- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Αιτία μείωσης κατανάλωσης με πρόγραμμα.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #69916
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Αιτία μείωσης κατανάλωσης με πρόγραμμα. δημιουργήθηκε από thodoris
Επειδή με έτρωγε να μάθω πως γίνεται βάζοντας ένα πρόγραμμα να υπάρχει τόσο μεγάλη μείωση της κατανάλωσης από τη στιγμή που αυξάνονται κατά πολύ τα άλογα ξεκίνησα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις σε διάφορα στοιχεία του κινητήρα. Το πρώτο είναι η ένδειξη πίεσης στο e-mfa που είναι όντως σύμφωνα με το vag com 98% πραγματική. Το δεύτερο το γράφημα πίεσης στη πρόσφατη δυναμομετρησης, και τέλος το τι κάνει το πρόγραμμα στον κινητήρα (πήγες από τη ρεβο στη προκείμενη περίπτωση).
Στο χθεσινό μου ταξίδι Αθήνα- Χαλκίδα- Τρίκαλα παρατηρούσα συνεχώς την πίεση του turbo σε σχέση με το πόσο γκάζι παταω, τον τρόπο οδήγησης και τις ανηφόρες του δρόμου.
Το συμπέρασμα σε αυτό ήταν ότι για να δώσει πίεση έπρεπε το γκάζι στην ευθεία να είναι πατημένο πάνω από ¾ σε ευθεία και πάνω από το μισό σε ανηφόρα.
Σε σχέση με πριν βάλω πρόγραμμα στο ίδιο πάτημα του γκαζιού πριν ανέβαζε πίεση, τώρα δε σηκώνει πίεση και αλλά η επιτάχυνση είναι μεγαλύτερη. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας πιέζετε πολύ λιγότερο και σε κανονική οδήγηση παταω λιγότερο το γκάζι από ότι πριν συνεπώς μειώνεται η κατανάλωση.
Πως γίνεται όμως χωρίς να ανεβαίνει η πίεση το αυτοκίνητο να πηγαίνει καλύτερα από πριν; Τα αυτοκίνητα μας δουλεύουν με στόχο ροπής. Αυτό σημαίνει ότι όταν επιταχύνουμε ο κινητήρας παίρνει εντολή μέσα σε κάποιο χρόνο να φτάσει αυτή τη ροπή που ζητάμε. Το πρόγραμμα κάνει αυτή την εντολή να φτάσει 8 φορές πιο γρήγορα δηλαδή ότι ακριβώς κάνει και το sprint booster, γι αυτό έχουμε καλύτερη απόκριση γκαζιού. Στο άλλο που επεμβαίνει το πρόγραμμα είναι στον χρονισμό των βαλβίδων επιτρέποντας μεγαλύτερη ελευθερία στον αέρα και τα καυσαέρια συνεπώς δεν υπάρχει η ανάγκη πίεσης. Και τέλος αυξάνει την πίεση του τούρμπο αλλά έτσι αυξάνεται η κατανάλωση.
Μέσα από όλο αυτό φαίνεται πως σε κανονική οδήγηση το πρόγραμμα δε καταπονεί περισσότερο τον κινητήρα αλλά αντιθέτως τον κάνει να δουλεύει πολύ πιο ξεκούραστα από πριν.
Να σημειώσω πως σε εμένα η westegate είναι λίγο πιο σφιχτή σε σχέση με πριν οπότε υποτίθεται ότι θα σήκωνα πιο εύκολα πιέσεις.
Στο χθεσινό μου ταξίδι Αθήνα- Χαλκίδα- Τρίκαλα παρατηρούσα συνεχώς την πίεση του turbo σε σχέση με το πόσο γκάζι παταω, τον τρόπο οδήγησης και τις ανηφόρες του δρόμου.
Το συμπέρασμα σε αυτό ήταν ότι για να δώσει πίεση έπρεπε το γκάζι στην ευθεία να είναι πατημένο πάνω από ¾ σε ευθεία και πάνω από το μισό σε ανηφόρα.
Σε σχέση με πριν βάλω πρόγραμμα στο ίδιο πάτημα του γκαζιού πριν ανέβαζε πίεση, τώρα δε σηκώνει πίεση και αλλά η επιτάχυνση είναι μεγαλύτερη. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας πιέζετε πολύ λιγότερο και σε κανονική οδήγηση παταω λιγότερο το γκάζι από ότι πριν συνεπώς μειώνεται η κατανάλωση.
Πως γίνεται όμως χωρίς να ανεβαίνει η πίεση το αυτοκίνητο να πηγαίνει καλύτερα από πριν; Τα αυτοκίνητα μας δουλεύουν με στόχο ροπής. Αυτό σημαίνει ότι όταν επιταχύνουμε ο κινητήρας παίρνει εντολή μέσα σε κάποιο χρόνο να φτάσει αυτή τη ροπή που ζητάμε. Το πρόγραμμα κάνει αυτή την εντολή να φτάσει 8 φορές πιο γρήγορα δηλαδή ότι ακριβώς κάνει και το sprint booster, γι αυτό έχουμε καλύτερη απόκριση γκαζιού. Στο άλλο που επεμβαίνει το πρόγραμμα είναι στον χρονισμό των βαλβίδων επιτρέποντας μεγαλύτερη ελευθερία στον αέρα και τα καυσαέρια συνεπώς δεν υπάρχει η ανάγκη πίεσης. Και τέλος αυξάνει την πίεση του τούρμπο αλλά έτσι αυξάνεται η κατανάλωση.
Μέσα από όλο αυτό φαίνεται πως σε κανονική οδήγηση το πρόγραμμα δε καταπονεί περισσότερο τον κινητήρα αλλά αντιθέτως τον κάνει να δουλεύει πολύ πιο ξεκούραστα από πριν.
Να σημειώσω πως σε εμένα η westegate είναι λίγο πιο σφιχτή σε σχέση με πριν οπότε υποτίθεται ότι θα σήκωνα πιο εύκολα πιέσεις.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cmkostas
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 124
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #69990
από cmkostas
Kostas
1.4 TSI
Απαντήθηκε από cmkostas στο θέμα Αιτία μείωσης κατανάλωσης με πρόγραμμα.
Φιλε Θοδωρή
θα ηθελα να σε ρωτησω ποιο προγραμμα εβαλες κ ποσο σε στοιχισε περιπου.. αν ειναι για μειωση καταναλωσης με ενδιαφερει κ εμενα... σε ιπποδύναμη τι κερδισες?
θα ηθελα να σε ρωτησω ποιο προγραμμα εβαλες κ ποσο σε στοιχισε περιπου.. αν ειναι για μειωση καταναλωσης με ενδιαφερει κ εμενα... σε ιπποδύναμη τι κερδισες?
Kostas
1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
Less
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
12 Χρόνια 4 Μήνες πριν #69999
από thodoris
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Αιτία μείωσης κατανάλωσης με πρόγραμμα.
Μπήκες λίγο φουριόζος και είναι λάθος αυτή η λογική να πας να βάλεις πρόγραμμα επειδή άκουσες/ διάβασες ότι μειώνει την κατανάλωση. Αλλά επειδή μάλλον θα το κάνεις άμεσα το βήμα διάβασε πρώτα αυτά τα θέματα για βελτίωση και μετά προχώρα και θα λυθούν και οι απορίες σου.
vweos.gr/kunena/66-E...g
vweos.gr/kunena/15-%...i
Όταν λέμε ότι βάζοντας το πρόγραμμα μειώθηκε η κατανάλωση αυτό το κάνει ο οδηγός με τη χρήση του αυτοκίνητου και όχι το πρόγραμμα σαν λογισμικό. Σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση ως προς το καλύτερο στις επιδόσεις και στη συμπεριφορά αλλά όχι στη κατανάλωση. Η μείωση της κατανάλωσης έρχεται όταν πατάς πλέων λιγότερο γκάζι για να πας το ίδιο και καλύτερα από πριν σε κανονική χαλαρή οδήγηση, αν αρχίσεις τα σκισίματα εκεί καίει πιο πολύ από πριν. Η μείωση της κατανάλωσης είναι 10% με 30% σε φυσιολογική οδήγηση. Η απόσβεση μη σου περναει από το μυαλό σου γιατί το πρόγραμμα το βάζεις πρώτα για τις επιδόσεις και μετά για τη κατανάλωση εγώ πχ με +35000χλμ το χρόνο ίσως τη κάνω σε 1,5 χρόνο.
Αν θες περισσότερα μπορείς να μου στείλεις σε pm τον αριθμό σου και να σου λύσω όλες τις απορίες γιατί τέτοια κουβέντα μέσα από φόρουμ δε γίνεται.
vweos.gr/kunena/66-E...g
vweos.gr/kunena/15-%...i
Όταν λέμε ότι βάζοντας το πρόγραμμα μειώθηκε η κατανάλωση αυτό το κάνει ο οδηγός με τη χρήση του αυτοκίνητου και όχι το πρόγραμμα σαν λογισμικό. Σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση ως προς το καλύτερο στις επιδόσεις και στη συμπεριφορά αλλά όχι στη κατανάλωση. Η μείωση της κατανάλωσης έρχεται όταν πατάς πλέων λιγότερο γκάζι για να πας το ίδιο και καλύτερα από πριν σε κανονική χαλαρή οδήγηση, αν αρχίσεις τα σκισίματα εκεί καίει πιο πολύ από πριν. Η μείωση της κατανάλωσης είναι 10% με 30% σε φυσιολογική οδήγηση. Η απόσβεση μη σου περναει από το μυαλό σου γιατί το πρόγραμμα το βάζεις πρώτα για τις επιδόσεις και μετά για τη κατανάλωση εγώ πχ με +35000χλμ το χρόνο ίσως τη κάνω σε 1,5 χρόνο.
Αν θες περισσότερα μπορείς να μου στείλεις σε pm τον αριθμό σου και να σου λύσω όλες τις απορίες γιατί τέτοια κουβέντα μέσα από φόρουμ δε γίνεται.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντονιστές: nikitas tsi