- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Motorkote
- algi
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Κάνει άραγε όσα υπόσχεται? :thinking
Δηλαδή:
Μείωση τριβής, θερμότητας, θορύβου και κατανάλωσης καυσίμου
Αύξηση ιπποδύναμης και ροπής
Το έχει δοκιμάσει κανείς?
Ανεβάζω και ένα έντυπο που έπεσε στα χέρια μου
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το κόστος για τα 295ml είναι 17,6€ ( www.trade-wind.gr/in...7 )
Αξίζει την αγορά του?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Το βασικό νομίζω είναι το λάδι σου να είναι μέσα στις προδιαγραφές που μας δίνει η μαμά... Από εκεί και μετά, περι μάρκας... κολοκυθόπιτα. :agree:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Χρήστο, πώς μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά ; Είμαι πράγματι περίεργος. Είναι συμπληρωματικό λαδιού δηλαδή;
να σου πω,διαφορα στην καταναλωση δεν καταλαβα.βεβαια το αμαξι μου δεν ειχε trip και ετσι αν υπηρχε εστω και μικρη μειωση τουλαχιστον σε εμενα δεν εγινε αισθητη.συνεχιζω,αυξηση ιπποδυναμης δεν ειδα σε καμια περιπτωση.αυτο ομως που παρατηρησα και ηταν εμφανες απο τις πρωτες κιολας ωρες λειτουργιας ηταν οτι ο στροφες ανεβαζαν πολυ πιο ομαλα και γραμμικα τον δεικτη του στροφομετρου σε σχεση με πριν.συνεχιζω,ειδα μεγαλη διαφορα και εκει ειναι ολα τα λεφτα για το προιον αυτο,τα κρυα πρωινα να περνει μπροστα ο κινητηρας αβιαστα και ευκολοτερα σε σχεση με πριν.επισης μειωθηκε απο τις πρωτες κιολας ωρες ο θορυβος του κνητηρα ακομα και στο ρελαντι!δουλευε τοσο ησυχα και αθορυβα που πραγματικα καμια φορα κοιταγα το στροφομετρο για να δω αν εχω βαλει ηδη μπροστα ή οχι.επισης παρατηρησα οτι μια καταναλωση λαδιου που ειχα αν και μικρη, με το motorkote εγινε μικροτερη.
συνοψιζοντας λοιπον να πω οτι ειναι ιδανικο για τα κρυα ξεκινηματα και εκκινησεις και αυτο γιατι μειωνει πολυ τις τριβες στα μεταλλικα κινουμενα μερη με αποτελεσμα ο κινητηρας να φθειρεται σε μικροτερο ποσοστο που ως γνωστον οι κρυες εκκινησεις και η πρωτη μιζια ειναι αυτη που καταπονει αφανταστα το μοτερ.με αυτον ομως τον τροπο το ρελαντι δουλευει πιο στρωτα,οι στροφες ανεβαινουν ομαλοτερα και ο θορυβος του κινητηρα γινεται πιο γλυκος και μικροτερος.σε καμια περιπτωση δεν κανει ζημια στο μοτερ καθως δεν περιεχει τεφλον,μολυβδο και αλλα ζημιογονα προσθετα και ο κινητηρας μενει καθαροτερος επειδη λογω των μειωμενων τριβων και τις καλυτερης καυσης εχουμε και λιγοτερα καυσαερια(αυτο το τσεκαρα και με την καρτα καυσαεριων που εβγαλα).
ειναι ιδιαιτερα οικονομικο αφου δεν χρειαζεται αλλαγη ή συμπληρωμα για περιπου 60000 χιλιομετρα ή 4 αλλαγες λαδιων.
κανει και για το σασμαν οπου εκει ειδα επισης μεγαλη διαφορα καθως κατι σκαλωματα της οπισθεν και της πρωτης περιοριστηκαν στο ελαχιστο,οι αλλαγες σε ολες τις ταχυτητες γινονταν πιο μαλακα και κουμπωναν με μεγαλυτερη ακριβεια.η αισθηση δε...βουτηρου!
θα το βαλω σιγουρα και στο σασμαν και στον κινητηρα μολις αλλαξω τα πρωτα λαδακια μου και εχει στρωσει καλα το μοτερ.
υποψιν οτι το γνησιο αμερικανικο motorkote στην Ελλαδα το εμπορευεται αποκλειστικα και μονο ο Λαμπριανιδης.κοστος περιπου 17€ αλλα υπαρχει σε διαφορετικες συσκευασιες(οι αμερικανοι το μετρουν σε oz).οδηγιες χρησης/δοσολογιας αναγραφονται πισω απο την συσκευασια αλλα υπολογισε περιπου 240ml οτι αρκουν για τον κινητηρα μας που περνει περιπου 4 λιτρα λιπαντικο μαζι με το φιλτρο.επισης το εχω δει και στο ebay και σε μεγαλυτερες συσκευασιες για οποιον ενδιαφερεται αλλα μαλλον ειναι περιττο καθως οπως προειπα λιγα ml αρκουν.αν τυχον το αγορασει κανεις ας μου το πει να του δωσω οδηγιες πως να το ριξει καθως και αυτο το θεμα εχει συζητηθει πολυ ανα τα fora και οι γνωμες διαφερουν....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αν εκανες τοση αναλυση για το λαδι, πιστευω το χεις στο χαλαρο να γραψεις κανενα τομο.
Σκεψου το :ole: :ole:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Λευτερη τα εγραψα οσο πιο απλα γινεται για να γινομαι κατανοητος και να μην γινομαι κουραστικος,αν κατσω να γραψω την σωστη αναλυση του θεματος και οχι περιληπτικα οπως εκανα θα χρειαστω 2 σελιδες και εσεις θα ''αλλλαξετε καναλι''
Εγω παντος χρηστο τα καταλαβα μια χαρα, και ηδη με επεισες να το αγορασω. :agree:
Πρεπει να ζητησεις ποσοστα πιστευω μετα το παραπανω ποστ γιατι προβλεπω αυξησει των πωλησεων τους.
Δεν το συνεχιζω μην ξεφυγουμε παλι απο το θεμα :agree:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
εδω να πω οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες κρατανε μυστικο την συνθεση καθως και το SAE του λιπαντικου που χρησιμοποιουν στα καινουργια αστρωτα μοτερ.μονο αυτες γνωριζουν τι λιπαντικο εχει μεσα το αμαξι μας οταν αυτο ερχεται απο το εργοστασιο.καποια χαραχτηρισστικα που μπορεσα να διακρινω ειναι το υποκιτρινο χρωμα τους το οποιο εχει μεινει αναλοιωτο ακομα και μετα απο 4080 χιλιομετρα που εχω κανει,ιδιαιτερα παχυρευστο και κολλωδες στην υφη του(το τσεκαρα με το δαχτυλο) οταν ειναι κρυο και κιτρινο με ενδειξεις καυσιμου τοσο στο χρωμα οσο και στην οσμη οταν το λιπαντικο εχει ζεσταθει αρκετα οπου εχει αλλαξει και η υφη του (εχει γινει λεπτοτερο).σιγουρα θα προκειται για λιπαντικο με αρκετα καθαριστικα προσθετα ορυκτελεικης βασης αν και μια χημικη αναλυση(που να την κανω ομως) θα εδειχνε με μεγαλη ακριβεια την συνθεση του.ετσι μου ρχεται να το πιω για να το τεσταρω...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
.ετσι μου ρχεται να το πιω για να το τεσταρω...
:liwma
Όπου να'ναι (σε 2,000χλμ) θα πάω για το πρώτο σέρβις. Δε θα ήταν κακή ιδέα να το χρησιμοποιήσω, αν κρίνω από ολα αυτά που λές. To ερώτημα είναι από πού μπορεί να το προμηθευτεί κάποιος (αφού ανέφερες τον συγκεκριμένο έμπορο).
Και επειδή είμαι και λίγο 'αρπαγμένος', αυτό μπαίνει από το ίδιο σημείο που μπαίνει και το λάδι, έτσι ;
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
μπορεις να το προμηθευτεις με τηλεφωνικη παραγγελια,online απο το site του Λαμπριανιδη www.trade-wind.gr/in...1 ή κατευθειαν απο ενα καταστημα του.εχει ενα στην καλλιρροης,ενα στην φραντζη και ενα στον πειραια.
υποψιν οτι αν επιλεξεις να στο φερει στον τοπο που θες δεν χρεωνει μεταφορικα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ετσι μου ρχεται να το πιω για να το τεσταρω...
Αυτα ακουνε και η βιομηχανιες και τηγανιζουν τα πατατακια με χρησιμοποιημενα λαδια στρωσιματος, LOL
Στο θεμα μας τωρα, αφου εινε ετσι θα περιμενω οντως να στρωσει η μηχανη και θα το βαλω μετα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.