η τέλεια εξυπηρέτηση...

  • N-EOS
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14792 από N-EOS
η τέλεια εξυπηρέτηση... δημιουργήθηκε από N-EOS
παραθέτω τα κάτωθι e-mail προς γνώση και συμμόρφωση....

τα κάτωθι απεστάλησαν στην ΚΟΣΜΟΚΑΡ
Γεια σας
είμαι κάτοχος ενός vw eos 1.4 tsi 118 kw (mod 09) αγορασμένο τον 01/09.Στις 08/09/09 έκανα το πρώτο service των 15000 χλμ στην καρεντα Αργυρούπολης. Μεταξύ των επισημάνσεων για ελέγχους σε παρατηρήσεις που είχα στο διάστημα των πρώτων 9 μηνών κατοχής του eos ήταν και η ενεργοποιηση της δυνατότητας για άνοιγμα-κλεισημο των παραθύρων και της γυάλινης οροφής από το εργοστασιακό τ/χ. Ο αρμόδιος σύμβουλος service μετά από συνεννόηση με τους τεχνικούς μου απάντησε oτι αυτό ήταν αδύνατο. Όταν του επισήμανα ότι η ανωτέρω εργασία είναι δυνατή καθώς το έχω διαβάσει και το έχω δει μου απάντησε να τον πληροφορήσω και τον ίδιο για να το μάθει.
του απέστειλα το κάτωθι e-mail
Operating Windows and Sunroof with Remote
(Note, the sunroof cannot be opened with the remote)
You need to continuously hold the remote button for the function to operate.
[Select]
[46 - Cent. Conv.]
[Long Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on each of the Byte numbers in step 3) and you'll see the selectable options below.
Uncheck the box for "Comfort function power windows/sunroof via remote control inactive"
Check the box for "Comfort opening power windows via remote control active"
Check the box for "Comfort closing power windows via remote control active"
Check the box for "Closing sunroof via remote control active"

Close the Long Coding Helper by clicking the Windows X box on the top right of the screen or clicking the Exit button on the top left of the screen) will send your new Coding value back to the Coding screen.
[Do It!]
Note: For some reason, VW does not allow the sunroof to be opened using the remote, only closed, despite the presence of a checkbox indication that feature.
πηγη:
www.ross-tech.com/va...l
και την συνημμενη φωτο

η απαντηση ηταν η κατωθι
"ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ"
Ποια είναι η επισημη θεση της Kosmocar A.E;
Παρακαλώ πολύ για μια τεκμηριωμένη απάντηση καθώς το ίδιο ερώτημα θα τεθεί και στη vw Γερμανίας.
Ευχαριστώ πολύ
******************************************
Η απάντηση:
Αγαπητέ κύριε ...........,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία σας μαζί μας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η μακριά κωδικοποίηση του εγκεφάλου άνεσης του οχήματος σας είναι 81908A000186285B080484057008CEC6F0FC00 βάσει του εργοστασίου .Η μακριά κωδικοποίηση έχει πάρα πολλές εναλλακτικές λειτουργίες , τις οποίες όμως δεν συνιστά το εργοστάσιο κατασκευής. Μια από αυτές τις λειτουργίες είναι και το άνοιγμα οροφής με τη λειτουργία άνεσης. Το γεγονός ότι βρήκατε στο διαδίκτυο κάποια διαδικασία για να αλλάξει η κωδικοποίηση δεν σημαίνει ότι είναι κάτι που συνιστά το εργοστάσιο και θεωρείται ακίνδυνο. Προφανώς υπάρχουν λόγοι για τους οποίους το εργοστάσιο έχει προχωρήσει σε κάτι τέτοιο. Η κωδικοποίηση δεν πρέπει να αλλάξει βάσει του κατασκευαστή. Σε κάθε άλλη περίπτωση τόσο το εργοστάσιο όσο και η KOSMOCAR A.E. δεν φέρουν καμία ευθύνη για πιθανή βλάβη του συστήματος ή ζημιά προσκληθείσας λόγω της αλλαγής των ρυθμίσεων του εγκεφάλου.

Με εκτίμηση ,

24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας VW

Τηλ. 2109945554
*******************************************
Η ερώτηση και το ιστορικό των e-mail ετέθην στον κατασκευαστή και να ο φαύλος κύκλος........................

Dear Mr. .................,

Thank you for your further e-mail.

Referring to the importer, Kosmocar S.A., was the right step to take, as they deal with all matters concerning Volkswagen in
Greece.

Unfortunately, we are obligated to inform you that we cannot provide you with another answer and we are not in a position to
comment on the decision already made by our importer and the Volkswagen dealership.

Thank you for your understanding.

Yours sincerely,
i.V. Wolfgang Vulperhorst i.V. Fabio Angeloni

Volkswagen AG
38436 Wolfsburg
Tel +49 (0) 1805 865579*
Fax +49 (0) 1805 329865*
Mail to kundenbetreuung@volkswagen.de
Homepage www.volkswagen.de

The Information contained in this message is confidential and may be legally privileged.
Views or opinions expressed in this e-mail message are those of author only.


θα το πουλήσω και θα παρω TOYOTA που θα μιλάω τουλάχιστον με επαγγελματίες...:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14794 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:η τέλεια εξυπηρέτηση...
Και που να τους ελεγες για το coming home-leaving home,το προβολακι που αναβει στη κλειστη στροφη,τη διορθωση του σφαλματος του κοντερ κλπ.
Θα σε παιρνανε για να τους κανεις σεμιναρια......

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14797 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:η τέλεια εξυπηρέτηση...
nikitas tsi έγραψε:

Και που να τους ελεγες για το coming home-leaving home,το προβολακι που αναβει στη κλειστη στροφη,τη διορθωση του σφαλματος του κοντερ κλπ.
Θα σε παιρνανε για να τους κανεις σεμιναρια......


Έτσι ακριβώς είναι...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14798 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:η τέλεια εξυπηρέτηση...
Παρόλα αυτά, έχουμε ξαναπεί πολλές φορές ότι η όλη διαδικασία της κωδικοποίησης προέρχεται από εξωτερική πηγή, εκτός VW. Αυτό πρακτικά σημαίνει δυο πράγματα:
1. Τη χρησιμοποιούμε με δικό μας ρίσκο, γνωρίζοντας ότι διακινδυνεύουμε το θέμα της εγγύησης σε περίπτωση βλάβης.
2. Η μαμά εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη, ούτε να την αποδεχτεί, ούτε να την εφαρμόσει.
Δε βλέπω λοιπόν το γιατί θα έπρεπε να απαντήσουν διαφορετικά απ'ότι έκαναν...

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14800 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:η τέλεια εξυπηρέτηση...
vabatzis έγραψε:

Παρόλα αυτά, έχουμε ξαναπεί πολλές φορές ότι η όλη διαδικασία της κωδικοποίησης προέρχεται από εξωτερική πηγή, εκτός VW. Αυτό πρακτικά σημαίνει δυο πράγματα:
1. Τη χρησιμοποιούμε με δικό μας ρίσκο, γνωρίζοντας ότι διακινδυνεύουμε το θέμα της εγγύησης σε περίπτωση βλάβης.
2. Η μαμά εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη, ούτε να την αποδεχτεί, ούτε να την εφαρμόσει.
Δε βλέπω λοιπόν το γιατί θα έπρεπε να απαντήσουν διαφορετικά απ'ότι έκαναν...


Συμφωνώ!


@N-EOS
Πολύ σωστά σου απάντησαν!Το vag com είναι ενα εργαλείο που αντιγράφει-προσομοιάζει το πρόγραμμα της VW.Εσύ τι τους είπες;;
Πάρτε ενα τέτοιο και κάντε μου την κωδικοποίηση?
Πιστεύω οτι ήταν αφελής η κίνηση να στείλεις και email ,για να τους ''βάλεις και χέρι''.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • leftin3d
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14851 από leftin3d
Απαντήθηκε από leftin3d στο θέμα Απ:η τέλεια εξυπηρέτηση...
rallakias έγραψε:

vabatzis έγραψε:

Παρόλα αυτά, έχουμε ξαναπεί πολλές φορές ότι η όλη διαδικασία της κωδικοποίησης προέρχεται από εξωτερική πηγή, εκτός VW. Αυτό πρακτικά σημαίνει δυο πράγματα:
1. Τη χρησιμοποιούμε με δικό μας ρίσκο, γνωρίζοντας ότι διακινδυνεύουμε το θέμα της εγγύησης σε περίπτωση βλάβης.
2. Η μαμά εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη, ούτε να την αποδεχτεί, ούτε να την εφαρμόσει.
Δε βλέπω λοιπόν το γιατί θα έπρεπε να απαντήσουν διαφορετικά απ'ότι έκαναν...


Συμφωνώ!


@N-EOS
Πολύ σωστά σου απάντησαν!Το vag com είναι ενα εργαλείο που αντιγράφει-προσομοιάζει το πρόγραμμα της VW.Εσύ τι τους είπες;;
Πάρτε ενα τέτοιο και κάντε μου την κωδικοποίηση?
Πιστεύω οτι ήταν αφελής η κίνηση να στείλεις και email ,για να τους ''βάλεις και χέρι''.


φυσικα και συμφωνο και εγω...
παροτι μεχρι αυτα που διαβασα τωρα δεν ηξερα οτι η κωδικοποιησει ηταν εκτος vw, μολις το μαθα απο αυτα που ειπατε...και θα το σκεφτω για το αν θα την κανω...οταν το παρω με το καλο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14853 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:η τέλεια εξυπηρέτηση...
Συμφωνώ με τον Βαγγέλη. Εφ'όσον είναι κάτι μή εργοστασιακό, φυσικό και επόμενο ήταν να μην προβούν σε επίσημη απάντηση ή ενέργειες στην αντιπροσωπεία.
Απλά το θέμα μετά είναι ο βαθμός του ρίσκου που παίρνει κάποιος... Για παράδειγμα, εγώ έχω ενεργοποιήσει να ανοίγουν και να κλείνουν παράθυρα και ηλιοροφή με το τηλεχειριστήριο, όπως πολλοί το κάνανε. Αυτό σημαίνει ότι αν πάθει κάτι το τζάμι π.χ. θα τρέμω μήπως ανακαλύψει ο ηλεκτρολόγος στην αντιπροσωπεία αυτή τη "μόντα"; Θέλω να πώ, θα ασχοληθεί ο ηλεκτρολόγος να μπεί στο μενού του υπομενού του υπομενού του υπομενού;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • rallakias
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #14860 από rallakias
Απαντήθηκε από rallakias στο θέμα Απ:η τέλεια εξυπηρέτηση...
coo έγραψε:

Συμφωνώ με τον Βαγγέλη. Εφ'όσον είναι κάτι μή εργοστασιακό, φυσικό και επόμενο ήταν να μην προβούν σε επίσημη απάντηση ή ενέργειες στην αντιπροσωπεία.
Απλά το θέμα μετά είναι ο βαθμός του ρίσκου που παίρνει κάποιος... Για παράδειγμα, εγώ έχω ενεργοποιήσει να ανοίγουν και να κλείνουν παράθυρα και ηλιοροφή με το τηλεχειριστήριο, όπως πολλοί το κάνανε. Αυτό σημαίνει ότι αν πάθει κάτι το τζάμι π.χ. θα τρέμω μήπως ανακαλύψει ο ηλεκτρολόγος στην αντιπροσωπεία αυτή τη "μόντα"; Θέλω να πώ, θα ασχοληθεί ο ηλεκτρολόγος να μπεί στο μενού του υπομενού του υπομενού του υπομενού;


Αλοίμονο ,δεν εκανες και την τρελή τροποποίηση?Δεν τράβηξες καλώδιο-ενεργοποίησες κάτι που ήταν απενεργοποιημένο απο το εργοστάσιο για χ-ψ λόγους.Το θεωρώ ασήμαντο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
16 Χρόνια 2 Μήνες πριν #15119 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:η τέλεια εξυπηρέτηση...
Και αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που έχουμε (έχω) γράψει την κωδικοποίηση. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι είναι κάτι που "ξέχασε" να κάνει η VW. Απλά είναι μία δυνατότητα που σύμφωνα με τον εγκέφαλο και το πρόγραμμα Vag-Com παρέχετε και όποιος θέλει μπορεί να την εφαρμόσει με δικό του ρίσκο.
Εγώ παράδειγμα και πολλοί άλλοι το έχουν κάνει. Αν προκληθεί βλάβη (που προσωπική μου άποψη είναι ότι αποκλείεται...) προερχόμενο από την αλλαγή αυτή και το εντοπίσουν τότε πάω πάσο!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: nikitas tsi