Βλάβες- Μηχ Παρεμβάσεις σε βελτίωση 1ου σταδίου.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68792 από thodoris
Μιας ανέφερα όλα τα θετικά που έχει το πρόγραμμα, μετά από 1 μήνα που το έχω στο αυτοκίνητο μου δείχνω και κάποια αρνητικά.

Με τις συζητήσεις που είχα το πρώτο πράγμα που άκουσα ήταν ότι με το που βάλω το πρόγραμμα αλλάζω με τη μια σκάστρα, μπουζί , πολλαπλασιαστές και προαιρετικά Ν75 που όσο πιο πολλά χλμ έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο πολύ είναι αναγκαίο. Επιπλέων θέλει λίγο παραπάνω προσοχή στη βενζίνη που αυτό θα φανεί στα σκισίματα.

Το πρώτο πρόβλημα που είχα ήταν κομπιάσματα και safe mode μετά τις 4000: Αφού έγιναν δόκιμες με πολλαπλασιαστές και μπόλικες βόλτες, η λύση δόθηκε κατεβάζοντας τη ρύθμιση του προγράμματος από 98 σε 95. Αυτό οφειλόταν ότι δε μπορούσε να συνεργαστεί με 97αρα βενζίνη.

Το δεύτερο πρόβλημα ήταν ότι δε σήκωνε πίεση πάνω από 1,2bar με όριο το 1,55bar. Αλλαγή βαλβίδας Ν75 και στη πρώτη βόλτα είδαμε μέχρι και 1,4bar.

Τρίτο πρόβλημα safe mode μετά τις 3500rpm. Το αυτοκίνητο στο πάτημα ζήταγε πίεση και δεν την είχε όποτε έριχνε safe mode. Αλλαγή σκάστρας αλλά ξανά τα ίδια οπότε την επόμενη φορά θα σφίξουμε λίγο τη westegate.

Τα παραπάνω προβλήματα δεν οφείλονται τόσο στο πρόγραμμα αλλά μπορεί να συμβούν και σε κάποιον που δεν έχει και κυρίως σε όσους έχουν πολλά χλμ. Απλά έτσι γίνονται πιο έντονα αισθητά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε όσους έλεγα ότι δεν έχω αλλάξει ακόμα όλους τους πολλαπλασιαστές και τη σκάστρα μετά από 130.000χλμ να γελάνε

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • cdoum
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68799 από cdoum
θοδωρή μια ερώτηση..αυτοί που βάζουν το πρόγραμμα δεν γνωρίζουν τα αρνητικά για να σε προετοιμάσουν τουλάχιστον ή εξαρτάται από κάτι άλλο;;;Είναι φυσιολογικό να βγάζει αμέσως κάποια προβλήματατο αμάξι που δέχεται κάτι;;

ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68800 από thodoris
Θα αναφερθώ στα 160αρια ως παράδειγμα μιας και τα γνωρίζω καλύτερα. Κάποιες βλάβες όπως οι πολλαπλασιαστές και η σκαστρα ήταν ανέκαθεν πρόβλημα ακόμα και χωρίς να μπει πρόγραμμα και αυτό είναι καθαρά θέμα του εργοστασίου απλά αυτά φαίνονται πολύ μακροπρόθεσμα και στα πολλά χλμ. Οι περισσότεροι που βάζουν ένα πρόγραμμα για το καλύτερο το βάζουν πριν τα 50-60000χλμ όπου εκεί αυτά τα μικροπροβλήματα δεν έχουν εμφανιστεί και όταν εμφανιστούν θα θεωρούνται φυσιολογική φθορά. Εμένα πχ από τη πρώτη βόλτα φάνηκε ότι κάτι δε πήγαινε καλά και ότι στα πρώτα χλμ θα εμφάνιζε κάτι και αυτό δεν οφειλόταν στο πρόγραμμα αλλά στην ηλικία και στα χλμ. Αν το ίδιο πρόβλημα το έβγαζε ένα αυτοκίνητο με 5000χλμ και πρόγραμμα τότε εκεί θα συζητάγαμε άλλα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": cdoum

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 6 Μήνες πριν #68859 από thodoris
Update.
Όλο το το πρόβλημα της μειωμένης απόδοσης ήταν ένα παξιμάδι που έφυγε από τη ντιζα της westegate και πρακτικά πήγαινα ατουρμπιστος. χαχαχα Το πρόβλημα με τα misfire συνεχίζετε, όλα τα κομπιάσματα γίνονται μετά τις 2500rpm όπου από εκεί και πανω έχω τη μέγιστη πίεση & ροπή. Εδώ οι πιθανότητες είναι ή πολλαπλασιαστής ή μπεκ. Αυτό θα το δω στην αντιπροσωπεία όπου θα πάω με το πρόγραμμα πάνω γιατί αν το βγάλω πιθανότατα δε θα φανεί σφάλμα. Όσο για τυχών update απλά θα σβήσουν το πρόγραμμα και θα το ξαναπεράσω.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #73377 από GoratrixGR
Τρομακτικά όλα τα παραπάνω..
Μήπως να μην ασχοληθω με αναβάθμιση? :silly:

Σίγουρα απο τα παραπάνω καταλαβαίνω ότι καλό θα είναι να κάνω μερικά κμ ακόμη, να έρθει η ώρα αλλαγής λαδιών ώστε εκεί να μπω και να κάνω ενα καλό σερβίρισμα στην αντιπροσωπεία ( λάδια, φίλτρα, μπουζια, updates, patches, whatever ) και μετά να πιάσω cargate:p

Α, επίσης, όλα τα παραπάνω τι σου κόστισαν? Σε κάλυψαν πουθενά ή όλα θεωρήθηκαν θέματα του τουτου σου?

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #73380 από thodoris
Όταν έβαλα το προγραμμα είχα 125000χλμ οπότε αυτά ήταν φυσιολογική φθορά, απλα με το προγραμμα φάνηκαν έντονα. Για μένα το σωστό ειναι να βάλεις πρώτα το προγραμμα και μετα να πας για service, έτσι ώστε αν εμφανιστεί κάτι να το αλλάξεις. Με τη πρώτη βόλτα θα φανεί και αν θελει κάτι έξτρα το αυτοκίνητο πέρα απο τα αναλώσιμα του service όπως έγινε και με εμένα. Γενικά πάντως μην ανοισηχεις.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #73589 από nikitas tsi
Για πειτε μου οι γνωστες του αντικειμενου,για το ξαλαφρωμα του βολαν (flywheel) τι γνωμη εχετε;

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #74472 από GoratrixGR
για πείτε να μάθουμε και εμείς οι άσχετοι.. :P
Ας πάρουμε τα βασικά, τι εστί flywheel? :good:

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi