Διόδια

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #41246 από Jimmy LarisEOS
Απαντήθηκε από Jimmy LarisEOS στο θέμα Απ:Διόδια
Δεν νομίζω να πρόλαβαν σήμερα το πρωί να βάλουν κάμερες!!! :whistle: :whistle: :whistle:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ PASSAT 1.4 TSI
Live for nothing or die for something
Ο Γάμος μου!!!!
:bebe2: :bebe:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #41247 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Διόδια
Δηλαδη μεχρι χθες δεν ηταν υποχρεωτικη η πληρωμη διοδιων και απο σημερα ειναι υποχρεωτικη και μαλιστα στο 20πλασιο μεσω της καμερας?

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #41251 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Διόδια
Κάμερες υπήρχαν (οπως και λεφτά υπήρχαν οπως είπε και κάποιος μεγάλος ποιητής), απλά τώρα μιας και πήραν και τις απαραίτητες άδειες απο την υπηρεσια προσωριπικών δεδομένων, θα εχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιουν τις φωτογραφίες ως αποδεικτικό για να λαμβάνουν το παραδάκι

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #41332 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Διόδια

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #41337 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Διόδια
Κλιμακώνουν την Κυριακή τις κινητοποιήσεις τους φορείς που αντιδρούν στην πληρωμή διοδίων, ενώ ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης δηλώνει ότι ξεκινούν διαπραγματεύσεις με τις κοινοπραξίες με στόχο να υπάρξει μείωση των τιμών και των έμμεσων φόρων.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στο Βήμα, ζητεί από τους πολίτες να κάνουν υπομονή και να δείξουν κατανόηση, ενώ κατηγορεί τη ΝΔ ότι προχώρησε σε προβληματικές συμβάσεις γεμάτες λάθη.

Σχετικά με την κοινοποίηση των στοιχείων των οδηγών που δεν πληρώνουν τα διόδια, ο κ. Μαγκριώτης τονίζει ότι, σύμφωνα με απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, είναι νόμιμο να δίνονται τα στοιχεία αλλά και οι φωτογραφίες των οχημάτων.

Ακόμη, επισημαίνει ότι τα διόδια θεωρούνται έσοδα των κατασκευαστικών κοινοπραξιών, διευκρινίζοντας ότι «δεν θα αναλάβει το Δημόσιο την είσπραξη των διοδίων των συμβάσεων παραχώρησης. Ούτε το θέλουμε ούτε μπορούμε νομικά να το κάνουμε».

Την Κυριακή φορείς που αντιδρούν στην καταβολή διοδίων καλούν τους κατοίκους των περιοχών όπου υπάρχουν νέοι σταθµοί διοδίων να σηκώσουν τις µπάρες από τις 3.00 έως τις 5.00 το απόγευµα.

Ηδη, όπως έγινε γνωστό τις προηγούμενες ημέρες, οι πολίτες και οι φορείς της Μεσσηνίας θα ανοίξουν τα διόδια της γέφυρας Μάναρη στην Ασέα, οι Αρκάδες και οι Λάκωνες τα διόδια της Νεστάνης και οι Κορίνθιοι με τους Αργολιδείς τα διόδια του Σπαθοβουνίου.

www.nooz.gr/greece/m...a

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Μήνες πριν #41349 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Διόδια
Περασα σημερα απο τα διοδια των Αφιδνων την ωρα της καταληψης 3 με 5. Εκει ηταν πανω απο 100 αυτοκινητα και ακομα περισσοτερος κοσμος που μοιραζαν φιλαδια κτλ. Απ' οτι φαινεται υπαρχει μεγαλη κοινητοποιηση και οργανωση σε αυτο το θεμα...

www.newsbomb.gr/koin...a

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #41385 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Διόδια
Εγώ ρε παιδιά γιατί ακόμη έχω την εντύπωση ότι αν θέλουν αργότερα να μας "σεντράρουν" θα μπορέσουν άνετα να το κάνουν;;

Δεν ξερω, ίσως (αν και γελάδι) να με αποκαλέσει κάποιος "κότα".
Ποιος όμως μου επιβεβαιώνει ότι δεν θα τα πληρώσουμε πολλαπλάσια μετά από κάποιο καιρό;

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #41886 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Διόδια
Ρίχνουν τις τιμές στα διόδια – Η οργή των πολιτών επέβαλε μειώσεις

Τετάρτη, 19 Ιανουάριος 2011

- Αρχή με τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
- Μειώσεις από Μαλιακό ως Κλειδί, αλλά και στην Πελοπόννησο
- Γιατί τρόμαξαν από το κίνημα “δεν πληρώνω”
- Ποια ανταλλάγματα θα πάρουν οι εργολάβοι

Και... ξαφνικά αποδείχθηκε ότι οι πολίτες έχουν δύναμη, αρκεί να υπάρχει οργάνωση. Ένα απλό κίνημα πολιτών που ξεκίνησε να μην πληρώνει διόδια έγινε... τσουνάμι.

Ακόμη και αν κάποιος διαφωνεί με την κίνηση Γκλέτσου, φαίνεται ότι και χάρη σ' αυτή κάποιοι ξύπνησαν απ' το λήθαργο.
Είδαν ότι ... υπάρχουν ακόμη τσιφλικάδες στην Ελλάδα που αναγκάζουν τους πολίτες να πληρώσουν για να πάνε στο χωράφι τους!

Κάνοντας το “λογαριασμό” οι εταιρείες φαίνεται πως κατάλαβαν ότι ακόμη και αν κινηθούν δικαστικά το... ταμείο τους θα είναι μείον στο τέλος και έτσι όλα δείχνουν ότι θα δεχθούν να μειώσουν τις τιμές των διοδίων.

Η κυβέρνηση θέλει τώρα να επιτύχει την αλλαγή των συμβάσεων που υπογράφηκαν το 2007. Στόχος είναι οι νέες συμβάσεις και άρα οι μειώσεις στα διόδια να ισχύσουν από τον ερχόμενο Μάρτιο.

Γιατί θα που “ναι” οι εταιρείες; Με έναν πρόχειρο υπολογισμό που κάνουν βλέπουν ότι μονάχα λόγω κρίσης η κίνηση έχει μειωθεί και πλέον εισπράττουν μόνο ένα ευρώ για κάθε πέντε ευρώ που ξοδεύουν για το δρόμο.

Ακόμη χειρότερα για τις εταιρείες το κίνημα “δεν πληρώνω” μείωσε κι άλλο τις εισπράξεις την ώρα που οι τράπεζες πιέζουν αρνούμενες να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση έργων που... μπαίνουν μέσα.

Σύμφωνα με “Το Βήμα” ήδη ο επικεφαλής της εταιρείας Vinci Louis Roch Βurgard που έχει αναλάβει μεγάλα τμήματα της Ολυμπίας Οδού (Τσακώνα-Ελευσίνα) αλλά και του δρόμου από το Μαλιακό ως το Κλειδί Ημαθίας παραδέχθηκε σε ξένα μέσα ενημέρωσης ότι η εταιρεία συζητάει με το δημόσιο την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασής της.

Όλα δείχνουν ότι το Δημόσιο θα επιβάλλει μειωμένα διόδια... δίνοντας όμως στις εταιρείες την εκμετάλλευση των δρόμων για περισσότερα χρόνια.

Εκτός από τους δρόμους στο τραπέζι μπαίνει και η γέφυρα του Ρίου, όπου το αντίτιμο των 12,20 μπορεί να είναι... λίγο μπροστά στην ταλαιπωρία της “παντόφλας” για όσους δεν κάνουν συχνά ταξίδι, αποτελεί όμως μεγάλη οικονομική αιμορραγία για όσους μετακινούνται καθημερινά από και προς τη δουλειά τους μέσω γέφυρας. Όλα δείχνουν αυτή τη στιγμή ότι η μείωση των διοδίων θα ξεκινήσει απ' τη γέφυρα.

“Εδώ είμαστε και θα δούμε” λένε οι οδηγοί που σήμερα πληρώνουν το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πίσω 50 ευρώ ή17 ευρώ για το δρόμο-καρμανιόλα από την Αθήνα ως την Πάτρα και άλλα 24 ως την Τρίπολη και πίσω.
Ας περιμένουμε να δούμε πόση θα είναι η μείωση και κυρίως πότε θα γίνουν οι δρόμοι.

πηγή

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #41891 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Διόδια
H αλήθεια Σπύρο είναι ότι γενικότερα αν αντιδρούσε ο κόσμος σε πάρα πολλά πράγματα θα κερδίζαμε κάτι παραπάνω παντού, ίσως σε δικαιώματα ή σε χρήματα ή και στα δύο.
Το ζήτημα είναι οι μειώσεις αυτές να είναι αισθητές. Το να γίνει το 2,05 --> 1,90 δε μου λέει κάτι. Να γίνει 1,00 πάει στην ευχή.
Όσο για το ότι είναι ζημιογόνες εταιρείες (αφού όπως λένε για 1 ευρώ που παίρνουν πληρώνουν 5) ας φτιάξουν σωστά τους δρόμους, να μην έχουν ράβε-ξήλωνε συνέχεια.. Εγώ δε μπορώ να δεχτώ ότι για να πάω Λάρισα και να γυρίσω προκαλώ ζημιά ευρώ 25,00 στο δρόμο..

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #41941 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Διόδια
coo έγραψε:

Το να γίνει το 2,05 --> 1,90 δε μου λέει κάτι. Να γίνει 1,00 πάει στην ευχή.



χαχαχα χαχαχα χαχαχα
Έχεις κέφια βλέπω!! Τί ωραίο αστείο!! χεχεχε



coo έγραψε:

Όσο για το ότι είναι ζημιογόνες εταιρείες (αφού όπως λένε για 1 ευρώ που παίρνουν πληρώνουν 5) ας φτιάξουν σωστά τους δρόμους, να μην έχουν ράβε-ξήλωνε συνέχεια.. Εγώ δε μπορώ να δεχτώ ότι για να πάω Λάρισα και να γυρίσω προκαλώ ζημιά ευρώ 25,00 στο δρόμο..


Η αλήθεια τώρα είναι, για να αφήσουμε και την κλασική γκρίνια στην άκρη, ότι οι δρόμοι πλέον σε γενικές γραμμές φτιάχονται πολύ καλά. Τουλάχιστον στα δικά μου μάτια και που τους έχω φάει με το κουτάλι! Του γλυκού κιόλας!! Σίγουρα μπορεί σε αρκετά σημεία να μην είναι αρκετές οι δύο λωρίδες μόνο, ή όπως και να έχει να είναι λίγο για εθνική οδό. Αλλά πλέον σταμάτησε το μπάχαλο που υπήρχε. Όπως και η υποδομή που έχει δημιουργηθεί, ακόμη και οι σταθμοί με αλάτι και τα μηχανήματα (αχρείαστα να είναι) που υπάρχουν σε πολλά σημεία κατά μήκος της εθνικής, είναι πράγματα που δεν θα γινόντουσαν ΠΟΤΕ!

Δεν λέω ότι όλα είναι μέλι γάλα, γιατί κι εμένα με τσούζει όταν δίνω περίπου 20€ για Αθήνα-Βόλο και πίσω. Απλά ήθελα να κάνω την παραπάνω προσωπική παρατήρηση για να μην είμαστε και άδικοι!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #41947 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Διόδια
Εγώ διαφωνώ (γιατί έχω λόγο και για να στη σπάσω!)

Πριν απο λίγους μήνες έριξαν νέο οδόστρωμα στην Ε.Ο. στο ύψος της Θήβας, στις ευθείες κοντά στα διόδια. Το αυτοκίνητο ετρεμε λες και είχε παρκινσον. Μετα απο λίγο καιρό ήρθαν και τα πρώτα μπαλώματα. Και μόλις τελειωναν αυτα εριχνες το 2.50ευρω στο διόδιο, μέρος του οποίου πήγε για να ξαναστρωθει ο δρόμος δεύτερη φορά σε λίγους μήνες! Αν είχε γίνει σωστή δουλειά αυτο θα το γλιτωναμε..όλοι! Αυτο εννοώ Μητσε, γιατί σαν υποδομή τις τελευταίες 1-2 δεκαετίες έγιναν και θαύματα (βλ. Εγνατία, γέφυρα Ρίο-Αντίρριο κλπ) και ακόμα γίνονται (Θερμοπύλες, Τέμπη κλπ)

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #41948 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Διόδια
Εγώ θα επιμείνω στην άποψή μου για δύο λόγους!

α) Δεν θυμάμαι αυτό που αναφέρεις. Σαν γενική εντύπωση όμως είναι ότι ο δρόμος πλέον που χρησιμοποιώ δεν είναι αυτός που ήταν πριν κάποια χρόνια και θεωρώ ότι από τότε που ανέλαβαν ιδιώτες έφτιαξε απότομα! Έχω παρατηρήσει ότι ο τρόπος που στρώνουν τους δρόμους δεν έχεις καμία σχέση με πριν. Όλοι ξέρουμε ότι τα στρώματα χώματος και πίσας έτσι όπως πήγαινε στο τέλος θα είχε το πάχος αλουμινόχαρτου. Τώρα τουλάχιστον έχω δει σε πάρα πολλά σημεία όταν φτιάχεται ο δρόμος τους οδηγούς (καθ' ύψος, δεν ξέρω πως ονομάζονται πιο επιστημονικά) που μετράνε ακριβώς το πάχος από αυτό που στρώνουν. Τουλάχιστον είναι ενδεικτικό ότι υπάρχει καλύτερη ποιότητα και λιγότερη χρονοτριβή σε αυτό που γίνεται.

β) Έχω πολύ σοβαρότερο λόγο να σου την σπάσω γι' αυτό και δεν θα συμφωνήσω!

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #41960 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Διόδια
το ίδιο είχε γίνει απο τις Αφίδνες μεχρι και τον Σείριο. Ο δρόμος ξαναστρώθηκε 2η φορά διότι ο πρώτος ήταν σαν τσατσάρα απο τις ανωμαλίες.
Οι οδηγοί καθ ύψος που μάλλον λες είναι τα λεγόμενα finishers που ρίχνουν τα 2 τελευταία στρώματα πίσσας. Προφανώς τα μηχανήματα αυτά που στρώσανε τους συγκεκριμένους δρόμους θα πρέπει να είχαν δουλέψει πάνω από 1.000.000 ώρες και θα πρεπε κι αυτά τα κακόμοιρα να καλιμπραριστούν κάποια στιγμή.
Ενδεικτικά αναφέρω οτι τα 2 τελευταία στρώματα πίσσας που πέφτουν θα πρέπει να είναι πάχους 5 εκ έκαστως. Η πρώτη στρώση λέγεται στρώση εξομάλυνσης και η δεύτερη στρώση κυκλοφορίας . Έτσι για την ιστορία.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #42048 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Διόδια
.....και μια ωραία σελίδα για οποιον θέλει να ταξιδέψει στο εξωτερικό.....

www.theaa.com/allabo...p

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #42049 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Διόδια
Μεγάλο ενδιαφέρον έχει αν πατησετε Αγγλία. Για να επισκευτει κανείς το κέντρο με το τουτού του, πρέπει να σκάσει 10 ευρουλάκια. :crazyman: :crazyman: :crazyman:

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #42055 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Διόδια
Ναι Πάνο, αυτό ισχύει από το 2003. H συγκεκριμένη χρέωση ονομάζεται London congestion charge, και έχει ως σκοπό να μειώσει την κίνηση των αυτοκινήτων στο κέντρο, να προωθήσει τα ΜΜΜ τα οποία χρησιμοποιούν μέρος των χρημάτων για τη συντήρηση του δικτύου. Οι £10 είναι ημερήσιο κόστος, σα κάρτα ααπεριορίστων διαδρομών ένα πράγμα.
Θυμάμαι τότε είχαν αντιδράσει πολύ οι Λονδρέζοι αλλά τελικά ο τότε δήμαρχος το πέρασε.. Υπάρχει όμως και η βασική διαφορά ότι ο μέσος μισθός του Άγγλου φτάνει περίπου τις £1,500-£1,600 (λίρες, όχι ευρωπουλα) και εκεί έχεις ένα απίστευτο δίκτυο μετρό που αν πάρεις αυτοκίνητο για το κέντρο είσαι τουλάχιστον χαζός..

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #42121 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Διόδια
Από την Τρίτη οι νέες «τσουχτερές» τιμές των διοδίων

Από τα μεσάνυχτα της Τρίτης θα τεθούν σε ισχύ οι νέες αυξημένες τιμές στα διόδια, όπως έχουν ανακοινώσει οι παραχωρησιούχοι που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους.

Στο δρόμο Κόρινθος - Καλαμάτα τα δίκυκλα θα πληρώνουν στο Σπαθοβούνι 1,70 ευρώ, τα ΙΧ 2,40 ευρώ, τα μεσαία φορτηγά 6,20 ευρώ και τα μεγάλα 8,70 ευρώ.

Στην Νεστάνη οι τιμές θα είναι αντίστοιχα 1,60, 2,30, 5,90 και 8,20 ενώ στην Ασέα οι τιμές θα είναι 1,30, 1,90, 4,80 και 6,70.

Στα διόδια της Ελευσίνας τα δίκυκλα θα πληρώνουν 2,20 τα ΙΧ 3,10 τα μεσαία φορτηγά 7,90 και τα μεγάλα φορτηγά 11.

Αντίστοιχές θα είναι οι τιμές στα διόδια του Ισθμού στο ρεύμα προς Αθήνα, στα διόδια του Ζευγολατιού στο ρεύμα προς Πάτρα και το Ρίο, στο ρεύμα προς Αθήνα.

Πηγή

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #43046 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Διόδια
Μιας και το είχα απορία λίγο καιρό πριν...


"Στο σκαμνί θα κάτσουν εννέα άτομα
Έξι πλημμελήματα αντιμετωπίζουν εννέα εκπρόσωποι φορέων, οργανώσεων και κατοίκων της βορειοανατολικής αττικής που δεν είχαν πληρώσει διόδια.

Η εισαγγελία πρωτοδικών Αθηνών, μετά τη διενέργεια πολύμηνης προκαταρκτικής εξέτασης, άσκησε εναντίον τους ποινική δίωξη για φθορά ξένης ιδιοκτησίας, διατάραξη κοινής και οικιακής ειρήνης, παρακώλυση συγκοινωνιών, διατάραξη ασφαλείας συγκοινωνιών και συκοφαντική δυσφήμηση.

Η δικαιοσύνη ασχολήθηκε με την υπόθεση με αφορμή μήνυση που είχε καταθέσει η εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ, που έχει την εκμετάλλευση των διοδίων στις Αφίδνες. Για την υπόθεση διατάχθηκε περαιτέρω προανάκριση."



Πηγή

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #43052 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Διόδια
«Δεν πληρώνω» διόδια και την Κυριακή

Σε νέο πανελλαδικό άνοιγμα των διοδίων θα προχωρήσουν τα μέλη του κινήματος «Δεν πληρώνω» την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου, την ίδια ώρα που η κυβέρνηση προσανατολίζεται σε μέτρα πάταξης του φαινομένου.

Τα μέλη του κινήματος κατά των διοδίων σχολίασαν ότι οι πρώτες διώξεις κατά των μελών από τον εισαγγελέα είναι «φρονηματικές διώξεις που μας επιστρέφουν σε μετεμφυλιακές πρακτικές της δεκαετίας του 1950».

Παράλληλα, οι δικηγόροι του κινήματος έκαναν λόγο για συνέργεια της κυβέρνησης, προκειμένου να περιφρουρήσουν τα κέρδη των εταιριών, χρησιμοποιώντας την αστυνομία ως security των εταιρειών.

Επίσης, υποστήριξαν ότι σε κάθε γειτονιά θα πρέπει να αναπτυχθούν κινήματα για την άρνηση πληρωμής εισιτηρίων στα ΜΜΕ, καθώς «η επιβίβαση χωρίς εισιτήριο δεν συνιστά ποινικό αδίκημα».

Πηγη

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #43055 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Διόδια
thodoris έγραψε:

Επίσης, υποστήριξαν ότι σε κάθε γειτονιά θα πρέπει να αναπτυχθούν κινήματα για την άρνηση πληρωμής εισιτηρίων στα ΜΜΕ, καθώς «η επιβίβαση χωρίς εισιτήριο δεν συνιστά ποινικό αδίκημα».



Φαντάζομαι ΜΜΜ ήθελαν να γράψουν. Εν πάση περιπτώση, άλλη κουταμάρα και αυτή.
Πραγματικά νιώθω ότι αρχίζουν κάποιοι να το ξεφτιλίζουν αυτό με το "Δεν πληρώνω"

Στην τελική πότε πλήρωσε ο Έλληνας (Αθηναίος ως επί το πλήστον) εισητήριο για το λεωφορείο;; Πριν 2-3 μήνες πήρα λεωφορείο να πάω Από Χαιδάρι - Περιστέρι και στα περίπου 70 άτομα που ανέβοκατέβηκαν εισητήριο χτύπησα μόνο εγώ και ένας ακόμη. Πόσοι ειχαν καρτα δηλαδή; Μην τρελαθούμε κιόλας!!
Περιττό να σας πω πόσα κεφάλια γύρισαν και με κοίταξαν όταν ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος της ακύρωσης του εισητηρίου! Με έβλεπαν ωσάν τον εξωγήινο!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • zjimmys
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #43062 από zjimmys
Απαντήθηκε από zjimmys στο θέμα Απ:Διόδια
Γεια σας παίδες, θα ήθελα να σας πω και εγώ την γνώμη μου ,όλα καλά με τους δρόμους Αθηνών-Λάμια, Ελευσίνα-Κόρινθο έχουν γίνει κάποια έργα και όλα Ο.Κ για τον δρόμο Κόρινθο-Πάτρα τη να πούμε ρε παιδιά τώρα που κάνουν και τα έργα καλά κρασιά.
Από παλιά μου είχε κάτσει στο λαιμό και πίστευα και πιστεύω ότι έπρεπε να μας πληρώνουν και όχι να πληρώνουμε δυο φορές μου έχει τύχη να έχω πλήρωση κανονικά και να με κατεβάζουν από τον παλιό την μια επειδή είχε κίνηση και την άλλη επειδή καναν έργα αλλά δεν βγήκε κάνεις να μου επιστρέψει τα λεφτά μου. Παντός εγώ πιστεύω ότι μέχρι και για λίγο καιρό ακόμα δεν τρέχει τίποτα γιατί το σύστημα έχει πολλές τρύπες τώρα προσπαθούν να βρουν τρόπο να της βουλόσουν μόλις βρουν τον τρόπο τότε θα πέσουν και η καμπάνες. Εγώ δεν χρησιμοποιώ πολύ τους δρόμους αυτούς με το τούτου μου αλλά είμαι οδηγός φορτηγού και κάθε μέρα τους τρώω στα μούτρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #43065 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Διόδια
Γελάδι έγραψε:

Πριν 2-3 μήνες πήρα λεωφορείο να πάω Από Χαιδάρι - Περιστέρι και στα περίπου 70 άτομα που ανέβοκατέβηκαν εισητήριο χτύπησα μόνο εγώ και ένας ακόμη. Πόσοι ειχαν καρτα δηλαδή; Μην τρελαθούμε κιόλας!!
Περιττό να σας πω πόσα κεφάλια γύρισαν και με κοίταξαν όταν ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος της ακύρωσης του εισητηρίου! Με έβλεπαν ωσάν τον εξωγήινο!


Ωραίο σύστημα έχουν στην Αγγλία. Τα αγοράζεις μέσα στο λεωφορείο, την ώρα που μπαίνεις και το αγοράζεις από τον οδηγό. Φυσικά και είναι μη εφαρμόσιμο εδώ, όχι γιατί δεν έχουν ψιλά οι έλληνες (τί ψιλά, που πλέον θες χαρτονόμισμα για το εισητήριο) αλλά γιατί εκεί οι στάσεις έχουν το χώρο τους να αράξει το λεωφορείο χωρίς να εμποδίζει την κυκλοφορία και οι λεωφορειόδρομοι παραμένουν μόνο για τα αστικά, άντε και κανα-δυο ποδήλατα (που οδηγούν έλληνες)..
Πρέπει να σε κοιτούσαν σαν εξωγήινο επειδή χρησιμοποίησες ΜΜΜ και όχι το αυτοκίνητο! Μην το ψάχνεις Μήτσε..

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #43066 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Διόδια
zjimmys έγραψε:

Γεια σας παίδες, θα ήθελα να σας πω και εγώ την γνώμη μου ,όλα καλά με τους δρόμους Αθηνών-Λάμια, Ελευσίνα-Κόρινθο έχουν γίνει κάποια έργα και όλα Ο.Κ για τον δρόμο Κόρινθο-Πάτρα τη να πούμε ρε παιδιά τώρα που κάνουν και τα έργα καλά κρασιά.
Από παλιά μου είχε κάτσει στο λαιμό και πίστευα και πιστεύω ότι έπρεπε να μας πληρώνουν και όχι να πληρώνουμε δυο φορές μου έχει τύχη να έχω πλήρωση κανονικά και να με κατεβάζουν από τον παλιό την μια επειδή είχε κίνηση και την άλλη επειδή καναν έργα αλλά δεν βγήκε κάνεις να μου επιστρέψει τα λεφτά μου. Παντός εγώ πιστεύω ότι μέχρι και για λίγο καιρό ακόμα δεν τρέχει τίποτα γιατί το σύστημα έχει πολλές τρύπες τώρα προσπαθούν να βρουν τρόπο να της βουλόσουν μόλις βρουν τον τρόπο τότε θα πέσουν και η καμπάνες. Εγώ δεν χρησιμοποιώ πολύ τους δρόμους αυτούς με το τούτου μου αλλά είμαι οδηγός φορτηγού και κάθε μέρα τους τρώω στα μούτρα.


Δημήτρη σε αυτή την περίπτωση είναι 100% παράνομο να σου ζητούν $$ από τη στιγμή που ο δρόμος τελεί υπό ανακατασκευή. Οπότε μπορείς να ζητήσεις να μην πληρώσεις, εκεί σίγουρα δε σου κάνουν τίποτα, διότι συνταγματικά δε μπορούν να σε χρεώνουν για μια υπηρεσία που δε σου παρέχουν στην ουσία.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • zjimmys
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #43140 από zjimmys
Απαντήθηκε από zjimmys στο θέμα Απ:Διόδια
Το θέμα είναι ότι πρώτα πλήρωνα και μετά με κατέβαζαν κάτω και αυτό γινόταν για αρκετές μέρες πριν περάσω εγώ αλλά και μετά , αλλά το κράτος ποτέ δεν παίρνει μετρά υπέρ τον κοινών θνητών είδατε τη μετρά πήρε το άκουσα σήμερα στο ράδιο κάτι για εισαγγελέα άκουσα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Μήνες πριν #43145 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Διόδια
Και η "κόντρα" καλά κρατεί..

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - ΔΕΝ ΨΑΡΩΝΩ!
ΓΡΑΜΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΕΝΝΕΑ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Η καταιγίδα του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ έρχεται. Οι εργολάβοι μαζί με την Κυβέρνηση και τα ΜΜΕ ανοίγουν ομπρέλες για να κρατήσουν άμυνα. Μετά από μήνυση που είχε υποβάλλει η εταιρία ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ κατά εννέα μελών του κινήματος ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ με κατηγορίες σύστασης τρομοκρατικής οργάνωσης και σέρνονταν για μήνες στο στάδιο της προδικασίας χωρίς να είναι δυνατόν να στοιχειοθετηθεί σοβαρά, μετετράπη σε «φθορά ξένης ιδιοκτησίας, διατάραξη κοινής και οικιακής ειρήνης, παρακώλυση συγκοινωνιών, διατάραξη ασφαλείας συγκοινωνιών και συκοφαντική δυσφήμηση». Η εισαγγελία άσκησε τις διώξεις. Τα ΜΜΕ ανέλαβαν το γνωστό τους ρόλο να προβάλλουν το γεγονός ως διώξεις δήθεν κατά όσων δεν πληρώνουν.
Έχουμε και λέμε:
1. Οι διώξεις δεν θα μπορούσαν ποτέ να ασκηθούν κατά των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν τα χαράτσια στους δρόμους, τα εισιτήρια, τα νοσοκομεία κ.ο.κ. Σχεδόν δύο χρόνια δράσεων άρνησης πληρωμής από εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας δεν έχει γίνει ούτε μία αγωγή. Γιατί;;;
2. Διώξεις αντίθετα ασκήθηκαν ενάντια στις πολεοδομικές αυθαιρεσίες της ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ που καταδικάστηκε και της επιδικάστηκε πρόστιμο ύψος 22 εκ. ευρώ που αρνείται να καταβάλλει!
3. Οι διώξεις που ασκήθηκαν στρέφονται κατά εννέα πρωτοπόρων για αδικήματα που δεν μπορούν να αποδειχτούν γιατί: Ποτέ δεν συνελήφθηκε μέλος του κινήματος με τις παραπάνω κατηγορίες. Αλήθεια για ποια διατάραξη κοινής και οικιακής ειρήνης μιλάμε στους σταθμούς των διοδίων; Καταμεσίς του πουθενά ούτε αλεπούδες δεν περνάνε! Ποια παρακώλυση συγκοινωνιών; Εμείς ανοίγουμε τους δρόμους! Φθορά ξένης ιδιοκτησίας; Ta αυθαίρετα που έχουν στήσει στις εθνικές μας οδούς έπρεπε να μην έχουν γίνει ποτέ. Σπάσαμε τις μπάρες λένε; Μα μπάρες ούτε στις συμβάσεις παραχώρησης δεν αναφέρεται να υπάρχουν! Συκοφαντική δυσφήμηση; Εδώ γελάμε.
Πώς απαντάμε επί της ουσίας: Την ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ σε όλη την Ελλάδα. Στο σταθμό διοδίων ΑΦΙΔΝΩΝ (3μ.μ.) καταλήγουμε μετά από όλα τα ανοίγματα - και της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ - για να δείξουμε στην Κυβέρνηση των εργολάβων και τη ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ ότι δεν ψαρώνουμε! Στις διώξεις απαντάμε με κινητοποιήσεις. Σηκώνουμε τις μπάρες και περνάμε. Δεν πληρώνουμε, Δεν θα πληρώσουμε την κρίση τους.

Πηγή

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.