- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Δυναμομετρηση
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
Η δυναμομετρηση εγεινε στον Τσακανικα γιατι μετα απο ψαξιμο που εκανα ειδα οτι ειναι αξιοπιστος και τα αποτελεσματα ειναι αυτα. Ας το συζητησουμε λιγακι το θεμα, τισ γνωμες σας.
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Γενικά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο είναι από τα πιο αξιόπιστα και το χρησιμοποιούν πολλοί για τις μετρήσεις τους.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Πιστεύω πως οι μετρήσεις μου ειναι αρκετά καλές αν παίζουν ρόλο και τα 300 κιλά βάρους που εχει επιπλέον το Eos .
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Κάτι γενικό μιας και ανοίξαμε το θέμα. Τα άλογα που βγάζει το δυναμόμετρο δεν είναι ακριβώς όσο βγάζει το αυτοκίνητο απλά μια αρκετά καλή προσέγγιση λαμβάνοντας υποψιν και άλλους παράγοντες που επηρεάζουν γι αυτό υπάρχει η διορθωμένη αλλά ταυτόχρονα όχι και τόσο πραγματική ισχύ. Στο δρόμο δε σημαίνει ότι όσο πιο πολλά άλογα έχεις τόσο πιο μπροστά θα είσαι σε μια δοκιμή γιατί εκεί παίζουν ρόλο άλλα…. Που αυτά δεν είναι το βάρος, και ο κινητήρας.
Πριν λίγο καιρό έπεσα σε μια δοκιμή με 2 ιδία αυτοκίνητα με ίδιο κινητήρα, διαφορετικό πρόγραμμα και παρόμοια περιφερικά. Τα 2 τους είχαν λίγο λιγότερα από 10 άλογα διαφορά και όμως αυτό με τα λιγότερα ήταν μπροστά.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Η δυναμομετριση γίνετε συνήθως με 5η. Η δικια σου με αυτή που ανέβασα έχουν κοντινές τελικές, αυτό οφείλετε σε λίγο διαφορετικά σασμάν που έχουμε με το scirocco. To άλλο που έβαλες μάλλον είναι DSG που δεν έχει καμία σχέση με το χειροκίνητο.
Δες και αυτή που είναι του Διονύση. Εδώ μη κοιτάς τα νούμερα γιατί έχει πρόγραμμα απλά κοίτα τις καμπύλες σαν μορφή και την τελική ταχύτητα σε σχέση με τις στροφές που είναι σχεδόν ιδία με τη δική σου.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
www.vweos.gr/kunena/...s
η 4η ερχεται πιο κοντα στο 1 προς 1
και αν βαλουμε τις στροφες 5810 στο excel θα μας δειξει 178.5 χλμ,πολυ κοντα στο 181,2 που δειχνει το χαρτι του τασου.
Αντιθετα του scirocco που παραθετει ο Τασος εγινε με 5η αν και δεν γνωριζουμε τον ακριβη κωδικο του σαζμαν.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Ξεκινώντας από τα θετικά της ημέρας. Για μένα ως η πρώτη μου δυναμομετρηση ήταν φανταστική η εμπειρία από την όλη διαδικασία που αν δε το ζήσεις δε μπορείς να το καταλάβεις και μετά η παρειστικη ατμόσφαιρα που ήμασταν τόσα άτομα.
Στα αρνητικά. Μιας και ήμουν ο πρώτος που μπήκα πόνεσε η καρδία μου μέχρι να κατέβει το αυτοκίνητο εκεί που ήταν το δυναμόμετρο γιατί πέρα από την μεγάλη κατηφόρα που είχε, από παντού περνούσε οριακά.
Δυστυχώς το χειρότερο από όλα ήταν το αποτέλεσμα: 204,8HP @ 5965rpm & 28,88 κιλά ροπή @ 4156rpm. Με αναμενόμενη ισχύς 220ΗΡ με 225ΗΡ. Η μέτρηση έγινε με 4 η, 100αρα βενζίνη και 100αρι setup.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
To μόνο που με καθησύχασε ήταν ότι και οι άλλοι συμμετέχοντες έβγαλαν πολύ λιγότερα από τα αναμενόμενα οπότε όλα αυτά αφήνουν υποψίες όπου δυστυχώς δε μπορώ να τις πω εδώ.
Τελικά αποτελέσματα και από τους υπόλοιπους με κινητήρα TSI 160
Διονύσης: e-tuners st2 218HP
Revo st2 218ΗΡ
APR st2 185HP (ήρθε με πρόβλημα στο πρόγραμμα)
Tsaousis st1 195HP
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Χρωστάω και το βίντεο του Διονύση.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
(αυτο με τις 'υποψιες' δεν το καταλαβα.εννοεις οτι ψιλοεκλεβε το δυναμομετρο?αυτα ειναι τα καλυτερα.τα αλλα να αποφευγεις,τα αισιοδοξα.εμενα στον δικο μου ολα βγαινουν 10-20 αλογα κατω...)
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Για τους άλλους: Το ρεβο είναι ΦΠΕ και το περιμέναμε +230
Ο Διονύσης σε σχέση με τη προηγούμενη που έβγαλε 210 τώρα έβγαλε 218 ΑΛΛΑ έβαλε εξάτμιση και st2 αρχείο με 98ari setup. Δε γίνετε όλα αυτά να του έδωσαν μόνο 8 άλογα από τη στιγμή που το περιμέναμε κοντά στα 225 και ίσως παραπάνω.
Όσο για τις υποψίες πιστεύω πως όντως ψιλοεκλεψε γιατί εκτός από τους 3 μας την πάτησε έτσι κι άλλος ένας πρόσφατα. :wacko: Το συγκεκριμένο το θεωρούμε όντως αξιόπιστο αλλά δε ξέρω τι μπορεί να έγινε.
Τελικά δίκιο έχει ο Διονύσης ο γάντζος ήταν πολύ βαρύς και με τόσο σφίξιμο από τους ιμάντες φοβήθηκαν τα άλογα και έφυγαν.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
(για αυτο δεν μου αρεσουν οι κονσερβες.οχι γιατι δεν ειναι καλες σαν προγραμμα,αλλα γιατι δεν τις φτιαχνεις ακριβως οπως θελεις πανω στο αυτοκινητο.και επισης θεωρω προσωπικα απαραδεκτο το οτι οι 'κονσερβαδες' δεν κανουν καπακι με το προγραμμα και δυναμομετρηση σαν αποδεικτικο οτι εκαναν αυτο που εταξαν αρχικα και με νουμερα...)
Πέτρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- jimmy81
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Υγ1 : υπηρχαν tsi 31/12/2002?
Υγ2 : καλά παραμονή πρωτοχρονιας 11 και κάτι βραδιατικα κάνατε δυναμομετρηση??
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 4 Beta
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Οκ θα σε έχω υποψιν μου για την επόμενη. Αν παρατήρησες πεσμένη απόδοση τώρα το καλοκαίρι μην ανησυχείς γιατί με τη ζεστή ψοφανε τα άλογα στα tsi. Αν έχεις 160αρι και πάνω από 70-80000χλμ ρίξε μια ματιά στη σκαστρα και στη Ν75.jimmy81 έγραψε: Καλημέρα! Ηθελα κ εγώ να κάνω μια δυναμομετρηση σε tSI μαμά, έτσι για την απορία γιατί ώρες ώρες μου φαίνεται λίγο down. Δυστυχώς δεν προλαβαινα χθες, οποτε στην επόμενη ευκαιρία θα έρθω κ εγώ.
Σωστή παρατήρηση και ύποπτη. Στου Τάσου έχει κανονική ημ/νια που έβγαλε τα αναμενόμενα ως μαμά και την είδαμε στο αρχείο του δυναμόμετρου ως πρόσφατη. Σε εμένα και στου Διονύση μερικά ποστ πιο πάνω έχει του 2002. Έτσι συνεχίζω να πιστεύω ότι κάτι δε πήγε καλά και δεν αναφέρομαι στην αξιοπιστία του δυναμόμετρου.jimmy81 έγραψε:
Υγ1 : υπηρχαν tsi 31/12/2002?
Υγ2 : καλά παραμονή πρωτοχρονιας 11 και κάτι βραδιατικα κάνατε δυναμομετρηση??
Πέτρο πίστεψε με όλη αυτή τη κουβέντα τη κάνουμε απλά για νούμερα που ως γνωστών δε λένε και κάτι απλά δίνουν αφορμή για ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Εγώ προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος έτσι πως έγινε το αυτοκίνητο ανεξαρτήτως αν πηρέ 10 ή 200 άλογα στο δυναμόμετρο. Αν με ενδιέφεραν τόσο τα άλογα θα πήγαινα την άλλη μέρα και όχι μετά από 2 μήνες.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasos_sib84
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- tasos 1.4tsi 160ps
- Δημοσιεύσεις: 218
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Θοδωρη του έκανες πάτημα με το προγραμμα εκτός να δεις τι σου βγάζει ;
Το revo 40 η 60 άλογα σου δίνει ;
Τασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αν δε κάνω άλλη μέτρηση σε άλλο ΜΑΗΑ θα κάνω μια δοκιμή στο δρόμο με άλλο ρεβο που θα έχει μόνο φίλτρο και έβγαλε κοντά στα 220 πιο παλιά, εκεί τα 15- 20 άλογα θα φανούν με τη μια.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
thodoris έγραψε: Αν δε κάνω άλλη μέτρηση σε άλλο ΜΑΗΑ θα κάνω μια δοκιμή στο δρόμο με άλλο ρεβο που θα έχει μόνο φίλτρο και έβγαλε κοντά στα 220 πιο παλιά, εκεί τα 15- 20 άλογα θα φανούν με τη μια.
:shhhh: κακό παιδί... :shy:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Αποτελεί μετεξέλιξη των συστημάτων ABS και traction control system και περιλαμβάνει τα ίδια εξαρτήματα με τα δύο αυτά συστήματα* και, επιπλέον, έναν μεγάλο αριθμό αισθητήρων που έχουν την ικανότητα να «προβλέπουν» πιθανή απώλεια ελέγχου του οχήματος. Οι επιπρόσθετοι αυτοί αισθητήρες είναι οι εξής:
Αισθητήρας γωνίας στροφής τιμονιού,
Αισθητήρας γωνίας στροφής του οχήματος. Τα στοιχεία συγκρίνονται με αυτά του προηγούμενου αισθητήρα, ώστε να ανιχνευτεί τυχόν απόκλιση μεταξύ της επιθυμητής από τον οδηγό πορείας και της πραγματικής πορείας του αυτοκινήτου,
Αισθητήρας ταχύτητας και επιτάχυνσης του αυτοκινήτου,
Αισθητήρας ταχύτητας για τον κάθε τροχό του αυτοκινήτου ξεχωριστά,
Αισθητήρας πλευρικής και γωνιακής επιτάχυνσης.
Όλοι οι παραπάνω αισθητήρες ελέγχονται πλήρως από μία Κεντρική Ηλεκτρονική Μονάδα, η οποία διαρκώς επεξεργάζεται τις πληροφορίες που λαμβάνει και τις συγκρίνει με τις εντολές του οδηγού 25 φορές / δευτερόλεπτο. Με βάση τον συνδυασμό όλων αυτών των πληροφοριών, μπορεί να αντιληφθεί εγκαίρως αν υπάρχει απόκλιση μεταξύ των εντολών του οδηγού και της πορείας του οχήματος. Αν διαπιστώσει κίνδυνο εκτροπής από την επιθυμητή πορεία, τότε:
ενεργοποιεί το φρένο του κατάλληλου τροχού ή τροχών και τον / τους φρενάρει (στην πρωταρχική του μορφή - σε κάποια μεταγενέστερα μοντέλα, η μορφή αυτή αναφερόταν ως Σύστημα Ευστάθειας στις Στροφές / Cornering Stability Control / CSC, σε αντιδιαστολή με το πλήρες ESP και είχε υπό έλεγχο το σύστημα πέδησης κατά την οδήγηση σε στροφές),
στα νεότερα μοντέλα μπορεί ακόμα και να μειώσει προσωρινά την ισχύ του κινητήρα, ώστε να σταθεροποιήσει το αυτοκίνητο και να βοηθήσει τον οδηγό να το επαναφέρει στην επιθυμητή πορεία του.
Εάν διαβάσει κανείς τα bolded τότε υπάρχει πιθανότητα αυτό που λέει ο Νικήτας να ισχύει
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.