- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Εισαγωγή Αέρα
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Γιατί δεν δοκιμάζεις ολική αλλαγή καπό;
Χλωμο το βρισκω να υπαρχει καπο για το eos με την εισαγωγη που θελω.Εκτος αν εννοεις να φτιαξω καπο ανθρακονημα.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Mη μου πεις οτι στην εισαγωγη που θες φτιαξεις,θα βαλεις απο κατω κανα intercooler τυπου scooby STi....
Προς το παρον δεν χρειαζομαι κατι τετοιο.Οταν περασω στο επομενο σταδιο βελτιωσης (300+) θα βαλω απλα ενα απο s3 που ταιριαζει γαντι.Την εισαγωγη στο καπο τη θελω καταρχην αισθητικα και εν δευτεροις για να ριξω τη θερμοκρασια της injen που ψηνεται.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρο έχω έναν φίλο που ασχολείται, είχα φτιάξει εκεί τα δύο προηγούμενα μου τουτούνια, θα ρωτήσω μήπως βρεθεί κάτι...
Ευχαριστω για το ενδιαφερον,αλλα επειδη και εγω εχω φτιαξει πολλα,δυστυχως δεν υπαρχουν αλλες λυσεις.Ή μεταλλικος που δεν μου αρεσει,ή πλαστικος κολλητος που δεν μου αρεσει,ή πλαστικος ενσωματωμενος που μου αρεσει αλλα παιρνεις το ρισκο.Θα φτιαξω και τον προφυλακτηρα,αλλα εκει δεν υπαρχει προβλημα γιατι ειναι πλαστικο με πλαστικο.Το κακο ειναι οτι ειμαι περιεργος και αν μου καρφωθει κατι ,το θελω ακριβως ετσι. :wall: :zntoup
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Εγω παντως δεν καταλαβα ακομη τι θες να πετυχεις με την injen.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πες μου οτι θα κοψεις και τα νευρα του καπο,τοτε οι στρεβλωσεις σιγουρα θα ραγισουν το πολυεστερικο στοκαρισμα!!!
Εγω παντως δεν καταλαβα ακομη τι θες να πετυχεις με την injen.
Οχι,οχι .Τα νευρα δεν θα κοπουν.Παρολα αυτα ,οσο καλη δουλεια και να γινει,δεν μπορεις να εισαι σιγουρος οτι δεν θα παρουσιαστει ρωγμη.Ειναι οι στρεβλωσεις,οι αλλαγες θερμοκρασιας,οι λακουβες κτλ. Εχω δει αυτοκινητα που εκαναν ρωγμη την πρωτη εβδομαδα και αυτοκινητα που δεν επαθαν ποτε τιποτα.Βεβαια αν γινει καλη δουλεια,η ρωγμη ειναι πολυ λεπτη και στο μαυρο φαινεται μονο απο πολυ κοντα.Αλλα σε αυτα ειμαι πολυ τζορας! Οταν λεω εισαγωγη εννοω το σωληνα ενος τουλαχιστον μετρου που ενωνει τη χοανη με τον κινητηρα.Επειδη ειναι αλουμινενια και σε πολυ στενη επαφη με τον κινητηρα ,ζεματαει απευθειας και αυξανει την θερμοκρασια του αερα που εισερχεται.Εκει που θα μπει η εισαγωγη στο καπο,θα ριχνει απευθειας αερα πανω στο μεγαλυτερο τμημα της injen και θα της ριχνει αρκετα τη θερμοκρασια.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Βλεπω οτι εχεις to 2.0TFSI
Πως θα βαλεις την injen και μαλιστα ενος μετρου αφου πρεπει πρωτα να παει στη τουρμπινα μετα στον ενναλακτη αερος και μετα να καταληξει στη μηχανη?
Μαλλον θες να τραβηξεις τη σωληνα απο τον αεραγωγο στη χοανη απευθειας.
Να σου ριξω μια ιδεα?
Γιατι δεν βαζεις αεραγωγους τυπου sierra cossworth?
Πολυ πιο ομορφοι....
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.