Σύγκριση κόστους θέρμανσης από διάφορες τεχνολογίες
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Σε ένα εξοχικό ενός γνωστού μου είχε σωλήνες νερού που περνούσαν μέσα από το τζάκι, οι οποίες ενώνονταν με το δίκτυο του καλοριφέρ και έτσι ζέσταινε όλο το σπίτι. Μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά αποδοτική λύση.
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
@ dragonfighter: Το ίδιο είναι. Το συγκεκριμένο πενταπλασιάζει την απόδοση του τζακιού γιατί ο αέρας που βγάζει από τις σωλήνες είναι 150 με 180 βαθμούς. Φυσικά σε καμία περίπτωση δε φτάνει τις αποδόσεις του ενεργειακού τζακιού.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xristos
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 242
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
2007
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Ήδη έχω αρχίσει να μαζεύω προσφορές και πιστεύω πως μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου θα το έχω εγκαταστήσει σπίτι μου καταργώντας οριστικά τον καυστήρα πετρελαίου.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Γενικότερα εγώ την προτείνω αν υπάρχει το ανάλογο μπάτζετ.
Sent from my LG-V500 using Tapatalk
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Λίγα λογια για τις αντλίες θερμότητας μιας και είναι νεα τεχνολογία.
Οι αντλίες θερμότητας χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, αυτές που ειναι χαμηλών θερμοκρασιών και εχουν τη δυνατότητα ψύξης- θέρμανσης και αυτές που ειναι υψηλών θερμοκρασιών μόνο θέρμανση και θερμοκρασία νερού εως 85 βαθμούς.
Αυτές που αντικαθηστούν πλήρως τον καυστήρα είναι αυτές των υψηλών θερμοκρασιών με κόστος απο 5000ε εως 10000ε, οπου υπάρχει και η δυνατότητα να αντικατασταθεί και ολόκληρο το λεβητοστάσιο καθώς περιέχουν μεσα σε 2 "ντουλαπες" ολα τα εξαρτήματα καθώς και το μποιλερ ζεστού νερού. Σαν κόστος χρήσης ειναι περίπου 60% με 80% λιγότερο απο το πετρέλαιο και μπορεί να μειωθεί κι άλλο με χρήση γεωθερμίας.
Στη δικη μου περίπτωση χρησημοποίησα το υπάρχων δίκτυο θέρμανση οπού αντί για σώματα έχω κεντρική κλιματιστική μονάδα και κατάργησα τον λέβητα, το δοχείο διαστολής και την αντλία νερού. Εχω ορίσει σταθερή θερμοκρασία σπιτιου 23 οC και δουλεύει μόνιμα ολο το 24ωρο για μεγαλύτερη οικονομία. Στο μέλλον εχω σκοπό να εκμεταλευτω και τη γεώτρηση ωστε να φτιάξω και ενα ιδος γεωθερμίας για να αυξήσω την απόδοση.
Στα σεμινάρια που εχω παρακολουθησει εχω δει τρελά πράγματα και οποιος ενδιαφέρεται μπορώ να τον βοηθήσω για μια τέτοια επένδυση.
Σύστημα πλήρους αντικατάστασης λεβιτοστασίου.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Σύστημα αντικατάστασης λέβητα-καυστήρα πετρελαίου
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Φωτογραφίες από τη δική μου εγκατάσταση
Εξωτερική μονάδα
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Λεβητοστάσιο με την εσωτερική μονάδα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Λεπτομέρια με τις παρεμβάσεις που έγιναν στην υπάρχων εγκατάσταση.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Ετσι εχουμε ενα υβριδικο συστημα θερμανσης που οποτε θελουμε το δουλευουμε με τον καυστηρα ενω αν αυτο τελειωσει ή η πολυκατοικια εχει γκρινιες με τις ωρες λειτουργιας το λειτουργουμε ηλεκτρικα.
Επιπλεον δεν σπαταλαμε χωρις λογο ενεργεια για να θερμανουμε το επιπλεον νερο που υπαρχει στους σωληνες απο το υπογειο μεχρι τον οροφο που μενουμε αλλα αυτο θερμαινεται τοπικα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Όπως και να εχει πιο απλή λύση ειναι ενα απλό ηλεκτρικό καλοριφέρ ή αεροθερμο αλλα στο τέλος ο λογαριασμός θα ειναι πολυ φουσκωμένος.
Για τον καυστήρα προπανίου για εξοχικό ειναι καλη ιδέα με τη προηποθεση ότι θα φέρνει φιάλες όποτε παει.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ακομα λογαριασμο της ΔΕΗ δεν ειδα για να μπορω να μιλησω με αριθμητικα δεδομενα...παντως οσες ερευνες εχω δει λενε οτι το altherma ειναι πρωτον πολυ καλο ως ποιοτητα κατασκευης και απιστευτα οικονομικο.
Εγω τοποθετησα το altherma 16kW θερμαντικη ισχυς.
αν τυχον θελει καποιος βοηθεια εδω ειμαι....
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Η πρωτη ιδεα αφορα το ζεστο νερο, σκεφτηκα να συνδεσω σε σειρα με τον ηλιακο ενα ταχυθερμοσιφωνα.
Ετσι δεν θα ζεσταινω 160 λιτρα νερου για να χρησιμοποιησω εστω και τα μισα.
Επιπλεον θα αναβει μονο οταν τραβαω νερο και οχι με τις ωρες και θα εχω αμεσο αποτελεσμα ενω στον θερμοσιφωνα σε ολους εχει τυχει να τον αναβουν και στη συνεχεια να αλλαζουν γνωμη για να κανουν μπανιο το οποιο σημαινει τεραστιες ενεργειακες απωλειες.
Η δευτερη σκεψη ειναι η καταργηση του καυστηρα πετρελαιου και αντικατασταση του με ηλεκτρικο λεβητα.
Οσοι ξερουν απο διαχειριστες θα ξερουν οτι η ωρα κοστιζει περι τα 10 ευρω σε πετρελαιο με τις μισες θερμιδες να ζεσταινουν τη καμιναδα αντι για το σπιτι συν τη συντηρηση και συν οτι αλλο μου διαφευγει.
Ο ηλεκτρικος λεβητας συνδεεται στο κολεκτερ του διαμερισματος ή αντικαθιστα τον καυστηρα.
Δεν χρειαζεται φυσικα πετρελαιο ουτε συντηρηση και εκμρταλευομαστε το 100% της ενεργειας αφου δεν εχει καμιναδα.
Το ρευμα ειναι σχετικα φτηνο και εχει και μειωμενο τιμολογιο.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Στη δεύτερη αν δεις το αρχικό ποστ με το pdf του coo θα δεις ότι ο ηλεκτρικός λέβητας είναι πολύ πιο ασύμφορος από τον καυστήρα πετρελαίου, και για βαλε και την αγορά…
Αν θες όντως να κάνεις κάτι ουσιαστικό κάνε μια ερεύνα για αντλία θερμότητας είτε υψηλών είτε χαμηλών θερμοκρασιών, έτσι αν τα βάλεις κάτω θα δεις τι σε συμφέρει.
Μη σκέπτεσαι λύσεις με τη λογική μόνο και μόνο να καταργήσεις το πετρέλαιο αλλά και πως θα δεις ουσιαστική οικονομία και να είναι και εύκολο στην εγκατάσταση και στη λειτουργικότητα. Πχ στον ηλεκτρικό λέβητα και θα πληρώνεις τον cooκο αηδόνι στο ρεύμα και δε ξέρω πόσο θα σου κοστίσει να το βάλεις. Ενεργειακό τζάκι υπολόγισε κόστος κοντά στα 4000€, κόστος ξύλων που σίγουρα θα τα αυξήσουν, θα βαρεθείς να κουβαλάς για να το ταΐζεις και να ξέρεις ότι η θέρμανση του μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτη άμα το ταΐσεις πολύ συνεπώς θα χάνεις. Φ.Α. απλά λίγο πιο οικονομικό από το πετρέλαιο και τίποτα άλλο.
Αντλία θερμότητας: Ακριβή Όμως γρήγορη απόσβεση, ζεστό νερό χρήσης φθηνότερο από τον θερμοσίφωνα, αν δε την ανοιγοκλείνεις και έχεις μόνιμα σταθερή θερμοκρασία στο σπίτι έχοντας στη συνέχεια αναμμένη κάνεις μεγαλύτερη οικονομία. Το μειονέκτημα της είναι αφού κρυώσουν τα νερά αργεί να τα ζεστάνει σε σχέση με τον καυστήρα αλλά μόλις το κάνει αρχίζει η πραγματική οικονομία.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
και έχεις μόνιμα ζεστό νερό και συνέχεια;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Πώς μπορεί να συνδεθεί με τον ηλιακό, και χρειάζεται κάποιος συγκεκριμένος τύπος ηλιακύ γι' αυτό;
Σύνδεση με τζάκι μπορεί να γίνει;
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Στη περίπτωση που θέλουμε να κάνουμε μια απλή αντικατάσταση του λέβητα με τα υπάρχων σώματα θα βάλουμε την Υ.Θ. οπού θα έχουμε ζεστό νερό χρήσης όπως πριν. Αυτό το σύστημα συνδυάζεται με τζάκι που ζεσταίνει νερο. Επιπλέον συνδυάζεται με ηλιακό και γεωθερμία πάνω στη αντλία θερμότητας και οχι στο μπόιλερ ζεστού νερού οπού σε αυτή τη περίπτωση το κόστος εγκατάστασης αυξάνεται κατακόρυφα αλλά αντήστηχα ανεβαίνει η απόδοση και η οικονομία ολου του συστήματος.
Αν θέλουμε και ψύξη βάζουμε Χ.Θ. αντικαθηστούμε τα σώματα με fan-coil που σημαίνει οτι κρατάμε την υπάρχων σωλήνωση και βάζουμε σώματα με ανεμιστήρα και λεκανακι συμπυκνωμάτων. Για ζεστό νερο χρήσης δε γνωρίζω τι γίνεται σε υπάρχων εγκαταστασεις σε αυτή τη περίπτωση.
Φυσικά και αυτο το σύστημα συνδυάζεται με γεωθερμία και ηλιακό άλλα πανω στη αντλία θερμότητας και οχι στο μπόιλερ ζεστού νερού.
Τα μπόιλερ που συνδυάζονται με ηλιακό ειναι απο τα κλασικά του εμπορίου οπου δέχονται νερο και απο τον ηλιακό και απο τον καυστήρα (αντλια θερμότητας). Υπάρχουν και αντλίες θερμότητας που έχουν ενσωματωμένο μποιλερ ζεστού νερού
Στα σεμινάρια που εχω παρακολουθήσει εχω δει βίλες με εσωτερικές θερμαινόμενες πισίνες και ψύξη θέρμανση οπου το κόστος λειτουργίας ανά ήμερα έφτανε κάτω απο το μισό που ξοδεύει ένα μεσό σπίτι σε πετρέλαιο. Η εγκατάσταση εκτός απο τις αντλίες θερμότητας είχε γεωθερμία, ηλιακό και ενα μικρο καυστήρα πετρελαίου για περίπτωση ανάγκης. Το κόστος για να γίνει η εγκατάσταση απο την αρχή ήταν μεταξύ 100.000ε και 200.000ε.
Γενικό συμπέρασμα: Αν υπάρχει το κεφάλαιο για την αρχική επένδυση μπορούν να γίνουν απίστευτα πράγματα που θα έχουν ελάχιστο κόστος χρήσης. Οτι εγω γράψει παραπάνω είναι για τη πιο απλή μορφη που υπάρχει στην αγορα για αντλία θερμότητας και τίποτα άλλο.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Το κόστος βέβαια είναι σημαντικά υψηλό αλλά φαίνεται ότι αξίζει.
Αυτό με τις επιχορηγήσεις για αντλίες θερμότητας ξέρουμε κάτι; Υπάρχει και διαφήμιση από εταιρεία που το αναφέρει.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.