Διόδια
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette.
Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας !!!!!!
Corbil τ'ακούυυυυυυυυυς;
Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ? καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως. απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ».
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Και λίγα λες...:roulette: :roulette: :roulette:
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasfot
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
Το πρόβλημα
«Η έξοδος του Αγίου Στεφάνου απέχει από τα διόδια ακριβώς 4 χιλιόμετρα. Η δεύτερη έξοδος, της Βαρυμπόμπης, απέχει 8,5 χιλιόμετρα. Η σύμβαση που υπέγραψε η Νέα Οδός Α.Ε. αναφέρει ότι το κόστος των διοδίων υπολογίζεται αναλογικά προς τα χιλιόμετρα. Πώς, λοιπόν, μου ζητά εμένα που χρησιμοποιώ 8,5 χιλιόμετρα δρόμο να πληρώσω 1,90 ευρώ για να πάω στη δουλειά μου κι άλλα τόσα για να επιστρέψω;» λέει η Άννα Φαλτάιτς, κάτοικος της περιοχής.
«Σε αναγκάζουν, ουσιαστικά, να κινηθείς στον παράλληλο, ο οποίος είναι ένας αγροτικός δρόμος με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς φωτισμό, χωρίς σήμανση και χωρίς μπάρες. Το οδόστρωμα είναι κατεστραμμένο, καθώς από τη στιγμή που μπήκαν τα διόδια στην Εθνική όλες οι νταλίκες και τα φορτηγά κινούνται καθημερινά σε αυτόν τον επαρχιακό δρόμο. Τα ξημερώματα που φεύγω για τη δουλειά τα φώτα τους δημιουργούν προβλήματα ορατότητας στα υπόλοιπα οχήματα, ενώ πολλοί οδηγοί που βιάζονται επιχειρούν παράνομες προσπεράσεις, με αποτέλεσμα να προκαλούνται αμέτρητα ατυχήματα» προσθέτει.
«Όλοι σχεδόν οι κάτοικοι της περιοχής δουλεύουμε από τον Άγιο Στέφανο και κάτω. Υποχρεώνουν, λοιπόν, τον κάθε εργαζόμενο είτε να πληρώνει σχεδόν 4 ευρώ την ημέρα για να πάει στη δουλειά του, είτε να παίζει τη ζωή του κάθε μέρα κορώνα - γράμματα. Συν τοις άλλοις, δημιουργούν τεράστια κυκλοφοριακά προβλήματα σε περιοχές όπως ο Άγιος Στέφανος» καταλήγει η κ. Φαλτάιτς.
Το κίνημα
«Το κίνημα ξεκίνησε πριν ένα χρόνο από κατοίκους της Βόρειας Αττικής, που αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα στη μετακίνησή τους, είτε όντας αναγκασμένοι να πληρώνουν διόδια, είτε θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή τη δική τους και των παιδιών τους αν επιλέξουν να μετακινηθούν από τον επαρχιακό δρόμο» εξηγεί ο Παντελής Κοκουδάκης, μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων και Φορέων της Βορειοανατολικής Αττικής ενάντια στια διόδια. «Αρχικά ήμασταν λίγοι, πλέον έχουμε γίνει πάρα πολλοί», συνεχίζει.
Κατεβαίνουν από τα αυτοκίνητα, ανοίγουν τις μπάρες των διοδίων και περνούν, χωρίς να πληρώσουν. "Η σύμβαση που υπέγραψε το 2007 ως Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. ο κ. Σουφλιάς με τη Νέα Οδό Α.Ε. είναι παράνομη και καταχρηστική. Επιτρέπει στην παραχωρησιούχο εταιρεία να τοποθετεί διόδια μετωπικά και πλευρικά, όπου και όσα θέλει, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα που δημιουργούνται, καθώς και να αυξάνει κάθε χρόνο τις τιμές, επιδιώκοντας μόνο να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Τα έργα που υποτίθεται ότι θα ολοκλήρωνε με τα έσοδα των διοδίων παραμένουν στα χαρτιά εδώ και χρόνια".
«Έχουμε καταθέσει τρεις προσφυγές στο Συμβούλιο Επικρατείας» λέει ο κ. Κοκουδάκης, «κι ετοιμάζουμε νέες κινητοποιήσεις για το αμέσως επόμενο διάστημα, μετά τις εκλογές. Αυτό που ζητάμε είναι η ελεύθερη δίοδος των εργαζομένων προς την Αθήνα. Δεκατρείς δήμοι και κοινότητες, μαζί με τον νομάρχη Ανατολικής Αττικής, έχουν υπογράψει υπέρ της κατάργησης των διοδίων. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν διόδια ακόμη κι εντός του Δήμου Ωρωπού. Για να πας από τον Αυλώνα μέχρι τα Κιούρκα πρέπει να πληρώσεις διόδια. Είναι τρελό».
«Εδώ κι ένα μήνα οι υπάλληλοι των διοδίων της Νέας Οδού Α.Ε. μας δημιουργούν πρόβλημα» καταλήγει «μας καθυστερούν στα διόδια, δεν μας αφήνουν να περάσουμε. Κατεβαίνουμε από τα αυτοκίνητα και ανοίγουμε τις μπάρες μόνοι μας. Δεν υπογράφουμε κανένα χαρτί, και δεν δίνουμε κανένα στοιχείο. Μπορούν να κρατήσουν μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος».
Το γράμμα του νόμου
«Το Σύνταγμα βάσει του άρθρου 5, παράγραφος 3 σε συνδυασμό με την παράγραφο 4 επιτρέπει να θεσπιστεί νόμος περιορισμών της κίνησης, δηλαδή να θεσπιστεί νόμος για τα διόδια, κάτι που δεν έχει γίνει ακόμη» αναφέρει η δικηγόρος Ελένη Κόκουβα.
«Ο νομοθέτης, όμως, οφείλει να το κάνει γενικά, δηλαδή να ισχύει για όλους, και ορισμένα: να πληρώνουν όλοι, αλλά με σαφείς προϋποθέσεις. Αυτές ορίζονται από ευρωπαϊκή οδηγία και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, διακεκριμένα οδοστρώματα για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους με διαχωριστική νησίδα, επαρκή φωτισμό και περισσότερα από δύο ρεύματα ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας».
Αν η παραπάνω διατύπωση σας θύμισε κάτι, είναι η διαμαρτυρία ενάντια στα διόδια της κατ’ ευφημισμόν Εθνικής Οδού Κορίνθου – Πατρών, που ξεκίνησε το 2008 ο τότε Νομάρχης Αχαΐας, Δημήτρης Κατσικόπουλος, καλώντας τους πολίτες να μην πληρώνουν τα συγκεκριμένα διόδια.
Με απλά λόγια, από τη στιγμή που δεν υπάρχει θεσπισμένος νόμος για τα διόδια ανά την ελληνική επικράτεια, η επιβολή τους από ιδιωτικές εταιρείες είναι αντισυνταγματική.
Τι λέει η Νέα Οδός Α.Ε.
«Η εταιρία μας έχει υπογράψει Σύμβαση Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία και αποτελεί νόμο του Ελληνικού Κράτους (Ν. 3555 / 2007). Σύμφωνα με τo άρθρο 4.1.1 της Σύμβασης Παραχώρησης, η εταιρία μας έχει το δικαίωμα επιβολής και είσπραξης διοδίων τελών από τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου. Συνεπώς, η μη καταβολή διοδίων τελών αντίκειται στην ελληνική νομοθεσία» λέει η Φωτεινή Λάμπρου, υπεύθυνη επικοινωνίας της Νέας Οδού Α.Ε. «Αν η σύμβαση ήταν καταχρηστική, ή παράνομη όπως λένε, δεν θα είχε λάβει ποτέ την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και φυσικά δεν θα είχε ψηφιστεί από την Βουλή» συνεχίζει η κ. Λάμπρου.
«Η χρήση της Εθνικής Οδού δεν είναι υποχρεωτική. Υπάρχει παράδρομος» απαντά στην ερώτησή μου σχετικά με τις διαμαρτυρίες των μόνιμων κατοίκων της Βόρειας Αττικής. «Είναι σαν να βιάζομαι εγώ να πάω στη δουλειά μου, και να θέλω να περάσω από την Αττική Οδό, αλλά να μην την πληρώσω» καταλήγει.
Έγινε συγχώνευση των θεμάτων - Coo
Τάσος - Χαλάνδρι
VW EOS 2.0 FSi
en-gb.facebook.com/t...s
www.faretra.gr - www.jourfixe.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- neTTor
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Not Speed.Only Pleasure
- Δημοσιεύσεις: 128
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geo
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Αναγκάζομαι να δίνω απο το μισθό μου 1300 € το χρόνο για να πάω στη δουλειά μου όπως κάθε άλλος πολίτης της Αττικής που μένει μετά τις Αφίδνες. Ελεύθερος πολιορκημένος δηλαδή.
Το θέμα θα μπορούσε να λυθεί πολύ εύκολα με το να εφοδιαστούν με κάρτες οι μόνιμοι κάτοικοι αυτών των περιοχών όπως είχε γίνει και με τους μονίμους κατοίκους που μένανε στο κέντρο και είχαν κάρτες για ελεύθερο parking.
Καποιοι δεν το θέλουν φαινεται να γίνει αυτό γιατι τα κονομάνε γερά. Φανταστείτε το νούμερο οταν ο Δήμος Ωρωπού μόνο έχει 17.000 εγγεργραμμένους κατοίκους. Για πολλαπλασιαστε το κι ολας.....
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Της Αττικής Οδού το οποίο ισχύει και για τα περισσότερα διόδια στο οδικό δίκτυο προς Πελοπόνησο αποκτάται πολύ πιο εύκολα και οικονομικά...
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Χρειάζεσαι τουλάχιστον 2 από ότι γνωρίζω, το ένα εκ των οποίων για να το αποκτήσεις θα πρέπει να πληρώσεις 25€ εγγύηση και 50€ ελάχιστη πρώτη φόρτιση (αναφέρομαι σε αυτό που ισχύει για τα διόδια τα οποία περνάς κινούμενος από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη)
Της Αττικής Οδού το οποίο ισχύει και για τα περισσότερα διόδια στο οδικό δίκτυο προς Πελοπόνησο αποκτάται πολύ πιο εύκολα και οικονομικά...
Μάλλον θα διαφωνήσω. Η Ε.Ο. που ενώνει Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι δύο ή τρία κομμάτια (μπορεί και περισσότερα αλλά αυτά γνωρίζω).
Το πρώτο είναι ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (εκτείνεται από Μαλιακό ως το Κλειδί) που τα διόδια σε αυτό το κομμάτι είναι της εταιρίας "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε." και τα υπόλοιπα κομμάτια που ανήκουν σε άλλες εταιρίες που μου διαφεύγουν τώρα.
Το ασύμφορο στην όλη ιστορία είναι ότι (βάσει λεγομένων γνωστού που το έψαξε) θες ξεχωριστό PASS για κάθε κομμάτι που σημαίνει ότι θα φτιάξεις ένα παρπρίζ ταρίφα...
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Συμφωνώ, τρεις διαφορετικές είναι (έκανα το ταξίδι την προηγούμενη εβδομάδα), μάλιστα κάποιοι σταθμοί είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, αυτό μου έκανε μεγάλη (και κακή) εντύπωση.Guardian έγραψε:
Χρειάζεσαι τουλάχιστον 2 από ότι γνωρίζω, το ένα εκ των οποίων για να το αποκτήσεις θα πρέπει να πληρώσεις 25€ εγγύηση και 50€ ελάχιστη πρώτη φόρτιση (αναφέρομαι σε αυτό που ισχύει για τα διόδια τα οποία περνάς κινούμενος από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη)
Της Αττικής Οδού το οποίο ισχύει και για τα περισσότερα διόδια στο οδικό δίκτυο προς Πελοπόνησο αποκτάται πολύ πιο εύκολα και οικονομικά...
Μάλλον θα διαφωνήσω. Η Ε.Ο. που ενώνει Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι δύο ή τρία κομμάτια (μπορεί και περισσότερα αλλά αυτά γνωρίζω).
Το πρώτο είναι ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (εκτείνεται από Μαλιακό ως το Κλειδί) που τα διόδια σε αυτό το κομμάτι είναι της εταιρίας "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε." και τα υπόλοιπα κομμάτια που ανήκουν σε άλλες εταιρίες που μου διαφεύγουν τώρα.
Το ασύμφορο στην όλη ιστορία είναι ότι (βάσει λεγομένων γνωστού που το έψαξε) θες ξεχωριστό PASS για κάθε κομμάτι που σημαίνει ότι θα φτιάξεις ένα παρπρίζ ταρίφα...
nikitas tsi έγραψε:
Σωστά, προς Νότια παίζει της Αττικής Οδού σε όλα.Aυτο Δημητρη μονο οσον αφορα διαδρομες προς Β.Ελλαδα,σωστα?
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 22/11/10 ξεκινούν τη λειτουργία τους τα διόδια της Αγίας Τριάδας στη Φθιώτιδα, τα οποία βρίσκονται κοντά στις Θερμοπύλες.
Τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 1,55 ευρώ, τα δίκυκλα 1,10 ευρώ, τα φορτηγά και λεωφορεία με λιγότερους από 4 άξονες θα καταβάλουν 4 ευρώ για τη διέλευσή τους ενώ τα βαριά οχήματα 5,6 ευρώ.
Τα συγκεκριμένα διόδια έχουν προβλεφθεί με τη σύμβαση παραχώρησης της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου της Κεντρικής Ελλάδος του γνωστού Ε65. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα εισπράττεται το τίμημα για τη χρήση της εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας από το ύψος της Σκάρφειας- λίγο μετά τα Καμένα Βούρλα και μέχρι την είσοδο της Λαμίας.
Παράλληλα προετοιμάζονται για να λειτουργήσουν το επόμενο διάστημα και πλευρικά διόδια τόσο στην περιοχή του Μώλου αλλά και στην περιοχή των Θερμοπυλών στον κόμβο μεταξύ της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας και της εθνικής οδού Θερμοπυλών - Άμφισσας Ιτέας.
Τα συγκεκριμένα διόδια υπήρχε πρόβλεψη να λειτουργήσουν από τον περασμένο Απρίλη. Η ολοκλήρωση των έργων κατασκευής τους έχει γίνει από τον Αύγουστο και μπαίνουν σε λειτουργία από την Τρίτη. Πάντως μέσα στα όρια της Φθιώτιδας θα είναι ο τρίτος σταθμός μετωπικών διοδίων που θα λειτουργεί μετά τα διόδια της Τραγάνας και τα διόδια της Πελασγίας ενώ με την ολοκλήρωση των έργων της παράκαμψης της Στυλίδας, που καθυστερεί, θα λειτουργήσει ένας ακόμη σταθμός διοδίων 6 χιλιόμετρα ανατολικά της Λαμίας προς τη Στυλίδα.
Ενστάσεις
Φορείς της αυτοδιοίκησης, κινήσεις πολιτών αλλά και πολιτικά κόμματα έχουν εκφράσει ενστάσεις στη λειτουργία των συγκεκριμένων διοδίων εδώ και χρόνια και γίνονται κινήσεις ακόμη και για κατάληψη των διοδίων την πρώτη ημέρα λειτουργίας τους. Βασικό επιχείρημα που καταθέτουν ακόμη και βουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ. είναι ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι παράπλευροι δρόμοι με συνέπεια ακόμη και για μετακινήσεις μέσα στον ίδιο τους το δήμο να είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν διόδια.
Πηγη: www.newsbomb.gr
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1886
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Ήδη εδώ και λίγες ημέρες, τα διόδια των Μαλγάρων ανατιμήθηκαν κατά 40% (!) αφού το αντίτιμο ανέρχεται πλέον σε 2,80 ευρώ από 2 ευρώ που ήταν πριν.
Παράλληλα, 4 (!) νέοι σταθμοί αναμένονται στο κομμάτι Μεταμόρφωση-Σκάρφεια, στις περιοχές Καλυφτάκη, Πύρνας, Αγίου Στεφάνου και Βαρυμπόμπης, με αυτόν του Αγίου Στεφάνου να τίθεται μάλλον πρώτος σε λειτουργία!
ΠΗΓΗ: www.newsbomb.gr
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Εκτός
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4437
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 162
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
www.youtube.com/watc...w
www.youtube.com/watc...8
www.youtube.com/watc...Q
Η αιτιολόγηση όλα τα λεφτά!
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PETROS
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- vw eos 2.0T fsi
- Δημοσιεύσεις: 855
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.