Το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Αναλυτικότερα:
-
Μην χρησιμοποιείτε περισσότερα από τα 3/4 της μέγιστης ταχύτητας του αυτοκινήτου. Προσπαθήστε να επιβάλλετε στον εαυτό σας να μην ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα και τις 4.000 σ.α.λ. Το αντίθετο (δηλαδή χαμηλή ταχύτητα με υψηλή σχέση στο κιβώτιο) κουράζει το μοτέρ και πρέπει να αποφεύγεται, όπως επίσης και η παρατεταμένη λειτουργία σε σταθερή ταχύτητα.
Είναι σημαντικό να αποφεύγετε τις απότομες εκκινήσεις και τα φρεναρίσματα «πανικού», καθώς καταπονούνται ο κινητήρας και το σύστημα πέδησης αντίστοιχα.
Όλοι ανεξαιρέτως οι κατασκευαστές συνιστούν την αποφυγή της ρυμούλκησης τουλάχιστον για τα πρώτα 800 χλμ., διότι ταλαιπωρούνται ο κινητήρας, οι αναρτήσεις και τα φρένα.
Κατά την περίοδο του ρονταρίσματος, αφήστε το μοτέρ να δουλέψει για 20-30» στο ρελαντί πριν εκκινήσετε. Ομοίως, κατά την επιστροφή σας, περιμένετε μέχρι να σταματήσει το βεντιλατέρ και μετά σβήστε τον κινητήρα.
Ακόμα και αν υποφέρετε από τη ζέστη, μην ανάβετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, έχοντας ενεργοποιημένο το κλιματιστικό, καθώς αυτό τραβάει ρεύμα από το γκάζι και ζορίζει το μοτέρ που προσπαθεί να ζεσταθεί.
Στρώσιμο χρειάζονται επίσης τα καινούργια τακάκια για τουλάχιστον 200 χλμ., καθώς δεν αναπτύσσουν πλήρως τις ιδιότητες τριβής. Το φαινόμενο αντιμετωπίζεται αν εξασκείτε μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ.
Ομοίως τα ελαστικά στα πρώτα 100 χλμ. οδήγησης δεν έχουν τη μέγιστη πρόσφυση, ενώ τέλος τα αμορτισέρ χρειάζονται και αυτά το χρόνο τους ώστε να συμβάλουν στη βέλτιστη οδική συμπεριφορά.
Πηγή: autotriti.gr
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
πλέον γίνεται στρώσιμο κινητήρα και πάνω σε δυναμόμετρο...
Ε; Δηλαδή; Ανεβάζεις το αυτοκίνητο στο μηχάνημα και υπάρχει πρόγραμμα για το στρώσιμο της μηχανής;
Δεν το ήξερα αυτό... Ελπίζω να μην ρωτάω βλακεία.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Είχε σχετικό θέμα σε ένα περιοδικό αυτοκινήτου..
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Guardian
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Πάντα να μάχεσαι για να επιβιώσεις
- Δημοσιεύσεις: 3905
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει τη δική του άποψη, αρκεί να συμφωνεί με τη δική μου.
Franz Kafka
Σπύρος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Και γιατί δεν το στρωνουν στα 11,000 να μας βγάλουν από τον κόπο; :PPP
Θεωρώ πως ο Θοδωρής αναφέρει άλλα 1000 για το υπόλοιπο αυτοκίνητο, εννοώντας αμορτισέρ, λάστιχα, σύστημα πέδησης και γενικότερα όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου. Δεν αναφέρεται στην μηχανή. Με βάση αυτούς την μηχανή την παίρνεις στρωμένη....
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.