Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;

Περισσότερα
9 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 9 Μήνες πριν #79805 από cyberten
Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;; δημιουργήθηκε από cyberten
Καλησπέρα φίλοι!

Σε Skoda Superb 1.8TSi 160 HP (κωδ. κινητήρα BZB) με LPG Prins VSI D.i 2.0 παρουσιάστηκε το εξής πρόβλημα από Πέμπτη 18/2: άναψε το εικονίδιο με τον κινητήρα επί του ταχύμετρου. Ψάχνωντας στο manual είδα ότι κάτι "τρέχει" με το σύστημα εκπομπής καυσαερίων. Πήγα την ίδια ημέρα στον Τσακουλέρη. Μου είπε ότι βλέπει στο λαπτοπ από τον εγκέφαλο μια βλάβη από την αντλία υψηλής (παρουσιάστηκε μία φορά πατώντας γκάζι) αλλά ρωτώντας με για επιπρόσθετα συμπτώματα που να το δικαιολογούν ως βλάβη το απορρίψαμε. Μου λέει ότι μάλλον είναι η βενζίνη και να το δουλέψω αποκλειστικά με βενζίνη για να αποκλείσουμε το αέριο ως αιτία προβλήματος. Φεύγωντας από εκεί μετά από 1.5 ώρα περίπου καίγωντας βενζίνη πάλι ανάβει το ίδιο λαμπάκι. Την Παρασκευή 19/2 το ξαναπάω και του εξηγώ ότι στα συμπτώματα προστέθηκε και ένα άλλο ότι που και που σε χαμηλές στροφές "τρέμει" και αραία σβήνει στο ρελαντί ενώ μόλις σβήσει δυσκολεύεται να πάρει μπρος. Με αυτά υπόψιν κλείνουμε ραντεβού για Δευτερα πρωί για έλεγχο. ΤΟ αυτοκίνητο ΣΚ δεν κινήθηκε. Μόλις το πήγα Δευτέρα 22/2 ελέγξαμε στα γρήγορα το λαπτοπ και πάλι έδειχνε την αντλία υψηλής. Δοκιμάζουμε μια άλλη (μεταχειρισμένη) αντλία υψηλής. Τα συμπτώματα επιδεινώθηκαν: το αμάξι έτρεμε πιο πολύ, δεν έπαιρνε μπρος παρά μόνο πατώντας γκάζι, όταν έπαιρνε σχεδόν αμέσως έσβηνε και όταν πάταγες γκάζι για να ανεβάσει στροφές έκανε διακοπές και επιστρέφωντας στο ρελαντί στην προσπάθειά του να κρατηθεί αναμμένο έτρεμε και οι λυχνίες φωτός στο εσωτερικό της καμπίνας τρεμόσβηναν. Απευθείας έγινε έλεγχος πολλαπλασιαστών, μπουζί, μπαταρίας και όλα ήταν άριστα. Μετά κοιτάχθηκε το φίλτρο βενζίνης το οποίο το είχα αλλάξει μετά από service το Δεκέμβριο του 2015 και ήταν καθαρό. Παρόλα αυτά ξανακαθαρίστηκε. Δοκιμή πάλι κινητήρα με τη μεταχειρισμένη αντλία υψηλής επάνω και μια από τα ίδια...Σημειώνω ότι η αντλία βενζίνης (η πίσω που λέμε) του ντεπόζιτου βενζίνης έδειχνε μέσα από το λαπτοπ ότι "σπρώχνει" με 40bar το καύσιμο (αν έγινε κάποιο λάθος στο νούμερο ίσως δεν το άκουσα καλά και αντί για 40 είναι 4 μη με παρεξηγείτε...) η ουσία όμως είναι ότι φαινόταν πως λειτουργεί και δεν είναι χαλασμένη. Βγάζουμε την αντλία υψηλής τη μεταχειρισμένη και βάζουμε πάνω την αντλία υψηλής "μαμά". Τα συμπτώματα λίγο καλυτέρευσαν επειδή σταμάτησε το τρεμόπαιγμα των λυχνίων φωτός στο εσωτερικό, τα λοιπά μια από τα ίδια. Βγάλσιμο "παππά" και δοκιμές με τον αισθητήρα μάζας αέρος & τίποτα. Ο Ηλίας έχει αρχίσει να απορεί... "Η μηχανή κάνει σαν να έχει αέρα" δεν βρίσκει όμως τίποτα! Όλα τα σωληνάκια είναι ακέραια. Το αποκορύφωμα είναι ότι μόλις έβαζες μπρος το αέριο το αμάξι δούλευε "ξυράφι"! Με στέλνει σε ένα φίλο που είναι υπεύθυνος συνεργείου αντιπροσωπείας. Τρέχει και αυτός το διαγνωστικό και του δίνει τώρα σφάλμα στο μετρητή μάζας αέρος και στη θερμοκρασία καυσαερίων σποραδικά και τα δύο. Μιλάνε από το τηλέφωνο και καταλήγουν ότι ίσως είναι η αντλία βενζίνης (όχι η αντλία υψηλής) κανείς όμως δεν με καθυσηχάζει ότι εάν την αλλάξω πως θα λυθεί το πρόβλημα ολοκληρωτικά. Λαμβάνωντας υπόψη το κόστος της αντλίας βενζίνης (περίπου 330€ μου είπε ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος με τοποθέτηση) και της αντλίας υψηλής (πάνω από 300€) δεν ξέρω τι να κάνω... Βέβαια ψάχνωντας στα online ανταλλακτικά έχω εντοπίσει αντλία υψηλής Bosch με 184€ για τον κινητήρα μου αλλά αντλία βενζίνης δεν βρίσκω παρά μόνο "πλαγίως" σε Golf V, VW Passat CC, Skoda Yeti κλπ με τον ίδιο κωδικό κινητήρα (BZB επαναλαμβάνω) γιατί για κάποιο λόγο όταν αναζητώ αντλία βενζίνης μου εμφανίζει την αντλία υψηλής μόνο. Από Δευτέρα απόγευμα που το πήρα το δουλεύω μόνο αέριο [Το σύστημα του αερίου που έχω ωστόσο είναι αέριου ψεκασμού και απαιτεί ζέσταμα κινητήρα με βενζίνη για να αρχίσει να δουλεύει οπότε κάποια στιγμή και αυτό δεν θα μπορεί να με "σώσει"], άλλαξα βενζίνη σε BP 100οκτανίων και το πρόβλημα παραμένει αλλά σε μικρότερο βαθμό δλδ το αμάξι "τρέμει", ανάβει χωρίς γκάζι και κρατάει ρελαντί τόσο όσο να πάρει το αέριο μπρος και μετά...."σαν καινούριο". Ξέχασα να πω ότι δεν έχω αναμμένη κάποια ένδειξη (όπως αυτή με τα καυσαέρια οπου ανέφερα στην αρχή) από Δευτέρα πρωί που έγινε η αλλαγή της αντλίας υψηλής με την μεταχειρισμένη (1η αλλαγή) και αναζητώ λύσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82726 από cyberten
Απαντήθηκε από cyberten στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;
Γεια σας φίλοι!

Καιρό είχαμε να τα πούμε ωστόσο το θέμα της βλάβης το "έψαχνα" μόνος μου. Αφού χρησιμοποίησα 2-3 καθαριστικά της Prins για τα μπεκ ψεκασμού (με κόστος 30€ το καθένα) και άλλαξα μια αντλία βενζίνης χαμηλής πίεσης χωρίς αποτέλεσμα (και ακόμα τα κλαίω... ειδικά τα 280€ της αντλίας), τη λύση μου την έδωσαν στην αντιπροσωπεία της SKODA στο Μοσχάτο (καταπληκτικό συνεργείο το συνιστώ και αν θέλετε να το μεταφέρετε σε γνωστούς με SKODA - έχει και πάρα πολλά taxi εκτός από εξαιρετικά reviews στο google) με έναν καθαρισμό μπεκ. Συνολικό κόστος αποκατάστασης 49,9€ (39,9 φίλτρο καυσίμου & εργατικά) + 186€ (ο καθαρισμός & εργατικά) τις δύο ημέρες που το άφησα εκεί το αυτοκίνητο (τις 21&24/4). Οπότε μέχρι νεωτέρας (φτου φτου μακριά μας) θεωρώ το πρόβλημα ότι έχει επιλυθεί!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82729 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;
Θέλει προσοχή ο καθαρισμός των μπέκ.
Πολύ καλη η τιμή αν είναι σωστός με υπέρηχους και μέτρημα μετά.Σε έγδαραν λίγο στο φιλτρο καυσίμου το οποίο κανει 20€ κανονικά και το αλλάζεις σε 2 λεπτά αλλα έτσι είναι οι αντιπροσωπείες.
Μπορείς να πάθεις μεγάλη ζημιά αν "κατουρήσει" όπως λένε το μπέκ...
Με το καλό να φτιαχτεί και να πηγαίνει καλύτερα απο πρίν μιας και θα ειναι ολα φρέσκα!!!
Χιλιόμετρα δεν μας είπες πόσα έχεις και ζήτησε το αμάξι καθαρισμό μπέκ.

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82738 από cyberten
Απαντήθηκε από cyberten στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;

denkar13 έγραψε: Θέλει προσοχή ο καθαρισμός των μπέκ.
Πολύ καλη η τιμή αν είναι σωστός με υπέρηχους και μέτρημα μετά.Σε έγδαραν λίγο στο φιλτρο καυσίμου το οποίο κανει 20€ κανονικά και το αλλάζεις σε 2 λεπτά αλλα έτσι είναι οι αντιπροσωπείες.
Μπορείς να πάθεις μεγάλη ζημιά αν "κατουρήσει" όπως λένε το μπέκ...
Με το καλό να φτιαχτεί και να πηγαίνει καλύτερα απο πρίν μιας και θα ειναι ολα φρέσκα!!!
Χιλιόμετρα δεν μας είπες πόσα έχεις και ζήτησε το αμάξι καθαρισμό μπέκ.


Ο καθαρισμός ήταν με υπηρέχους και θεωρώ πως έγινε μέτρημα διότι μου είπαν ότι έγινε δύο φορές (μπροστά δεν ήμουν αλλά από αυτό συμπεραίνω ότι έγινε μέτρημα).Σε ότι αφορά το φίλτρο νομίζω ότι περίπου τόσο (30€) το πλήρωνα και στον Ηλία που έκανα το τακτικό service (δεν ήταν after-market αλλά VW). Το θέμα όμως δεν είναι η τιμή του φίλτρου αλλά ότι 1,5 ημέρα μετά βλέπω πως το αμάξι "τραβάει" καλύτερα και δουλεύει σαν "καινούριο". Η χιλιομετρική μου ένδειξη ήταν χτες 113218 (σήμερα είναι λίγο παραπάνω) μπορείτε όμως να έχετε μια ευρύτερη εικόνα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82739 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;
Λίγα χιλιόμετρα για να βγαλουν πρόβλημα τα μπέκ...Μήπως φταίει το αέριο; τι σου είπαν;

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82742 από cyberten
Απαντήθηκε από cyberten στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;
Όχι το αέριο δεν φταίει γιατί είπαν "ότι φυσιολογικά ένα πρόβλημα βενζίνης μπορεί να περάσει στο αέριο αλλά όχι το αντίστροφο". Δλδ σύμφωνα με αυτούς (φαντάζομαι και με όλους τους μηχανικούς ωστόσο & θέλω να συμπεριλάβω και αυτούς που κάνουν εγκατάστασεις LPG) όταν σου βγάλει πρόβλημα το αέριο σου λένε όλοι "γύρνα στη βενζίνη και φέρτο για έλεγχο". Αν όμως σου βγάλει πρόβλημα στη βενζίνη κανένας δεν σου λέει "γύρνα αέριο και φέρτο" ή ότι έφταιξε το αέριο - και πώς θα έστεκε κάτι τέτοιο λογικά εφόσον το LPG είναι πιο καθαρό καύσιμο και δεν νοθεύεται (άλλο πράγμα η μεταβολή των ποσοστών επί των συστατικών του και άλλο η νοθεία); Να προσθέσω ότι το σύστημα αερίου που έχω φορέσει είναι τύπου "αέριου ψεκασμού" και έχει ξεχωριστά μπεκ (δεν γίνεται δλδ ο ψεκασμός από τα εργοστασιακά μπεκ βενζίνης όπως στα συστήματα αερίου τύπου "υγρού ψεκασμού") επομένως πάλι το LPG δεν θα μπορούσε να μου έχει βουλώσει τα μπεκ της βενζίνης. Όπως το φαντάζομαι πρέπει να φταίνε τα "φτηνιάρικα" πρατήρια βενζίνης που είχα επισκεφτεί στο παρελθόν λόγω ανάγκης και είχα παρατηρήσει ότι είχαν επαυξήσει την εμφάνιση του προβλήματος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82749 από Candlemass
Απαντήθηκε από Candlemass στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;
Ποιό σύστημα έχεις φίλε;

Πάντως, αντλία βενζίνης είναι πιθανή βλάβη σε αμάξι με υγραέριο, θα σου πρότεινα να διατηρείς πάντα το τεπόζιτο βενζίνης πάνω από το 1/4 για να ψύχεται η τρόμπα, καθώς λειτουργεί αλλά δεν δίνει βενζίνη όπως πριν.

Παρακολούθησέ το αν όντως διορθώθηκε με το καθαρισμό των μπεκ και ελπίζω να μην έχεις άλλα προβλήματα.

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82753 από denkar13
Απαντήθηκε από denkar13 στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;
Λογικά πάντα ψεκάζει και βενζίνη μαζί αφού εχεις αέριου ψεκασμού.
Ισως επειδή ειναι λιγη εχει πιο χαμηλή πίεση και κόλλησαν εκει τα σκουπιδάκια του καυσίμου ;; τι να πώ...
Βάζε 100στάρα να χεις το κεφάλι σου ήσυχο θα έλεγα εγώ αφου να φανταστώ καις ενα τεπόζιτο το 2μηνο και δεν θα εχει διαφορά οικονομική ;)

Διονύσης
1.4 TSI 210hp by REVO technik.
K&N Air Filter.
Το EOS μου εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82759 από cyberten
Απαντήθηκε από cyberten στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;

Candlemass έγραψε: Ποιό σύστημα έχεις φίλε;

Πάντως, αντλία βενζίνης είναι πιθανή βλάβη σε αμάξι με υγραέριο, θα σου πρότεινα να διατηρείς πάντα το τεπόζιτο βενζίνης πάνω από το 1/4 για να ψύχεται η τρόμπα, καθώς λειτουργεί αλλά δεν δίνει βενζίνη όπως πριν.

Παρακολούθησέ το αν όντως διορθώθηκε με το καθαρισμό των μπεκ και ελπίζω να μην έχεις άλλα προβλήματα.


Το σύστημα είναι από την Prins. Αυτό που περιγράφεις για τη βενζίνη μου το είπαν και τότε που το έβαλα και το τηρώ πάντα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 7 Μήνες πριν #82760 από cyberten
Απαντήθηκε από cyberten στο θέμα Αντλία υψηλής ή αντλία βενζίνης;;;;

denkar13 έγραψε: Λογικά πάντα ψεκάζει και βενζίνη μαζί αφού εχεις αέριου ψεκασμού.
Ισως επειδή ειναι λιγη εχει πιο χαμηλή πίεση και κόλλησαν εκει τα σκουπιδάκια του καυσίμου ;; τι να πώ...
Βάζε 100στάρα να χεις το κεφάλι σου ήσυχο θα έλεγα εγώ αφου να φανταστώ καις ενα τεπόζιτο το 2μηνο και δεν θα εχει διαφορά οικονομική ;)


Πράγματι η κατανάλωση βενζίνης είναι περίπου αυτή που περιγράφεις στο 2μηνο ωστόσο η διαφορά κόστους από 95άρα σε 100άρα είναι σημαντικά επιβαρυντική και βέβαια με τη νοθεία στη χώρα μας δεν είσαι ποτέ σίγουρος ότι "βάζεις" αυτό που πληρώνεις. Γι΄αυτό έχω καταλήξει να βάζω 95άρα από επώνυμα πρατήρια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi