Νέος τύπος crash test (small overlap)...

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67501 από nikitas tsi
Νέος τύπος crash test (small overlap)... δημιουργήθηκε από nikitas tsi
Μερικά videos από το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) και ένα νέου τύπου ιδιαίτερα απαιτητικού crash test που ανατρέπουν πολλά από αυτά που νομίζουμε. Στις καλύτερες βαθμολογήσεις η Honda και η Volvo. Στις χειρότερες η Audi και η Toyota.

Σχετικά με το νέο crash test:


Σύγκριση του κλασικού Moderate overlap crash test σε σχέση με το νέο small overlap crash test



Small overlap crash tests:



2012 Mercedes C class


2012 BMW 3 series


2012 Kia Rio


2012 Lexus ES 350


2012 Audi A4


2012 Mercedes C class


2012 Volkswagen CC


2012 Toyota Camry


2012 Toyota Prius


2012 Volvo S60


2013 Volvo XC60


2013 Honda Civic 2-door


2013 Honda Accord 4-door


2013 Subaru Legacy


2013 Ford Fusion


πηγη yarisclub

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67505 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Νέος τύπος crash test (small overlap)...
Πολύ ενδιαφέρον θέμα Νικήτα!
Τα σχόλιά μου:
Στο vw passat cc μόνο ένας αερόσακος;
Στο toyota prius ο πλευρικός άργησε πάρα πολύ να ανοίξει...
Χωρίς πλευρικό αερόσακο η mercedes c class...
Η Ford γιατί δεν έχει εσωτερική κάμερα;
Η volvo φαίνεται ότι έχει την καλύτερη ασφάλεια.

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67512 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Νέος τύπος crash test (small overlap)...
Μήπως να φως το Eos να πάρω Kia ????
Γιάννη γενικά η VW δεν αγαπάει και τόσο τους πολλούς αεροσακους. Εσυ πόσους έχεις;;; Εντυπωσιακά κακή η Lexus και η Audi σε αυτό το τεστ, ειδικά για την τιμή τους. Ιστορικά η Volvo κορυφαία (ειναι μάλιστα η πρώτη όλων που έβαλε αεροσακο για τους πεζούς, σηκώνεται το καπό αυτόματα σε περίπτωση που παρασύρουν πεζό και άλλα διάφορα. Αλλωστε οι ίδιοι έχουν πει πως τους νοιάζει πρώτα η ασφάλεια και μετά το design)
Θα είχε ενδιαφέρον σε ένα τέτοιο Τεστ να δούμε καμπριο όπως το Golf ή το ...πως το λένε της Opel.

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67515 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Νέος τύπος crash test (small overlap)...
Kι'εγω εντυπωσιαστηκα πολυ απο αυτα τα καινουργια crash test.
Βλεπαμε 20 αεροσακους και λεγαμε αυτο ειναι ασφαλες αμαξι,στις πιο πολλες περιπτωσεις ο αεροσακος ουτε που πιανει το κεφαλι του οδηγου.
Aνατρεπει ολα οσα ξεραμε περι ασφαλων αυτοκινητων,αυτοκινητα πανακριβα και εντυπωσιακα διαλυονται και αλλα φθηνοτερα ειναι πιο στιβαρα.
Βλεπετε ο τροχος πως φευγει απο το αμαξι;
Σε αλλα αυτοκινητα ο τροχος μπαινει μεσα στη καμπινα διαλυοντας τα ποδια του οδηγου.

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67534 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Νέος τύπος crash test (small overlap)...
Πολύ ενδιαφέρον! Πάντως δεν βρίσκω πιθανό να μην έχουν κάποια αυτοκίνητα πλευρικό αερόσακο. Εγώ θεωρώ ότι απλά είναι διαφορετικά τοποθετημένος ο αισθητήρας, ή λιγότερο αυαίσθητος και δεν ανοίγει σε αυτή την περίπτωση. Να μην θεωρεί ότι είναι πλευρική δηλαδή η σύγκρουση και δεν ανοίγει.

Ακόμη κι εμείς έχουμε πλευρικό και μάλιστα ανοίγει μέχρι πάνω στο τζάμι, δεν παίζει να μην έχει το CC.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67540 από Coo
Απαντήθηκε από Coo στο θέμα Νέος τύπος crash test (small overlap)...
www.iihs.org/ratings...7

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67543 από dragonfighter
Απαντήθηκε από dragonfighter στο θέμα Νέος τύπος crash test (small overlap)...
Λοιπόν βρήκα αυτό: www.iihs.org/ratings...8

Τελικά όντως έχει και πλευρικό αερόσακο το CC (όπως και το EOS) αλλά... δεν άνοιξε! Αυτό δεν ήταν και πολύ θετικό για την dummy κούκλα όπως αναφέρεται και στην παραπάνω σελίδα!

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67544 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Νέος τύπος crash test (small overlap)...
Eνα αλλο πολυ ενδιαφερον νεο τεστ ειναι το roof strength test,δηλαδη ποσο σκληρη ειναι η οροφη σε περιπτωση ανατροπης.
Στο βιντεακι βλεπετε ενα tiguan και ενα sportage στο ιδιο τεστ.
Το tiguan βγηκε αλωβητο στο τεστ πιεσης 15000 lbs δηλαδη πιεση 7.5 τονων αν τα υπολογιζω σωστα.
Δειτε στο 1.15


Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67546 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Νέος τύπος crash test (small overlap)...

dragonfighter έγραψε: Λοιπόν βρήκα αυτό: www.iihs.org/ratings...8

Τελικά όντως έχει και πλευρικό αερόσακο το CC (όπως και το EOS) αλλά... δεν άνοιξε! Αυτό δεν ήταν και πολύ θετικό για την dummy κούκλα όπως αναφέρεται και στην παραπάνω σελίδα!



Άρα, μάλλον επιβεβαιώνεται αυτό που λέω. Σίγουρα μετά από αυτόθα πρέπει να επανεξετάσουν τις συνθήκες που θα πρέπει να συντρέξουν ώστε να ανοίγουν και οι πλευρικοί.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.