Νεανίας ετοιμάζεται για αγορά μεταχειρισμένου EOS

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71746 από thodoris
Με το vag com μπορείς να βάλεις λίγο χερι στον εγκέφαλο, αν ψάξεις λιγο στο φόρουμ θα βρεις και κωδικοποιησεις.

Όσο αφορά τα μηχανικά είναι μη του τύχει και δε μιλάμε μόνο για τους δικούς μας κινητήρες άλλα όλου του vag-group, τελευταία εχω ακούσει άπειρες ιστορίες σε τέτοια θέματα με θετικά και αρνητικά που πραγματικά έμεινα μ...ας οπότε μη κολλάς σε αυτα.
Εγω πχ εχω αλλάξει 3 φορες αντλία νερού μέσα σε 40.000χλμ :crazyman: ή αλλες 3 φορές πολλαπλασιαστη 2ου κυλίνδρου που σε άλλους με πρόγραμμα πάνω απο 80.000χλμ και ίδια περιφερειακά δεν έχει κάνει κιχ.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71752 από GoratrixGR
Αυτό το γνωρίζω, το μόνο θέμα μου είναι οτι με ενδιαφέρει το κομμάτι που κάνει integrate με την οροφή και δεν επιτρέπει το άνοιγμα της αν υπάρχει εμπόδιο πίσω.
Μπορεί να γίνει after με κάποια παραμετροποίηση?

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71755 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Νεανίας ετοιμάζεται για αγορά μεταχειρισμένου EOS
Νομίζω πρέπει να έχεις τους εργοστασιακούς αισθητήρες για να γίνει αυτό.
Οι "φθηνοί" δεν επικοινωνούν με το canbus απ' όσο γνωρίζω, οπότε εκτός του ότι δεν θα δείχνουν εικόνα σε κάποιο RCD ή RNS, δεν θα παρέχουν και την πληροφορία για το αν βρίσκεται εμπόδιο πίσω ή όχι ώστε να σταματήσει η διαδικασία ανοίγματος της οροφής.

Όσον αφορά το κομμάτι 160hp ή 122hp, εγώ θα σου πρότεινα 122 καθαρά λόγω κατανάλωσης και όχι λόγω προβλημάτων ή ότι άλλο (Σε εμένα δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα - έχω το 160αρι του 2009, φτου φτου μην το ματιάσω :hahaha: )

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71756 από billys1864
Καλώς όρισες στην παρέα μας...
Εύχομαι σύντομα να αποκτήσεις ένα Εοs με το καλό και οτιδήποτε χρειαστείς είτε θα το βρεις σε κάποιο ήδη υπάρχον post είτε δημιούργησε εσύ και θα πάρεις τις απαντήσεις σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71763 από GoratrixGR
Καλησπέρα παίδες,
Σήμερα έκανα ενα κόπο και πήγα να βρω ένα 160αρι του 2008 για δοκιμή. Δε ξέρω αν θα κινηθώ προς τα εκεί, αν πάω θα είναι μονάχα αν βρω κάτι οικονομικό όσον αφορά την αγορά.
Είναι φυσιολογικό που μου φάνηκε εντελώς ψόφιος ο κινητήρας ή εγώ απλώς είχα πολλές προσδοκίες? Ο κινητήρας ήταν περίπου 76.000Κμ και "υποτίθεται" χωρίς θέματα και όλα τα σερβις σε επίσημο. Τα σχόλια σας..


Όσον αφορά την κατανάλωση, πιστεύω οτι είναι καθαρά θέμα ποδιού πιο πολύ. Άλλωστε πόση διαφορά να κάνει το 122 με το 160? Εκτός και αν ο κομπρέσορας αλλάζει πολύ την μάσα..

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71765 από Coo
Κοιτάς τα άλογα και μου φαίνεται δεν κοιτάς αλλα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινητου. Το βάρος το ξέρεις;
Αν σου φαίνεται ψοφιο αδερφέ πήγαινε πάρε καμία μικρή βολιδα να ξεχαρμανιάσεις, μάλλον λάθος αυτοκίνητο κοιτάς.


Sent from my iPhone using Tapatalk 5

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71766 από thodoris
Εχει δίκιο ο coo. Τα άλογα είναι ένας απλός αριθμός και δε λένε τίποτα γιατι παίζουν πολλα ρόλο σε ένα αυτοκίνητο. Αν πιστεύεις ότι και το 160αρι είναι ψωφιο μάλλον πρέπει να κοιτάξεις κανα 2.0 tsi ή 160αρι με προγραμμα όπου και τα 2 θέλουν ψάξιμο για διαφορετικούς λόγους το καθένα

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71767 από GoratrixGR
Ωχ, βιαστήκατε να με φάτε .. :unsure: :unsure:

Ναι, το γνωρίζω το βάρος, περίπου 1.5 Τόνος το διάβασα σε διάφορα άρθρα εδώ.

Εννοείται πως δε μου αρκεί ο κινητήρας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, κοιτάω το σύνολο γιατί για το σύνολο του το αγοράζεις και όχι για την ιπποδύναμη και μόνο. Το συγκεκριμένο όμως μπήκα στη διαδικασία να το δω επειδή ήταν 160άρι και αρκετά οικονομικό και είπα οτι ΟΚ αν ο κινητήρας που δεν τον έχω ξαναδοκιμάσει μου κάνει όντως εντύπωση, θα το σκεφτώ μήπως κινηθώ σε αυτό.

Δεν είχα οδηγήσει ποτέ ξανά 160άρι και μου άφησε μια αίσθηση που δεν είχε μεγάλη απόσταση απο το 122άρι, γι' αυτό και το καυστικό σχόλιο.

Επίσης ακριβώς επειδή δεν έχω ιδέα απο αυτή τη κατηρογία κινητήρα, είχα και ένα φιλαράκι μου μαζί ο οποίος βέβαια έχει ένα Polo GTI που φοράει πρακτικά την επόμενη γενιά του ίδιου κινητήρα (το έχει ένα χρόνο σχεδόν) και θα είχε σίγουρα κάποιο είδους μέτρο σύγκρισης, σε σχέση με εμένα που απλά είχα εικόνα για το 122άρι.

Η εικόνα που έμεινε και απο αυτόν ήταν οτι το αμάξι για να δώσει δύναμη έπρεπε να βυθίσεις σχετικά το γκάζι και μας έκανε γενικά αρνητική εντύπωση.


Οπότε τα σενάρια είναι δύο:
1. Ταλαιπωρημένο όχημα, με βάση και την ιστορία που έμαθα που μου άφησε ενδεχόμενα να το έχουν ξεπατώσει το αμάξι γενικά.
2. Λόγω της φύσης του αυτοκινήτου, η αίσθηση του 160άρι δεν είναι τόσο έντονη οπότε όλα καλά γενικά.


Αυτά.. μη βαράτε ... :silly: :silly: :silly:

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71768 από thodoris
Τι σχέση εχει το polo gti με το Εος; Το πόλο είναι με το ζόρι 1 τόνο και εχει 180hp κινητήρα και το Εος είναι 1,5 με 160hp, για δες τις διαφορές.
Με polo gti μαμά εχω ανοίξει και πηγαίναμε σχεδόν το ίδιο όπου στο δικό μου είχα την υψηλή ρύθμιση στο προγραμμα, για σκέψου και αυτή τη σύγκριση.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71769 από GoratrixGR
:crazyman:
Πάντως δε προσπαθώ να συγκρίνω με κάτι, απλώς να καταλάβω ήθελα αν το όχημα που οδήγησα είναι νορμάλ ή όχι. Μου φάνηκε too good to be true σαν περίπτωση και τελικά κατάλαβα οτι όντως έτσι φάνηκε. Πρέπει να είχε φάει και καμμιά γερή τράκα αυτό, δεν εξηγείται αλλιώς.

Όσον αφορά το polo GTI ήταν τυχαίο, γιατί συγχίζεσαι? Άσε που μου φαίνεται εσύ είσαι μια κατηγορία μόνος σου χαχα :P :friend: που λες, δεν είχα κάποιον άλλο που να έχει σχετικό αμάξι να τον έχω μαζί μου να εκφράσει άποψη, οπότε συγκρίναμε με ένα αμάξι που έχει ένα παραπλήσιο κινητήρα μήπως βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αμάξι. Επίσης όπως πολύ σωστά είπες είναι πολύ διαφορετικά αμάξια γενικά.

Εμένα ακόμη δε μου λύθηκε η απορία πάντως, ένα μαμίσιο 160άρι EOS στα ~76.000Κμ που δε το έχεις "γαργαλήσει", είναι φυσιολογικό να θέλει να κάνεις ένα ελαφρύ μακροβούτι στο γκάζι για να δεις συμπεριφορά? Βέβαια η αλήθεια είναι οτι ο τύπος δε μας έκανε σοβαρή βόλτα, το δουλέψαμε και πρακτικά κρύο, μπορεί να έπαιξε και αυτό το ρόλο του, δεν έχω άποψη :unsure: :unsure:

Πάντως απογητεύτηκα, αν και αντιπρόσωπος κιόλας το αμάξι ήταν τουλάχιστον απαράδεκτο σαν παρουσιαστικό (βρωμούσε έντονη τσιγαρίλα μεταξύ άλλων), πέραν οτι ήταν εντελώς γυμνό απο εξοπλισμούς. Μάλλον το "γλεντάν" και τα μαστόρια μέχρι να πουληθεί, τι να πώ .. :P :hahaha: :hahaha:

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71770 από antonis-1981
Φιλε Παυλο με το καλο να βρεις το καλυτερο που μπορεις σε οτι αποφασισεις!Ειμαστε κ πατριωτακια!Οποτε σε βγαλει ο δρομος οταν με το καλο το αποκτησεις ελα να τα βολταρουμε!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71771 από Coo
Τα έχουμε πει πολλές φορές και σε άλλα thread που πιθανόν να μην έχεις διαβάσει. Για μένα το Eos είναι cruiser, να μαυρίσεις το καλοκαιράκι, να πας τη βόλτα σου απροβλημάτιστος, το ταξίδι σου ανετότατος και αν χρειαστεί να το πατήσεις και λίγο για καμιά προσπέραση έχει καλώς. Κοτσάρεις και 3 φιλαράκια/κοπελιές μέσα με 2-3 βαλίτσες και φεύγεις για εκδρομές.. ;)
Και να ξέρεις ότι είναι αυτοκίνητο με ανάγκη για φροντίδα, τουλάχιστον όσον αφορά στην οροφή.


Η συμπεριφορά και οι επιδόσεις του αλλάζουν σε πιο σπορ από το 2.0 και πάνω αλλά εκεί εκθέτεις επικίνδυνα τα οπίσθια σου στον εφοριακό που θα το δει στη δήλωση σου... :crazyman:

Αν είσαι τύπος που θα μαρσάρεις στα φανάρια μόλις δεις κανένα Cupra ή GTi,...:nonono:

ΥΓ. Τα περί διαφοράς δύναμης στην πράξη 122/160 τα είχε αναφέρει και ο Νικήτας παραπάνω, αφού το διαπίστωσες και μόνος σου ακόμα καλύτερα. Πράγματι τα 38 παραπάνω άλογα δεν κάνουν τεράστια διαφορά, ίσως περισσότερο ψυχολογικά να σου κάνουν τη διαφορά.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71772 από xristos
πολλα λογια μικρες κοντριτσες για το τιποτα νομιζω!
κανε τις δοκιμες σου σε ακομα ενα 160αρι να σου φυγει η απορια μηπως κ ηταν σκισμενο αν κ οσο σκισμενο κ να ειναι γνωμη μου δεν θα εχει πεσει τοσο αισθητα η αποδοση εκτος κ αν του ηπιανε το αιμα τι αλλο να πω???Αν κ αρχικα ο φιλος Νικητας σου το ειπε που εχει εμπειρια απο 160.κρινε αλλιως αυτης της κατηγοριας αυτοκινητα κ οχι με τα αλογα.οταν ημουν στη θεση σου κ εψαχνα αυτοκινητο αρχικα ειχα στο κεφαλι μου ενα ψιλογρηγορο 1.8 με καμια 150 αλογακια,μετα πηρα αποφαση για cabrio κ αυτα που ζητουσα μου τα εδινε το opel αλλα λογο εμφανισεις επεσα στο 1.6 με 115 κ ειμαι ευχαριστημενος.λοιπον αν θελεις μονο eos διαφορα τρελη δεν εχει 122 με 160,εχει ομως στην καταναλωση αρα αναλογα την τσεπη σου κ η επιλογη σου!Αν παλι θελεις κατι πιο νευρικο πας σε αλλο αυτοκινητο!!!

2007

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71773 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Νεανίας ετοιμάζεται για αγορά μεταχειρισμένου EOS
Δεν έχω οδηγήσει το 122, αλλά πιστεύω θα έχει σίγουρα διαφορά στην επιτάχυνση με το 160 - δεν συμμερίζομαι την άποψη του Νικήτα. Γι' αυτό και έχει μεγαλύτερη κατανάλωση.
Ωστόσο, συμφωνώ στο ότι για να τα δώσει όλα πρέπει να σανιδώσεις το γκάζι, κάτι που είναι φυσιολογικό με τόσα κιλά πάνω του.
Πιστεύω κινείσαι σε λάθος κατεύθυνση όπως είπε και ο Coo, πρέπει να κοιτάξεις τι εξτρά φοράει το αμάξι και σε τι κατάσταση βρίσκεται. Ο κινητήρας αν θα είναι 122 ή 160 άλογα είναι το τελευταίο.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71777 από GoratrixGR

Αν είσαι τύπος που θα μαρσάρεις στα φανάρια μόλις δεις κανένα Cupra ή GTi

χαχαχαχ!! Όχι δεν είμαι τέτοιος σίγουρα, μάλλον είμαι απο αυτούς που μαρσάρουν δίπλα σε αυτά και μετά γελάει στο πως τρελένονται και γκαζώνουν να φύγουν :-P

Έχετε απόλυτο δίκιο όσον αφορά τις προτεραιότητες. Η αρχική μου προσέγγιση σε αυτό το αμάξι δεν ηταν η ιπποδύναμη πραγματικά, αλλά οι ανέσεις και το όλο concept που πολύ καλά περιέγραψε ο Coo.
Γενικά απλώς εξέθεσα μια απορία λόγω απειρίας γενικότερα σε αυτή τη κατηγορία κινητήρων και πόσο μάλλον στις διαφορές του 122άρι με το 160άρι στο συγκεκριμένο αμάξι. that's all :->


Όπως και να έχει, νομίζω οτι έχω κατασταλάξει. Έχω 1-2 επιλογές ακόμη να διερευνήσω και να κανονίσω και κάποιες εκκρεμότητες και μετά.. επιλογή και αγορά!
:good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:

antonis-1981, κάτσε να πετύχουμε το στόχο και σίγουρα κάποια βολτίτσα Χανιά θα την κάνουμε χαχαχα

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71778 από Corbil
Ti budget έχεις διαθέσιμο για το αυτοκίνητο; Ας ξεκινήσουμε από εκεί πρωτα

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71779 από GoratrixGR

Ti budget έχεις διαθέσιμο για το αυτοκίνητο; Ας ξεκινήσουμε από εκεί πρωτα


Απο τη στιγμή που ψάχνω μεταχειρισμένο, περιορισμένο σαφώς.
Αν με ρωτούσες εντελώς ουτοπικά πόσα θα ήθελα να δώσω, είναι γύρω στα 9.000-9.500.
Ρεαλιστικά και επειδή στα 9.000-9.500 δυστυχώς δεν έχω βρει κάτι αξιόλογο μέχρι τώρα ή θα τύχει να είναι πάρα πολύ περπατημένο σε χιλιόμετρα (>100000) ή δε θα έχει ότι θα ήθελα, θα μπορούσα να φτάσω και τα 10.500-11.000. Αλλά για κάτι που να αξίζει τον κόπο και να είναι προσεγμένο.

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71780 από Corbil
Στα 9 μόνο Fsi μπορείς να βρεις καλό, ή ξεχαρβαλωμένο tsi. Στα 10 με 11 θα βρεις ένα καλό tsi αλλά όχι με φοβερά επίπεδα εξοπλισμού. Γι αυτό που ονειρεύεται και φαντάζομαι τι μπορεί να είναι θα πρέπει να πας πάνω από τα 13000. Πάντως αυτοκίνητα μελών του club που τα έχουν βάλει για πούλημα είναι σαφώς προσεγμένα και ψαγμένα. Και λέγοντας ψαγμένα εννοώ φορτωμένα σε εξοπλισμό και service στην ώρα τους. Σ αυτά τα αμάξια τα χλμ μη τα φοβάσαι.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71782 από nikitas tsi
Eχεις δει το opel astra 1.6 turbo twintop?
To εχει ο αδελφος μου και με παταει στο πολυ χαλαρο,180 κατι αλογα ειναι αυτα.
Αν συμβιβαστεις με καποιες ατελειες που εχει,ειναι μια καλη προταση.
Ισως αυτο να γυρευεις αν θες καμπριο και γκαζι.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71784 από Corbil
Εγώ πάντως Νικήτα αν θα ήθελα γκάζι και Καμπριο θα διάλεγα αυτό

www.car.gr/classifie.../ . χαχαχα

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71785 από GoratrixGR
Ωραία τα όπελ, αλλά έχουν πολύ "βαρύ" κινητήρα.
Δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο, αλλά γενικότερα αυτό παίζει στα όπελ.
Στοιβαρά και αξιόπιστα αυτοκίνητα γενικά, αλλά το συγκεκριμένο δε ξέρω δε μου κάνει για αυτή τη κατηγορία. Μακράν πιο όμορφο το EOS, έσω-έξω


αχαχαχα Corbil αυτό θες και ένα τέτοιο για να το οδηγήσεις:
t2.gstatic.com/image...7

:good: :hahaha: :good: :hahaha:

VW EOS 1.4 TSi α.κ.α Το "θηρίο"
[size="14px"]Powered by[/size] [size="20px"] revo![/size]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71786 από Coo
Πώς κάνετε έτσι ρε παιδιά, 5000 κυβικά / 500 άλογα είναι.. ΠΟΣΟ να καίει πια;
Άλλωστε έχω μια καλή περίπτωση για όποιον ενδιαφέρεται για το αμάξι, είναι μια γειτόνισσα, κόρη του βενζινά εδώ πιο κάτω που ψάχνεται για.. :whistle: :whistle:

Το Opel TT 1.6T ήταν η επιλογή μου πριν πάρω το eos. Λίγες μόνο ημέρες πριν το κλείσω (είχα βρει test drive από αντιπροσωπεία) βγήκε ο Tsi και άλλαξαν τα πλάνα μου. Από τις φορές που το οδήγησα θυμάμαι πως ο κινητήρας ήταν δυνατός, τραβούσε με άνεση το Astra αλλά πρέπει να είχε τρύπιο ντεπόζιτο.. :hahaha:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71790 από mpamphs

Coo έγραψε: Πώς κάνετε έτσι ρε παιδιά, 5000 κυβικά / 500 άλογα είναι.. ΠΟΣΟ να καίει πια;
Άλλωστε έχω μια καλή περίπτωση για όποιον ενδιαφέρεται για το αμάξι, είναι μια γειτόνισσα, κόρη του βενζινά εδώ πιο κάτω που ψάχνεται για.. :whistle: :whistle:

Το Opel TT 1.6T ήταν η επιλογή μου πριν πάρω το eos. Λίγες μόνο ημέρες πριν το κλείσω (είχα βρει test drive από αντιπροσωπεία) βγήκε ο Tsi και άλλαξαν τα πλάνα μου. Από τις φορές που το οδήγησα θυμάμαι πως ο κινητήρας ήταν δυνατός, τραβούσε με άνεση το Astra αλλά πρέπει να είχε τρύπιο ντεπόζιτο.. :hahaha:

Μην ξεχάσεις και εκτός απο κατανάλωση η κόρη του βενζινά να έχει και παραδάκι
γιατί το κόβω για φόρο πολυτελείας να θέλει 11,500€ :shy: :shy: :shy:

ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71792 από Corbil
Coo ευτυχως που δε σε κερδισε η opel. Δε θα χαμε club τωρα


Sent from my iPhone using Tapatalk

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #71802 από Coo

Corbil έγραψε: Coo ευτυχως που δε σε κερδισε η opel. Δε θα χαμε club τωρα


Sent from my iPhone using Tapatalk


Θα υπηρχε Opel TT CLUB, αλλα το βασικοτερο ειναι πως δε θα ειχαμε γνωριστει...
Τεσπα ειμαστε εκτος θεματος.

Αδερφε τι αποφασισες τελικα; Για ποιο θα πας;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi