- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Πώς μας αντιμετωπίζει η Vοlkswagen ?
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Εδώ θα ήθελα να εκφράσουμε τις εμπειρίες μας στο θέμα "εξυπηρέτηση πελατών". Είμαι σίγουρος ότι όλοι μας έχουμε και κάτι να πούμε...
Όπως έχουμε αναφέρει πάρα πολλές φορές, το επίπεδο εξυπηρέτησης και αντιμετώπισης της VW προς τους πελάτες της είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (40€ την ημέρα για αμάξι αντικατάστασης; θυμίζω ότι άλλες αντιπροσωπείες όπως η Toyota πχ το παρέχουν δωρεάν χωρίς δεύτερο λόγο). Είναι κρίμα γιατί η φήμη με την ουσιαστική εξυπηρέτηση είναι αντιστρόφως ανάλογα. Ήθελα να'ξερα, ποια είναι η διαφορά της VW με την Audi (εκτός των μερικών χιλιάδων ευρώ) και συμπεριφέρονται τόσο διαφορετικά;
Αν και θα το αναλύσω λεπτομερώς τις επόμενες ημέρες, να αναφέρω ότι εδώ και μια εβδομάδα δανείζομαι αυτοκίνητα από φίλους (να'στε καλά βρε Νικήτα) και συγγενείς για να κάνω τη δουλειά μου...το αμάξι είναι μέσα από την προηγούμενη Δευτέρα μετά από τρακάρισμα - ξέρετε πότε υπάρχει διαθεσιμότητα για αμάξι αντικατάστασης; Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας (και με 35€ την ημέρα)!!! Επιτρέπεται; Να χ@σω και το Totalcare και όλα τα γνωστά κουραφέξαλα που διαφημίζουν...
evi2009 έγραψε:
Στον Γρατσία μου έδιναν αυτοκίνητο αντικατάστασης δωρεάν μετά από 2,5 μήνες!!!!! Στον Ρώρρη ζητούσαν 40 euro τουλάχιστον ημερησίως!!! Νομίζεις ότι στο εξώδικο δεν τα γράφω??? Θα το αναρτήσω κάποια στιγμή στο μέλλον να τα δείτε. Μέχρι και το πάρκινκ διεκδικώ, το ταξί που χρησιμοποιούσα, ψυχική οδύνη και τα χρήματά μου πίσω ΕΝΤΟΚΑ!!!
Και καλά κάνεις...έτσι χρειάζεται...
Μιλούσα σήμερα με τον θείο μου στη Γερμανία. Εκεί, αν το αυτοκίνητο πάθει οτιδήποτε εντός εγγύησης, δικαιούσαι άμεση αντικατάσταση με καινούριο, χωρίς διαβουλεύσεις και λοιπά παρατράγουδα...εδώ είμαστε τρίτος κόσμος, με τη χείριστη σημασία της λέξης...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Επαθε μια βλαβη και ηρθε εντος 2 ημερων τεχνικος απο την Σουηδια στο χωριο!! και επισκευασε το αυτοκινητο μιας και δεν υπηρχε δικτυο συνεργειων.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βασικά θα έλεγα ότι για λύπηση είμαστε εμείς Πάνο, γιατί εμείς τραβολογιόμαστε από εδώ κι εκεί για να βγάλουμε άκρη, όχι "αυτοί", είτε είναι σε υπεύθυνες θέσεις είτε όχι......ειναι για λύπηση οι άνθρωποι
Ο Πάνος κόντεψε να σκοτωθεί...αντί την επόμενη μέρα να υπάρξει τεχνική οδηγία ή, έστω, ανάκληση προς έλεγχο, τον παίρνει ο κάθε τυχάρπαστος για να κάνει τι; να ζητήσει συγγνώμη για την ταλαιπωρία; ποιό το νόημα;
Ειλικρινά σας λέω, αν ήμουν στη θέση των παιδιών και είχα τους πόρους και τον χρόνο, θα το τραβούσα όσο πάει...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Οι Βαγγελης & Βασιλης το εχουν ακουσει και η κατασταση ειναι απλα τραγικη.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, δεν έχουν μόνο οι κάτοχοι VW παράπονα και προβλήματα. Και με το peugeot που είχα πάλι όλο και κάτι συνέβαινε...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Δεν αντιλέγω, κι εγώ πριν έρθω στη VW άλλαξα 3 opel. Όλα έχουν τα προβλήματα τους, το θέμα είναι πως σε αντιμετωπίζει η κάθε εταιρεία, πόσο σε υπολογίζει, πόσο σου δίνει την εντύπωση ότι "σε έχει ανάγκη" και τέλος πάντων, επί το πρακταίο, πώς νοιώθεις εσύ ο ίδιος ως ιδιοκτήτης μιας συγκεκριμένης μάρκας στο τέλος της ημέρας. Εγώ δε σας κρύβω ότι τον τελευταίο καιρό νοιώθω μ@λ@κ@ς που έδωσα τόσα λεφτά...μιλάμε για 55.000€ σε δυο χρόνια...δεν αξίζω(ουμε) ανθρώπινης και υπεύθυνης μεταχείρισης;Βαγγέλη δεν είναι τόσο απλό να το τραβήξεις, καθαρά για πρακτικούς λόγους...
Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, δεν έχουν μόνο οι κάτοχοι VW παράπονα και προβλήματα. Και με το peugeot που είχα πάλι όλο και κάτι συνέβαινε...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Εδώ θα συμφωνήσω 100%...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- evi2009
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Τί εννοείς;Έχει ποτέ διαβάσει κανείς τα ψιλά γράμματα στα χαρτιά που υπογράφουμε πριν πάρουμε τα αυτοκίνητα? Μακάρι να ξέραμε τα δικαιώματά μας σαν καταναλωτές!!! Τώρα που βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση να ρωτήσω δικηγόρο... βλέπω ότι έχουμε πολλά δικαιώματα και αυτοί πολλές υποχρεώσεις. Απλώς πατάνε πάνω στην άγνοιά μας....
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- panos
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- evi2009
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Απλά για το αυτοκίνητο αντικατάστασης Βαγγέλη πρέπει να συνεννοηθείς με την ασφαλιστική και όχι με την αντιπροσωπεία...
Εγώ αυτό είχα κάνει...
Τι θα λέγατε για μια μαζική αποστολή παραπόνων προς kosmocar;;;;
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Magnum
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- E O S
Δωρεάν....
Π Α Σ Χ Α Λ Η Σ
EOS 1.4 TSI
Για ρίξτε μια ματιά στο EOS εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Εγώ πάντως αυτοκίνητο αντικατάστασης είχα πάρει όταν το πήγα για Service και έλεγχο οροφής στην Autonet.
Δωρεάν....
Παρομοίως ο αδερφός μου από τη Ford. Αγόρασε πρίν από μερικούς μήνες το Focus και ήρθε με ελλατωματικό σαζμάν από το εργοστάσιο. Αντί στη Ford να του αντικαταστήσουν εξ'αρχής το κιβώτιο αφού ήταν εμφανές το πρόβλημα και τα μερικά εκατοντάδες χιλιόμετρα δε δικαιολογούσαν φθορά από χρήση ή αμέλεια, τον παιδέψαν συνολικά 3 μήνες μέχρι να του αντικαταστήσουν εν τέλει το κιβώτιο. Και όλα αυτά μετά από 3 συνεργεία με το αυτοκίνητο μέσα για αρκετές ημέρες κάθε φορά και μια μεταφορά του αυτοκινήτου στη Λαμία (!) από την Ford στην εκεί αντιπροσωπεία, από όπου τελικά και παρέλαβε το αυτοκίνητο επιδιορθωμένο.
Τουλάχιστον αυτοί έιχαν την "καλοσύνη" (γιατί στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι "ευνόητο", για τον Έλληνα ανάγεται σε καλοσύνη ή φιλότιμο) να του δώσουν την τρίτη φορά αυτοκίνητο αντικατάστασης για τις 3 ημέρες που θα έμενε χωρίς αμάξι μέχρι να το παραλάβει. Και αυτό ήταν ένα Fiesta 1.2...
Για να μην πώ για τις -πολλές- ιστορίες μου σε μια σχέση αγάπης-μίσους με τη Renault...
Θέλω να πώ, πως όλοι έχουν παράπονο από τις εταιρείες τους, επειδή έχω ακούσει κι άλλες ιστορίες... Το φαινόμενο είναι καθολικό σε όλη την επικράτεια, με όλες τις αντιπροσωπείες-εισαγωγείς.
Παραβλέποντας τα μόνιμα προβλήματα με τα παράθυρα που έχω κατα καιρούς (άλλαξα γρύλο, μίζα και σύντομα κλείθρο στην πόρτα του οδηγού-δεν άφησα και τίποτα άλλο- και το πίσω παράθυρο που μισοανεβαίνει), η δική μου "οδύσσεια" ευτυχώς δεν έχει να κάνει με τόσο σοβαρή βλάβη αλλά με εμπαιγμό στην περίπτωση της επέκτασης εγγύησης την οποία η αγαπημένη μας Κosmocar "ξέχασε" να στείλει. Η επίσημη δικαιολογία της εδώ αντιπροσωπείας όλους αυτούς τους μήνες είναι ότι η Kosmocar έχει το δικαίωμα εφ'όσον η ίδια μου παρέχει δωρεάν την επέκταση να μήν μου την κάνει μέχρι και την τελευταία μέρα που λήγει η εγγύηση των 2 χρόνων - άσχετα αν τελειώνει νωρίτερα η προθεσμία από τους 24 μήνες από όσο γνωρίζω.
Φυσικά δεν την έχω πληρώσει, οι παλαιότεροι θα γνωρίζουν την ιστορία μου (κατα την παραλαβή του αυτοκινήτου που μου υποσχέθηκαν λόγω παλαιών ελαστικών ότι θα μου την παρέχει η Κosmocar ώς αποζημίωση σε παραπονούμενο πελάτη)...
Σήμερα ή το αργότερο άυριο έχω σκοπό να περάσω από την αντιπροσωπεία και να μην φύγω από εκεί αν δεν έχω κάποιο χαρτί στα χέρια μου...
Εγώ πάντως είμαι μέσα σε επιστολή παραπόνων.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Σπύρο εδώ θα διαφωνήσω. Η αντικατάσταση οχήματος μέσω της όποιας ασφαλιστικής εξαρτάται από το συμβόλαιο που έχεις κάνει και τους ειδικούς όρους που περιέχονται σε αυτό για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Εδώ συζητάμε για την κάλυψη που σου παρέχει (ή όχι) η ίδια η εταιρεία του αυτοκινήτου (και δε μιλάω για αντιπροσωπεία). Στη περίπτωση μας λοιπόν, απ'ότι φαίνεται, η κάλυψη αυτή είναι ανύπαρκτη, εκτός αν σταθείς τυχερός (γιατί νομίζω ότι έτσι έγινε) στην περίπτωση του Πασχάλη (άλλη μια φορά που η Autonet δείχνει "καλό πρόσωπο"). Το αστείο είναι ότι ακόμα και αν θέλεις να το πληρώσεις το ρημάδι το αμάξι αντικατάστασης, Δεν το βρίσκεις!!! Αυτό το έχω τσεκάρει σε αρκετές περιπτώσεις (τουλάχιστον με Γρατσία). Το ωραίο ξέρετε πιο είναι; Για να σας δώσω ένα παράδειγμα του τι ίσως συμβαίνει, θα σας πω ότι ο σπιτονοικοκύρης μου δουλεύει σε μια άλλη εταιρεία, το ίδιο και ο γιος του - ξέρετε με τι κυκλοφορούν καθημερινά; Με test drive, και το ΣΚ παρακαλώ...αν λοιπόν συμβαίνει κάτι ανάλογο και με τη VW, πώς μετά θα βρούμε αμάξι όσοι το έχουμε ανάγκη;Απλά για το αυτοκίνητο αντικατάστασης Βαγγέλη πρέπει να συνεννοηθείς με την ασφαλιστική και όχι με την αντιπροσωπεία...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Guardian έγραψε:
Σπύρο εδώ θα διαφωνήσω. Η αντικατάσταση οχήματος μέσω της όποιας ασφαλιστικής εξαρτάται από το συμβόλαιο που έχεις κάνει και τους ειδικούς όρους που περιέχονται σε αυτό για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Εδώ συζητάμε για την κάλυψη που σου παρέχει (ή όχι) η ίδια η εταιρεία του αυτοκινήτου (και δε μιλάω για αντιπροσωπεία). Στη περίπτωση μας λοιπόν, απ'ότι φαίνεται, η κάλυψη αυτή είναι ανύπαρκτη, εκτός αν σταθείς τυχερός (γιατί νομίζω ότι έτσι έγινε) στην περίπτωση του Πασχάλη (άλλη μια φορά που η Autonet δείχνει "καλό πρόσωπο"). Το αστείο είναι ότι ακόμα και αν θέλεις να το πληρώσεις το ρημάδι το αμάξι αντικατάστασης, Δεν το βρίσκεις!!! Αυτό το έχω τσεκάρει σε αρκετές περιπτώσεις (τουλάχιστον με Γρατσία). Το ωραίο ξέρετε πιο είναι; Για να σας δώσω ένα παράδειγμα του τι ίσως συμβαίνει, θα σας πω ότι ο σπιτονοικοκύρης μου δουλεύει σε μια άλλη εταιρεία, το ίδιο και ο γιος του - ξέρετε με τι κυκλοφορούν καθημερινά; Με test drive, και το ΣΚ παρακαλώ...αν λοιπόν συμβαίνει κάτι ανάλογο και με τη VW, πώς μετά θα βρούμε αμάξι όσοι το έχουμε ανάγκη;Απλά για το αυτοκίνητο αντικατάστασης Βαγγέλη πρέπει να συνεννοηθείς με την ασφαλιστική και όχι με την αντιπροσωπεία...
Δεν διαφωνώ καθόλου άλλωστε το γνωρίζω από πρώτο χέρι...
Πάντως όταν με είχαν τρακάρει στην πόρτα παλιότερα η ασφαλιστική του άλλου με κάλυψε πλήρως και για όχημα εξυπηρέτησης
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Σύμφωνα με την Εθνική Ασφαλιστική, αυτό θα γινόταν στην περίπτωση φιλικού διακανονισμού. Στη δική μου περίπτωση που δεν γίνεται Φ.Δ. λόγω περιστατικού, δεν καλύπτομαι από αυτούς...τι να πεις...Πάντως όταν με είχαν τρακάρει στην πόρτα παλιότερα η ασφαλιστική του άλλου με κάλυψε πλήρως και για όχημα εξυπηρέτησης
***διόρθωση***
Για μην γράφω ανακρίβειες, ξεκαθάρισα με την Εθνική Ασφαλιστική το πότε δίνει αμάξι αντικατάστασης: Μόνο σε περίπτωση κλοπής ή πυρκαγιάς, ποτέ άλλοτε...τουλάχιστο αυτό προβλέπει το ασφαλιστήριο μου.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ότι του φανεί του λωλοστεφανή...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
++1Δεν έχω να πώ κάτι άλλο...
Ότι του φανεί του λωλοστεφανή...
Το δια ταύτα είναι ότι και τρώμε το πακέτο, και τους πληρώνουμε ένα κάρο λεφτά (το γνωστό "και κερατάς και δαρμένος" )...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Παναγιώτη ξέρεις ποιά είναι η πλάκα? ότι εν μέρει έχουν δίκιο. Εννοώ ότι η κοσμοκάρ δεν κατασκευάζει τα αυτοκίνητα, απλά τα εισάγει. Δεν ευθύνεται για το τί έχει γίνει στο εργοστάσιο. Σε μιά άλλη χώρα όμως με το που θα αντιμετώπιζες ένα σοβαρό πρόβλημα, θα έσπευδαν να σου αντικαταστήσουν ακόμα και με νέο αυτοκίνητο το ''ελλατωματικό'', για λόγους φήμης και αξιοπιστίας. Αλλά εδώ είναι ψιλά γράμματα αυτά...
Μα εκεί είναι το θέμα Πάνο μου. Εγω δεν έχω παράπονο γιατι μου αργήσανε το αυτοκίνητο να το φέρουνε. Έχω παράπονο γιατί ειναι ανιδεεοι για το προϊον που πουλάνε, ανίδεοι για το πώς επισκευάζεται (τις περισότερες των περιπτώσεων), ανίδεοι στο πως θα φερθούν στον πελάτη, και ολη αυτη η ανικανότητα τους καταντάε σε ηλιθιότητα. Τους δικαιολογώ πλήρως.
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.