Κατανάλωση
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Θα είχαν ένα μοντέλο με κινητήρα με +Χ% ιπποδύναμη παραπάνω και -Ψ% κατανάλωση.
Δεν αμφισβητώ κανέναν, απλά ρωτάω..
Και δεν πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι θέμα μάρκετινγκ (ίσως προλάβω κάποιους) διότι εγώ σαν απλός καταναλωτής θα δελεαζόμουν περισσότερο να έχω κάτι δυνατό και οικονομικό από το εργοστάσιο του, παρά κάτι απλά καλό και λιγότερο οικονομικό
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Σύμφωνα με αυτά που έχω ακούσει και έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό οι μαμά εταιρίες φτιάχνουν ένα λογισμικό που να προσαρμόζετε στις περισσότερες κλιματικές συνθήκες των χώρων, στην εκαστοτε νομοθεσία, και στους ασφαλιστικούς περιορισμούς. Συνήθως αυτό το πετυχαινουν αλλά έκατσε μια στραβή και έγινε το update 24S4 επειδή στην Ελλάδα έσπαγαν τα μοτέρ. Εδώ ήρθαν οι βελτιωτές που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό το θέμα και έβγαλαν λογισμικά για κάθε χώρα ξεχωριστά που να δουλεύει άριστα στις εκαστοτε συνθήκες βεβαία όχι ότι και εδώ δε γίνονται λάθη.Coo έγραψε: Aν ήταν τόσο ρόδινα όλα βρε παιδιά (που μπορεί για κάποιο λόγο που εγώ δεν καταλαβαίνω ή δε γνωρίζω να ισχύουν) γιατί η μαμα εταιρία (VW,Audi,Skoda,Volvo,BMW κλπ) δεν τα προγραμματίζουν με αυτό τον τρόπο και μας πουλάνε "ψόφια" πουλάρια για άλογα αγώνων;
Σορρυ για το OFFTOPIC
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Δεν ξέρω Δημήτρη αν όντως είναι τόσο ρόδινα αλλά στην προκειμένη περίπτωση ο Θοδωρής μιλάει για συγκεκριμένη διαδρομή με το ίδιο όχημα και κέρδος εώς περίπου 30% !!! , το οποίο ναι ακούγεται σχεδόν εξωπραγματικό αλλά ο Θοδωρής έχει δείξει ότι γνωρίζει κάποια πράγματα επι του θέματος. Τι να πω ...Coo έγραψε: Aν ήταν τόσο ρόδινα όλα βρε παιδιά (που μπορεί για κάποιο λόγο που εγώ δεν καταλαβαίνω ή δε γνωρίζω να ισχύουν) γιατί η μαμα εταιρία (VW,Audi,Skoda,Volvo,BMW κλπ) δεν τα προγραμματίζουν με αυτό τον τρόπο και μας πουλάνε "ψόφια" πουλάρια για άλογα αγώνων;
Θα είχαν ένα μοντέλο με κινητήρα με +Χ% ιπποδύναμη παραπάνω και -Ψ% κατανάλωση.
Δεν αμφισβητώ κανέναν, απλά ρωτάω..
Και δεν πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι θέμα μάρκετινγκ (ίσως προλάβω κάποιους) διότι εγώ σαν απλός καταναλωτής θα δελεαζόμουν περισσότερο να έχω κάτι δυνατό και οικονομικό από το εργοστάσιο του, παρά κάτι απλά καλό και λιγότερο οικονομικό
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Πέρα απο αυτό το 30% μου φάνηκε και εμένα υπερβολικό, αν ηταν έτσι θα είχα κέρδος στην τσέπη μου μετά την τοποθέτηση προγράμματος μεγαλύτερο και απο το να βάλω υγραέριο!
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
(ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω,οτι αυτο δεν σημαινει πως θεωρω λαθος αυτο που εκανε ο Θοδωρης,απλα εγω δεν το προτιμω.) :friend:
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Τα 3 ή 4 προγράμματα δεν έχουν καμία σχέση με την κατανάλωση αλλά με το καύσιμο και την ισχύς του κινητήρα. Η κατανάλωση από τη στιγμή που έχεις μεγαλύτερη ισχύ και δε το σκίζεις θα μειωθεί χωρίς να σημαίνει ότι θα πρέπει να έχεις τη μεγάλη ρύθμιση, το πόσο είναι σχετικό.mdsars έγραψε: Το χαμηλο μεσαιο υψηλο αντιστοιχει και σε χαμηλη μεση υψηλη καταναλωση ?
@Πέτρος: Να πω την αλήθεια δε θεωρώ λάθος αυτή τη λογική στο να βάζεις ένα πρόγραμμα και να ησυχάζεις απλά προτίμησα την επιλογή της ευελιξίας ώστε να το ελέγχω ανά πάσα στιγμή γνωρίζοντας τυχών ρίσκα. Άλλωστε γι αυτό είμαστε εδω για να ανταλλάσουμε απόψεις. :good: :friend:
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
EDIT: Ξέχασα να αναφέρω: 3 άτομα, γεμάτο πορτ-παγκαζ και cruise control. Μέση ταχύτητα: 110km/hr
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Λάρισα - Πλαταμώνας με μ.ω.τ. περίπου 90-100 και cruise control 5.6λτ/100χλμ.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Το μόνο που εχω σαν μετρο σύγκρισης είναι Αθήνα- Λάρισα (Ε.Ο) ελάχιστα παραπάνω απο μισό ντεπόζιτο με κανονική οδήγηση αλλα η άνοδος εχει αρκετές ανηφόρες.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Να σου εκαψε 25 λιτρα;
Πηγες απο Φαρσαλα (336χλμ) ή απο Αγχιαλο(378χλμ);
Εστω οτι πηγες απο Αγχιαλο και τερματισες κεντρο Αθηνα,εγω θα ηθελα 28 λιτρα δηλαδη 13.5 χλμ/λιτρο και με 140 οπου μου το επιτρεπει ο δρομος.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.