IC και επιλογές

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66612 από mdsars
IC και επιλογές δημιουργήθηκε από mdsars
Για να μην ξεφύγουμε σε λάθος topic ας συνεχίσουμε εδώ την συζήτηση. Εχουμε λοιπόν APR με (μάλλον) 1000+ €, κάτι άκουσα απο έναν γνωστό ο οποίος είπε στο δικό του αμάξι είχε απο S3 και το έβγαλε για να βάλει front mount απο EVO 9 (Octavia νομίζω έχει).

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66617 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
ο,τι θελεις μπορεις να βαλεις ως front mount αρκει να χωραει.πλεονεκτει σαν αποδοση,αλλα θελει πατεντα σε σωληνωσεις κτλ.υπαρχουν και κιτακια με front mount και σωληνωσεις ειδικα για τον κινητηρα μας,που εχουν βγει για golf,a3,leon,octavia.κανενα δεν ειναι ειδικα για eos,γι' αυτο και χρειαζονται καποια κοψιματακια και προσαρμογες.το ic του s3,apr,eurojet κτλ μπαινουν ακριβως στη θεση του 'μαμα' χωρις προσαρμογες,σωληνωσεις,κολαρα κτλ.υπαρχει και της forge που μπαινει ως fm παραλληλο.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66619 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα IC και επιλογές
Ως fm παράλληλο με το μαμά ; Τιμή/απόδοση ;;;

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66621 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
τοποθετειται ευκολα.ερχεται σε κιτ με 2 κολαρα.δεν χρειαζεται να αφαιρεθει το μαμα.αρκετα ακριβο το συγκεκριμενο,κοντα στα 800(δεν ξερω αν υπαρχουν σε αλλες μαρκες).και σαν αποτελεσμα(προσωπικη αποψη)δεν αξιζει τα λεφτα του...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66623 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα IC και επιλογές
Μάλιστα. Τι εννοουσες στο άλλο topic ότι ειναι αλλά που προεχουν πριν το ic ???

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66625 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
το εγραψα γιατι κατι αναφερθηκε για 300+ αλογα.

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66626 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα IC και επιλογές
Καλά έκανες κανεις δεν αμφιβάλει απλά επειδή έχεις μεγαλύτερη εμπειρία και γνώσεις τι ακριβώς εννοουσες; Υποθέτω λογικά θα αναφερεσαι στα φρένα γιατί ότι ειναι γρήγορο πρέπει ΚΑΙ να σταματάει γρήγορα.

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66627 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
δεν ξερω τι αλλαγες εχεις κανει (για τον κινητηρα ξερω μονο),αλλα για να πας απο τα 200 στα 300+ και παραπανω,ωστε να μην σε καλυπτει το ic σου,ποσο μαλλον του s3,χρειαζονται προτιστως πολλες αλλες αλλαγες(και οπως πολυ καλα ειπες,καλο θα ηταν και τα φρενα...)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66628 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα IC και επιλογές
Δεν ειναι ακριβώς ότι δεν μου φτάνει (δεν θα το εθετα έτσι ακριβώς δλδ) απλά σκέφτομαι τι επιλογές έχω αν θέλω για κάτι παραπάνω. Φιλτροχοανη , σκαστρα εξωτερική, αφαίρεση τελικού και προγραμμα. Οσο για το παραπάνω απο του S3 έγινε σαν θέμα επειδή είπε ο Θοδωρής ότι το μαμά ειναι αρκετά κοντά στις δυνατότητες του S3.

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66629 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
αν θες παραπανω αποδοση απο του s3,πηγαινε σε front mount κατασκευη.παρολα αυτα αν εισαι με μαμα τουρμπινα δεν σου χρειαζεται ουσιαστικα,θα το κανεις για το κεφι σου που λενε(και βεβαια δεν θα πας πανω απο 300hp).του s3 σε υπερκαλυπτει. :surrender:

(σκαστρα εξωτερικη και αφαιρεση τελικου τι εννοεις...?)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66630 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα IC και επιλογές
Σπύρο για μένα εξαρτάται τι θες να κάνεις στο αυτοκίνητο. Αν θες μια απλή βελτίωση με ΦΠΕ και να κυκλοφορείς άνετα τότε με αυτά που έχεις πιστεύω πως είσαι ΟΚ. Αν όμως θες κάτι πιο extreem όπως το να φτάσεις 350 με 400ΗΡ που τα 2.0 τα φτάνουν τότε πας σε ααααλλα, εκεί το αμάξι πλέων θα το σκέπτεσαι να το κυκλοφορείς μετά από λίγο καιρό. Μη ξεχνάς ότι η βελτίωση σταματά όταν τελειώσουν τα λεφτά και ακούσεις το μπαμ.
Συνεπώς ακόμα και 1ευρω να θες να δώσεις για τη βελτίωση σκέψου αν αξίζει γι αυτό που θες να κάνεις στο αυτοκίνητο σου.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66631 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
συμφωνω με τον προλαλησαντα συμforumιτη.
και ξαναλεω πως για 350,400,450hp εχει πολλαααααααα ακομα να σκεφτει πριν το ic.πρεπει να αλλαξει ολο τον κινητηρα εκ των εσω,οχι τα περιφερειακα πρωτα...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66632 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα IC και επιλογές
Σκαστρα forge και αφαίρεση το καζανακι. Πέτρο για σφυρηλατα εμβολα κλπ μιλάς ;

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66634 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
σωστος :surrender: ...
και οχι μονο.θες "εντοσθια" μηχανης,τουρμπινα μεγαλυτερη,εξατμιση φουλ,αντλιες μπρος-πισω κτλ κτλ κτλ :wacko:

(εγραφες σκαστρα "εξωτερικη" γι' αυτο ρωτησα...)

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66637 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα IC και επιλογές
Κρατάμε δλδ το μπλοκ του κινητήρα και αλλάζουμε τα πάντα ;-) προς το παρόν δεν θέλω να πάω σε κατι τέτοιο. Ισως ασχοληθώ λίγο με το δέσιμο του αυτοκινήτου ,,, θα δείξει.

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66651 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
κατα την ταπεινη μου αποψη,οσο και αν μου αρεσει το eos,δεν πιστευω οτι αξιζει τετοιου τυπου αλλαγες.καταρχην θα παψει να ειναι πια αυτοκινητο καθημερινης χρησης.μιλαμε για πολλα λεφτα και αποτελεσμα αμφιβολου ποιοτητας λογω της φυσεως του αυτοκινητου.τοσα αλογα χρειαζονται αγωνιστικο στησιμο για να εχουν νοημα στο δρομο,κατι που δεν προσφερει ενα τετραθεσιο cabrio με μεταλλικη οροφη.το δικο μου με λιγοτερα απο 300hp και ηδη υποστρεφει αρκετα...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66656 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα IC και επιλογές
Συμφωνώ με την ιδέα ότι ειναι αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης και ο χαρακτήρας του δεν ειναι αγωνιστικός. Το θέμα της υποστροφης έχεις σκεφτεί να το δουλεψεις ;;; Μπάρες θολων η κατι άλλο ;;;

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66657 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
μπαρες θολων δεν παιρνει.εχω σφιχτη αναρτηση,σινεμπλοκ πολυουραιθανης και 2 custom ψαλιδομπαρες(οι τελευταιες δεν κανουν και τιποτα)για καλυτερο στησιμο.απο εκει και περα μπορεις να βαλεις μεγαλυτερες αντιστρεπτικες(500+),βασεις κινητηρα για καλυτερες εκκινησεις και αλλαγες(60-80)αλλα μετα στο ρελαντι θα τριζει ολο το αυτοκινητο,ενισχυμενες βασεις ψαλιδιων που αν δεν εχεις αγωνιστικο δεν εχουν νοημα και υπαρχει και ενα κιτ αν δεν απατωμαι απο μπαρες σε σχημα χιαστι που δενουν απο κατω σε ολο σχεδον το μηκος του αυτοκινητου(800+).κατα την αποψη μου και για την χρηση που κανω στο αυτοκινητο,μονο οι αντιστρεπτικες αξιζουν και μη νομιζεις οτι θα ενθουσιαστεις με το αποτελεσμα,αλλα θα στο κανουν πιο σταθερο καπως στις γρηγορες στροφες(παντα βεβαια σε συνδιασμο με σφιχτη αναρτηση).

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66663 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα IC και επιλογές
Απο ανάρτηση έχω μαύρα eibach με koni κίτρινα σε μέτρια σκληρότητα. Θα τα δοκιμάσω και τέρμα σκληρή να δώσει διαφορα. Επίσης θα αλλάξω τα σινεμπλοκ σύντομα. Στην ιστοσελίδα που ειναι τα πολυουρεθανης της powerflex έχει ένα διάγραμμα με την κατοχή του οχήματος αν θέλεις πες μου ποιο νούμερο αλλαξες.

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 9 Μήνες πριν #66665 από PETROS
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα IC και επιλογές
τα 2 σινεμπλοκ που κρατουν τα μπροστινα ψαλιδια στις βασεις τους(2 σε καθε ψαλιδι).και αυτο γιατι ειχαν κοπει τα μαμα.το πισω ειναι αυτο που χαλαει και κανει και διαφορα(το πισω απο τα 2 στο μπροστινο ψαλιδι εννοω).το μπροστα και να μην το αλλαξεις το ιδιο ειναι...

Πέτρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi