- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ακόμα πιο κοντά στη Πετρελαιοκίνηση
- cdoum
- Senior Μέλος
-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- betoven
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
το diesel μας έλειπε τώρα...αν και με diesel να κυκλοφορείς δεν σε σταματάει κανείς εκτός άμα είσαι γκαντέμης :shy: υπάρχουν και άλλα πιο καυτά θέματα να λύσουμε σιγά σιγά ένα ένα
θα σε χαλαγε δηλαδη να εχεις ενα πιο ροπατο εος-ποιο οικονομικο σε καταναλωση-και με τα μισα σχεδον τελη απο αυτα που τωρα πληρωνεις?
ρε μπας και με το ψαροντουφεκο σε εχει πιασει η νοσος του δυτη και ο εγκεφαλος σου εχει γεμισει φυσαλιδες? :roulette: χαχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- cdoum
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
cdoum έγραψε:
το diesel μας έλειπε τώρα...αν και με diesel να κυκλοφορείς δεν σε σταματάει κανείς εκτός άμα είσαι γκαντέμης :shy: υπάρχουν και άλλα πιο καυτά θέματα να λύσουμε σιγά σιγά ένα ένα
θα σε χαλαγε δηλαδη να εχεις ενα πιο ροπατο εος-ποιο οικονομικο σε καταναλωση-και με τα μισα σχεδον τελη απο αυτα που τωρα πληρωνεις?
ρε μπας και με το ψαροντουφεκο σε εχει πιασει η νοσος του δυτη και ο εγκεφαλος σου εχει γεμισει φυσαλιδες? :roulette: χαχαχα
ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler!παντα αστειευομενος ετσι?
σίγουρα θα μ έχει πιάσει κάτι με αυτά που βλέπω με ή χωρίς φυσαλίδες :shy:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Σε όλη την Ευρώπη είναι αρκετά διαδεδομένο (π.χ. στην Ιταλία το 43% είναι Diesel, σύμφωνα με το δελτίο ειδήσεων τηλεοπτικού σταθμού που κάλυπτε το ρεπορταζ).
Σίγουρα έχει τα καλά του αλλά δεν είναι και πανάκεια το diesel παιδιά, έτσι; Το αν συμφέρει ή όχι (οικονομικά πάντα) εξαρτάται από πολλά. Η τιμή ενός diesel είναι περίπου 10%-15% πιο πάνω από ότι το ίδιο μοντέλο με βενζίνη. Είσης συνήθως τα diesel για να έχουν πολύ καλές επιδόσεις ανεβαίνουν και σε κυβικά, οπότε αν υπολογίσουμε τα επιπλέον χαράτσια περι κυβισμού και τελών κυκλοφορίας και ασφάλειας σίγουρα δε μένουμε στο 15% που λέγαμε πριν.
Από εκεί και μετά σίγουρα το σέρβις έρχεται φθηνότερο λόγω συχνότητας και μιλάμε για απεριόριστη αντοχή του κινητήρα. Αλλά όσοι το βλέπουν και σαν απόσβεση, σίγουρα θα πρέπει να κάνουν πάαααρα πολλά χιλιόμετρα το χρόνο ώστε να αποσβέσουν το αρχικό έξτρα κόστος πριν χαρακτηριστεί αντίκα το αυτοκίνητο.
Και εγώ μαζί σας είμαι, μου αρέσει η ιδέα του diesel (και ας ακούγεται σαν ταξί, μου φαίνεται μόνο στην Ελλάδα έχουμε τέτοιο κόμπλεξ)..
Σίγουρα Δημήτρη.
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Απλά ξέχασα να αναφέρω ότι εγώ κάνω (ή για την ακρίβεια έκανα...) πάααρα πολλά χιλιόμετρα οπότε για μένα π.χ. θα ήταν μία πολύ καλή επιλογή.
Εννοείται ότι αν κάνεις μία απλή χρήση του αυτοκινήτου με νορμάλ χιλιόμετρα τον χρόνο έως και λίγα τότε καλύτερα το βενζινοκίνητο.
Πάντως η καλύτερη λύση για μένα είναι να παίρνουμε το αυτοκίνητο αυτό που καλύπτει τις ανάγκες μας! Σίγουρα παίζει ρόλο και ο παράγων κ@...λα αλλά από εκεί και πέρα αν χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη και βολευόμαστε με ένα μικρό δεν χρειάζεται να πάρουμε και Mercedes CLS!!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
σίγουρα θα μ έχει πιάσει κάτι με αυτά που βλέπω με ή χωρίς φυσαλίδες :shy:
Φίλε πρόσεχε εσύ με την μάσκα κατω από το νερό!
Έχω παρατηρήσει ότι κάθε χρόνο όλο και δυσκολεύει η κατάσταση! Βγαίνουν κάτι είδη... να δεις πως τα λένε μωρέ...
brazil, 3/4, με κορδελάκια, χωρίς κορδελάκια, παρτό, ακόμη πιο παρτό, εντελώς παρτό, μέχρι και ανύπαρκτο!!!!! χαχαχα
Και ξέρεις άμα σε ρουφήξει μία τέτοια σαλούφα ε;;; χαχαχα
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- betoven
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
και οι τρεις σας
χαχαχα χαχαχα χαχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Η συγκεκριμένη Επιτροπή πιστεύει ότι η σύγχρονη τεχνολογία των κινητήρων diesel δεν έχει καμιά σχέση με την αντίστοιχη στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Εκτιμά ότι η άρση της απαγόρευσής της θα μπορούσε να είναι μία σωστή επιλογή, με την προϋπόθεση όμως να τηρούνται και να είναι ξεκάθαρα ορισμένα πράγματα.
Στο πόρισμά της αναφέρει ότι το θέμα πρέπει να επανεξετάζεται σε ετήσια βάση, ώστε να παρακολουθείται η πρόοδος στα εξής ζητήματα:
Στο ποσοστό χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς από τους κατοίκους των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, με ανάλογη μείωση της χρήσης των ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων.
Στη μείωση των επιπέδων ατμοσφαιρικής ρύπανσης, σε ό,τι έχει σχέση με τα αιωρούμενα σωματίδια και τα οξείδια του αζώτου (τα οποία είναι όντως ένα πραγματικό πρόβλημα).
Στη διαμόρφωση χαμηλών επιπέδων εκπομπών οξειδίων του αζώτου από τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα.
Στην οργάνωση της υποδομής ελέγχου της ποιότητας των καυσίμων και της περιβαλλοντικής λειτουργίας των κινητήρων (εδώ υπάρχει σημαντική υστέρηση στα περί ελέγχου, όσο για την ποιότητα των καυσίμων έχει βελτιωθεί σημαντικά εδώ και λίγα χρόνια).
Στην αντιμετώπιση της νοθείας στα καύσιμα με συστηματικούς ελέγχους σε όλους τους κρίκους της αντίστοιχης αλυσίδας διυλιστηρίων, εταιρειών εμπορίας, βυτιοφόρων και πρατηρίων (σε αυτόν τον τομέα το ελληνικό κράτος ουδέποτε τα κατάφερε, αποκλειστικά επειδή ποτέ δεν ήθελε να τα καταφέρει).
Κλείνοντας, η Επιτροπή καλεί τους αρμοδίους να ελέγξουν την κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που κατέχονται από μόνιμους κατοίκους των δύο ελληνικών μεγαλουπόλεων, αλλά όμως η άδεια κυκλοφορίας τους αναγράφει γειτονικούς νομούς (αυτό άραγε ερμηνεύεται ως το «τέλος της ανοχής»; Θα δούμε).
www.4troxoi.gr/defau...1
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Πιστεύω ότι και εδώ το θέμα είναι καθαρά εισπρακτικό λόγο τελών κτλ κτλ που έχουμε αναφέρει πιο παλιά και δεν τους συμφέρει να πάρουν όλοι diesel.
Όσο για την τεχνολογία μάλλον περιμένουν να εξελιχτούν τόσο τα diesel που να βγάζουν μόνο καθαρό αέρα και τίποτα άλλο :wacko:
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
www.gocar.gr/news/co...l
χαχαχα!! :clap:
Η κατάσταση είναι για γέλια και για κλάματα!
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
ΠηγήΜε Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Περιβάλλοντος και Υποδομών θα μπορεί να αίρεται η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης για τα Ι.Χ. και τα ελαφρά φορτηγά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Με μια τροπολογία που θα κατατεθεί σήμερα στη Βουλή από το υπουργείο Περιβάλλοντος θα προβλέπεται πως για την άρση της απαγόρευσης θα αρκεί Κοινή Υπουργική Απόφαση και δεν θα απαιτείται διάταξη νόμου.
Πριν από λίγες ημέρες ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γ. Παπακωνσταντίνου είχε παρουσιάσει στη Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής τις κυβερνητικές προτάσεις για την πετρελαιοκίνηση στα Ι.Χ. και τα ελαφρά φορτηγά στα πολεοδομικά συγκροτήματα Αθήνας και Θεσσαλονίκης
Η συνολική κυκλοφορία των επιβατικών οχημάτων με πετρέλαιο στην Ελλάδα είναι περίπου 4%, όταν στην Ευρώπη κυκλοφορούν ευρέως με μέσο όρο 51%. Της απαγόρευσης εξαιρούνται τα ταξί, τα βαρέα οχήματα αλλά και τα φορτηγά κάτω των 4 ωφέλιμων τόνων, που χρησιμοποιούνται από παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αυτά των τροϊκανών που μπαστακώθηκαν στην Ελλάδα και αυτών που έρχονται πού και πού για να πιούνε κανένα φραπέ γιατί έξω δεν έχουν!
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- paterak
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 253
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Stelios 1.4 TSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Αμήν! :clap: :clap: :clap:Ελεύθερη η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη
www.ethnos.gr/articl...7
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Με μόλις 90 λέξεις, απελευθερώνεται από σήμερα η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σε μόλις 90 λέξεις διορθώνεται μία παράφορη αδικία, από ένα νόμο που ισχύει από την δεκαετία του ’90.
Δημοσιεύτηκε λοιπόν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η απόφαση απελευθέρωσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ετσι σύμφωνα με το νόμο 4030 /2011 και το άρθρο 50, από σήμερα μπορούν να ταξινομούνται αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ενώ επιτρέπεται παράλληλα και η μετακίνηση αυτών των αυτοκινήτων στις δύο πόλεις. Η μόνη προϋπόθεση που τίθεται είναι να διαθέτει κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro 5, 6.
Συγκεκριμένα, το άρθρο 50 αναφέρει:
«1. Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000) χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν.1959/1991 (Α΄ 123), εφόσον η τεχνολογία τους πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονισμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 (Euro V και Euro VI) ή μεταγενέστερου.
2. Οι διατάξεις του παρόντος αρχίζουν από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»
Η Ελλάδα, μέχρι σήμερα, ήταν μόνη χώρα στην Ευρώπη με περιορισμούς στη χρήση των κινητήρων ντίζελ και μία από τις ελάχιστες που έχουν σε εφαρμογή τέτοια την απαγόρευση. Για παράδειγμα, περιορισμοί υπάρχουν και στην Ιαπωνία. Όμως εκεί ουσιαστικά ισχύει η απαγόρευση ώστε να καθοδηγήσουν εμπορικά τους υποψήφιους αγοραστές προς τις δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού αυτές δεν έχουν ακόμα τόσο εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες, όσο έχουν οι Ευρωπαίοι. Αυτοί έχουν άλλωστε τα υβριδικά συστήματα.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, χάρη στην εφαρμογή των αυστηρότατων προδιαγραφών των ρύπων για κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, που είναι γνωστές ως Euro 5, Euro 6 κλπ, έχει αναγκάσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, εφόσον θέλουν να πουλάνε αυτοκίνητα εντός της Ε.Ε., να επενδύουν τεράστια ποσά στην τεχνολογική εξέλιξη των κινητήρων τους. Ιδιαίτερα οι πετρελαιοκινητήρες έχουν μία τεχνολογική… έξαρση την τελευταία δεκαετία, η οποία πλέον τους έχει ανακηρύξει ως οι πιο οικονομικοί και «πράσινοι» κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις μοντέλων εκπέμπουν λιγότερους ρύπους ακόμα και από υβριδικά αυτοκίνητα!
Παράλληλα η χρήση φίλτρων άνθρακα στις εξατμίσεις, έχουν μηδενίσει την εκπομπή μικροσωματιδίων από αυτή, δηλαδή καπνού. Όλα τα παραπάνω βέβαια προϋποθέτουν τη σωστή συντήρηση των κινητήρων, όπως αυτή ορίζεται από τον κατασκευαστή, αλλά και τη χρήση «καθαρού» πετρελαίου κίνησης. Ιδιαίτερα στη δεύτερη περίπτωση, κι επειδή το κράτος είναι ανήμπορο να πατάξει τη νοθεία, πρέπει οι ίδιοι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων πετρελαίου να αυτοπροστατευτούν, επιλέγοντας συγκεκριμένα-έμπιστα πρατήρια για τον ανεφοδιασμό τους. Αυτή είναι η μόνη λύση προς το παρόν…
Ο «πράσινος δακτύλιος»
Σύμφωνα με τον παραπάνω νόμο, αίρεται η απαγόρευση κυκλοφορίας και πώλησης πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αρκεί αυτά να πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 5 και Euro 6.
Παράλληλα από την 1η Μαΐου το Υπουργείο προτείνει την έναρξη ισχύς του «Πράσινου Δακτυλίου», σε αντικατάσταση του σημερινού, μικρού. Σύμφωνα με το σχέδιο που ετοιμάζεται, στο νέο δακτύλιο θα μπορούν να κυκλοφορούν
Όλα τα αυτοκίνητα, ανεξάρτητα αν είναι «μονά» η «ζυγά», με την προϋπόθεση αυτά να είναι τεχνολογίας Euro V ή μεταγενέστερης και να εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα από 140g/km και κάτω. Για όλα τα άλλα αυτοκίνητα θα ισχύει το «μονα-ζυγά» όπως σήμερα.
Σε ότι αφορά τα φορτηγά, μελετάτε η απαγόρευση κυκλοφορίας στο μεγάλο δακτύλιο, όσων είναι άνω των 2,2 τόνων και έως 12 τόνους, με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992.
Παράλληλα θα απαγορευθεί η κυκλοφορία των φορτηγών άνω των 12 τόνων, με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν από την 1/1/1992, στην Αττική, πλην των Εθνικών Οδών Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου, της Αττικής Οδού και των κύριων οδών πρόσβασης στα λιμάνια του Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας και Ελευσίνας.
Σημειώστε πως τα οχήματα στα οποία θα επιτρέπεται η κυκλοφορία στον «πράσινο δακτύλιο» θα τοποθετείτε ένα ειδικό πράσινο σήμα σε εμφανές σημείο.
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Επισης καλα ολα αυτα,με τα τελη κυκλοφοριας τι γινετε?
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Βενζίνης
Fiat 500 0,9 TwinAir 13.450 ευρώ
Smart Fortwo 61hp 10.028 ευρώ
Smart Fortwo 71hp 11.395 ευρώ
Kia Picanto 1,0 9.990 ευρώ
Toyota iQ 1,0 12.287 ευρώ
Υβριδικά
Lexus CT200h 28.500 ευρώ
Toyota Auris HSD 22.980 ευρώ
Toyota Prius 28.360 ευρώ
Diesel
Audi A1 1,6 TDi 22.320 ευρώ
Alfa Romeo Mito 1.3 JTDM 16.340 ευρώ
Smart 0.8 CDI 12.534 ευρώ
Seat Ibiza 1.2 TDI CR Ecomotive 14.185 ευρώ
Seat Ibiza 1.2 TDI CR 13.435 ευρώ
Seat Leon 1.6 TDI CR Ecomotive 18.260 ευρώ
Opel Corsa 1.3 DTE Ecoflex 15.330 ευρώ
Fiat Punto Evo 1.3 Multijet 15.050 ευρώ
Mini One 1.6D 21.450 ευρώ
Mini Cooper 1.6D 24.050 ευρώ
Peugeot 308 1.6 E-HDI 22.990 ευρώ
VW Polo 1.2 TDI Bluemotion 16.560 ευρώ
VW Polo 1.2 TDI 14.770 ευρώ
Volvo C30 1.6D Drive 21.420 ευρώ
Volvo S40 1.6D Drive 21.270 ευρώ
Volvo V50 1.6D Drive 22.370 ευρώ
Πηγη
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.