Σύγκριση κόστους θέρμανσης από διάφορες τεχνολογίες

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66269 από Coo
Μου ήρθε στο γραφείο σήμερα, μπορεί να σας φανεί χρήσιμο..


Αυτό το συνημμένο είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66270 από thodoris
Πολύ καλό Δημήτρη!!! GAMO!!! Αν θέλετε μπορώ να σας βρω ενδεικτικά κοστοι επένδυσης καθώς και περισσότερες λεπτομέρειες για τις αντλίες θερμότητας και τα ενεργειακά τζάκια.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66271 από dragonfighter
Θοδωρή μήπως γνωρίζεις που μπορώ να βρω πληροφορίες για μετατροπή απλού τζακιού σε ενεργειακό;

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66272 από thodoris
Απλή μετατροπή δε γίνετε είτε το τζάκι είναι από πυρότουβλο ειτε από μαντέμι. Οι 2 επιλογές που υπάρχουν στην αγορά είναι: Το σύστημα με τους σωλήνες που το βαζεις στο τζακι ως εχει και σου αυξάνει κατά πολύ την απόδοση του, το κόστος του κυμαίνετε από 400€ εως 500€. Η άλλη επιλογή είναι να το γκρεμίσεις και να το κανεις από την αρχη ενεργιακο με δυνατότητα να ζεστάνεις και ολο το σπίτι ειτε με ζεστό αέρα ειτε χρησιμοποιώντας το δίκτυο του καλοριφέρ, εδώ οι καλές και σωστές περιπτώσεις ξεκινάνε από 2500€ με 3000€.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66273 από xristos
συμφωνω με οσα ειπε ο Θοδωρης μονο εχω αντιθετη αποψη με τον αερα που ειπε για ολο το σπιτι,ειναι αδυνατον αυτο το πραγμα.κανει δουλεια μονο σε ενιαιο χωρο!για παραδειγμα σε φιλικο μου σπιτι απο τις 4 εξοδους ζεστου αερα οι 2 εξαγουν στον ιδιο χωρο που βρισκετε το τζακι(φουρνος μπορω να πω)αλλα στο διπλανο δωματιο που φευγουν οι αλλεσ 2 με σπιραλουμιν σωληνες σε αποσταση 3 μετρων δεν κανουν τιποτα,παραμενει κρυο το δωματιο.οπως κ γενικα για σομπες ξυλου-πελλετ που λενε για καλυψη 50-100 τμ αναλογα....ισχυει το ιδιο μονο για ενιαιο χωρο.οτι κ αν σας πουνε οι πωλητες απλα θελουν να πουλησουν!

2007

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66297 από dragonfighter
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Είχα διαβάσει κάπου για μετατροπή σε τύπου κασέτας αλλά δεν ξέρω αν είναι καλή λύση (αυτό είναι με τους σωλήνες που λες;).
Σε ένα εξοχικό ενός γνωστού μου είχε σωλήνες νερού που περνούσαν μέσα από το τζάκι, οι οποίες ενώνονταν με το δίκτυο του καλοριφέρ και έτσι ζέσταινε όλο το σπίτι. Μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά αποδοτική λύση.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66303 από thodoris
@ xristos: Σε αυτή τη περίπτωση είναι λάθος η εγκατάσταση. Για να γίνει σωστά η εγκατάσταση θέλει ξεχωριστό ανεμιστήρα, διανομέα και μονωμένη σωλήνα. Αν χρησιμοποιεί τον ίδιο ανεμιστήρα που έχει κάτω από το τζάκι όλη η πίεση εκτονώνετε στις περσίδες που είναι πάνω στο τζάκι και στους σωλήνες δε πάει τίποτα.
@ dragonfighter: Το ίδιο είναι. Το συγκεκριμένο πενταπλασιάζει την απόδοση του τζακιού γιατί ο αέρας που βγάζει από τις σωλήνες είναι 150 με 180 βαθμούς. Φυσικά σε καμία περίπτωση δε φτάνει τις αποδόσεις του ενεργειακού τζακιού.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66304 από xristos
Ναι ειναι μονο με τον κατω ανεμιστηρα οποτε λαθος εγκατασταση :tsantila: ο δευτερος ανεμιστηρας που επρεπε να μπει Θοδωρη?πανω στις εξαγωγες του τζακιου κ μετα να φευγουν οι σωληνες?

2007

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 10 Μήνες πριν #66305 από thodoris
Ο ανεμιστήρας μπαίνει μετά τον θερμοθάλαμο και τοποθετείται όπου υπάρχει χώρος. Έτσι χρησιμοποιούμε τη μια έξοδο για διανομή στα δωμάτια και την άλλη για να ζεστάνουμε τον χώρο που βρίσκετε το τζάκι. Εδώ βεβαία παίζει ρόλο και η κατασκευή του θερμοθαλαμου, κάποια έχουν έναν ενιαίο και κάποια τον έχουν χωρισμένο στα 2.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": xristos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71941 από thodoris
Επαναφέρω το θέμα για με ενα νεο μέσω θέρμανσης που με αυτα που εχω δει παρόλο το αυξημένο κόστος της εγκατάστασης εχει υψηλή απόδοση και οικονομία. Πρόκειται για την αντλία θερμότητας όπου λειτουργεί αποκλειστικά με ρεύμα. Η αρχή λειτουργίας της είναι οπως το κλασικό κλιματιστικό με τη μόνη διαφορά οτι παρέχει υψηλότερη θερμοκρασία στη θερμαναση, δυνατότητα για ζεστό νερό χρήσης καθώς και δυνατότητα ψύξης το καλοκαίρι. Αυτό το σύστημα εχει τη δυνατότητα να συνδυαστεί με γεωθερμία και με τον ηλιακό θερμοσίφωνα αυξάνοντας κατακόρυφα την απόδοση και μειώνοντας το κόστος χρήσης.
Ήδη έχω αρχίσει να μαζεύω προσφορές και πιστεύω πως μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου θα το έχω εγκαταστήσει σπίτι μου καταργώντας οριστικά τον καυστήρα πετρελαίου.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71942 από Coo
Η αντλία θερμότητας είναι μια λύση που προτιμάται τελευταία ως εναλλακτική του πετρελαίου και του φυσικού αερίου. Στα μείον το αυξημένο κόστος αγοράς και εγκατάστασης. Σαν γραφείο έχουμε κάνει τη μελέτη σε δύο νέες οικοδομές και το νούμερο είναι 5ψηφίο. Συνδυάζεται και με εναλλακτικούς τρόπους θερμανσης/ψύξης όπως πχ γεωθερμία και εγκατάστασης (ενδοδαπεδια θερμανση, εξαερισμός οροφής κλπ)
Γενικότερα εγώ την προτείνω αν υπάρχει το ανάλογο μπάτζετ.

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72031 από thodoris
Όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ ειχα αρχίσει να ψάχνω για αντλία θερμότητας και τελικά κατέληξα στη Daikin altherma υψηλών θερμοκρασιών.

Λίγα λογια για τις αντλίες θερμότητας μιας και είναι νεα τεχνολογία.

Οι αντλίες θερμότητας χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, αυτές που ειναι χαμηλών θερμοκρασιών και εχουν τη δυνατότητα ψύξης- θέρμανσης και αυτές που ειναι υψηλών θερμοκρασιών μόνο θέρμανση και θερμοκρασία νερού εως 85 βαθμούς.
Αυτές που αντικαθηστούν πλήρως τον καυστήρα είναι αυτές των υψηλών θερμοκρασιών με κόστος απο 5000ε εως 10000ε, οπου υπάρχει και η δυνατότητα να αντικατασταθεί και ολόκληρο το λεβητοστάσιο καθώς περιέχουν μεσα σε 2 "ντουλαπες" ολα τα εξαρτήματα καθώς και το μποιλερ ζεστού νερού. Σαν κόστος χρήσης ειναι περίπου 60% με 80% λιγότερο απο το πετρέλαιο και μπορεί να μειωθεί κι άλλο με χρήση γεωθερμίας.

Στη δικη μου περίπτωση χρησημοποίησα το υπάρχων δίκτυο θέρμανση οπού αντί για σώματα έχω κεντρική κλιματιστική μονάδα και κατάργησα τον λέβητα, το δοχείο διαστολής και την αντλία νερού. Εχω ορίσει σταθερή θερμοκρασία σπιτιου 23 οC και δουλεύει μόνιμα ολο το 24ωρο για μεγαλύτερη οικονομία. Στο μέλλον εχω σκοπό να εκμεταλευτω και τη γεώτρηση ωστε να φτιάξω και ενα ιδος γεωθερμίας για να αυξήσω την απόδοση.

Στα σεμινάρια που εχω παρακολουθησει εχω δει τρελά πράγματα και οποιος ενδιαφέρεται μπορώ να τον βοηθήσω για μια τέτοια επένδυση.

Σύστημα πλήρους αντικατάστασης λεβιτοστασίου.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Σύστημα αντικατάστασης λέβητα-καυστήρα πετρελαίου

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Φωτογραφίες από τη δική μου εγκατάσταση
Εξωτερική μονάδα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Λεβητοστάσιο με την εσωτερική μονάδα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Λεπτομέρια με τις παρεμβάσεις που έγιναν στην υπάρχων εγκατάσταση.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72051 από nikitas tsi
Mια αλλη λυση παλια μεν αλλα λιγο διαδεδομενη στο ευρυ κοινο ειναι η μετατροπη του συμβατικου σωματος καλοριφερ σε ηλεκτρικο.
Ετσι εχουμε ενα υβριδικο συστημα θερμανσης που οποτε θελουμε το δουλευουμε με τον καυστηρα ενω αν αυτο τελειωσει ή η πολυκατοικια εχει γκρινιες με τις ωρες λειτουργιας το λειτουργουμε ηλεκτρικα.
Επιπλεον δεν σπαταλαμε χωρις λογο ενεργεια για να θερμανουμε το επιπλεον νερο που υπαρχει στους σωληνες απο το υπογειο μεχρι τον οροφο που μενουμε αλλα αυτο θερμαινεται τοπικα.


Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72052 από nikitas tsi
Ενας συγγενης μου σκεφτεται να βαλει στο εξοχικο του στο υπαρχον καλοριφερ,καυστηρα με φιαλη προπανιου,ειναι αποδοτικη και φτηνη σε χρηση θερμανση.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72053 από thodoris
Στην αντίσταση στο καλοριφέρ δε μας λέει όμως περίπου ποσά kWatt ειναι η αντίστασης που βάζει, επισεις δε μας λέει πως θα ξαναγεμισουμε μόνοι μας τα νερά σε αυτά τα σώματα που θα κάνουμε αυτή τη πατέντα.
Όπως και να εχει πιο απλή λύση ειναι ενα απλό ηλεκτρικό καλοριφέρ ή αεροθερμο αλλα στο τέλος ο λογαριασμός θα ειναι πολυ φουσκωμένος.
Για τον καυστήρα προπανίου για εξοχικό ειναι καλη ιδέα με τη προηποθεση ότι θα φέρνει φιάλες όποτε παει.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #72055 από geortrian
εχω βαλει στο σπιτι μου τον Σεπτεμβριο αντλια θερμοτητας υψηλων θερμοκρασιων και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την θερμανση που μου παρεχει. Τοποθετηθηκε παραλληλα με τον καυστηρα πετρελαιου και οταν δει οτι η αντλια δεν αρκει για να ζεστανει το νερο αμεσα παιρνει μπροστα και λεβητας πετρελαιου.
Ακομα λογαριασμο της ΔΕΗ δεν ειδα για να μπορω να μιλησω με αριθμητικα δεδομενα...παντως οσες ερευνες εχω δει λενε οτι το altherma ειναι πρωτον πολυ καλο ως ποιοτητα κατασκευης και απιστευτα οικονομικο.
Εγω τοποθετησα το altherma 16kW θερμαντικη ισχυς. :)

αν τυχον θελει καποιος βοηθεια εδω ειμαι.... :)

vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS

Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #72768 από nikitas tsi
Τον τελευταιο καιρο προσπαθω να κατεβασω ιδέες για να μειώσω το κοστος θερμανσης του ζεστου νερού και του καλοριφερ.
Η πρωτη ιδεα αφορα το ζεστο νερο, σκεφτηκα να συνδεσω σε σειρα με τον ηλιακο ενα ταχυθερμοσιφωνα.
Ετσι δεν θα ζεσταινω 160 λιτρα νερου για να χρησιμοποιησω εστω και τα μισα.
Επιπλεον θα αναβει μονο οταν τραβαω νερο και οχι με τις ωρες και θα εχω αμεσο αποτελεσμα ενω στον θερμοσιφωνα σε ολους εχει τυχει να τον αναβουν και στη συνεχεια να αλλαζουν γνωμη για να κανουν μπανιο το οποιο σημαινει τεραστιες ενεργειακες απωλειες.
Η δευτερη σκεψη ειναι η καταργηση του καυστηρα πετρελαιου και αντικατασταση του με ηλεκτρικο λεβητα.
Οσοι ξερουν απο διαχειριστες θα ξερουν οτι η ωρα κοστιζει περι τα 10 ευρω σε πετρελαιο με τις μισες θερμιδες να ζεσταινουν τη καμιναδα αντι για το σπιτι συν τη συντηρηση και συν οτι αλλο μου διαφευγει.
Ο ηλεκτρικος λεβητας συνδεεται στο κολεκτερ του διαμερισματος ή αντικαθιστα τον καυστηρα.
Δεν χρειαζεται φυσικα πετρελαιο ουτε συντηρηση και εκμρταλευομαστε το 100% της ενεργειας αφου δεν εχει καμιναδα.
Το ρευμα ειναι σχετικα φτηνο και εχει και μειωμενο τιμολογιο.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #72771 από thodoris
Για τη πρώτη περίπτωση οκ
Στη δεύτερη αν δεις το αρχικό ποστ με το pdf του coo θα δεις ότι ο ηλεκτρικός λέβητας είναι πολύ πιο ασύμφορος από τον καυστήρα πετρελαίου, και για βαλε και την αγορά…
Αν θες όντως να κάνεις κάτι ουσιαστικό κάνε μια ερεύνα για αντλία θερμότητας είτε υψηλών είτε χαμηλών θερμοκρασιών, έτσι αν τα βάλεις κάτω θα δεις τι σε συμφέρει.
Μη σκέπτεσαι λύσεις με τη λογική μόνο και μόνο να καταργήσεις το πετρέλαιο αλλά και πως θα δεις ουσιαστική οικονομία και να είναι και εύκολο στην εγκατάσταση και στη λειτουργικότητα. Πχ στον ηλεκτρικό λέβητα και θα πληρώνεις τον cooκο αηδόνι στο ρεύμα και δε ξέρω πόσο θα σου κοστίσει να το βάλεις. Ενεργειακό τζάκι υπολόγισε κόστος κοντά στα 4000€, κόστος ξύλων που σίγουρα θα τα αυξήσουν, θα βαρεθείς να κουβαλάς για να το ταΐζεις και να ξέρεις ότι η θέρμανση του μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτη άμα το ταΐσεις πολύ συνεπώς θα χάνεις. Φ.Α. απλά λίγο πιο οικονομικό από το πετρέλαιο και τίποτα άλλο.
Αντλία θερμότητας: Ακριβή Όμως γρήγορη απόσβεση, ζεστό νερό χρήσης φθηνότερο από τον θερμοσίφωνα, αν δε την ανοιγοκλείνεις και έχεις μόνιμα σταθερή θερμοκρασία στο σπίτι έχοντας στη συνέχεια αναμμένη κάνεις μεγαλύτερη οικονομία. Το μειονέκτημα της είναι αφού κρυώσουν τα νερά αργεί να τα ζεστάνει σε σχέση με τον καυστήρα αλλά μόλις το κάνει αρχίζει η πραγματική οικονομία.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • cdoum
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #72772 από cdoum
τιμή αντλίας θερμότητος θοδωρή;;;

και έχεις μόνιμα ζεστό νερό και συνέχεια;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #72773 από thodoris
3000 εως 10000 ανάλογα το ιδος της αντλίας και ανάλογα τα τετραγωνικά. Ζεστό νερό μπορείς να έχεις μόνιμα αλλά το καλύτερο είναι να το ανοίγεις εσύ (σαν θερμοσίφωνα) για μεγαλύτερη οικονομία.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": cdoum

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #72783 από Γελάδι
Επειδή δεν το κατέχω και πολύ, η θερμότητα ή η ψύξη που βγάζει μία αντλία είναι μέσω αέρα όπως στα κλιματιστικά; Δεν γίνεται να την "παντρέψουμε" με τα σώματα; (αν και φαντάζομαι για ψύξη είναι αδύνατο).

Πώς μπορεί να συνδεθεί με τον ηλιακό, και χρειάζεται κάποιος συγκεκριμένος τύπος ηλιακύ γι' αυτό;

Σύνδεση με τζάκι μπορεί να γίνει;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #72784 από thodoris
Κατ αρχήν να ξεκαθαρίσουμε τις διαφορές. Η αντλία θερμότητας χωρίζεται σε 2 κατηγορίες, η πρώτη είναι ψύξη θέρμανση και χαμηλών θερμοκρασιών (Χ.Θ)που σημαίνει ότι δίνει νερό εως 50 βαθμούς και κοστίζει λιγότερο η δεύτερη είναι μόνο θέρμανση και υψηλών θερμοκρασιών (Υ.Θ.) που δίνει θερμοκρασία νερού εως 85 βαθμούς και είναι πιο ακριβή, η Υ.Θ αντικαθιστά πλήρως τον λέβητα γιατί βγάζει ίδια θερμοκρασία νερού.

Στη περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε μια απλή αντικατάσταση του λέβητα με τα υπάρχων σώματα θα βάλουμε την Υ.Θ. οπού θα έχουμε ζεστό νερό χρήσης όπως πριν. Αυτό το σύστημα συνδυάζεται με τζάκι που ζεσταίνει νερο. Επιπλέον συνδυάζεται με ηλιακό και γεωθερμία πάνω στη αντλία θερμότητας και οχι στο μπόιλερ ζεστού νερού οπού σε αυτή τη περίπτωση το κόστος εγκατάστασης αυξάνεται κατακόρυφα αλλά αντήστηχα ανεβαίνει η απόδοση και η οικονομία ολου του συστήματος.

Αν θέλουμε και ψύξη βάζουμε Χ.Θ. αντικαθηστούμε τα σώματα με fan-coil που σημαίνει οτι κρατάμε την υπάρχων σωλήνωση και βάζουμε σώματα με ανεμιστήρα και λεκανακι συμπυκνωμάτων. Για ζεστό νερο χρήσης δε γνωρίζω τι γίνεται σε υπάρχων εγκαταστασεις σε αυτή τη περίπτωση.
Φυσικά και αυτο το σύστημα συνδυάζεται με γεωθερμία και ηλιακό άλλα πανω στη αντλία θερμότητας και οχι στο μπόιλερ ζεστού νερού.

Τα μπόιλερ που συνδυάζονται με ηλιακό ειναι απο τα κλασικά του εμπορίου οπου δέχονται νερο και απο τον ηλιακό και απο τον καυστήρα (αντλια θερμότητας). Υπάρχουν και αντλίες θερμότητας που έχουν ενσωματωμένο μποιλερ ζεστού νερού

Στα σεμινάρια που εχω παρακολουθήσει εχω δει βίλες με εσωτερικές θερμαινόμενες πισίνες και ψύξη θέρμανση οπου το κόστος λειτουργίας ανά ήμερα έφτανε κάτω απο το μισό που ξοδεύει ένα μεσό σπίτι σε πετρέλαιο. Η εγκατάσταση εκτός απο τις αντλίες θερμότητας είχε γεωθερμία, ηλιακό και ενα μικρο καυστήρα πετρελαίου για περίπτωση ανάγκης. Το κόστος για να γίνει η εγκατάσταση απο την αρχή ήταν μεταξύ 100.000ε και 200.000ε.

Γενικό συμπέρασμα: Αν υπάρχει το κεφάλαιο για την αρχική επένδυση μπορούν να γίνουν απίστευτα πράγματα που θα έχουν ελάχιστο κόστος χρήσης. Οτι εγω γράψει παραπάνω είναι για τη πιο απλή μορφη που υπάρχει στην αγορα για αντλία θερμότητας και τίποτα άλλο.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": cdoum

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #72785 από Γελάδι
Με κάλυψες 100%
Το κόστος βέβαια είναι σημαντικά υψηλό αλλά φαίνεται ότι αξίζει.

Αυτό με τις επιχορηγήσεις για αντλίες θερμότητας ξέρουμε κάτι; Υπάρχει και διαφήμιση από εταιρεία που το αναφέρει.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 10 Μήνες πριν #72786 από thodoris
Η αντλία θερμότητας συγκαταλέγεται στα μεσα ενεργειακής αναβάθμισης των κτηρίων γι αυτό και δίνονται επιδοτήσεις οπότε αν σε ενδιαφέρει και το ψάξεις σίγουρα θα επωφεληθείς σε ενα μεγάλο ποσοστό.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": cdoum

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi