Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #54823 από Coo
Η τεχνολογία έχει σίγουρα προχωρήσει και πληθαίνουν οι κατασκευαστές που ισχυρίζονται πως τα καινούργια τους μοντέλα δεν χρειάζονται στρώσιμο και καταργούν την 1η αλλαγή λαδιών στα 1.000 χλμ. Ακόμα και αυτοί όμως, εφιστούν την προσοχή των πελατών τους, λέγοντάς τους να είναι μετριοπαθείς στην αρχή της ζωής του αυτοκινήτου.

Αναλυτικότερα:
    Μην χρησιμοποιείτε περισσότερα από τα 3/4 της μέγιστης ταχύτητας του αυτοκινήτου. Προσπαθήστε να επιβάλλετε στον εαυτό σας να μην ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα και τις 4.000 σ.α.λ. Το αντίθετο (δηλαδή χαμηλή ταχύτητα με υψηλή σχέση στο κιβώτιο) κουράζει το μοτέρ και πρέπει να αποφεύγεται, όπως επίσης και η παρατεταμένη λειτουργία σε σταθερή ταχύτητα.

    Είναι σημαντικό να αποφεύγετε τις απότομες εκκινήσεις και τα φρεναρίσματα «πανικού», καθώς καταπονούνται ο κινητήρας και το σύστημα πέδησης αντίστοιχα.

    Όλοι ανεξαιρέτως οι κατασκευαστές συνιστούν την αποφυγή της ρυμούλκησης τουλάχιστον για τα πρώτα 800 χλμ., διότι ταλαιπωρούνται ο κινητήρας, οι αναρτήσεις και τα φρένα.
    Κατά την περίοδο του ρονταρίσματος, αφήστε το μοτέρ να δουλέψει για 20-30» στο ρελαντί πριν εκκινήσετε. Ομοίως, κατά την επιστροφή σας, περιμένετε μέχρι να σταματήσει το βεντιλατέρ και μετά σβήστε τον κινητήρα.

    Ακόμα και αν υποφέρετε από τη ζέστη, μην ανάβετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, έχοντας ενεργοποιημένο το κλιματιστικό, καθώς αυτό τραβάει ρεύμα από το γκάζι και ζορίζει το μοτέρ που προσπαθεί να ζεσταθεί.

    Στρώσιμο χρειάζονται επίσης τα καινούργια τακάκια για τουλάχιστον 200 χλμ., καθώς δεν αναπτύσσουν πλήρως τις ιδιότητες τριβής. Το φαινόμενο αντιμετωπίζεται αν εξασκείτε μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ.

    Ομοίως τα ελαστικά στα πρώτα 100 χλμ. οδήγησης δεν έχουν τη μέγιστη πρόσφυση, ενώ τέλος τα αμορτισέρ χρειάζονται και αυτά το χρόνο τους ώστε να συμβάλουν στη βέλτιστη οδική συμπεριφορά.

Πηγή: autotriti.gr

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #54824 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
πλέον γίνεται στρώσιμο κινητήρα και πάνω σε δυναμόμετρο...

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #54929 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
Guardian έγραψε:

πλέον γίνεται στρώσιμο κινητήρα και πάνω σε δυναμόμετρο...


Ε; Δηλαδή; Ανεβάζεις το αυτοκίνητο στο μηχάνημα και υπάρχει πρόγραμμα για το στρώσιμο της μηχανής;
Δεν το ήξερα αυτό... Ελπίζω να μην ρωτάω βλακεία.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #54937 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
ο βάζουν πάνω στο δυναμόμετρο και κάνουν καμιά χιλιάδα 500αριά χιλιόμετρα με ανεβοκατεβάσματα κλπ..
Είχε σχετικό θέμα σε ένα περιοδικό αυτοκινήτου..

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #54940 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
Αν και φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα προτιμούσαν να το στρώσουν οι ίδιοι... Έχεις τέτοια προσμονη να το οδηγήσεις, που ούτε δυναμόμετρα σκέφτεσαι τότε ούτε τίποτα!!

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #54944 από Guardian
Απαντήθηκε από Guardian στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
δεν ξέρω φίλε...αλλάζουν και τα λάδια 2-3 φορές...είναι περίεργη φάση..

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #54947 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
Έμενα μου είχαν πει όταν πηρά το αμάξι ότι ο κινητήρας έχει κάνει 10000χλμ στον πάγκο για στρώσιμο και ότι εγώ έπρεπε να προσέξω το υπόλοιπο αυτοκίνητο για 1000χλμ. Κατά ποσό ισχύ όλο αυτό δε γνωρίζω. :unsure:

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #54948 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
Και γιατί δεν το στρωνουν στα 11,000 να μας βγάλουν από τον κόπο; :PPP

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #54949 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
Coo έγραψε:

Και γιατί δεν το στρωνουν στα 11,000 να μας βγάλουν από τον κόπο; :PPP


Θεωρώ πως ο Θοδωρής αναφέρει άλλα 1000 για το υπόλοιπο αυτοκίνητο, εννοώντας αμορτισέρ, λάστιχα, σύστημα πέδησης και γενικότερα όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου. Δεν αναφέρεται στην μηχανή. Με βάση αυτούς την μηχανή την παίρνεις στρωμένη....

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
14 Χρόνια 6 Ημέρες πριν #54950 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Απ:Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
Ακριβως! Διαφορετικά θα σου έλεγαν ότι το αυτοκίνητο καινούργιο έχει ήδη 1.000 χλμ. στο δρόμο ή στο δυναμόμετρο (προσωπικά θα τους :gun: άμα μου το έλεγαν) + 9.000χλμ η μηχανή. Για να το κάνουν έτσι το πιο πιθανό είναι για να αποφύγουν τυχών προβλήματα στη μηχανή και να γλυτώσουν πιθανό κόστος εγγύησης που θα είναι αρκετά μεγάλο σε σχέση με κάποια αστοχία στο υπόλοιπο αυτοκίνητο.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.