- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Σκαστρα
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Δεν αντεξε η φουκαριαρα η σκαστρα τα αλογα και τρυπησε.Αν και βρηκα εργοστασιακη πολυ καλη με εμβολο και οχι με λαστιχο οπως η κανονικη σε πολυ καλη τιμη (68 ευρω),αποφασισα να παρω της forge.Εχω ομως ενα προβλημα και οποιος ξερει κατι ας πει τη γνωμη του.Ολα καλα με τη σκαστρα,το spacer σε τι χρησιμευει εκτος απο τον επιπλεον θορυβο.Αλλοι λενε οτι κραταει περισσοτερη πιεση στις υψηλες,αλλοι οτι μπορει να προκαλεσει και δυσλειτουργια ακομα κατα τις γρηγορες αλλαγες και να ριξει την αποδοση.Και ολα αυτα τα αντιφατικα,απο τεχνικους! Ξερει κανεις θετικα τιποτα? :wall:
Προσωπικά Πέτρο θεωρώ ότι είναι μόνο για το φαίνεσθαι και τον θόρυβο, Το λέω απλά γιατί είχα παλιότερα ένα punto GT και έκανα και εγώ τις ίδιες συζητήσεις....
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Πλέων απο την ελληνική αγορά υπάρχει η σκαστρα της TMG performance (Ταξοπουλος)όπου είναι παρόμοια με τη forge, για τη συγκεκριμένη εχω ακούσει πολυ θετικά σχόλια και απο tsi 160 St2 light αλλα και απο tsi 122 st1.
Η επόμενη επιλογή ειναι η GFB DV+ T9355 ειναι ουσιαστικά ανταπτωρας που αντικαθιστά το έμβολο και το πηνιο της εργοστασιακης, θεωρείται η απόλυτη σκαστρα με εξαιρετικά αποτελέσματα σε tsi 160 st2 τσίτα πιεσμένα. Αυτη θα ειναι και η επόμενη αγορά μου μιας και εχω βαρεθεί να αλλάζω σκαστρες.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Μπήκε σήμερα η σκαστρα GFB DV+ T9355 , τη βρήκα ελαφρώς μεταχειρισμενη και η τοποθέτηση έγινε στη Cargate για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Στην εμφάνιση ουσιαστικά δε φαίνεται γιατί μπαίνει πάνω στην μαμά, οι πρώτες εντυπώσεις ειναι οτι σταμάτησε το φλουρταρισμα της τουρμπίνας και μειώθηκαν αισθητά τα σκασίματα, μόλις κάνει adaptation το πρόγραμμα θα δω επιτέλους τις σωστές πιέσεις και ίσως δω και αύξηση απόδοσης. Περα απο αυτό το συμαντικότερο είναι οτι θα προσφέρει αξιοπιστία και προστασία στο τούρμπο. Μάλλον αυτή ήταν και η τελευταία βελτιωτική προσθήκη γιατι δε μπορώ να πάω σε st2 λόγο πολλών χλμ.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το συμπέρασμα με αυτή την αλλαγή είναι ότι επιτέλους το αμάξι δουλεύει σωστά, είδα αισθητή(!!!) διαφορά στην απόδοση, με το που ζητηθεί πίεση σηκώνει ακαριαία 0,9 με 1 bar και στο τέρμα γκάζι κραταει σταθερό 1,45bar
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.