How to / Καθαρισμός K&N Air Filter
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
►Το συγκεκριμένο how to έγινε σε Tsi 122, οπότε για διαφορετικούς κινητήρες το είδος/σχήμα του φίλτρου είναι διαφορετικό και κάποιες από τις εικόνες στο συγκεκριμένο how to δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
►Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο ξέπλυμα του φίλτρου αφού είναι ευαίσθητο και μπορεί αν δεν προσέξετε να το καταστρέψετε.
►Το συγκεκριμένο κιτ καθαρισμού με ψεκασμό κοστίζει €22.00 - υπάρχει και αντίστοιχο κιτ της ίδιας εταιρείας σε υγρό.
►Δεν φέρω καμία ευθύνη σε περίπτωση που από λάθος σας προκαλέσετε ζημιά στο φίλτρο σας.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Πολύ καλό Μήτσο μπράβο. Υπάρχει τίποτις για εμάς τους FSIδες;
Η διαδικασία παραμένει η ίδια. Όπως έγραψα και στις παρατηρήσεις σε άλλα μοντέλα το σχήμα του φίλτρου αλλάζει αλλά η λογική καθαρισμού παραμένει η ίδια.
Σε περίπτωση που κάποιος επιλέξει να χρησιμοποιήσει το ΥΓΡΟ κιτ καθαρισμού και όχι τα σπρέι, η διαδικασία αλλάζει αφού χρειάζεται το φίλτρο να μείνει βυθισμένο στο νερό μαζί με το καθαριστικό για ορισμένο διάστημα. Καλύτερα να μην επεκταθούμε σε αυτό αφού αποτελεί ένα εντελώς διαφορετικό how to.
Θα σου συνιστούσα να προτιμήσεις το σπρει διότι είναι και πιο οικονομικό αλλά και πιο εύκολο στη χρήση.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δυστυχώς έχω το υγρό. Λές να το βάλω σε κανέναν ψεκαστήρα και να το κάνω σπρέυ;
Θα σου πρότεινα τότε να ακολουθήσεις τις οδηγίες καθαρισμού που έχει στο κουτί. Δεν ξέρω αν έχει την ίδια αποτελεσματικότητα ως σπρέι - φαντάζομαι πως όχι αφού το υγρό που έχεις πρέπει να είναι υδατοδιαλυτό για να είναι αποτελεσματικό.
vabatzis έγραψε:
Πολύ καλό (και χρήσιμο) Μήτσε
Παρ'ότι είχα καιρό να το καθαρίσω δεν ήταν τόσο βρώμικο όσο πίστευα ότι θα ήταν. Καιρός να κάνεις και το δικό σου την Κυριακή. :whistle:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- pr1g1pas
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Christaras
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Ο νέος με το EOS είναι ωραίος!
- Δημοσιεύσεις: 254
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ TSI 160ps
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Κι εγώ έχω το υγρό καθαρισμού (σαμπουάν)και το λάδι για τον ψεκασμό μετά. Αυτό το αραιώνεις σε έναν κουβά με νερό και το αφήνεις για λίγη ώρα και με συνεχείς βυθίσεις και ξεβγάλματα φεύγουν όλα τα σκουπιδάκια και μυγάκια που τυχόν έχουν συσσωρευθεί. Το φίλτρο το έχω για 1,5χρόνο περίπου, με ανοιχτό το καπάκι και είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το συγκεκριμένο κιτ καθαρισμου.
Γιώργο κάθε πόσα χλμ το καθαρίζεις; Η κοπέλα από όπου το αγόρασα μου είπε ότι θέλει περίπου ανα 8,000-10,000 χλμ.
Με ανοιχτό κουτί φαντάζομαι θα μαζεύει σίγουρα πολλή σκόνη και μυγάκια.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Με το σετ καθαριστικο και λαδι ή με καποιον αλλον τροπο?
Ρωταω γιατι απ'οτι ξερω λαδωμα της φιλτροχοανης κανουμε στα αυτοκινητα που εχουν MAF προκειμενου να μην καει απο την υπερβολικη ποσοτητα εισερχομενου αερα.
Συνηθως αυτο βρισκεται αμεσως μετα τη φιλτροχοανη.
Το λαδι δηλαδη χρησιμευει σαν φρενο του εισερχομενου αερα.
Εμεις που εχουμε ΜΑΡ το οποιο βρισκεται πανω στην πολλαπλη εισαγωγης,δηλαδη πολυ μακρια απο την φιλτροχοανη και το οποιο μετραει πιεση αερα και οχι ποσοτητα αερα,για ποιον λογο θα πρεπει να κανουμε λαδωμα?
Μηπως κανουμε και κακο ετσι?
Μηπως ενα απλο πλυσιμο με σαπουνονερο ειναι αρκετο?
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Σε κάθε περίπτωση ότι κι αν καθαρίσεις με τα ειδικά καθαριστικά θα πρέπει να τα αφήσεις να στεγνώσουν πολύ καλά πριν τοποθετήσεις τη χοάνη επάνω
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Οι οδηγίες που παρέχει ο κατασκευαστής αναφέρουν ότι χρειάζεται καθαρισμό και λάδωμα, ακόμα και για τις φιλτροχοάνες. Όσον αφορά στη συχνότητα, αυτός αναφέρει ότι θέλει καθάρισμα κάθε 85.000 χλμ (!!!) περίπου. Εγώ το κάνω πολύ συχνότερα γιατί το φίλτρο δε βλέπεται μετά τις 15.000 χλμ...
Αυτό το παρατήρησα και εγώ Βαγγέλη στις οδηγίες χρήσης του καθαριστικού κιτ του φίλτρου. Αυτό που βρήκα πολύ περίρεγο είναι που σε κάποιο σημείο αναφέρει ότι όσο περισσότερη σκόνη έχει το φίλτρο πάνω τόσο το καλύτερο (συγκεκριμένα λέει "let the dust work for you"), διότι έτσι -λέει- φιλτράρεται καλύτερα ο αέρας!! Ή εγώ δεν το κατάλαβα σωστά, ή αυτοί οι αμερικάνοι είναι τρελοί τελικά.. :dizzy:
Διότι αν είναι να αφήσω τη σκόνη να "βοηθήσει"..
α) ποιός ο λόγος να αγοράσω το KN το οποίο πήρα για περισσότερη εισαγωγή αέρα από το χάρτινο εργοστασιακό,
β) γιατί να ακυρώνουν οι ίδιοι το προϊόν τους; Αγοράζεις ένα καθαριστικό που σου λέει μην καθαρίζεις..
γ) άρα γιατί αλλάζουμε φίλτρο..
Δε βγάζει νόημα.. :exm
Εγώ το καθάρισα χθες, μάλιστα άργησα πολύ να το καθαρίσω (περίπυ 20-24,000χλμ) και ήταν απελπιστικά βρώμικο. Θέλω να δώ αν η βρωμιά αυτή είχε επίπτωση στις επιδόσεις/κατανάλωση.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.