Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #20992 από vabatzis
Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ? δημιουργήθηκε από vabatzis
...συνέχεια από το θέμα "Παίρνει νερό;"

Εδώ θα ήθελα να εκφράσουμε τις εμπειρίες μας στο θέμα "εξυπηρέτηση πελατών". Είμαι σίγουρος ότι όλοι μας έχουμε και κάτι να πούμε...

Όπως έχουμε αναφέρει πάρα πολλές φορές, το επίπεδο εξυπηρέτησης και αντιμετώπισης της VW προς τους πελάτες της είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (40€ την ημέρα για αμάξι αντικατάστασης; θυμίζω ότι άλλες αντιπροσωπείες όπως η Toyota πχ το παρέχουν δωρεάν χωρίς δεύτερο λόγο). Είναι κρίμα γιατί η φήμη με την ουσιαστική εξυπηρέτηση είναι αντιστρόφως ανάλογα. Ήθελα να'ξερα, ποια είναι η διαφορά της VW με την Audi (εκτός των μερικών χιλιάδων ευρώ) και συμπεριφέρονται τόσο διαφορετικά;

Αν και θα το αναλύσω λεπτομερώς τις επόμενες ημέρες, να αναφέρω ότι εδώ και μια εβδομάδα δανείζομαι αυτοκίνητα από φίλους (να'στε καλά βρε Νικήτα) και συγγενείς για να κάνω τη δουλειά μου...το αμάξι είναι μέσα από την προηγούμενη Δευτέρα μετά από τρακάρισμα - ξέρετε πότε υπάρχει διαθεσιμότητα για αμάξι αντικατάστασης; Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας (και με 35€ την ημέρα)!!! Επιτρέπεται; Να χ@σω και το Totalcare και όλα τα γνωστά κουραφέξαλα που διαφημίζουν...


evi2009 έγραψε:

Στον Γρατσία μου έδιναν αυτοκίνητο αντικατάστασης δωρεάν μετά από 2,5 μήνες!!!!! Στον Ρώρρη ζητούσαν 40 euro τουλάχιστον ημερησίως!!! Νομίζεις ότι στο εξώδικο δεν τα γράφω??? Θα το αναρτήσω κάποια στιγμή στο μέλλον να τα δείτε. Μέχρι και το πάρκινκ διεκδικώ, το ταξί που χρησιμοποιούσα, ψυχική οδύνη και τα χρήματά μου πίσω ΕΝΤΟΚΑ!!!

Και καλά κάνεις...έτσι χρειάζεται...

Μιλούσα σήμερα με τον θείο μου στη Γερμανία. Εκεί, αν το αυτοκίνητο πάθει οτιδήποτε εντός εγγύησης, δικαιούσαι άμεση αντικατάσταση με καινούριο, χωρίς διαβουλεύσεις και λοιπά παρατράγουδα...εδώ είμαστε τρίτος κόσμος, με τη χείριστη σημασία της λέξης...


Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • panos
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #20993 από panos
Απαντήθηκε από panos στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Eμένα πάλι με έχουν πάρει δυο φορές τηλέφωνο από την εξυπηρέτηση πελατών για μου πουν πόσο πολύ λυπούνται για αυτό που μου συνέβη με την υποβοήθηση των φρένων. Πρόκειται για εμπαιγμό. Όλοι λυπούνται, αλλά φυσικά κανείς δε φταίει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #20994 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
...ειναι για λύπηση οι άνθρωποι

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • panos
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #20995 από panos
Απαντήθηκε από panos στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Παναγιώτη ξέρεις ποιά είναι η πλάκα? ότι εν μέρει έχουν δίκιο. Εννοώ ότι η κοσμοκάρ δεν κατασκευάζει τα αυτοκίνητα, απλά τα εισάγει. Δεν ευθύνεται για το τί έχει γίνει στο εργοστάσιο. Σε μιά άλλη χώρα όμως με το που θα αντιμετώπιζες ένα σοβαρό πρόβλημα, θα έσπευδαν να σου αντικαταστήσουν ακόμα και με νέο αυτοκίνητο το ''ελλατωματικό'', για λόγους φήμης και αξιοπιστίας. Αλλά εδώ είναι ψιλά γράμματα αυτά...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #20996 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Παιδια ο θειος μου ερχοταν οδικως απο την Σουηδια με ενα SAAB 9000 (πριν απο 20 χρονια πριν γινει γνωστη η SAAB στην Ελλαδα).
Επαθε μια βλαβη και ηρθε εντος 2 ημερων τεχνικος απο την Σουηδια στο χωριο!! και επισκευασε το αυτοκινητο μιας και δεν υπηρχε δικτυο συνεργειων.
:unsure: Μου εχει μεινει ως αψογη εξυπηρετηση απο πλευρας καποιων ασημων τοτε αυτοκινητοβιομηχανιων!!!:unsure: :unsure:

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #20998 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Corbil έγραψε:

...ειναι για λύπηση οι άνθρωποι

Βασικά θα έλεγα ότι για λύπηση είμαστε εμείς Πάνο, γιατί εμείς τραβολογιόμαστε από εδώ κι εκεί για να βγάλουμε άκρη, όχι "αυτοί", είτε είναι σε υπεύθυνες θέσεις είτε όχι...
Ο Πάνος κόντεψε να σκοτωθεί...αντί την επόμενη μέρα να υπάρξει τεχνική οδηγία ή, έστω, ανάκληση προς έλεγχο, τον παίρνει ο κάθε τυχάρπαστος για να κάνει τι; να ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία; ποιό το νόημα;
Ειλικρινά σας λέω, αν ήμουν στη θέση των παιδιών και είχα τους πόρους και τον χρόνο, θα το τραβούσα όσο πάει...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #20999 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Απο βδομαδα που θα to παω για αλλαγη λαδιων και για επισκευη της κουδουνιστρας μου, γιατι εχω το προαισθημα οτι θα ξαναγραψω εδω??
Οι Βαγγελης & Βασιλης το εχουν ακουσει και η κατασταση ειναι απλα τραγικη.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • panos
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21000 από panos
Απαντήθηκε από panos στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Βαγγέλη δεν είναι τόσο απλό να το τραβήξεις, καθαρά για πρακτικούς λόγους...
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, δεν έχουν μόνο οι κάτοχοι VW παράπονα και προβλήματα. Και με το peugeot που είχα πάλι όλο και κάτι συνέβαινε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21001 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
panos έγραψε:

Βαγγέλη δεν είναι τόσο απλό να το τραβήξεις, καθαρά για πρακτικούς λόγους...
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, δεν έχουν μόνο οι κάτοχοι VW παράπονα και προβλήματα. Και με το peugeot που είχα πάλι όλο και κάτι συνέβαινε...

Δεν αντιλέγω, κι εγώ πριν έρθω στη VW άλλαξα 3 opel. Όλα έχουν τα προβλήματα τους, το θέμα είναι πως σε αντιμετωπίζει η κάθε εταιρεία, πόσο σε υπολογίζει, πόσο σου δίνει την εντύπωση ότι "σε έχει ανάγκη" και τέλος πάντων, επί το πρακταίο, πώς νοιώθεις εσύ ο ίδιος ως ιδιοκτήτης μιας συγκεκριμένης μάρκας στο τέλος της ημέρας. Εγώ δε σας κρύβω ότι τον τελευταίο καιρό νοιώθω μ@λ@κ@ς που έδωσα τόσα λεφτά...μιλάμε για 55.000€ σε δυο χρόνια...δεν αξίζω(ουμε) ανθρώπινης και υπεύθυνης μεταχείρισης;

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • panos
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21002 από panos
Απαντήθηκε από panos στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
πώς νοιώθεις εσύ ο ίδιος ως ιδιοκτήτης μιας συγκεκριμένης μάρκας στο τέλος της ημέρας.

Εδώ θα συμφωνήσω 100%...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • evi2009
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21003 από evi2009
Απαντήθηκε από evi2009 στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Έχει ποτέ διαβάσει κανείς τα ψιλά γράμματα στα χαρτιά που υπογράφουμε πριν πάρουμε τα αυτοκίνητα? Μακάρι να ξέραμε τα δικαιώματά μας σαν καταναλωτές!!! Τώρα που βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση να ρωτήσω δικηγόρο... βλέπω ότι έχουμε πολλά δικαιώματα και αυτοί πολλές υποχρεώσεις. Απλώς πατάνε πάνω στην άγνοιά μας....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21004 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
evi2009 έγραψε:

Έχει ποτέ διαβάσει κανείς τα ψιλά γράμματα στα χαρτιά που υπογράφουμε πριν πάρουμε τα αυτοκίνητα? Μακάρι να ξέραμε τα δικαιώματά μας σαν καταναλωτές!!! Τώρα που βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση να ρωτήσω δικηγόρο... βλέπω ότι έχουμε πολλά δικαιώματα και αυτοί πολλές υποχρεώσεις. Απλώς πατάνε πάνω στην άγνοιά μας....

Τί εννοείς;

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • panos
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21005 από panos
Απαντήθηκε από panos στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Εύη τα δικαιώματα τα έχεις έιτε γνωρίζεις είτε όχι....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • evi2009
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21006 από evi2009
Απαντήθηκε από evi2009 στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Απάντηση υπεύθυνης εξυπηρέτησης πελατών στον Γρατσία όταν της είπα ότι 2,5 μήνες είναι μεγάλο διάστημα αναμονής για θέμα στεγανότητας : Δεν έχει πει το δελτίο καιρού για βροχες!!!!! Δεν είναι επείγον.... Άλλο : από kosmocar παρόλο που έχω κάνει αναφορά παραπόνου και αίτημα επιδιόρθωσης του προβλήματος στεγανότητας 2 φορές, ΔΕΝ καταδέχτηκαν να με πάρουν πίσω να μου απαντήσουν τι μπορεί να γίνει. Κάθε φορά(από τις 10) που πήγαινα να πάρω το <επιδιορθωμένο> αυτοκινητάκι μου από τον Ρώρρη, μου έλεγαν ότι είναι μια χαρά και κάθε φορά έβαζε περισσότερα νερά από παντού και τελικά και από την ηλιοροφή και τρίζει ανυπόφορα.Κια τί μου είπαν? Ότι η μουχλιασμένη ταπετσαρία δεν είναι πρόβλημα γιατί αλλάζει.... Αν καθήσω να τα θυμηθώ όλα όσα έχω ακούσει θα γράψω βιβλίο με ανέκδοτα....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21007 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Συμφωνώ με όλα όσα λέτε οι παραπάνω και πραγματικά Εύη μακάρι να δικαιωθείς...
Απλά για το αυτοκίνητο αντικατάστασης Βαγγέλη πρέπει να συνεννοηθείς με την ασφαλιστική και όχι με την αντιπροσωπεία...
Εγώ αυτό είχα κάνει...
Τι θα λέγατε για μια μαζική αποστολή παραπόνων προς kosmocar;;;;

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21008 από Magnum
Απαντήθηκε από Magnum στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Εγώ πάντως αυτοκίνητο αντικατάστασης είχα πάρει όταν το πήγα για Service και έλεγχο οροφής στην Autonet.
Δωρεάν....

Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ

EOS 1.4 TSI

Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21019 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Magnum έγραψε:

Εγώ πάντως αυτοκίνητο αντικατάστασης είχα πάρει όταν το πήγα για Service και έλεγχο οροφής στην Autonet.
Δωρεάν....


Παρομοίως ο αδερφός μου από τη Ford. Αγόρασε πρίν από μερικούς μήνες το Focus και ήρθε με ελλατωματικό σαζμάν από το εργοστάσιο. Αντί στη Ford να του αντικαταστήσουν εξ'αρχής το κιβώτιο αφού ήταν εμφανές το πρόβλημα και τα μερικά εκατοντάδες χιλιόμετρα δε δικαιολογούσαν φθορά από χρήση ή αμέλεια, τον παιδέψαν συνολικά 3 μήνες μέχρι να του αντικαταστήσουν εν τέλει το κιβώτιο. Και όλα αυτά μετά από 3 συνεργεία με το αυτοκίνητο μέσα για αρκετές ημέρες κάθε φορά και μια μεταφορά του αυτοκινήτου στη Λαμία (!) από την Ford στην εκεί αντιπροσωπεία, από όπου τελικά και παρέλαβε το αυτοκίνητο επιδιορθωμένο.
Τουλάχιστον αυτοί έιχαν την "καλοσύνη" (γιατί στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι "ευνόητο", για τον Έλληνα ανάγεται σε καλοσύνη ή φιλότιμο) να του δώσουν την τρίτη φορά αυτοκίνητο αντικατάστασης για τις 3 ημέρες που θα έμενε χωρίς αμάξι μέχρι να το παραλάβει. Και αυτό ήταν ένα Fiesta 1.2...

Για να μην πώ για τις -πολλές- ιστορίες μου σε μια σχέση αγάπης-μίσους με τη Renault...

Θέλω να πώ, πως όλοι έχουν παράπονο από τις εταιρείες τους, επειδή έχω ακούσει κι άλλες ιστορίες... Το φαινόμενο είναι καθολικό σε όλη την επικράτεια, με όλες τις αντιπροσωπείες-εισαγωγείς.

Παραβλέποντας τα μόνιμα προβλήματα με τα παράθυρα που έχω κατα καιρούς (άλλαξα γρύλο, μίζα και σύντομα κλείθρο στην πόρτα του οδηγού-δεν άφησα και τίποτα άλλο- και το πίσω παράθυρο που μισοανεβαίνει), η δική μου "οδύσσεια" ευτυχώς δεν έχει να κάνει με τόσο σοβαρή βλάβη αλλά με εμπαιγμό στην περίπτωση της επέκτασης εγγύησης την οποία η αγαπημένη μας Κosmocar "ξέχασε" να στείλει. Η επίσημη δικαιολογία της εδώ αντιπροσωπείας όλους αυτούς τους μήνες είναι ότι η Kosmocar έχει το δικαίωμα εφ'όσον η ίδια μου παρέχει δωρεάν την επέκταση να μήν μου την κάνει μέχρι και την τελευταία μέρα που λήγει η εγγύηση των 2 χρόνων - άσχετα αν τελειώνει νωρίτερα η προθεσμία από τους 24 μήνες από όσο γνωρίζω.
Φυσικά δεν την έχω πληρώσει, οι παλαιότεροι θα γνωρίζουν την ιστορία μου (κατα την παραλαβή του αυτοκινήτου που μου υποσχέθηκαν λόγω παλαιών ελαστικών ότι θα μου την παρέχει η Κosmocar ώς αποζημίωση σε παραπονούμενο πελάτη)...
Σήμερα ή το αργότερο άυριο έχω σκοπό να περάσω από την αντιπροσωπεία και να μην φύγω από εκεί αν δεν έχω κάποιο χαρτί στα χέρια μου...

Εγώ πάντως είμαι μέσα σε επιστολή παραπόνων.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21024 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Guardian έγραψε:

Απλά για το αυτοκίνητο αντικατάστασης Βαγγέλη πρέπει να συνεννοηθείς με την ασφαλιστική και όχι με την αντιπροσωπεία...

Σπύρο εδώ θα διαφωνήσω. Η αντικατάσταση οχήματος μέσω της όποιας ασφαλιστικής εξαρτάται από το συμβόλαιο που έχεις κάνει και τους ειδικούς όρους που περιέχονται σε αυτό για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Εδώ συζητάμε για την κάλυψη που σου παρέχει (ή όχι) η ίδια η εταιρεία του αυτοκινήτου (και δε μιλάω για αντιπροσωπεία). Στη περίπτωση μας λοιπόν, απ'ότι φαίνεται, η κάλυψη αυτή είναι ανύπαρκτη, εκτός αν σταθείς τυχερός (γιατί νομίζω ότι έτσι έγινε) στην περίπτωση του Πασχάλη (άλλη μια φορά που η Autonet δείχνει "καλό πρόσωπο"). Το αστείο είναι ότι ακόμα και αν θέλεις να το πληρώσεις το ρημάδι το αμάξι αντικατάστασης, Δεν το βρίσκεις!!! Αυτό το έχω τσεκάρει σε αρκετές περιπτώσεις (τουλάχιστον με Γρατσία). Το ωραίο ξέρετε πιο είναι; Για να σας δώσω ένα παράδειγμα του τι ίσως συμβαίνει, θα σας πω ότι ο σπιτονοικοκύρης μου δουλεύει σε μια άλλη εταιρεία, το ίδιο και ο γιος του - ξέρετε με τι κυκλοφορούν καθημερινά; Με test drive, και το ΣΚ παρακαλώ...αν λοιπόν συμβαίνει κάτι ανάλογο και με τη VW, πώς μετά θα βρούμε αμάξι όσοι το έχουμε ανάγκη;

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21029 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
vabatzis έγραψε:

Guardian έγραψε:

Απλά για το αυτοκίνητο αντικατάστασης Βαγγέλη πρέπει να συνεννοηθείς με την ασφαλιστική και όχι με την αντιπροσωπεία...

Σπύρο εδώ θα διαφωνήσω. Η αντικατάσταση οχήματος μέσω της όποιας ασφαλιστικής εξαρτάται από το συμβόλαιο που έχεις κάνει και τους ειδικούς όρους που περιέχονται σε αυτό για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Εδώ συζητάμε για την κάλυψη που σου παρέχει (ή όχι) η ίδια η εταιρεία του αυτοκινήτου (και δε μιλάω για αντιπροσωπεία). Στη περίπτωση μας λοιπόν, απ'ότι φαίνεται, η κάλυψη αυτή είναι ανύπαρκτη, εκτός αν σταθείς τυχερός (γιατί νομίζω ότι έτσι έγινε) στην περίπτωση του Πασχάλη (άλλη μια φορά που η Autonet δείχνει "καλό πρόσωπο"). Το αστείο είναι ότι ακόμα και αν θέλεις να το πληρώσεις το ρημάδι το αμάξι αντικατάστασης, Δεν το βρίσκεις!!! Αυτό το έχω τσεκάρει σε αρκετές περιπτώσεις (τουλάχιστον με Γρατσία). Το ωραίο ξέρετε πιο είναι; Για να σας δώσω ένα παράδειγμα του τι ίσως συμβαίνει, θα σας πω ότι ο σπιτονοικοκύρης μου δουλεύει σε μια άλλη εταιρεία, το ίδιο και ο γιος του - ξέρετε με τι κυκλοφορούν καθημερινά; Με test drive, και το ΣΚ παρακαλώ...αν λοιπόν συμβαίνει κάτι ανάλογο και με τη VW, πώς μετά θα βρούμε αμάξι όσοι το έχουμε ανάγκη;


Δεν διαφωνώ καθόλου άλλωστε το γνωρίζω από πρώτο χέρι...
Πάντως όταν με είχαν τρακάρει στην πόρτα παλιότερα η ασφαλιστική του άλλου με κάλυψε πλήρως και για όχημα εξυπηρέτησης

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21031 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Guardian έγραψε:

Πάντως όταν με είχαν τρακάρει στην πόρτα παλιότερα η ασφαλιστική του άλλου με κάλυψε πλήρως και για όχημα εξυπηρέτησης

Σύμφωνα με την Εθνική Ασφαλιστική, αυτό θα γινόταν στην περίπτωση φιλικού διακανονισμού. Στη δική μου περίπτωση που δεν γίνεται Φ.Δ. λόγω περιστατικού, δεν καλύπτομαι από αυτούς...τι να πεις...

***διόρθωση***

Για μην γράφω ανακρίβειες, ξεκαθάρισα με την Εθνική Ασφαλιστική το πότε δίνει αμάξι αντικατάστασης: Μόνο σε περίπτωση κλοπής ή πυρκαγιάς, ποτέ άλλοτε...τουλάχιστο αυτό προβλέπει το ασφαλιστήριο μου.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21036 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Δεν έχω να πώ κάτι άλλο...
Ότι του φανεί του λωλοστεφανή...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21038 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Guardian έγραψε:

Δεν έχω να πώ κάτι άλλο...
Ότι του φανεί του λωλοστεφανή...

++1

Το δια ταύτα είναι ότι και τρώμε το πακέτο, και τους πληρώνουμε ένα κάρο λεφτά (το γνωστό "και κερατάς και δαρμένος" )...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21040 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
Έχω κάποιο γνωστό στη Γερμανία (ντόπιο) όταν είχαμε εξηγήσει παλαιότερα για ένα τρακάρισμα στο αυτοκίνητο της γυναίκας μου (μας εμβόλισαν) το τι τραβήξαμε, κουνούσε το κεφάλι του ο άνθρωπος. Κάποια πράγματα είναι πραγματικά αδιανόητα, να σιχτιρίζεις τον τόπο σου...

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21041 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
...να συμπληρώσω ότι εννοείται πως συμφωνώ για μαζική επιστολή παραπόνων στην Κοσμοκαρ...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
15 Χρόνια 10 Μήνες πριν #21058 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
panos έγραψε:

Παναγιώτη ξέρεις ποιά είναι η πλάκα? ότι εν μέρει έχουν δίκιο. Εννοώ ότι η κοσμοκάρ δεν κατασκευάζει τα αυτοκίνητα, απλά τα εισάγει. Δεν ευθύνεται για το τί έχει γίνει στο εργοστάσιο. Σε μιά άλλη χώρα όμως με το που θα αντιμετώπιζες ένα σοβαρό πρόβλημα, θα έσπευδαν να σου αντικαταστήσουν ακόμα και με νέο αυτοκίνητο το ''ελλατωματικό'', για λόγους φήμης και αξιοπιστίας. Αλλά εδώ είναι ψιλά γράμματα αυτά...


Μα εκεί είναι το θέμα Πάνο μου. Εγω δεν έχω παράπονο γιατι μου αργήσανε το αυτοκίνητο να το φέρουνε. Έχω παράπονο γιατί ειναι ανιδεεοι για το προϊον που πουλάνε, ανίδεοι για το πώς επισκευάζεται (τις περισότερες των περιπτώσεων), ανίδεοι στο πως θα φερθούν στον πελάτη, και ολη αυτη η ανικανότητα τους καταντάε σε ηλιθιότητα. Τους δικαιολογώ πλήρως.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi