- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Απ:Χάσιμο κλειδιών σε αντιπροσωπεία...
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Όταν τελειώσεις με το καλό και παραλάβεις το αυτοκίνητο σου, θεωρώ σημαντικό να αναφέρουμε το όνομα της αντιπροσωπείας.
Από εκεί και πέρα, η διαδικασία προγραμματισμού του κλειδιού ολοκληρώνεται σε 8 απλά βήματα, χωρίς να μεσολαβήσει κατσαβίδι, υπολογιστής κλπ...είναι αρκετά απλή και γρήγορη.
Νομίζω ότι καλά έκανες και απαίτησες την αντικατάσταση των κλειδιών. Πρόσεξε μόνο, όταν με το καλό τα πάρεις, βεβαιώσου ότι σου έδωσαν πίσω και το παλιό (το 2ο κλειδί), εκτός εάν σου αντικαταστήσουν μόνο αυτό που έχασαν.
Το επικίνδυνο στην όλη ιστορία είναι ότι κάπου θα κυκλοφορεί ένα κλειδί το οποίο μπορεί να ανοίξει το αυτοκίνητο σου....μήπως θα έπρεπε να σου υπογράψουν μια υπεύθυνη δήλωση ότι είναι υπεύθυνοι για την απώλεια του; Τί γίνεται αν πέσει στα χέρια κάποιου επιτήδειου;
Ξέρω ότι είναι λίγο παρατραβηγμένο σενάριο αυτό, αλλά ποτέ δε ξέρεις....
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Aurora
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δυστυχώς δεν κράτησα τον αριθμό του κλειδιού και το έδωσα όπως ήταν μαζί με τα ταμπελάκια του!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μια δουλειά σωστή να μη μπορούν να κάνουν... Ακόμα και τα πιο απλά πράγματα τα κάνουν...ιστορία! #$%#$%@
Νομίζω έκανες πολύ καλά που ζήτησες αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση εγώ θα επέμενα να βρεθεί και το παλιό. Εκτός άν κάποιος το πήρε επίτηδες, το κλειδί θα είναι μέσα στο συνεργείο - δεν παίζει να έβγαλε πόδια και να περπάτησε προς την ελευθερία του από τα αβυσσαλέα χέρια του Δρακουμέλ... :ninja
Μη σου πώ ότι εγώ θα ζητούσα και αλλαγή κλειδαριάς+μίζας αν γίνεται για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Δεν θέλω να σε βάλω σε σκέψεις, ίσως να είναι τραβηγμένο αυτό που λέω, αλλά εφ'όσον έκαναν ένα σφάλμα θα πρέπει να σε αποζημιώσουν όπως εσύ προτιμάς (σε λογικά πλαίσια βέβαια)
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Aurora
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δημήτρη, τι σημαίνει αλλαγή κλειδαριάς και μίζας? αυτό θέλει κατσαβίδι? παιζει ρόλο ο συναγερμός που έχει το αυτο από την μαμά του?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλη, θα αναφέρω το όνομα της αντιπροσωπείας μόνο εάν δεν δείξουν τον απαιτούμενο σεβασμό σε μένα και στο αμάξι μου ή προσπαθήσουν να αποποιηθούν την ευθύνη τους. Τότε θα έχω λόγο να το κάνω και θα τους κάνω "βούκινο" σε όλα τα club της vw κι όχι μόνο.
Δημήτρη, τι σημαίνει αλλαγή κλειδαριάς και μίζας? αυτό θέλει κατσαβίδι? παιζει ρόλο ο συναγερμός που έχει το αυτο από την μαμά του?
Συμφωνώ μαζί σου. Σίγουρα δε μπορούμε να καταδικάσουμε μια ολόκληρη αντιπροσωπεία με βάση ένα μεμονωμένο συμβάν, από την άλλη όμως είμαστε εδώ για να διατυπώνουμε και τα καλά μιας επιχείρησης και τα κακά, έτσι δεν είναι ;
Το θέμα αλλαγής κλειδαριάς και/ή μίζας είναι λίγο σύνθετο. Εγώ νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κάνεις, σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο της αντιπροσωπείας, είναι να διασφαλίσεις το ότι δεν θα κινδυνεύεις να σου ανοίξουν το αυτοκίνητο. Άσε να βρουν τον καταλληλότερο τρόπο αυτοί, υποχρέωση τους είναι στην τελική.
Απλά, ότι αποφασιστεί και ότι γίνει τελικά, φρόντισε να είναι τεκμηριωμένο γραπτώς! Ως γνωστόν, Scripta manent :agree:
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Θα συμφωνήσω με τον Βαγγέλη... Απλά προσπάθησε να δείξεις όσο γίνεται θιγμένη και δυσαρεστημένη (που σίγουρα είσαι) από την όλη κατάσταση.Άσε να βρουν τον καταλληλότερο τρόπο αυτοί, υποχρέωση τους είναι στην τελική.
Όσο για τη δημοσίευση του ονόματος, απλά να θυμήσω την παρ.Δ-10 του κανονισμού:
10. Oι διαχειριστές διατηρούν το δικαίωμα σε περίπτωση δυσμενούς επώνυμης αναφοράς-καταγγελίας μέσω του φόρουμ, και εφ'όσον το μέλος το επιθυμεί, να κοινοποιούν γραπτώς ή μέσω email την καταγγελία/παράπονα επώνυμα στο θιγόμενο πρόσωπο/εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση τα πρόσωπα/εταιρείες διατηρούν το δικαίωμα απάντησης/διευκρίνησης προς το μέλος αυτό, η οποία θα δημοσιεύεται αυτούσια στο φόρουμ μας.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Speedster
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
2) Το 1ο (χαμένο) μπορεί να καταστεί ανενεργό. Θα μπορεί να ανοίξει την πόρτα οδηγού από την κλειδαριά αλλά δεν θα μπορεί να βάλει μπροστά το αυτοκίνητο.
3) Από τα 1) και 2) συνάγουμε ότι η αντικατάσταση κλειδαριών είναι περιττή και θα προκαλέσει περισσότερες ζημιές παρά καλό.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Aurora
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
:clap: :clap: :clap:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Μολις με ενημέρωσαν πως το κλειδί βρέθηκε!!!
:clap: :clap: :clap:
Παλι καλα
Ενα μπραβο στον σερλοκ χολμς που το βρηκε :clap: :clap: :clap:
:lol: :lol:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν...Μολις με ενημέρωσαν πως το κλειδί βρέθηκε!!!
:clap: :clap: :clap:
Speedster έγραψε:
Πώς μπορεί να γίνει αυτό;2) Το 1ο (χαμένο) μπορεί να καταστεί ανενεργό. Θα μπορεί να ανοίξει την πόρτα οδηγού από την κλειδαριά αλλά δεν θα μπορεί να βάλει μπροστά το αυτοκίνητο.
Έστω και πληροφοριακά θα ήταν καλό να ξέρουμε τη διαδικασία...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Speedster
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Aurora έγραψε:
Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν...Μολις με ενημέρωσαν πως το κλειδί βρέθηκε!!!
:clap: :clap: :clap:
Speedster έγραψε:Πώς μπορεί να γίνει αυτό;2) Το 1ο (χαμένο) μπορεί να καταστεί ανενεργό. Θα μπορεί να ανοίξει την πόρτα οδηγού από την κλειδαριά αλλά δεν θα μπορεί να βάλει μπροστά το αυτοκίνητο.
Έστω και πληροφοριακά θα ήταν καλό να ξέρουμε τη διαδικασία...
Ναι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Στη καλυτερη ρων περιπτωσεων δεν θα το ποραλαμβανα.Μολις με ενημέρωσαν πως το κλειδί βρέθηκε!!!
:clap: :clap: :clap:
Ποσο εφικτο ειναι να βγαλει καποιος ενα αντιγραφο του?
Εγω δεν μπορω να ξερω ο καθε μαστορας τι καρυδιας καρυδι ειναι.....
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
vabatzis έγραψε:
Aurora έγραψε:
Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν...Μολις με ενημέρωσαν πως το κλειδί βρέθηκε!!!
:clap: :clap: :clap:
Speedster έγραψε:Πώς μπορεί να γίνει αυτό;2) Το 1ο (χαμένο) μπορεί να καταστεί ανενεργό. Θα μπορεί να ανοίξει την πόρτα οδηγού από την κλειδαριά αλλά δεν θα μπορεί να βάλει μπροστά το αυτοκίνητο.
Έστω και πληροφοριακά θα ήταν καλό να ξέρουμε τη διαδικασία...
Ναι.
OFFTOPIC
Speedster, αντί να παίζεις με τα λόγια, καλό θα ήταν να δώσεις μια ουσιαστική πληροφορία, έστω για μια φορά σε αυτό το φόρουμ...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Speedster
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Speedster έγραψε:
vabatzis έγραψε:
Aurora έγραψε:
Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν...Μολις με ενημέρωσαν πως το κλειδί βρέθηκε!!!
:clap: :clap: :clap:
Speedster έγραψε:Πώς μπορεί να γίνει αυτό;2) Το 1ο (χαμένο) μπορεί να καταστεί ανενεργό. Θα μπορεί να ανοίξει την πόρτα οδηγού από την κλειδαριά αλλά δεν θα μπορεί να βάλει μπροστά το αυτοκίνητο.
Έστω και πληροφοριακά θα ήταν καλό να ξέρουμε τη διαδικασία...
Ναι.
OFFTOPIC
Speedster, αντί να παίζεις με τα λόγια, καλό θα ήταν να δώσεις μια ουσιαστική πληροφορία, έστω για μια φορά σε αυτό το φόρουμ...
Ναι, γίνεται.
Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι αυτονόητα…
1) Σου το κάνει η αντιπροσωπεία… Δεν είμαι σε θέση να παραθέσω τη διαδικασία. Στο κουμπώνουν στο VAS και το κάνουν.
2) Μπορείς να το κάνεις μόνος σου. Αγοράζεις ένα πακέτο VAGCOM και ακολουθείς τους οδηγούς που εξηγούν πως γίνεται. Δεν το προτείνω για αρχάριους και η διαδικασία δεν μπορεί να περιγραφεί έτσι απλά αφού θα πρέπει να είναι κανείς άριστα εξοικειωμένος με τη χρήση VAGCOM και προφανώς το τι είναι το κλειδί που κρατάμε, πως δουλεύει και τι περιλαμβάνει. Μάλλον δεν αποτελεί αντικείμενο του συγκεκριμένου Topic.
Μπορείς να ανοίξεις νέο Topic τεχνικού ενδιαφέροντος υποθέτω…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αν δεν ξερεις πως γινεται απλα μην απαντας μην εχουμε διπλες απαντησεις αδικα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
vabatzis έγραψε:
Speedster έγραψε:
vabatzis έγραψε:
Aurora έγραψε:
Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν...Μολις με ενημέρωσαν πως το κλειδί βρέθηκε!!!
:clap: :clap: :clap:
Speedster έγραψε:Πώς μπορεί να γίνει αυτό;2) Το 1ο (χαμένο) μπορεί να καταστεί ανενεργό. Θα μπορεί να ανοίξει την πόρτα οδηγού από την κλειδαριά αλλά δεν θα μπορεί να βάλει μπροστά το αυτοκίνητο.
Έστω και πληροφοριακά θα ήταν καλό να ξέρουμε τη διαδικασία...
Ναι.
OFFTOPIC
Speedster, αντί να παίζεις με τα λόγια, καλό θα ήταν να δώσεις μια ουσιαστική πληροφορία, έστω για μια φορά σε αυτό το φόρουμ...
Ναι, γίνεται.
Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι αυτονόητα…
1) Σου το κάνει η αντιπροσωπεία… Δεν είμαι σε θέση να παραθέσω τη διαδικασία. Στο κουμπώνουν στο VAS και το κάνουν.
2) Μπορείς να το κάνεις μόνος σου. Αγοράζεις ένα πακέτο VAGCOM και ακολουθείς τους οδηγούς που εξηγούν πως γίνεται. Δεν το προτείνω για αρχάριους και η διαδικασία δεν μπορεί να περιγραφεί έτσι απλά αφού θα πρέπει να είναι κανείς άριστα εξοικειωμένος με τη χρήση VAGCOM και προφανώς το τι είναι το κλειδί που κρατάμε, πως δουλεύει και τι περιλαμβάνει. Μάλλον δεν αποτελεί αντικείμενο του συγκεκριμένου Topic.
Μπορείς να ανοίξεις νέο Topic τεχνικού ενδιαφέροντος υποθέτω…
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
Σχετικά με τη χρήση του VAG-COM, επειδή έχεις πολύ καλή εμπειρία, θα μπορούσες να ετοιμάσεις ένα σχετικό θέμα...
Ας επιστρέψουμε στο θέμα μας όμως...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Speedster
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
speedster τιποτα δεν εινε αυτονοητο, εξαλου δεν ρωτησαμε αν γινεται, αυτο το ακουσαμε οτι γινεται, εμεις ρωτησαμε πως γινεται, και εσυ απαντας με ενα απλο ναι.
Αν δεν ξερεις πως γινεται απλα μην απαντας μην εχουμε διπλες απαντησεις αδικα.
OK, θα τσιμπήσω…
1) Παίρνεις το tablet VAS 5052. Κουμπώνεις τον ασύρματο αντάπτορα στην κατάλληλη θήρα του αυτοκινήτου, κάπου κάτω από τον διακόπτη των προβολέων. Το VAS δίνει πλήρεις οδηγίες On-line στην οθόνη, οπότε αμφιβάλω αν και οι τεχνικοί στις αντιπροσωπίες θυμούνται τα βήματα απ’ έξω, πόσο περισσότερο εγώ που δεν είμαι τεχνικός, δεν το έχω κάνει ποτέ και δεν θα το κάνω ποτέ.
2) VAGCOM έχω. Αν ποτέ χάσω το κλειδί μου, μπορώ να πειραματιστώ με τα μενού του, ή να μπω στο wiki της κατασκευάστριας εταιρείας, ή σε ένα από τα δεκάδες forum ενδιαφέροντος group VAG και VAGCOM.
Σε κάθε περίπτωση, παραδέχομαι ότι με έπιασες, είμαι άσχετος, δεν το έχω ξανακάνει, δεν ξέρω πώς να το κάνω, και ελπίζω να μην το μάθω ποτέ…
Αφού λοιπόν είμαι άσχετος, απορώ πως θα χαρακτήριζες αυτούς που δεν γνώριζαν καν αυτή την δυνατότητα, Λευτέρη…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Και εσει πεταχτηκες και ειπες ενα ξερο ναι, απλα θα μπορουσες να μην απαντησεις τιποτα αλο και να αφηνες καποιον που να ηξερε αν ηξερε κανεις να το απαντησει.
Εγω κατεκρινα το ξερο το ναι...δεν κατεκρινα της γνωσης σου. ουτε κατηγορω κανεναν για της γνωσεις τους. Και εγω το εχω παραδεχτει στο παρελθον οτι δεν εχω γνωσεις μιχανικες πανω στα αυτοκινητα.
Επισης αναφερα οτι αυτο που θεωρεις εσυ αυτονοητο για καποιοους αλους δεν εινε αυτονοητο.
Αυτα.
Ας επανερθουμε στο θεμα μας τωρα, αν εχεις οποιαδηποτε αλη απορια η διαφωνια με αυτα που λεω μπορεις να μου την στειλης με πμ να μην χαλαμε το ποστ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Στη καλυτερη ρων περιπτωσεων δεν θα το ποραλαμβανα.
Ποσο εφικτο ειναι να βγαλει καποιος ενα αντιγραφο του?
Εγω δεν μπορω να ξερω ο καθε μαστορας τι καρυδιας καρυδι ειναι.....
Πιστεύω πως η παρατήρηση του Νικήτα ήταν η πιο εύστοχη!
Καλομοίρα ποιος σου λέει ότι δεν έβγαλαν ένα αντίγραφο και στο παρουσιάζουν σας το χαμένο κλειδί; Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, να συνεχίσει να υπάρχει ένα κλειδί κάπου, και πιθανότατα με κολλημένο αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος με τον αριθμό της πινακίδας, πράγμα το οποίο κάνουν τα συνεργεία για να τα σημειώνουν... Για πρόσεξέ το σε παρακαλώ!!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
nikitas tsi έγραψε:
Στη καλυτερη ρων περιπτωσεων δεν θα το ποραλαμβανα.
Ποσο εφικτο ειναι να βγαλει καποιος ενα αντιγραφο του?
Εγω δεν μπορω να ξερω ο καθε μαστορας τι καρυδιας καρυδι ειναι.....
Πιστεύω πως η παρατήρηση του Νικήτα ήταν η πιο εύστοχη!
Καλομοίρα ποιος σου λέει ότι δεν έβγαλαν ένα αντίγραφο και στο παρουσιάζουν σας το χαμένο κλειδί; Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, να συνεχίσει να υπάρχει ένα κλειδί κάπου, και πιθανότατα με κολλημένο αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος με τον αριθμό της πινακίδας, πράγμα το οποίο κάνουν τα συνεργεία για να τα σημειώνουν... Για πρόσεξέ το σε παρακαλώ!!!
Δεν νομιζεις ομως οτι αν ηταν να κανουν κατι τετειο θα το κανανε κρυφα, δεν θα αναφαιραν καν για το χαμενο κλειδη,
και θα βγαζανε απευθειας αντιγραφο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Εν ολίγοις Καλομοίρα το πιο σωστό είναι αυτό που είπε ο Βαγγέλης!!
vabatzis έγραψε:
...Το επικίνδυνο στην όλη ιστορία είναι ότι κάπου θα κυκλοφορεί ένα κλειδί το οποίο μπορεί να ανοίξει το αυτοκίνητο σου....μήπως θα έπρεπε να σου υπογράψουν μια υπεύθυνη δήλωση ότι είναι υπεύθυνοι για την απώλεια του; Τί γίνεται αν πέσει στα χέρια κάποιου επιτήδειου;
vabatzis έγραψε:
Εγώ νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κάνεις, σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο της αντιπροσωπείας, είναι να διασφαλίσεις το ότι δεν θα κινδυνεύεις να σου ανοίξουν το αυτοκίνητο. Άσε να βρουν τον καταλληλότερο τρόπο αυτοί, υποχρέωση τους είναι στην τελική.
Απλά, ότι αποφασιστεί και ότι γίνει τελικά, φρόντισε να είναι τεκμηριωμένο γραπτώς! Ως γνωστόν, Scripta manent :agree:
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Speedster
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Speedster
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Sorry δε θέλω να διαφωνήσω με το πως μπορείς να αναπρογραμματίσεις ενα κλειδί μεσω Vag com, μακάρι να μην είναι τόσο εύκολο πάντως, αλλά στο παλιο μου αμαξάκι το opelaki, για να αλλάξω τα κλειδιά έπρεπε να πάνε Γερμανία για επαναπρογραμματισμό και να περιμένω κανα μήνα μέχρι να τα ξαναπάρω.
Το κλειδί που έχουμε στα χέρια μας αποτελείται από 3 σημαντικά μέρη.
1) Το μηχανικό κομμάτι, δηλαδή το κλειδί που εισέρχεται στην κλειδαριά. Ανοίγει την πόρτα του οδηγού, κλειδώνει και ξεκλειδώνει το ντουλαπάκι και τη θύρα load-through καθώς και την μυστική κλειδαριά που βρίσκεται κρυμμένη πίσω από τη λαστιχένια τάπα στην έσω επιφάνεια της πόρτας.
2) Το ηλεκτρονικό σύστημα τηλεχειρισμού, δηλαδή το τηλεχειριστήριο το οποίο απαιτεί χρήση μπαταρίας και χρησιμοποιείται για το ασύρματο κλείδωμα-ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου και αντιστοίχως την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του συναγερμού όταν αυτός υπάρχει. Όπως όλα τα σύγχρονα συστήματα RF (ραδιοσυχνότητας), εκπέμπει σε κάποια ραδιοσυχνότητα και το σήμα αποτελείται από κάποιο κωδικό, παράγωγο συγκεκριμένου αλγορίθμου. Για αυτό το λόγο απαιτείται και κάποια αρχική προσαρμογή του τηλεχειριστηρίου και υπάρχει και σχετική διαδικασία συγχρονισμού στην περίπτωση που κάποιος καταφέρει να το αποσυντονίσει.
3) Το ηλεκτρονικό τσιπ του συστήματος ακινητοποίησης (immobilizer). Ένα τσιπ που το διαβάζει ασύρματα το αυτοκίνητο. Κάθε κλειδί έχει μοναδικό (κωδικοποιημένο) τσιπάκι εμφυτευμένο μέσα του. Προφανώς απαιτείται το αυτοκίνητο να “μάθει” το κάθε τσιπάκι που θα χρησιμοποιηθεί σε αυτό. Για αυτό το λόγο και το αυτοκίνητο μπορεί να ρυθμιστεί να αναγνωρίζει συγκεκριμένο αριθμό κλειδιών, (π.χ. max 4 κλειδιά). Είναι προφανές ότι για να μπορεί να ξεκινάει ένα κλειδί το αυτοκίνητο όταν το βάζεις στη μίζα, θα πρέπει το αυτοκίνητο (το immobilizer του) να αναγνωρίσει το κλειδί ως αποδεκτό. Έτσι, για να πάρουμε ένα νέο κλειδί θα πρέπει πρώτα να το “μάθουμε” στο αυτοκίνητο μας, για δε ένα παλαιό κλειδί (π.χ. ένα χαμένο κλειδί) θα μπορούσαμε να το “ξεμάθουμε” από το αυτοκίνητο μας.
Ενδεχομένως να θυμάστε ότι μαζί με τα κλειδιά μας παρέδωσαν και κάτι καρτελάκια. Τα καρτελάκια αυτά είχαν κάποιον κωδικό, με τη χρήση του οποίου μπορεί να αναπαραχθεί το κλειδί από τον κατασκευαστή. Η λογική μου λέει ότι ο κωδικός αφορά το “κόψιμο” του μηχανικού μέρους του κλειδιού (1), αφού τα ηλεκτρονικά του κομμάτια (2) και (3) μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα στο αυτοκίνητο, το δε (3) είναι μοναδικό και δεν υπάρχει κανένας λόγος για να αναπαραχθεί, ειδικά στην περίπτωση απώλειας.
Θα παραθέσω ένα παράδειγμα προσωπικό. Σε Daewoo Matiz του 99, αγόρασα 3 κλειδί από την αντιπροσωπία. Μιλάμε για ένα συμβατικό οδοντωτό κλειδί, το οποίο όμως είχε τσιπ για immobilizer. Θεωρητικά θα έπρεπε να δώσω στη αντιπροσωπεία τον κωδικό του κλειδιού, και να μου παραγγείλουν ένα κλειδί από Κορέα, το οποίο θα ερχόταν έτοιμο κομμένο. Φυσικά ήταν απλούστερο να αγοράσω ένα άκοφτο κλειδί και να το πάω σε ένα κλειδαρά να μου το χαράξει στο πρότυπο ενός από τα 2 πρωτότυπα. Μετά την αντιγραφή του κλειδιού, για εγκυκλοπαιδικούς λόγος, δοκίμασα να βάλω μπροστά το αμάξι. Η πόρτα άνοιξε, η κλειδαριά της μίζας γύρισε, αλλά το αμάξι δεν πήρε μπροστά. Πήγα λοιπόν στην αντιπροσωπεία, προγραμμάτισαν το αμάξι να δέχεται το κλειδί, και πλέον μπορούσε να ξεκινάει το αμάξι.
Σε ότι αφορά τα Opel, συμφωνώ με την περίπτωση που προαναφέρθηκε, έχω ακούσει κάτι αντίστοιχο.
Το θέμα είναι ότι:
1) Η αντιπροσωπεία οφείλει να σου υποδείξει την προβλεπόμενη οδό, δηλαδή να παραγγείλεις το κλειδί με βάση τον κωδικό που έχεις ή τον αριθμό πλαισίου σου, και να σου έρθει έτοιμο κομμένο. Με αυτή τη διαδικασία υποτίθεται πως υπάρχουν και κάποιες δικλείδες ασφαλείας και ελέγχεται η ταυτότητα και η νομιμότητα του ιδιοκτήτη. Η ηλεκτρονική προσαρμογή του κλειδιού γίνεται στην αντιπροσωπεία επι τόπου.
2) Ενδέχεται κάποια κοψίματα κλειδιών να μην μπορούν να αντιγραφούν σε ένα κλειδαρά.
3) Ενδέχεται να μην παρέχεται εσκεμμένα σαν ανταλλακτικό το κλειδί στα τμήματα ανταλλακτικών, ώστε να ακολουθείται υποχρεωτικά η διαδικασία (1) και να τηρούνται οι έλεγχοι και οι δικλείδες που αναφέραμε.
Είναι προφανές ότι για να γίνει η ηλεκτρονική προσαρμογή του κλειδιού, θα πρέπει πρώτα να αποκτήσουμε ένα κλειδί και να το φέρουμε στο επιθυμητό μηχανικό κόψιμο… όσο εύκολο ή δύσκολο είναι αυτό…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Costas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Corbil έγραψε:
Sorry δε θέλω να διαφωνήσω με το πως μπορείς να αναπρογραμματίσεις ενα κλειδί μεσω Vag com, μακάρι να μην είναι τόσο εύκολο πάντως, αλλά στο παλιο μου αμαξάκι το opelaki, για να αλλάξω τα κλειδιά έπρεπε να πάνε Γερμανία για επαναπρογραμματισμό και να περιμένω κανα μήνα μέχρι να τα ξαναπάρω.
Το κλειδί που έχουμε στα χέρια μας αποτελείται από 3 σημαντικά μέρη.
1) Το μηχανικό κομμάτι, δηλαδή το κλειδί που εισέρχεται στην κλειδαριά. Ανοίγει την πόρτα του οδηγού, κλειδώνει και ξεκλειδώνει το ντουλαπάκι και τη θύρα load-through καθώς και την μυστική κλειδαριά που βρίσκεται κρυμμένη πίσω από τη λαστιχένια τάπα στην έσω επιφάνεια της πόρτας.;;;;; (Που ακριβώς
2) Το ηλεκτρονικό σύστημα τηλεχειρισμού, δηλαδή το τηλεχειριστήριο το οποίο απαιτεί χρήση μπαταρίας και χρησιμοποιείται για το ασύρματο κλείδωμα-ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου και αντιστοίχως την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του συναγερμού όταν αυτός υπάρχει. Όπως όλα τα σύγχρονα συστήματα RF (ραδιοσυχνότητας), εκπέμπει σε κάποια ραδιοσυχνότητα και το σήμα αποτελείται από κάποιο κωδικό, παράγωγο συγκεκριμένου αλγορίθμου. Για αυτό το λόγο απαιτείται και κάποια αρχική προσαρμογή του τηλεχειριστηρίου και υπάρχει και σχετική διαδικασία συγχρονισμού στην περίπτωση που κάποιος καταφέρει να το αποσυντονίσει.
3) Το ηλεκτρονικό τσιπ του συστήματος ακινητοποίησης (immobilizer). Ένα τσιπ που το διαβάζει ασύρματα το αυτοκίνητο. Κάθε κλειδί έχει μοναδικό (κωδικοποιημένο) τσιπάκι εμφυτευμένο μέσα του. Προφανώς απαιτείται το αυτοκίνητο να “μάθει” το κάθε τσιπάκι που θα χρησιμοποιηθεί σε αυτό. Για αυτό το λόγο και το αυτοκίνητο μπορεί να ρυθμιστεί να αναγνωρίζει συγκεκριμένο αριθμό κλειδιών, (π.χ. max 4 κλειδιά). Είναι προφανές ότι για να μπορεί να ξεκινάει ένα κλειδί το αυτοκίνητο όταν το βάζεις στη μίζα, θα πρέπει το αυτοκίνητο (το immobilizer του) να αναγνωρίσει το κλειδί ως αποδεκτό. Έτσι, για να πάρουμε ένα νέο κλειδί θα πρέπει πρώτα να το “μάθουμε” στο αυτοκίνητο μας, για δε ένα παλαιό κλειδί (π.χ. ένα χαμένο κλειδί) θα μπορούσαμε να το “ξεμάθουμε” από το αυτοκίνητο μας.
Ενδεχομένως να θυμάστε ότι μαζί με τα κλειδιά μας παρέδωσαν και κάτι καρτελάκια. Τα καρτελάκια αυτά είχαν κάποιον κωδικό, με τη χρήση του οποίου μπορεί να αναπαραχθεί το κλειδί από τον κατασκευαστή. Η λογική μου λέει ότι ο κωδικός αφορά το “κόψιμο” του μηχανικού μέρους του κλειδιού (1), αφού τα ηλεκτρονικά του κομμάτια (2) και (3) μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα στο αυτοκίνητο, το δε (3) είναι μοναδικό και δεν υπάρχει κανένας λόγος για να αναπαραχθεί, ειδικά στην περίπτωση απώλειας.
Θα παραθέσω ένα παράδειγμα προσωπικό. Σε Daewoo Matiz του 99, αγόρασα 3 κλειδί από την αντιπροσωπία. Μιλάμε για ένα συμβατικό οδοντωτό κλειδί, το οποίο όμως είχε τσιπ για immobilizer. Θεωρητικά θα έπρεπε να δώσω στη αντιπροσωπεία τον κωδικό του κλειδιού, και να μου παραγγείλουν ένα κλειδί από Κορέα, το οποίο θα ερχόταν έτοιμο κομμένο. Φυσικά ήταν απλούστερο να αγοράσω ένα άκοφτο κλειδί και να το πάω σε ένα κλειδαρά να μου το χαράξει στο πρότυπο ενός από τα 2 πρωτότυπα. Μετά την αντιγραφή του κλειδιού, για εγκυκλοπαιδικούς λόγος, δοκίμασα να βάλω μπροστά το αμάξι. Η πόρτα άνοιξε, η κλειδαριά της μίζας γύρισε, αλλά το αμάξι δεν πήρε μπροστά. Πήγα λοιπόν στην αντιπροσωπεία, προγραμμάτισαν το αμάξι να δέχεται το κλειδί, και πλέον μπορούσε να ξεκινάει το αμάξι.
Σε ότι αφορά τα Opel, συμφωνώ με την περίπτωση που προαναφέρθηκε, έχω ακούσει κάτι αντίστοιχο.
Το θέμα είναι ότι:
1) Η αντιπροσωπεία οφείλει να σου υποδείξει την προβλεπόμενη οδό, δηλαδή να παραγγείλεις το κλειδί με βάση τον κωδικό που έχεις ή τον αριθμό πλαισίου σου, και να σου έρθει έτοιμο κομμένο. Με αυτή τη διαδικασία υποτίθεται πως υπάρχουν και κάποιες δικλείδες ασφαλείας και ελέγχεται η ταυτότητα και η νομιμότητα του ιδιοκτήτη. Η ηλεκτρονική προσαρμογή του κλειδιού γίνεται στην αντιπροσωπεία επι τόπου.
2) Ενδέχεται κάποια κοψίματα κλειδιών να μην μπορούν να αντιγραφούν σε ένα κλειδαρά.
3) Ενδέχεται να μην παρέχεται εσκεμμένα σαν ανταλλακτικό το κλειδί στα τμήματα ανταλλακτικών, ώστε να ακολουθείται υποχρεωτικά η διαδικασία (1) και να τηρούνται οι έλεγχοι και οι δικλείδες που αναφέραμε.
Είναι προφανές ότι για να γίνει η ηλεκτρονική προσαρμογή του κλειδιού, θα πρέπει πρώτα να αποκτήσουμε ένα κλειδί και να το φέρουμε στο επιθυμητό μηχανικό κόψιμο… όσο εύκολο ή δύσκολο είναι αυτό…
Κουράστηκα να διαβάζω...:surrender:
:ole:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.