- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ευσταθεια αυτοκινητου σε καμπριο
- leftin3d
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Less
Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #75169
από leftin3d
Ευσταθεια αυτοκινητου σε καμπριο δημιουργήθηκε από leftin3d
Καλησπερα, δεν ηξερα που να το γραψω το θεμα και το βαλα εδω.
Παρατηρησα σημερα που πηγενα για μπανιο οτι το αυτοκινητο ενω ημουν σε καμπριο με ταχυτητα γυρω στα 120 χλμ, με μετριο προς δυνατο αερα , το ενιωθα σαν να φευγει καπως προς τα δεξια.
Ειναι θεμα αεροδυναμικης επειδη ηταν σε καμπριο? τα παραθυρα ηταν ανεβασμενα παρεπιπτοντως για να εχεται πληρη εικονα.
οταν γυρναγα που το ειχα κλειστω δεν παρατηρησα κατι.
Παρατηρησα σημερα που πηγενα για μπανιο οτι το αυτοκινητο ενω ημουν σε καμπριο με ταχυτητα γυρω στα 120 χλμ, με μετριο προς δυνατο αερα , το ενιωθα σαν να φευγει καπως προς τα δεξια.
Ειναι θεμα αεροδυναμικης επειδη ηταν σε καμπριο? τα παραθυρα ηταν ανεβασμενα παρεπιπτοντως για να εχεται πληρη εικονα.
οταν γυρναγα που το ειχα κλειστω δεν παρατηρησα κατι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #75173
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Ευσταθεια αυτοκινητου σε καμπριο
Όντως το αυτοκίνητο χάνει την ευστάθεια μετά τα 100χλμ και μάλιστα πολύ, το πρόβλημα γίνεται χειρότερο αν δεν έχεις ανεμοθωρακα. Αυτό οφείλεται στην αεροδυναμική γιατί σε αυτές τις ταχύτητες παίζει σημαντικό ρόλο, άλλη ροη έχει ο αέρας όταν το έχεις κλειστό άλλη με ανεμοθωρακα και άλλη χωρίς, μιλαω για τον αέρα που περνά πάνω από το αυτοκίνητο και όχι από τα πλάγια.. Επιπλέων αυξάνεται και θεαματικά η κατανάλωση
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi