- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Τί παίζει τελικά με τη βενζίνη που βάζουμε ;
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Το άρθρο είναι αυτό : www.highoctane.gr/sb...6
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
απλα λεει οτι δεν εινε υποχρεωτικο να βαλεις 100ρα.
σε συγκριση με το gt που εινε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση, στο τέλος του άρθρου, η αναφορά που έκαναν στον τύπο της βενζίνης, όπου αναφέρουν ότι ο 160άρης TSI "παίζει" με 95άρα βενζίνη.
Όπως είχα πεί και σε άλλο σχετικό θέμα, αυτό που παίζει περισσότερο ρόλο είναι το σημείο συμπίεσης-ανάφλεξης του καυσίμου. Τα TSi δουλέυουν καλά με 95άρα... :agree:
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Μη βαλουμε λιγοτερη απο 95.
Στο twintop του αδελφου μου η ελαχιστη απαιτηση ειναι 92αρα.
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Η ταπα λεει οτι ειναι προτιμοτερη η 100αρα αλλα και με 95αρα παει.
Μη βαλουμε λιγοτερη απο 95.
Στο twintop του αδελφου μου η ελαχιστη απαιτηση ειναι 92αρα.
To θέμα Νικήτα είναι ότι δεν μπορούμε ποτε να ξέρουμε τί βάζουμε. Εκτός αν στέλνουμε κάθε φορά που βάζουμε βενζίνη δείγμα στο χημείο του κράτους να μας λέει αν ο βενζινάς δεν κάνει λαμογιές... :PPP
Αν προτιμάς (γενικά μιλάω) ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο και θεωρείς την βενζίνη του 'καλή' τότε η 95άρα, αν δεν έχει τα οκτάνια που λέει ότι έχει, μπορεί να πλησιάζει τα 92. Αλλιώς βάζεις 100άρα για να έχεις το κεφάλι σου (πιό) ήσυχο.
Τελικά όμως ποτέ δεν ξέρεις τί έχεις βάλει... :xmmmmmmm
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Και ποιος εγγυάται ότι η 100ρα είναι όντως 100 και όχι 95 οκτανίων;
Κανείς! Γι'αυτό είπα ότι με την 100άρα έχεις το κεφάλι σου 'πιο' ήσυχο.. Αν δεν είναι 100 θα είναι 97,95...άντε 92!
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Ακριβώς!Βάζεις 100άρα πληρώνεις τον κούκο-αηδόνι και και βάζεις στην καλύτερη περίπτωση ενα μείγμα 100άρας με 95άρα.Εφόσον και ο κατασκευαστής προτείνει 95άρα και πηγαίνει μια χαρά ,γιατί να πληρώνεις παραπάνω???
Γιατί η 95άρα πιθανόν να είναι ...90άρα! Ξέρω'γω;
Εγώ πάντως 95 βάζω και μια χαρά πάει...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ασε που η 95άρα με τι να νοθευτεί?Το πετρέλαιο τώρα πια ειναι ακριβότερο από τη βενζίνη.Πάντως μην πει κάποιος με νερό γιατι αυτό ειναι μεγάλος μύθος.Το νερό πολύ απλά δεν καιγεται και σβήνει το μοτερ κατευθείαν μολις βγείς απο το βενζιναδικο.....
Κι εγω 95άρα βάζω και πάει αέρα!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Η 100αρα νοθευεται πιο ευκολα με 95αρα ενω η 95αρα με τι να νοθευτει, με μαζουτ?
Αν η 95άρα πιθανον να ειναι 90άρα ,το ίδιο θα μπορούσε να ισχύει και για την 100άρα.Τότε γιατι να πληρώνεις παραπάνω?
Ασε που η 95άρα με τι να νοθευτεί?Το πετρέλαιο τώρα πια ειναι ακριβότερο από τη βενζίνη.Πάντως μην πει κάποιος με νερό γιατι αυτό ειναι μεγάλος μύθος.Το νερό πολύ απλά δεν καιγεται και σβήνει το μοτερ κατευθείαν μολις βγείς απο το βενζιναδικο.....
τολουολη!
'Ένα από τα βασικά συστατικά νόθευσης της βενζίνης εδώ και χρόνια, η τολουόλη,
έκανε την εντυπωσιακή, θανατηφόρα, εμφάνισή της στην έκρηξη του πρατηρίου των Κάτω Πατησίων, όπου και εκφόρτωνε το βυτιοφόρο της EuroOil.
Άχρωμη και βαρύτερη του αέρα, η τολουόλη (C6H5CH3) είναι παράγωγο του πετρελαίου
(εξ ου και η μυρωδιά βενζίνης).
Αντιδρά εκρηκτικά με οξειδωτικά υλικά και χρησιμοποιείται στην κατασκευή εκρηκτικών, ως διαλυτικό χρωμάτων, ως προσθετικό βενζίνης, ως συστατικό νάφθας και ασφάλτου
και ως αραιωτικό βερνικιών νιτροκυταρίνης.
Αποθηκεύεται σε ψύκτες που αντέχουν σε έκρηξη, μακριά από υγρασία και κάθε πιθανή πηγή ανάφλεξης. Είναι μέτρια τοξική, κάνει τα μάτια να δακρύζουν και έχει υποδειχτεί ως πιθανό αίτιο τεροτογένεσης ενώ δεν έχει καταταγεί στις καρκινογόνε ουσίες.
Αν εισπέεται ή έρχεται σε επαφή με το δέρμα συστηματικά, μπορεί να οδηγήσει σε τοξίνωση, πνευμονοπάθειες, δερματίτιδα, λευκοπενία και διόγκωση του συκωτιού.
Τα συμπτώματα από την εισπνοή της είναι πονοκέφαλος, ίλιγγος, δυσανεξία στο φως, νύστα,
εφιάλτες, απώλεια μνήμης, ανορεξία και αναιμία, ενώ χαρακτηριστική είναι η μεταλλική γεύση στο στόμα. Σε πολύ υψηλές συγκεντρώσεις προκαλεί παραισθήσεις, κατάρρευση, πνευμονικό οίδημα, καρδιακό επεισόδιο, καταστροφή του νευρικού συστήματος και του
μυελού των οστών, παράλυση, κώμα και θάνατο.
πηγη-http://www.pitstop.gr/showthread.php?p=49732
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Σαν δεν ντρεπονται, νοθευουν την βενζινη με κατι τοσο επικυνδινο.
Τι να πω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tomary
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 155
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Θωμάς EOS TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Φαντάσου τι μπορεί να πάθει ο βενζινας, αν νοθέυει την βενζινή με τολουόλη!!!!!!!!!!!
Ειδικά στην περίπτωση νοθείας με τολουόλη, κλείνει το μαγαζί και παραπέμπεται ο ιδιοκτήτης...
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Εγω εχω βαλει κατ'επαναληψη στο hyundai που εχω σε αναλογια 3%ο.(3ml/lt).
Ta αποτελεσματα ειναι θεαματικα,-8% καταναλωση,σταθερο ρελανμτι,πρωινο ξεκινημα χωρις δισταγμους.
ΔΕΝ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ,ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ 4troxoi.gr
Πλεονεκτήματα : Σταθερό ρελαντί, οικονομία βενζίνης 8-10%, εξαφανίζει τα σκορτσαρίσματα του κινητήρα και τις αστάθειες, ευκολότερο στροφάρισμα του κινητήρα, ευκολότερο ξεκίνημα και άμεση στρωτή λειτουργία το πρωϊ, απαλότερη λειτουργία του κινητήρα. Κάνει διάσπαση των μορίων του νερού που ενδεχομένως υπάρχει στο ρεζερβουάρ από κακή βενζίνη και του επιτρέπει να καεί χωρίς παρανέργειες στον κινητήρα.
Η αντικροτικότητα του ασετόν είναι 150 RON, ως εκ τούτου χρησιμοποιείται με 95άρα βενζίνη και δεν χρειάζεται να βάζεις 100άρα. Στην 95άρα στα βενζινάδικα προσθέτουν τολουόλη και την κάνουν 100άρα, είναι γνωστό τις πάση.
Εγώ το χρησιμοποιώ σε 2 αυτοκίνητα 1 μήνα τώρα, έχω βάλει και στο πετρέλαιο της θέρμανσης στο καλοριφέρ με αναλογία 2ml ανά λίτρο πετρελαίου, ο καυστήρας πρώτα μπουμπούνιζε, τώαρα δουλεύει ομαλά και ίσα που ακούγεται.
Στα αυτοκίνητα έχεις την εντύπωση ότι κατέβηκαν 3 άτομα, τόσο ζωντανό νιώθεις το μοτέρ, το ρελαντί είναι καρφί στις 850 στροφές ενώ επί χρόνια έπαιζε απο 800-1000. Το ένα αυτοκίνητο είναι 2λιτρο 12βάλβιδο με συμπίεση 9.5:1 και το άλλο 16βάλβιδο 1800 με συμπίεση 10:1 και κόφτη στις 7100.
Βάλαμε στο EOS του ανηψιού μου, αμέσως στα 10 χλμ είδε διαφορά στην κατανάλωση, μια ένδειξη από 0.7 έγινε 0.5, όσοι έχουν EOS ας μας πούν τι ένδειξη είναι αυτή. Όταν τελείωσε η βενζίνη που είχε ασετόν και έβαλε την 100άρα που βάζει συνήθως με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι το αμάξι σέρνεται και που μπορεί να αγοράσει αμέσως ασετόν.
Ο κινητήρας αυτός είναι FSI που υποτίθεται ότι είναι ο πλέον μοντέρνος στον θάλαμο καύσης και στην διαχείρηση του καυσίμου, και όμως εκεί έκανε την μεγαλύτερη διαφορά γιατί το ασετόν επιβραβύνει ελαφρά την καύση οπότε επιτρέπει στο καύσιμο να καίγεται ευκολότερα ακριβώς επειδή στις χαμηλές στροφές σε αυτού του είδους τους κινητήρες το μίγμα είναι φτωχό και λόγω στρωματοποίησης υπάρχει μια δυσκολία στο νέφος του μίγματος να βρεθεί κοντά στο μπουζί και να αναφλεγεί, σε υψηλές στροφές το πρόβλημα δεν υφίσταται γιατί το μίγμα γίνεται στοιχειομετρικό. Όσοι γνωρίζουν καλά από κινητήρες καταλαβαίνουν τι εννοώ.
Το έβαλαν σε παπάκια, σε Ρενώ Μεγκάν και Κλιό, όλων οι εντυπώσεις είναι ίδιες. Ποτέ ξανά χωρίς ασετόν.
Αν μπορέσει κανείς να ξεπεράσει την δυσπιστία που είναι φυσικό να έχει, δεν γυρίζει πίσω. Εγώ πάντως δεν γυρίζω, επίσης παρατήρησα ότι ανάλογα με τον κινητήρα, εννοώ το μοντέλο, η αίσθηση είναι έντονη ή λιγότερο έντονη, όμως τα πλεονεκτήματα είναι παντού τα ίδια, και επειδή επιβραδύνει ελαφρά την καύση ομαλοποιώντας την, καίγεται ακόμα και αυτό το 3-4% που έμενε άκαυστο στον θάλαμο καύσης με αποτέλεσμα να έχουμε λιγότερα κατάλοιπα της καύσης μέσα στον κινητήρα μας ο οποίος διατηρείται καθαρότερος, ειδικά το επάνω αυλάκι του ελατηρίου συμπίεσης στο έμβολο, άρα έχουμε καθαρότερα καυσαέρια και μεγαλύτερη αντοχή στον καταλύτη.
Ο Δημήτρης Φυλακτός απο το gtc που το ξεκίνησε το θέμα εδώ και ένα χρόνο, έβγαλε και την πρώτη κάρτα καυσαερίων σε ΚΤΕΟ χωρίς παρενέργειες, άλλωστε στο net υπάρχουν περισσότερες από 80.000 αναφορές για την χρήση του ασετόν στα καύσιμα.
www.4tforum.gr/phpBB...0
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
αλα τι γινεται με τον κινητιρα...πως ξερουμε αν μακροπροθεσμα του κανει ζημια?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- EOSis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- leftin3d
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Διαβασα μια σελιδα, τωρα δεν μπορω να κατσω να διαβασω με λιγα λογια, αν καταλαβα καλα, η κατασκευαστριες επιτρεπουν καποιο ποσοστο αλκοολης στην βενζινη, και το aceton μετραει για ειδος αλκοολης?...ή το εχασα καπου στην πορεια?
Εινε το ιδιο aceton που βαζουν και οι γυναικες για να ξεβαψουν τα νυχια τους?:whistle:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Εγω παντως της Βιβεχρωμ βαζω.
Το ασετον του φαρμακειου δεν ειναι βιομηχανικο,ειναι και καλλυντικο εκτος απο το να ξεβαφει νυχια.
Το βιομηχανικο ασετον ειναι κατα πολυ ισχυροτερο.
Δειτε αυτο το αποσπασμα.
Και οι εταιρείες καυσίμων δεν το προσθέτουν οι ίδιες στα καύσιμα που παράγουν διότι...
...αν δεχθούμε τις αναφορές που υπάρχουν ότι γίνεται μάχη απο τις πετρελαϊκές εταιρίες για την διακοπή της παραγωγής του, φοβούνται γενίκευση της χρήσης του που σημαίνει -8% στην κατανάλωση καυσίμων, λιγότερες βλάβες που σημαίνει αργότερη αντικατάσταση αυτοκινήτων, λιγότερες επισκευές κινητήρων, όλα αυτά επειδή καίγεται όλο το καύσιμο μέσα στον θάλαμο καύσης, ακόμα και αυτό το 3-4% που παρέμενε ακαυστό. "
....αυτόματα θα σημάνει μείωση των πωλήσεων κατά τόσο.... άλλωστε η βενζίνη ήδη περιέχει σε πολύ μικρό ποσοστό ασετόν, αναρωτιέμαι γιατί δεν βγαίνει κάποιος χημικός να βοηθήσει, κάποιος από τα διυλιστήρια να μας πεί περί τίνος πρόκειται. Έχω απορίες και εγώ, και ένα γιατί ?
Όλες αυτές οι χιλιάδες αναφορές είναι φούσκα ? αυτά τα σημεία βελτίωσης που εγώ έχω παρατηρήσει στα δικά μου αυτοκίνητα είναι της φαντασίας μου ? Μήπως εμπορεύομαι ασετόν και δεν το γνωρίζω ? Το ασετόν δεν παράγεται εύκολα, μάλιστα πολλοί λίγες πετρελαϊκές εταιρίες παράγουν, όχι συσκευάζουν, ασετόν, να μην αναφέρω ονόματα και φανεί σαν διαφήμιση.
Εγώ ξέρω από την δική μου την έρευνα, ότι :
Δεν το θέλουν οι επισκευαστές, ούτε οι αυτοκινητοβιομηχανίες επειδή σημαίνει αντικατάσταση με αραιώτερους ρυθμούς, και γενικά όσοι έχουν εμπορικό συμφέρον από την κίνηση, χρήση, επισκευή των ΜΕΚ έχουν το ασετόν στο πύρ το εξώτερο.
Δεν θα εμπλακώ σε περαιτέρω συζητήσεις για συμφέροντα, κατηγορίες κλπ. επίσης δεν προτρέπω κανέναν να κάνει χρήση ασετόν, μεταφέρω την εμπειρία μου, τι κάνω εγώ στα δικά μου αυτοκίνητα, τι παρατήρησα εγώ, και τι κάνουν κάποιοι πολλοί άλλοι στην Ελλάδα και κυρίως στην Αμερική.
Υπάρχουν χιλιάδες αναφορές για το θέμα, όποιος θέλει μπορεί να τις αναζητήσει.
www.4tforum.gr/phpBB...0
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Οι κετόνες (ketones), είναι κατηγορία οργανικών ενώσεων που περιέχουν τη χαρακτηριστική ομάδα καρβονύλιο (C=Ο) στην αλυσίδα τους. Η ίδια χαρακτηριστική ομάδα υπάρχει και στις αλδεΰδες, η διαφορά όμως είναι ότι στις κετόνες η ομάδα βρίσκεται μέσα στην αλυσίδα του μορίου, ενώ στις αλδεΰδες στο άκρο της.
Η χημική ένωση Ακετόνη (ή Προπανόνη, Ισοπροπανόνη, Διμεθυλκετόνη, Προπάνιο-2-όνη, 2-προπανόνη} (CH3COCH3) είναι η πιο απλή μορφή κετόνης. Χρησιμοποιείται ως διαλύτης πολλών χημικών ενώσεων.
Αν εσάς σας φαίνονται ίδια ταΐστε το αμάξι σας ασετόν.
Πηγή:Wikipedia
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rallakias
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ποιά αν μας φαίνονται τα ίδια?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Jimmy LarisEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Jimmy LarisEOS ΧΩΡΙΣ EOS
- Δημοσιεύσεις: 755
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.