- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
δοχειο αναθυμιασεων λαδιου
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Less
Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #48532
από PETROS
Πέτρος
δοχειο αναθυμιασεων λαδιου δημιουργήθηκε από PETROS
προσφατα τοποθετησα το δοχειο αναθυμιασεων λαδιου στη θεση της εργοστασιακης βαλβιδας αναθυμιασεων.προτιμησα,ως συνηθως,μια custom λυση και οχι ενα απο τα επωνυμα kit που κυκλοφορουν.ο βασικος λογος ειναι οτι αν και εχουν καλυτερο 'φινιρισμα',ξεφευγουν πολυ σε τιμη σε σχεση με το τι προσφερουν (γυρω στα 450€) χωρις να εχουν παντα και την αναλογη αξιοπιστια... ετσι απευθυνθηκα για μια ακομη φορα στην hercules(εκει θυμιζω εφτιαξα και το intercooler και το συστημα μεταφορας σκαστρας).ο τορνος ανελαβε την υποδοχη που τοποθετηθηκε στη θεση της βαλβιδας και μετα φτιαξαμε και ενα δοχειο ακριβως στα μετρα που το ηθελα.
αυτη ειναι η εργοστασιακη βαλβιδα που αφαιρεθηκε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
αυτη ειναι η αλουμινενια υποδοχη που την αντικατεστησε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
καλου κακου αλλαξα και την τσιμουχιτσα που στεγανοποιει την ενωση μεταξυ του κινητηρα και της υποδοχης με μια καινουργια.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
αυτο ειναι το δοχειο αναθυμιασεων.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
στο πλαι δεξια φαινεται ο δεικτης.ενα διαφανο σωληνακι απο το οποιο ελεγχουμε τη σταθμη του λαδιου που εχουμε συλλεξει.αυτο το μπλε που φαινεται απο πανω ειναι μια ταπα βιδωτη για οταν χρειαστει να αδειασουμε το δοχειο(2 μερες εψαχνα να βρω ταπα ergal της evotech σε μπλε χρωμα).απο τον ενα σωληνα ερχονται οι αναθυμιασεις και απο τον αλλο 'υποτιθεται' οτι επιστρεφει μονο αερας αφου 'υποτιθεται' οτι το λαδι,που εμπεριεχεται στις αναθυμιασεις,εχει κατακρατηθει στο δοχειο.και λεω 'υποτιθεται' γιατι αν και το συστημα κανει δουλεια,ο αερας που εξερχεται εξακολουθει να περιεχει λαδι,αλλα σαφως πολυ λιγοτερο.μονο τα 'ανοιχτα' συστηματα αναθυμιασεων εξασφαλιζουν οτι 100% δεν θα επιστρεψει λαδι γιατι πολυ απλα δεν επιστρεφουν ουτε τον αερα.δηλαδη υπαρχει μονο ενας σωληνας που μεταφερει τις αναθυμιασεις στο δοχειο.εκει το λαδι κατακρατειται και ο αερας εξερχεται στο περιβαλλον απο το ειδικο φιλτρακι(σαν μικρη φιλτροχοανη)που προσαρμοζεται πανω στο δοχειο.αν και σαφως πιο αποδοτικο δεν προτιμησα ενα ανοιχτο δοχειο για δυο λογους. 1:εργοστασιακα ο αερας επιστρεφει και δεν ηθελα να το αλλαξω αυτο 'παιζοντας' με τις πιεσεις και 2:τα ανοιχτα δοχεια ψιλοβρωμανε.οι αναθυμιασεις διαφευγουν απο το φιλτρο του δοχειου και το αυτοκινητο μυριζει ζεστο λαδι(κατι σαν αγωνιστικο μολις τελειωσει η κουρσα :lol: )
εδω φαινεται και η κατασκευη(κατι σαν σκουπα) που φτιαχτηκε αφενος για να στηριξει το δοχειο αναθυμιασεων και αφετερου για να κατευθυνει τον εισερχομενο αερα προς την φιλτροχοανη(με ενα σμπαρο που λενε...)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
και μια γενικη κατοψη.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
οπως φαινεται ενα μεγαλο μερος απο το ηδη 'πατενταρισμενο' καπακι του κινητηρα αφαιρεθηκε(χωρις ομως να πειραχτουν τα 4 κουμπωματα)για λογους χωροταξιας.στον κοκκινο κυκλο ειναι το ηλεκτρονικο συστημα της σκαστρας που τοποθετηθηκε πλεον μπροστα και στον πρασινο η μεταλλικη ταπα που σφραγιζει το σημειο επανεισοδου των αναθυμιασεων απο την ομωνυμη βαλβιδα.
αυτη ειναι η εργοστασιακη βαλβιδα που αφαιρεθηκε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
αυτη ειναι η αλουμινενια υποδοχη που την αντικατεστησε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
καλου κακου αλλαξα και την τσιμουχιτσα που στεγανοποιει την ενωση μεταξυ του κινητηρα και της υποδοχης με μια καινουργια.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
αυτο ειναι το δοχειο αναθυμιασεων.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
στο πλαι δεξια φαινεται ο δεικτης.ενα διαφανο σωληνακι απο το οποιο ελεγχουμε τη σταθμη του λαδιου που εχουμε συλλεξει.αυτο το μπλε που φαινεται απο πανω ειναι μια ταπα βιδωτη για οταν χρειαστει να αδειασουμε το δοχειο(2 μερες εψαχνα να βρω ταπα ergal της evotech σε μπλε χρωμα).απο τον ενα σωληνα ερχονται οι αναθυμιασεις και απο τον αλλο 'υποτιθεται' οτι επιστρεφει μονο αερας αφου 'υποτιθεται' οτι το λαδι,που εμπεριεχεται στις αναθυμιασεις,εχει κατακρατηθει στο δοχειο.και λεω 'υποτιθεται' γιατι αν και το συστημα κανει δουλεια,ο αερας που εξερχεται εξακολουθει να περιεχει λαδι,αλλα σαφως πολυ λιγοτερο.μονο τα 'ανοιχτα' συστηματα αναθυμιασεων εξασφαλιζουν οτι 100% δεν θα επιστρεψει λαδι γιατι πολυ απλα δεν επιστρεφουν ουτε τον αερα.δηλαδη υπαρχει μονο ενας σωληνας που μεταφερει τις αναθυμιασεις στο δοχειο.εκει το λαδι κατακρατειται και ο αερας εξερχεται στο περιβαλλον απο το ειδικο φιλτρακι(σαν μικρη φιλτροχοανη)που προσαρμοζεται πανω στο δοχειο.αν και σαφως πιο αποδοτικο δεν προτιμησα ενα ανοιχτο δοχειο για δυο λογους. 1:εργοστασιακα ο αερας επιστρεφει και δεν ηθελα να το αλλαξω αυτο 'παιζοντας' με τις πιεσεις και 2:τα ανοιχτα δοχεια ψιλοβρωμανε.οι αναθυμιασεις διαφευγουν απο το φιλτρο του δοχειου και το αυτοκινητο μυριζει ζεστο λαδι(κατι σαν αγωνιστικο μολις τελειωσει η κουρσα :lol: )
εδω φαινεται και η κατασκευη(κατι σαν σκουπα) που φτιαχτηκε αφενος για να στηριξει το δοχειο αναθυμιασεων και αφετερου για να κατευθυνει τον εισερχομενο αερα προς την φιλτροχοανη(με ενα σμπαρο που λενε...)
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και μια γενικη κατοψη.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
οπως φαινεται ενα μεγαλο μερος απο το ηδη 'πατενταρισμενο' καπακι του κινητηρα αφαιρεθηκε(χωρις ομως να πειραχτουν τα 4 κουμπωματα)για λογους χωροταξιας.στον κοκκινο κυκλο ειναι το ηλεκτρονικο συστημα της σκαστρας που τοποθετηθηκε πλεον μπροστα και στον πρασινο η μεταλλικη ταπα που σφραγιζει το σημειο επανεισοδου των αναθυμιασεων απο την ομωνυμη βαλβιδα.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #48547
από Guardian
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:δοχειο αναθυμιασεων λαδιου
Τι μπάλα έχεις παίξει πάλι αδελφάκι μου...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #48549
από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:δοχειο αναθυμιασεων λαδιου
:clap: :clap:
Πολύ καλη μόντα!Κανονικά αυτη η ιστορια έπρεπε να γινεται απο ολους τους κατοχους αυτοκινητων αμεσου ψεκασμου-οχι μονο απο τους βελτιωμενους.
Οπως πάντα ο Πετρος ,''ψαγμενος'' και με προσοχή στις λεπτομερειες.
Αν και διαφωνω με το οπτικό αποτελεσμα (γουστα ειναι αυτά-πολύ industrial look για τα γουστα μου) ,το αποτελεσμα ειναι που μετράει!Λιγοτερες επικαθησεις στις βαλβίδες εισαγωγής του κινητηρα και σε ολη την εισαγωγη αέρα.Οποιος εχει βάλει aftermarket φιλτρο αερα και εχει καθαρισει την πεταλουδα στην εισαγωγή ,θα εχει δει πόση βρώμα μαζευεται.....
Αλήθεια για δώσε μας εικονα της τιμής να δούμε πόσο κερδίζουμε με το να προτιμήσουμε μια custom λυση εναντι της επώνυμης.
Επίσης για πες μας ,υπάρχει φίλτρο μέσα στο κουτι των αναθυμιασεων?
Πολύ καλη μόντα!Κανονικά αυτη η ιστορια έπρεπε να γινεται απο ολους τους κατοχους αυτοκινητων αμεσου ψεκασμου-οχι μονο απο τους βελτιωμενους.
Οπως πάντα ο Πετρος ,''ψαγμενος'' και με προσοχή στις λεπτομερειες.
Αν και διαφωνω με το οπτικό αποτελεσμα (γουστα ειναι αυτά-πολύ industrial look για τα γουστα μου) ,το αποτελεσμα ειναι που μετράει!Λιγοτερες επικαθησεις στις βαλβίδες εισαγωγής του κινητηρα και σε ολη την εισαγωγη αέρα.Οποιος εχει βάλει aftermarket φιλτρο αερα και εχει καθαρισει την πεταλουδα στην εισαγωγή ,θα εχει δει πόση βρώμα μαζευεται.....
Αλήθεια για δώσε μας εικονα της τιμής να δούμε πόσο κερδίζουμε με το να προτιμήσουμε μια custom λυση εναντι της επώνυμης.
Επίσης για πες μας ,υπάρχει φίλτρο μέσα στο κουτι των αναθυμιασεων?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
14 Χρόνια 6 Μήνες πριν #48550
από PETROS
Πέτρος
Απαντήθηκε από PETROS στο θέμα Απ:δοχειο αναθυμιασεων λαδιου
συμφωνω απολυτα οτι οπτικα ειναι θεμα γουστου.και εμενα προσωπικα μου αρεσει πολυ αυτο το 'industrial look' ,οπως πολυ σωστα παρατηρησες,στο χωρο του κινητηρα.δεν τα συμπαθω τα καπακια που δεν σε αφηνουν να δεις τιποτα.θα το εβγαζα τελειως,αλλα το κραταω,οπως εχω ξαναπει,για την προστασια που προσφερει στο πισω μερος απο τη θερμοκρασια της τουρμπινας.
να πω εδω οτι δεν ειμαι εναντιον των επωνυμων λυσεων.ειδικα οσον αφορα το θεμα 'εικονα',σιγουρα τα ετοιμα Kit ειναι πιο 'φινετσατα' να τα πω και δινουν και μια μεγαλυτερη αισθηση σιγουριας.αρχικα και εγω για το kit της bsh πηγαινα,αλλα το δοχειο επεφτε λιγο μεγαλο για τον διαθεσιμο χωρο μου και η υποδοχη στη θεση της βαλβιδας δυστυχως δεν πωλειται ξεχωριστα :tsantila: .μετα κοιταξα το αντιστοιχο kit της forge.πολυ κομψο και με μικρο δοχειο που χωρουσε στον κινητηρα μου.βεβαια τα 450€(αν θυμαμαι καλα) που κοστιζε με απογοητευσαν.μετα διαβασα και σε forum της vw για καποιους που το εβαλαν και εσταζε λαδια απο παντου και η forge το απεσυρε για να επανασχεδιασει τις διαμετρους των οπων και ετσι κατεληξα στην custom λυση.
χωρις να θελω να κανω διαφημιση,ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο την hercules και ολες τις δουλειες που εχω κανει εκει.και ο ιδιος ο Ηρακλης και τα παιδια που δουλευουν εκει ειναι πολυ εξυπηρετικοι,ευγενεστατοι(το τονιζω αυτο γιατι ειμαι λιγο ψειρας και τους εχω πρηξει :shades: ...)και εχουν και τα μηχανηματα και την τεχνογνωσια για να φτιαξουν ο,τιδηποτε οπως ακριβως το θες.η τιμη ηταν σαφως μικροτερη των ετοιμων kit,170€ με τις σωληνωσεις.εγω απλα εδωσα αλλα 25€ για να παρω αυτη την μπλε βιδα απο πανω,πιο πολυ για 'εφε' (ειναι απο yamaha).
στο εσωτερικο του δοχειου υπαρχουν 3 διαφραγματα.το μεσαιο ειναι απλα μια μεταλλικη πλακα πιο κοντη στο κατω μερος για να αναγκαζει τις αναθυμιασεις να κινουνται σε ολο το δοχειο και να μη πηγαινουν απευθειας απο την εισοδο στην εξοδο που ειναι διπλα-διπλα.δεξια και αριστερα απο το μεσαιο διαφραγμα υπαρχουν αλλα δυο στη μιση επιφανεια των οποιων εχουν ανοιχτει μικρες τρυπες.καπως ετσι ειναι σχηματικα η κατοψη:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
να πω εδω οτι δεν ειμαι εναντιον των επωνυμων λυσεων.ειδικα οσον αφορα το θεμα 'εικονα',σιγουρα τα ετοιμα Kit ειναι πιο 'φινετσατα' να τα πω και δινουν και μια μεγαλυτερη αισθηση σιγουριας.αρχικα και εγω για το kit της bsh πηγαινα,αλλα το δοχειο επεφτε λιγο μεγαλο για τον διαθεσιμο χωρο μου και η υποδοχη στη θεση της βαλβιδας δυστυχως δεν πωλειται ξεχωριστα :tsantila: .μετα κοιταξα το αντιστοιχο kit της forge.πολυ κομψο και με μικρο δοχειο που χωρουσε στον κινητηρα μου.βεβαια τα 450€(αν θυμαμαι καλα) που κοστιζε με απογοητευσαν.μετα διαβασα και σε forum της vw για καποιους που το εβαλαν και εσταζε λαδια απο παντου και η forge το απεσυρε για να επανασχεδιασει τις διαμετρους των οπων και ετσι κατεληξα στην custom λυση.
χωρις να θελω να κανω διαφημιση,ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο την hercules και ολες τις δουλειες που εχω κανει εκει.και ο ιδιος ο Ηρακλης και τα παιδια που δουλευουν εκει ειναι πολυ εξυπηρετικοι,ευγενεστατοι(το τονιζω αυτο γιατι ειμαι λιγο ψειρας και τους εχω πρηξει :shades: ...)και εχουν και τα μηχανηματα και την τεχνογνωσια για να φτιαξουν ο,τιδηποτε οπως ακριβως το θες.η τιμη ηταν σαφως μικροτερη των ετοιμων kit,170€ με τις σωληνωσεις.εγω απλα εδωσα αλλα 25€ για να παρω αυτη την μπλε βιδα απο πανω,πιο πολυ για 'εφε' (ειναι απο yamaha).
στο εσωτερικο του δοχειου υπαρχουν 3 διαφραγματα.το μεσαιο ειναι απλα μια μεταλλικη πλακα πιο κοντη στο κατω μερος για να αναγκαζει τις αναθυμιασεις να κινουνται σε ολο το δοχειο και να μη πηγαινουν απευθειας απο την εισοδο στην εξοδο που ειναι διπλα-διπλα.δεξια και αριστερα απο το μεσαιο διαφραγμα υπαρχουν αλλα δυο στη μιση επιφανεια των οποιων εχουν ανοιχτει μικρες τρυπες.καπως ετσι ειναι σχηματικα η κατοψη:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi