- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
έκλεισα ραντεβού το λοιπόν με εναν πολύ ευγενικό κύριο, μέσω τηλεφώνου, που όντως σκίστηκε ο ανθρωπος να με εξυπηρετήσει εκείνη την ημέρα. Ηταν το γνωστό πρόβλημα που ειχα παραθέσει με την μπαταρία που πιθανολογούσα οτι είχε πρόβλημα.
Μόλις μιλησα με τον Τεχνικό σύμβουλο, μου είπε οτι θα το κοιτάξουν θα μετρήσουν κι αν χρειαστεί θα αλλαχτεί η μπαταρία. Παρα πολυ ωραία εως εδώ. Μολις του είπα να κοιτάξουν και την οροφή
πάυση
αυτος γυρνάει γεμάτος σιγουρια και μου λέει,,,, τι έχει τριξίματα? με ενα υφάκι λες και εννουσε,,, χεσε μας ρε μεγάλε εσυ και το καμπριο. Οχι ρε μεγάλε του λεω τα κορδονάκια θέλουν τέντωμα και δεν ανοίγει σωστά η οροφή. Ακου τώρα την απάντηση......Δυστυχώς αυτή ειναι δουλειά που πρέπει να κοιτάξει το φανοποιείο και θα πρέπει να κλεισετε ραντεβού απο σημερα για να το δουν σε 2,5 μήνες. Στο σταυρο που σας κάνω αυτη ηταν η απάντηση και εμεινα κόκαλο.
Κοιτάξτε λοιπον μη παθει τιποτα η οροφή και δεν κλείσει γιατι σας βλέπω να βγαζετε το χειμώνα ξεσκέπαστοι, μέχρι να ξελασκάρει το φανοποιείο.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- evi2009
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πριν λίγο με πήραν από kosmocar να με ενημερώσουν ότι πρέπει να ξαναπάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο και να ειδοποιηθεί ειδικός τεχνικός για την επιδιόρθωση του.... Δεν μπορούσε αυτό να γίνει εδώ και τόσους μήνες που ταλαιπωρούμαι αφάνταστα? ΔΕΝ θα πάω σε κανένα συνεργείο και ΔΕΝ πρόκειται να κρατήσω ένα κατεστραμένο από τα χέρια τους μουχλιασμένο αυτοκίνητο!!! Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις.... Περιμένω να επιδωθούν τα εξώδικα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Ειναι τουλαχιστον το πρωτο σταδιο πριν την αντικατασταση αυτοκινητου.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Η θα μου επισκευαζαν την αρχικη οροφή ή θα μου εδιναν αλλο καινουριο.
Το αν θα καταλαβαινα οτι αλλαξαν ολη την οροφη ,ειναι ενα αλλο ερωτημα.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Μόνο κάποια μέρη αυτής...
Επίσης αν υπάρχει θέμα στεγανότητας και επιμένες ξεκουμπώνουν την οροφή και την στέλνουν Πορτογαλία για έλεγχο...
Αν δουν ότι είναι εντάξει στέλνεις και το υπόλοιπο αυτοκίνητο...
Σε καμία περίπτωση δεναντικαθίσταται αν δεν γίνει η παραπάνω διαδικασία..
Εκτός βέβαια αν βρεθεί παραθυράκι μέσω γνωστού...
Υπάρχει κάποιος που θα έπαιρνε αυτό το ρίσκο;;;
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Επειδή το ρώτησα και αυτό, η οροφή είναι το μόνο κομμάτι που δεν εμπεριέχεται ολόκληρο στην εγγύηση....
Μόνο κάποια μέρη αυτής...
Επίσης αν υπάρχει θέμα στεγανότητας και επιμένες ξεκουμπώνουν την οροφή και την στέλνουν Πορτογαλία για έλεγχο...
Αν δουν ότι είναι εντάξει στέλνεις και το υπόλοιπο αυτοκίνητο...
Σε καμία περίπτωση δεναντικαθίσταται αν δεν γίνει η παραπάνω διαδικασία..
Εκτός βέβαια αν βρεθεί παραθυράκι μέσω γνωστού...
Υπάρχει κάποιος που θα έπαιρνε αυτό το ρίσκο;;;
Τι λες τώρα-ειμαστε σοβαροί?Θα μου πουνε σας καλύψαμε τη μιση και την αλλη μιση θα την πληρωσετε κανονικα?
Μην ταπάρω τώρα.... :gun:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aris
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- evi2009
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aris
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρ'ότι αναφέρθηκα στη Renault με άσχημα λόγια πριν, το μόνο που οφείλω να παραδεχτώ στην πολιτική τους είναι αυτό που έκαναν πέρυσι αν θυμάμαι καλά που μετά από πολλά παράπονα Ελλήνων στη Γαλλία, ξήλωσαν όλους τους αντιπροσώπους για τους οποίους εκφράστηκαν έντονα παράπονα και γενικούς εισαγωγείς στην Ελλάδα και τους αντικατέστησαν με άτομα εμπιστοσύνης και επαγγελματισμού. Μπορεί να τους κόστισε λίγο οικονομικά αφού για αρκετό διάστημα υπήρχε πρόβλημα στις εισαγωγές (θυμάμαι συγκεκριμένα φίλος περίμενε το twingo της γυναίκας του -αναμονή+καθυστέρηση- συνολικά 7 μήνες!) αλλά ήταν κάτι που αργότερα της ανέβασε την αξιοπιστία ως εταιρεία (όχι ως προϊόν). Έχω κόψει κάθε επαφή με την συγκεκριμένη εταιρεία-αντιπροσωπείες για να ξέρω τι συμβαίνει τώρα, απλά το ανέφερα σαν ένα παράδειγμα για το τι θα μπορούσε να συμβεί και στη volkswagen αν πλέον παρουσιάζαμε το πρόβλημα μας όχι στην Kosmocar (που ουσιαστικά υποθάλπει τις όποιες παρασπονδίες των αντιπροσώπων αντί να προστατεύει το όνομα της vw) αλλά στην ίδια τη VW.
Γιατί η Εύη ακόμα και να δικαιωθεί (που το εύχομαι) και να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο της, από μόνη της δε θα φέρει πλήγμα στον οποιονδήποτε εισαγωγέα-αντιπρόσωπο. Αλλά αν αλλάξουμε οι καταναλωτές πρακτικές, τότε τελικά ίσως κάτι καταφέρουμε. Ένα ακόμα (από τα πολλά) άσχημο στην Ελλάδα είναι πως τελικά πρέπει να παλέψεις για τα δικαιώματα σου...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aris
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Αυτό βεβαίως και μπορούμε να το κάνουμε. Βέβαια, θα πρέπει τα αυτοκίνητα που θα συμπεριληφθούν στην επιστολή να έχουν προβλήματα ουσιαστικά. Αυτό το αναφέρω διότι ένα αυτοκίνητο με τόσα κινητά μέρη όπως το Eos δεν είναι δυνατό να μην κάνει θόρυβο. Για τη στεγανότητα το καταλαβαίνω (όπως της Εύης), όπως επίσης και για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον Πάνο με τα φρένα, αυτά μάλιστα.τότε να μαζευτούμε όλοι μας και να στείλουμε επιστολή στη vw την οποία να παραθέτουμε τον κωδικό πλαισίου του αυτοκινήτου μας και τα προβλήματα που μας παρουσίασε σε σχέση οροφής-στεγανότητας-θορύβων.
Μέρος του μηνύματος είναι κρυμμένο για τους επισκέπτες. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να το δείτε.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μήτσο για το EOS και εγώ 7 μήνες περίμενα και χωρίς ξήλωμα αντιπροσώπων....
Περίμενες 7 μήνες λόγω των extra που είχες βάλει. Και σου είχαν πει για τόσο αν θυμάμαι καλά, από τη στιγμή που -τότε- για το Eos έπρεπε να περιμένει κάποιος περίπου 3,5-4 μήνες. Για το Twingo είχαν δώσει 2μηνη παράδοση και του πήγε στα 7...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
1) Δεν εξαρτάται τόσο από τον αντιπρόσωπο-εισαγωγέα όσο από το εργοστάσιο παραγωγής, τον προγραμματισμό παραδόσεων ανά χώρα, τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά και πολλά άλλα...
2) Δε νομίζω ότι έχει άμεση σχέση το θέμα που συζητάμε εδώ με τις παραδόσεις, νομίζω ότι έχει να κάνει κυρίως με την αντιμετώπιση του πελάτη και τον χειρισμό προβλημάτων.
Για να ενισχύσω την άποψη μου, να αναφέρω πως όταν ο αδερφός μου έκανε παραγγελία το Golf, του έδωσαν παράδοση σε 4,5 μήνες (λόγω ηλιοροφής και κάποιων άλλων πραγμάτων που έβαλε). Τελικά το αυτοκίνητο ήρθε μετά από 2 μήνες, κάτι που δεν ήξερε καν ο αντιπρόσωπος. Δε νομίζω λοιπόν ότι έχει να κάνει με τη δουλειά του τόσο πολύ...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aris
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δεν λεω ολες η αιτερειες εχουν προβληματα...αλλα καποιες θα εχουν και εξυπηρετηση...σε αντιθεση με την vw.
Δηλαδη θα περνουμε ενα αυτοκινητο με ρισκο αν θα ειμαστε τυχεροι να ειναι οκ...ή αλιως να τραβηξουμε τα βασανα της Ευης...η να παθουμε κατι οπως ο Πανος...και ευτιχως που ο Πανος ειχε τυχη και δεν επαθε κατι σοβαροτερο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gustavo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Έχω επέκταση εγγύησης και παλιότερα είχα αναφέρει έναν θόρυβο στον συμπλέκτη.
Μετά από άπειρα τηλέφωνα, που ακόμη και σε μία μέρα πήρα 9 (!!!!!!) διαδοχικά τηλέφωνα για να καταλήξω στον αρμόδιο, φτάσαμε στο σημείο να μιλάω με έναν κύριο ο οποιός προσπαθούσε να μου πει ότι αυτό που του διάβαζα από το χαρτί της επέκτασης, το οποίο ήταν αυτό το οποίο μου στάλθηκε και είχα πληρώσει, ΔΕΝ ισχύει και ότι ΟΧΙ δεν καλύπτεται αυτό που του ζητούσα όταν μάλιστα το γράφει ξεκάθαρα μέσα στο συμβόλαιο! Το αποτέλεσμα είναι ότι πέταξε την μπάλα στην αντιπροσωπεία που πήρα το αυτοκίνητο, λες και αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο!!
Δεν ντρέπονται καν να σε βγάζουν τρελό ακόμη και όταν έχεις το συμβόλαιο στα χέρια σου και τους το διαβζάζεις εκείνη την στιγμή!!!
Ντροπή! Μόνο αυτό λέω!
Είχα στείλει επίσης επιστολή και στην VW στην Γερμανία μαζί με ηχητικό αρχείο από τον θόρυβο, η οποία είχε απαντήσει άμεσα λέγοντάς μου όμως ότι έχει κάνει προώθηση την επιστολή στην Kosmocar και ότι θα έπρεπε να βρεθεί λύση μεταξύ μας. Ότι λύση είδατε εσείς άλλο τόσο είδα κι εγώ!
Επιπλέον να σημειώσω ότι ο θόρυβος, έστω και πολύ διακριτικός παραμένει, χωρίς να μου έχει δημιουργήσει κάτι άλλο. Αλλά εκεί που τα πήρα είναι στην αντιμετώπιση και στον εμπαιγμό!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aris
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- gustavo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
λοιπον θα το συνεχίσουμε?
Καθόλου άσχημη ιδέα. Δεν θα με χάλαγε αν στέλναμε μια ενυπόγραφη επιστολή στην vw-ΚΕΠΚΑ-ΙΝΚΑ με τα παράπονά μας, αν και νομίζω οτι ηδη αρκετοί κινούνται μεμονωμένα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- aris
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.