Σκάστρα (blow off valve) ανοιχτού vs κλειστού τύπου

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #74732 από mdsars
Υπάρχει ουσιαστική διάφορα ανάμεσα στους δυο τύπους του εν λόγω εξαρτήματος ; Έχω ανοιχτού τύπου της forge και σκέφτομαι να βάλω κλειστού για να ψιλοαποφύγω το φσσς (αν και οταν πηγαίνω στο νοσοκομειο εχει πλάκα αλλα ) . Ειχα αλλάξει το ελατήριο να μην ακούγεται πολύ αλλα παλι ανοίγει εύκολα ... Δεν ξερω αν υπάρχει και πιο σκληρό.

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #74735 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Σκάστρα (blow off valve) ανοιχτού vs κλειστού τύπου
H κλειστού τύπου είναι λίγο καλύτερη σε θέμα απόδοσης γιατί εκτονώνει τον αέρα μέσα στην εισαγωγή και στην ουσία ξανά μπαίνει απευθείας στο τούρμπο. Η ανοιχτού πέρα από τον θόρυβο εκτονώνει στο περιβάλλον και αυτόν τον αέρα τον χάνεις γι αυτό και είναι λίγο χειρότερη. Αν την αλλάξεις η διαφορά που θα δεις θα είναι σχεδόν αμελητέα.

Το πόσο σκληρό η μαλακό είναι το ελατήριο εξαρτάται άμεσα από τις ρυθμίσεις του προγράμματος κατά πόσο μπορεί να το δεχτεί ή όχι, αν μπει λάθος ελατήριο πιθανότατα θα έχεις δυσλειτουργία όχι όμως ότι θα σου προκαλέσει ζημιά. Για το ελατήριο μίλα καλύτερα με τον προγραμματιστή σου.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #74736 από mdsars
Απαντήθηκε από mdsars στο θέμα Σκάστρα (blow off valve) ανοιχτού vs κλειστού τύπου
Μαααααλιστα .... άρα να προχωρήσω σε μια αντικατάσταση ,,, ευχαριστώ για τα info !

Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi