Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση

  • cdoum
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #50619 από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
το diesel μας έλειπε τώρα...αν και με diesel να κυκλοφορείς δεν σε σταματάει κανείς εκτός άμα είσαι γκαντέμης :shy: υπάρχουν και άλλα πιο καυτά θέματα να λύσουμε σιγά σιγά ένα ένα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • betoven
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #50620 από betoven
Απαντήθηκε από betoven στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
cdoum έγραψε:

το diesel μας έλειπε τώρα...αν και με diesel να κυκλοφορείς δεν σε σταματάει κανείς εκτός άμα είσαι γκαντέμης :shy: υπάρχουν και άλλα πιο καυτά θέματα να λύσουμε σιγά σιγά ένα ένα



θα σε χαλαγε δηλαδη να εχεις ενα πιο ροπατο εος-ποιο οικονομικο σε καταναλωση-και με τα μισα σχεδον τελη απο αυτα που τωρα πληρωνεις?
ρε μπας και με το ψαροντουφεκο σε εχει πιασει η νοσος του δυτη και ο εγκεφαλος σου εχει γεμισει φυσαλιδες? :roulette: χαχαχα
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • cdoum
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #50624 από cdoum
Απαντήθηκε από cdoum στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
betoven έγραψε:

cdoum έγραψε:

το diesel μας έλειπε τώρα...αν και με diesel να κυκλοφορείς δεν σε σταματάει κανείς εκτός άμα είσαι γκαντέμης :shy: υπάρχουν και άλλα πιο καυτά θέματα να λύσουμε σιγά σιγά ένα ένα



θα σε χαλαγε δηλαδη να εχεις ενα πιο ροπατο εος-ποιο οικονομικο σε καταναλωση-και με τα μισα σχεδον τελη απο αυτα που τωρα πληρωνεις?
ρε μπας και με το ψαροντουφεκο σε εχει πιασει η νοσος του δυτη και ο εγκεφαλος σου εχει γεμισει φυσαλιδες? :roulette: χαχαχα
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!


σίγουρα θα μ έχει πιάσει κάτι με αυτά που βλέπω με ή χωρίς φυσαλίδες :shy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #50625 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Coo έγραψε:

Σε όλη την Ευρώπη είναι αρκετά διαδεδομένο (π.χ. στην Ιταλία το 43% είναι Diesel, σύμφωνα με το δελτίο ειδήσεων τηλεοπτικού σταθμού που κάλυπτε το ρεπορταζ).

Σίγουρα έχει τα καλά του αλλά δεν είναι και πανάκεια το diesel παιδιά, έτσι; Το αν συμφέρει ή όχι (οικονομικά πάντα) εξαρτάται από πολλά. Η τιμή ενός diesel είναι περίπου 10%-15% πιο πάνω από ότι το ίδιο μοντέλο με βενζίνη. Είσης συνήθως τα diesel για να έχουν πολύ καλές επιδόσεις ανεβαίνουν και σε κυβικά, οπότε αν υπολογίσουμε τα επιπλέον χαράτσια περι κυβισμού και τελών κυκλοφορίας και ασφάλειας σίγουρα δε μένουμε στο 15% που λέγαμε πριν.
Από εκεί και μετά σίγουρα το σέρβις έρχεται φθηνότερο λόγω συχνότητας και μιλάμε για απεριόριστη αντοχή του κινητήρα. Αλλά όσοι το βλέπουν και σαν απόσβεση, σίγουρα θα πρέπει να κάνουν πάαααρα πολλά χιλιόμετρα το χρόνο ώστε να αποσβέσουν το αρχικό έξτρα κόστος πριν χαρακτηριστεί αντίκα το αυτοκίνητο.
Και εγώ μαζί σας είμαι, μου αρέσει η ιδέα του diesel (και ας ακούγεται σαν ταξί, μου φαίνεται μόνο στην Ελλάδα έχουμε τέτοιο κόμπλεξ)..



Σίγουρα Δημήτρη.
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Απλά ξέχασα να αναφέρω ότι εγώ κάνω (ή για την ακρίβεια έκανα...) πάααρα πολλά χιλιόμετρα οπότε για μένα π.χ. θα ήταν μία πολύ καλή επιλογή.
Εννοείται ότι αν κάνεις μία απλή χρήση του αυτοκινήτου με νορμάλ χιλιόμετρα τον χρόνο έως και λίγα τότε καλύτερα το βενζινοκίνητο.

Πάντως η καλύτερη λύση για μένα είναι να παίρνουμε το αυτοκίνητο αυτό που καλύπτει τις ανάγκες μας! Σίγουρα παίζει ρόλο και ο παράγων κ@...λα αλλά από εκεί και πέρα αν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη και βολευόμαστε με ένα μικρό δεν χρειάζεται να πάρουμε και Mercedes CLS!!

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #50627 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
cdoum έγραψε:

σίγουρα θα μ έχει πιάσει κάτι με αυτά που βλέπω με ή χωρίς φυσαλίδες :shy:


Φίλε πρόσεχε εσύ με την μάσκα κατω από το νερό!
Έχω παρατηρήσει ότι κάθε χρόνο όλο και δυσκολεύει η κατάσταση! Βγαίνουν κάτι είδη... να δεις πως τα λένε μωρέ...

brazil, 3/4, με κορδελάκια, χωρίς κορδελάκια, παρτό, ακόμη πιο παρτό, εντελώς παρτό, μέχρι και ανύπαρκτο!!!!! χαχαχα
Και ξέρεις άμα σε ρουφήξει μία τέτοια σαλούφα ε;;; χαχαχα

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #50629 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Ως γνωστόν ο Μαέστρος ήταν κουφός χαχαχα χαχαχα χαχαχα

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • betoven
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #50640 από betoven
Απαντήθηκε από betoven στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
OFFTOPIC
και οι τρεις σας
χαχαχα χαχαχα χαχαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 5 Μήνες πριν #50645 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Το θέμα μας είναι η πετρελαιοκίνηση...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Μήνας πριν #53623 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Να παραμείνει η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης των ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προτείνει η αρμόδια για το θέμα Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής.

Η συγκεκριμένη Επιτροπή πιστεύει ότι η σύγχρονη τεχνολογία των κινητήρων diesel δεν έχει καμιά σχέση με την αντίστοιχη στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Εκτιμά ότι η άρση της απαγόρευσής της θα μπορούσε να είναι μία σωστή επιλογή, με την προϋπόθεση όμως να τηρούνται και να είναι ξεκάθαρα ορισμένα πράγματα.

Στο πόρισμά της αναφέρει ότι το θέμα πρέπει να επανεξετάζεται σε ετήσια βάση, ώστε να παρακολουθείται η πρόοδος στα εξής ζητήματα:

Στο ποσοστό χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς από τους κατοίκους των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, με ανάλογη μείωση της χρήσης των ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων.



Στη μείωση των επιπέδων ατμοσφαιρικής ρύπανσης, σε ό,τι έχει σχέση με τα αιωρούμενα σωματίδια και τα οξείδια του αζώτου (τα οποία είναι όντως ένα πραγματικό πρόβλημα).

Στη διαμόρφωση χαμηλών επιπέδων εκπομπών οξειδίων του αζώτου από τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα.

Στην οργάνωση της υποδομής ελέγχου της ποιότητας των καυσίμων και της περιβαλλοντικής λειτουργίας των κινητήρων (εδώ υπάρχει σημαντική υστέρηση στα περί ελέγχου, όσο για την ποιότητα των καυσίμων έχει βελτιωθεί σημαντικά εδώ και λίγα χρόνια).

Στην αντιμετώπιση της νοθείας στα καύσιμα με συστηματικούς ελέγχους σε όλους τους κρίκους της αντίστοιχης αλυσίδας διυλιστηρίων, εταιρειών εμπορίας, βυτιοφόρων και πρατηρίων (σε αυτόν τον τομέα το ελληνικό κράτος ουδέποτε τα κατάφερε, αποκλειστικά επειδή ποτέ δεν ήθελε να τα καταφέρει).

Κλείνοντας, η Επιτροπή καλεί τους αρμοδίους να ελέγξουν την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που κατέχονται από μόνιμους κατοίκους των δύο ελληνικών μεγαλουπόλεων, αλλά όμως η άδεια κυκλοφορίας τους αναγράφει γειτονικούς νομούς (αυτό άραγε ερμηνεύεται ως το «τέλος της ανοχής»; Θα δούμε).

www.4troxoi.gr/defau...1

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Μήνας πριν #53624 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Τα γνωστά αναχρονιστικά καφριλίκια μια ζωή... :shhhh:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Μήνας πριν #53625 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Ότι και να κάνουν αυτοί οι μπιιιιιπ οπιος θέλει να πάρει diesel θα το πάρει ο κόσμος να χαλάσει. Και να ψάξουν και για ψεύτικες άδειες κυκλοφορίας πάλι θα βρεθεί λύση αφού οι περισσότεροι έχουν εξοχικά σε άλλες πόλεις άρα…
Πιστεύω ότι και εδώ το θέμα είναι καθαρά εισπρακτικό λόγο τελών κτλ κτλ που έχουμε αναφέρει πιο παλιά και δεν τους συμφέρει να πάρουν όλοι diesel.
Όσο για την τεχνολογία μάλλον περιμένουν να εξελιχτούν τόσο τα diesel που να βγάζουν μόνο καθαρό αέρα και τίποτα άλλο :wacko:

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Μήνας πριν #53627 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Διαβάστε και αυτό το άρθρο:
www.gocar.gr/news/co...l


χαχαχα!! :clap:

Η κατάσταση είναι για γέλια και για κλάματα!

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Μήνας πριν #53646 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Τίποτα να μη λειτουργεί στοιχειωδώς σωστά σε αυτή τη ρημαδοχώρα.. :ftousou:

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Μήνας πριν #53662 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Update:

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Περιβάλλοντος και Υποδομών θα μπορεί να αίρεται η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης για τα Ι.Χ. και τα ελαφρά φορτηγά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Με μια τροπολογία που θα κατατεθεί σήμερα στη Βουλή από το υπουργείο Περιβάλλοντος θα προβλέπεται πως για την άρση της απαγόρευσης θα αρκεί Κοινή Υπουργική Απόφαση και δεν θα απαιτείται διάταξη νόμου.

Πριν από λίγες ημέρες ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γ. Παπακωνσταντίνου είχε παρουσιάσει στη Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής τις κυβερνητικές προτάσεις για την πετρελαιοκίνηση στα Ι.Χ. και τα ελαφρά φορτηγά στα πολεοδομικά συγκροτήματα Αθήνας και Θεσσαλονίκης

Η συνολική κυκλοφορία των επιβατικών οχημάτων με πετρέλαιο στην Ελλάδα είναι περίπου 4%, όταν στην Ευρώπη κυκλοφορούν ευρέως με μέσο όρο 51%. Της απαγόρευσης εξαιρούνται τα ταξί, τα βαρέα οχήματα αλλά και τα φορτηγά κάτω των 4 ωφέλιμων τόνων, που χρησιμοποιούνται από παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών.

Πηγή

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Μήνας πριν #54125 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Και ποια είναι τα πρώτα αυτοκίνητα τα οποία έλαβαν τέτοια έγκριση να κυκλοφορούν νόμιμα;

Αυτά των τροϊκανών που μπαστακώθηκαν στην Ελλάδα και αυτών που έρχονται πού και πού για να πιούνε κανένα φραπέ γιατί έξω δεν έχουν!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #54434 από paterak
Απαντήθηκε από paterak στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Ελεύθερη η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη



www.ethnos.gr/articl...7

Stelios 1.4 TSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #54437 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
paterak έγραψε:

Ελεύθερη η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη



www.ethnos.gr/articl...7

Αμήν! :clap: :clap: :clap:

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #54442 από Corbil
Απαντήθηκε από Corbil στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Θα πάρω τον αγρότη και θα κάνω μια βόλτα μέχρι το Σύνταγμα....ετσι για να μου φύγει το άχτι βρε αδερφέ

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Εβδομάδες πριν #54456 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Aπό αύριο θα μπορούν να μπαίνουν τα πετρελαιοκίνητα στις δύο πόλεις και να ταξινομούνται (να βγαίνουν πινακίδες δηλαδή) νέα αυτοκίνητα με diesel κινητήρες, αρκεί αυτοί να είναι προδιαγραφών ρύπων Euro 5 και Euro 6, ενώ τα επαγγελματικά δεν πρεπει να ξεπερνούν τους τέσσερις τόνους…

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 4 Ημέρες πριν #55019 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
...και κάπου εδώ κλείνει το θέμα...

Με μόλις 90 λέξεις, απελευθερώνεται από σήμερα η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σε μόλις 90 λέξεις διορθώνεται μία παράφορη αδικία, από ένα νόμο που ισχύει από την δεκαετία του ’90.

Δημοσιεύτηκε λοιπόν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση απελευθέρωσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ετσι σύμφωνα με το νόμο 4030 /2011 και το άρθρο 50, από σήμερα μπορούν να ταξινομούνται αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ενώ επιτρέπεται παράλληλα και η μετακίνηση αυτών των αυτοκινήτων στις δύο πόλεις. Η μόνη προϋπόθεση που τίθεται είναι να διαθέτει κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro 5, 6.

Συγκεκριμένα, το άρθρο 50 αναφέρει:

«1. Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000) χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν.1959/1991 (Α΄ 123), εφόσον η τεχνολογία τους πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονισμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 (Euro V και Euro VI) ή μεταγενέστερου.
2. Οι διατάξεις του παρόντος αρχίζουν από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»


Η Ελλάδα, μέχρι σήμερα, ήταν μόνη χώρα στην Ευρώπη με περιορισμούς στη χρήση των κινητήρων ντίζελ και μία από τις ελάχιστες που έχουν σε εφαρμογή τέτοια την απαγόρευση. Για παράδειγμα, περιορισμοί υπάρχουν και στην Ιαπωνία. Όμως εκεί ουσιαστικά ισχύει η απαγόρευση ώστε να καθοδηγήσουν εμπορικά τους υποψήφιους αγοραστές προς τις δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού αυτές δεν έχουν ακόμα τόσο εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες, όσο έχουν οι Ευρωπαίοι. Αυτοί έχουν άλλωστε τα υβριδικά συστήματα.

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, χάρη στην εφαρμογή των αυστηρότατων προδιαγραφών των ρύπων για κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, που είναι γνωστές ως Euro 5, Euro 6 κλπ, έχει αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, εφόσον θέλουν να πουλάνε αυτοκίνητα εντός της Ε.Ε., να επενδύουν τεράστια ποσά στην τεχνολογική εξέλιξη των κινητήρων τους. Ιδιαίτερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν μία τεχνολογική… έξαρση την τελευταία δεκαετία, η οποία πλέον τους έχει ανακηρύξει ως οι πιο οικονομικοί και «πράσινοι» κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις μοντέλων εκπέμπουν λιγότερους ρύπους ακόμα και από υβριδικά αυτοκίνητα!
Παράλληλα η χρήση φίλτρων άνθρακα στις εξατμίσεις, έχουν μηδενίσει την εκπομπή μικροσωματιδίων από αυτή, δηλαδή καπνού. Όλα τα παραπάνω βέβαια προϋποθέτουν τη σωστή συντήρηση των κινητήρων, όπως αυτή ορίζεται από τον κατασκευαστή, αλλά και τη χρήση «καθαρού» πετρελαίου κίνησης. Ιδιαίτερα στη δεύτερη περίπτωση, κι επειδή το κράτος είναι ανήμπορο να πατάξει τη νοθεία, πρέπει οι ίδιοι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων πετρελαίου να αυτοπροστατευτούν, επιλέγοντας συγκεκριμένα-έμπιστα πρατήρια για τον ανεφοδιασμό τους. Αυτή είναι η μόνη λύση προς το παρόν…

Ο «πράσινος δακτύλιος»
Σύμφωνα με τον παραπάνω νόμο, αίρεται η απαγόρευση κυκλοφορίας και πώλησης πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αρκεί αυτά να πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 5 και Euro 6.
Παράλληλα από την 1η Μαΐου το Υπουργείο προτείνει την έναρξη ισχύς του «Πράσινου Δακτυλίου», σε αντικατάσταση του σημερινού, μικρού. Σύμφωνα με το σχέδιο που ετοιμάζεται, στο νέο δακτύλιο θα μπορούν να κυκλοφορούν
Όλα τα αυτοκίνητα, ανεξάρτητα αν είναι «μονά» η «ζυγά», με την προϋπόθεση αυτά να είναι τεχνολογίας Euro V ή μεταγενέστερης και να εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα από 140g/km και κάτω. Για όλα τα άλλα αυτοκίνητα θα ισχύει το «μονα-ζυγά» όπως σήμερα.
Σε ότι αφορά τα φορτηγά, μελετάτε η απαγόρευση κυκλοφορίας στο μεγάλο δακτύλιο, όσων είναι άνω των 2,2 τόνων και έως 12 τόνους, με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992.
Παράλληλα θα απαγορευθεί η κυκλοφορία των φορτηγών άνω των 12 τόνων, με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στην Αττική, πλην των Εθνικών Οδών Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου, της Αττικής Οδού και των κύριων οδών πρόσβασης στα λιμάνια του Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας και Ελευσίνας.
Σημειώστε πως τα οχήματα στα οποία θα επιτρέπεται η κυκλοφορία στον «πράσινο δακτύλιο» θα τοποθετείτε ένα ειδικό πράσινο σήμα σε εμφανές σημείο.


Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Ημέρες πριν #55023 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
To Eos με τι πετρελαιοκινητηρες βγαινει?
Επισης καλα ολα αυτα,με τα τελη κυκλοφοριας τι γινετε?

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Ημέρες πριν #55024 από vabatzis
Απαντήθηκε από vabatzis στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Σε 2.0TDi και 2.0 TDi Bluemotion, με ρύπους 138 και 125 γρ./χλμ αντίστοιχα, Euro 5. [strike]Αν δεν κάνω λάθος, τα τέλη είναι μηδενικά.[/strike] Τα τέλη είναι εκπομπές ρύπων x 1,70€.

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Ημέρες πριν #55030 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Είδα σε διαφήμιση ένα Saab diesel που έλεγε ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Αυτό γιατί ξέρει κανείς;

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Ημέρες πριν #55032 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Πρεπει βγάζει κάτω από 100 γρ/χλμ ανεξαρτήτως κυβισμού .

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 3 Ημέρες πριν #55037 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Απ:Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
Μάλιστα...

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.