληρό.
Κατά συνέπεια, αν πρόκειται για συμπλήρωση (παρακαλώ συμβουλευτείτε το Manual πως), μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες της VW και των τεχνικών και να βάλετε νερό βρύσης. Εναλλακτικά θα έλεγα ότι θα μπορούσε κανείς να βάλει εμφιαλωμένο νερό, ή απιονισμένο νερό. Προσοχή, μιλάμε για συμπλήρωμα. Αν συμπληρώσουμε απιονισμένο νερό, πρακτικά αραιώνουμε ελαφρώς την περιεκτικότητα του υπάρχοντος νερού στο σύστημα σε ιόντα και άλατα.
Αν πρόκειται για πλήρη αντικατάσταση του νερού ψυγείου, τότε ίσως είναι ρίσκο να χρησιμοποιήσουμε μόνο απιονισμένο νερό στο διάλυμα μας, αλλά και το ελληνικό νερό βρύσης δεν είναι σίγουρο ότι είναι κατάλληλο…
Για όσους αναρωτιούνται γιατί το G12+ δεν διατίθεται έτοιμο σε διάλυμα, προφανώς για λόγους οικονομίας βάρους και όγκου από τη μία, και για τις διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες των διαφόρων αγορών, που απαιτούν διαφορετική αναλογία διαλύματος από την άλλη.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Argyris
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ant
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ναι σωστο αλλα δεν δημιουργουνται αλατα με το νερο βρυσης???
Κατά τη γνώμη μου το (ελληνικό) νερό βρύσης συμφέρει (τις αντιπροσωπείες και τους μηχανικούς) γιατί:
1) είναι η φθηνότερη και πιο γρήγορη λύση για νερό συμπλήρωσης.
2) είναι αυτό που προτείνει η VW.
3) δεν δίνονται συγκεκριμένες προδιαγραφές από τη VW, οπότε ασχέτως σύστασης, περιοχής, τρόπου φύλαξης και μεθόδου συμπλήρωσης, θεωρούνται όλα κατάλληλα.
4) τα άλατα, τα μέταλλα και οι πιθανές προσμείξεις ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα όπως συσσώρευση αλάτων σε συγκεκριμένα σημεία, φραγή του κυκλώματος ή προβλήματα κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού, οξειδώσεις κλπ.
Με άλλα λόγια:
1) = μικρό κόστος και ευκολία.
2) και 3) = υπάρχει άλλοθι και κάλυψη.
4) = μαντέψτε ποιος πληρώνει για όλα αυτά.
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι η VW σφάλει ιδιαιτέρως με την συγκεκριμένη οδηγία περί νερού βρύσης γιατί:
-Η σύσταση του νερού μπορεί να διαφέρει πολύ από περιοχή σε περιοχή.
-Ενδέχεται να εισαχθούν ξένα και ακατάλληλα σώματα στο νερό από το σύστημα σωληνώσεων του παρόχου υδρεύσεως, από τις υδραυλικές σωληνώσεις του εκάστοτε κτηρίου και τέλος ακόμα και από το δοχείο που θα χρησιμοποιηθεί για την ανάμειξη(*) ή τη συμπλήρωση.
Θα έπρεπε να προτείνουν μια τυποποιημένη λύση που να προστατεύει το κύκλωμα από νερό κακής ποιότητας ή από μόλυνση του κυκλώματος κατά την ανάμειξη ή συμπλήρωση.
Με άλλα λόγια, ο Θεός να μας φυλάει…
(*) Εδώ να σημειώσουμε ότι ποτέ δεν ελέγχεται από κανένα συνεργείο ο λόγος ανάμειξης του διαλύματος! Ειδικά όταν πρόκειται για γέμισμα ολόκληρου του κυκλώματος, πετάνε μέσα 2 μπουκάλια G12+ (αν θυμάμαι σωστά 1,6 Lt το μπουκάλι) και συμπληρώνουν (ή πιο σωστά υπερπληρώνουν μέχρι τη ραφή(!!!) με νερό βρύσης.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
:ole: :ole: :ole:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Συμβαινει και σε αλλα Εος να ζητανε συμπληρωμα αντιψυκτικου;
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Sent from my iPhone using Tapatalk
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Sent from my iPhone using Tapatalk
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Προσωπικά σε ένα δεν συμφωνώ, στο ότι πρέπει να συμπληρώνουμε με νερό βρύσης.
Εδώ στον Ωρωπό ούτε καν το πίνουμε το νερό της βρύσης και όλοι παίρνουμε εμφιαλωμένα.
Θα πρότεινα συμπλήρωμα με απιονισμένο το οποίο είναι καθαρό από άλατα, ή G12 αν κάποιος θέλει να δώσει κι ένα 10αρικο παραπάνω.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
" Sent from my iPad using Tapatalk HD" κλπ.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.