Επιπτώσεις tuning

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29170 από Coo
Επιπτώσεις tuning δημιουργήθηκε από Coo
Με αφορμή κάποια ποστ που αναφέρονται σε συγκεκριμένες εταιρείες που σχολιάζουμε εδώ, μου γεννάται η απορία για τις επιπτώσεις ενός tuning στον κινητήρα ενός αυτοκινήτου γενικότερα.
Για να το κάνουμε λίγο πιο συγκεκριμένο, είναι για παράδειγμα γνωστό ότι η αχίλλειος πτέρνα των VW είναι το σαζμάν. Μήπως αλλάζοντας ροπές και ιπποδυνάμεις αυτό επιβαρύνει το συγκεκριμένο σημείο; Δε γνωρίζω ποιά είναι η διαφορά του σαζμάν του 122 με το 160 και το 200, αλλά μήπως έτσι μειώνεται δραματικά ο χρόνος ζωής του;
Ακόμα έχουμε και το σχετικά πρόσφατο παράδειγμα του Πάνου που ,σύμφωνα με τις θεωρίες, λόγω του tuning που ανέβασε τα 160 σε 200 έχασε τα φρένα του χωρίς ευτυχώς παρατράγουδα.
Κάνοντας λοιπόν αναβάθμιση σε ένα κινητήρα είτε με hardware είτε με software λύσεις μήπως θα έπρεπε να γίνεται μια συνολική αναβάθμιση σε καίρια σημεία του αυτοκινήτου; Δε μιλάω για ελαφρές αλλαγές τύπου φίλτρο, εξάτμιση κλπ που καμμία διαφορά δεν κάνουν στην ουσία, αλλά κυρίως για mapping και hardware που ανεβάζουν πολύ την πίεση και τις επιδόσεις στον κινητήρα.
Ειδκός δεν είμαι σε καμία περίπτωση, ίσως είμαι και από τους πιο άσχετους, αλλά νομίζω η λογική γεννά ένα τέτοιο προβληματισμό.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29171 από gumbal
Απαντήθηκε από gumbal στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
Η αλήθεια είναι ότι τα φρένα θα μπορούσαν να ήταν και πιο αποτελεσματικά. Προσωπικά θεωρώ ότι μια αναβάθμιση στα φρένα (ξεκίνημα με σωληνάκια αεροπορικου τύπου) είναι επιβεβλημένη...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29175 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
Οταν αποφασιζεις να πειραξεις μια καλοκουρδισμενη ορχηστρα ,βάζοντας το πιανο να παιζει πιο δυνατα ,το ηχητικο αποτελεσμα εν τελει ίσως βγει χειροτερο.
Θελω να πω οτι πειραζοντας τον κινητηρα ενος αμαξιου ,χαλας την οποια εργοστασιακη ομοιογένεια με οτι αυτο συνεπαγεται.Ο δισκος θα φαγωθει νωριτερα,το intercooler ισως να μην επαρκει,τα σερβις θα πρεπει να γινονται πιο τακτικα κτλ....
Οι δρομοι για εμενα ειναι 2:
Η πληρωνεις λιγα χρηματα για να παρεις αρκετα αλογα και συμβιβαζεσαι με τις οποιες συνεπειες και την ανομοιογενεια του συνολου.
Ή πληρωνεια αλλο ενα ή και 2 αυτοκινητα για να το μετατρέψεις τελικα σε κατι εντελως διαφορετικο απο αυτο που αρχικα αγορασες.

Οποια ενδιαμεση κατασταση ,για εμενα αποτελει ημιμετρο με τι λογικη οτι αν μεταβαλλεις εναν παραγοντα (αποδοση κινητηρα) ή θα μεταβαλλεις και ολους τους αλλους παραγοντες μαζι ή κανεναν.

Το περιστατικο του πανου ,εχει συμβει και σε μη βελτιωμενο κινητηρα VW ,συνεπως δεν μπορει να αποδοθεί ξεκαθαρα στη βελτιωση του κινητηρα.

Οσο για τα φρένα ,συμφωνω οτι θα τα ηθελα πιο αποτελεσματικα (προσεξτε τη διατυπωση) ,αλλα εφοσον μετα το προγραμμα κινουμαι στα πλαισια των ταχυτητων που επιτυγχανει και το εργοστασιακο αυτοκινητο ,δεν θεωρω οτι θελουν αλλαγμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29176 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
Mε το θεμα φρενα ουτε κι'εγω ειμαι ευχαριστημενος αλλα πλεον τα συνηθισα,εμαθα τα χουγια τους.
Δειτε οσοι δεν το εχετε προσεξει οτι το 160αρι εχει αγκυρες σε σχεση με το 122αρι.(μεγαλυτερη διαμετρο,αρα και καλυτερα.)
Για επεμβασεις στον εγκεφαλο τουλαχιστον εγω ειμαι αρνητικος ακομα και σε προγραμματα που πουλαει η ιδια η VW.
Προτιμαω να βελτιωνω την αναπνοη,την καυση και την εκπνοη του κινητηρα με φιλτρα,μπουζι,προσεχως catback κλπ κι'ας ειναι παιχνιδισματα.

Εσυ gumbal πως μας ξεφυγες και δεν εβαλες το ονοματακι σου και τον τυπο του κινητηρα σου στην υπογραφη σου,ωστε να ξερουμε πως να σε φωναζουμε?

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • panos
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29177 από panos
Απαντήθηκε από panos στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
Σχετικά με το θέμα των φρένων κανείς δεν μπορεί να συσχετίσει την αύξηση της ιπποδύναμης με το "προβληματικό" σωληνάκι. Ήταν να συμβεί και συνέβη. Ίσως να συνέβη πιο γρήγορα, αλλά δεν έχει να κάνει με την επέμβαση. Εξάλλου, όπως λέει και ο Βασίλης, το θέμα είναι γνωστό και έχει συμβεί και σε κανονικά αυτοκίνητα. Θα έλεγα ότι είναι μάλλον ψυχολογικό το ζήτημα της αύξησης της ιπποδύναμης σε σχέση με την αξιοπιστία των φρένων. Εννοώ ότι εμπιστεύεσαι το αυτοκίνητό σου με 122 εργοστασιακά άλογα, αλλά με 160 το εμπιστευέσαι λιγότερο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29282 από gumbal
Απαντήθηκε από gumbal στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
Παράλειψη χαχαχα ....ενημέρωσα το προφιλ μου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29283 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
γεια σου συνονώματε!!!!

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29326 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
Ζητώ συγνώμη από τα μέλη pr1g1pas και rallakias για την ακούσια διαγραφή των τελευταίων μηνυμάτων τους κατα τη μεταφορά τους σε σωστή ενότητα.
Θα σας παρακαλούσα να ανοίξετε πάλι την κουβέντα σας σε νέο θέμα στον τομέα "φρένα".
Ευχαριστώ.


:surrender:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • aris
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29328 από aris
Απαντήθηκε από aris στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
τι εννοεις αγκυρες nikita?εν καταλαβα τι θες να πεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29329 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
αγκυρες σε εισαγωγικά οτι έχει πολύ καλά φρένα, μεγαλύτερες δισκόπλακες απο τa fsi και τα tsi τα 122αρια. Αν και Νικήτα σε προκαλώ να πατήσεις το φρένο απο το corsακι μου να δείς τι θα πει άγκυρα

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29370 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Επιπτώσεις tuning
Μη συγκρίνεις τα φρένα της opel...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi