Ανακαλύφθηκε κενό ασφάλειας στα κλειδιά αυτοκινήτων

Περισσότερα
9 Χρόνια 6 Μήνες πριν #78594 από vabatzis

Περισσότερα από 100 μοντέλα παρουσιάζουν αυξημένες πιθανότητες κλοπής εξαιτίας ελαττωματικού κλειδιού

Ειδικοί μηχανικοί λογισμικού διαπίστωσαν πόσο εύκολο είναι να «χακαριστούν» κλειδιά με τηλεχειρισμό, με αποτέλεσμα οι τεχνολογικά προηγμένοι κλέφτες να μπορούν εύκολα να εξαφανίσουν 138 διαφορετικά μοντέλα από 26 διαφορετικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες βρίσκονται σε κίνδυνο, την ίδια στιγμή που η έρευνα αποκαλύφθηκε μόνο αφού οι ερευνητές κέρδισαν τη δίκη με τη VW (που έχει 29 «ευάλωτα» μοντέλα) η οποία προσπάθησε να σταματήσει τη δημοσίευσή της.

Οι τρεις ερευνητές, Flavio Garcia από το Πανεπιστήμιο του Birmingham, και οι συνεργάτες του Baris Ege και Roel Verdult από το Πανεπιστήμιο του Nijmegen στην Ολλανδία, υποστηρίζουν στην έρευνά τους ότι διαπίστωσαν πως το λογισμικό στα ασύρματα κλειδιά 138 διαφορετικών μοντέλων, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και Ferrari, Porsche και Audi είναι πολύ εύκολο να παραβιαστούν. Συνολικά 26 αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν κλειδιά τα οποία οι ερευνητές θεωρούν ότι έχουν υπερβολικά απλούς κώδικες, που παραβιάζονται με ευκολία.

Οι τρεις ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι κώδικες είναι τόσο απλοί που ουσιαστικά είναι παιχνιδάκι για κάποιον με στοιχειώδεις γνώσεις λογισμικού να τους σπάσει. Αν γίνει αυτό το μόνο που χρειάζεται είναι ένας πομπός και οποιοσδήποτε από τα εν λόγω μοντέλα είναι στο έλεος των κλεφτών. Ο Flavio Garcia λέει χαρακτηριστικά «είναι σαν ο κωδικός σου να έχει το όνομα...κωδικός». Και συνεχίζει: «θέλουμε να τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι για την αυτοκινητοβιομηχανία να ξεφύγει από αδύναμους αλγόριθμους και να αρχίζει να χρησιμοποιεί πολύ πιο ισχυρούς και δοκιμασμένους». Εκτός από τη Volkswagen, η Skoda, η Citroen, η Fiat και η Volvo είναι μόνο κάποιες από τις εταιρείες που αυτή τη στιγμή πουλάνε αυτοκίνητα με αδύναμους κωδικούς.

Amarok, Beetle, Bora, Caddy, Crafter, Cross Golf, Dasher, Eos, Fox, Gol, Golf (2006, 2008), Individual, Jetta, Multivan, New Beetle, Parati, Polo, Quantum, Rabbit, Saveiro, Santana, Scirocco (2011), Touran, Tiguan, Voyage, Passat (1998, 2005), Transporter

Όπως είπαμε η Volkswagen μήνυσε και τα δύο Πανεπιστήμια όταν δημοσίευσαν τα συμπεράσματά τους. Ωστόσο ύστερα από δύο χρόνια δικαστικών αγώνων συμφώνησε στη δημοσίευση της έρευνας, αφού πρώτα απαλείφθηκε από αυτήν η περιγραφή του απλού τρόπου με τον οποίο έσπαγε ο κωδικός.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο αδύναμος κρίκος στον οποίο στοχεύει η «διάρρηξη» είναι το τσιπάκι του κλειδιού, γνωστό ως πομπός Megamos Crypto. Αυτοί χρησιμοποιούνται στα κλειδιά των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων για να ξεκλειδώσουν τις πόρτες και να βάλουν μπροστά τον κινητήρα. Ο πομπός επικοινωνεί με τον εγκέφαλο του οχήματος, ο οποίος επιβεβαιώνει την ταυτότητά του όταν πιέζεις το κουμπί. Ο δυαδικός κώδικάς δίνει τη δυνατότητα δισεκατομμυρίων συνδυασμών. Παρόλα αυτά οι τρεις ερευνητές ανακάλυψαν ότι όταν επενέβαιναν στην επικοινωνία μεταξύ κλειδιού και οχήματος μόλις δύο φορές, μπορούσαν να περιορίσουν τους πιθανούς κωδικούς σε μόλις 200.000. Κατόπιν, ειδικά προγράμματα σπασίματος μπορούσαν να δοκιμάσουν έναν έναν αυτούς τους 200.000 συνδυασμούς σε μόλις μισή ώρα. Αφού λοιπόν έβρισκαν τελικά τον κωδικό η κλοπή ήταν «ένα κομμάτι τούρτα».

Οι ερευνητές εξέφρασαν βάσιμους φόβους ότι με αυτό το know how οι επίδοξοι κλέφτες θα μπορούσαν άνετα να χτίσουν έναν ολόκληρο στόλο κλεμμένων ακριβών αυτοκινήτων. Ο κ. Garcia και οι συνεργάτες του παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στην Washington τον περασμένο Αύγουστο. Μετά έδωσαν στην ελβετική EM Microelectonic, την εταιρεία που κατασκευάζει τον πομπό Megamos Crypto εννέα μήνες για να διορθώσει το ελάττωμα, διαφορετικά θα δώσουν όλες τις λεπτομέρειες της έρευνας στη δημοσιότητα.

Η Volkswagen από τη μεριά της ανακοίνωσε ότι το σπάσιμο του κώδικα προϋποθέτει σημαντική και περίπλοκη προσπάθεια που είναι απίθανο να εφαρμοστεί εκτός κι αν μιλάμε για ένα πολύ οργανωμένο και άρτιο τεχνολογικά «συνδικάτο εγκλήματος». Και προσέθεσε: «Δίνουμε μεγάλο βάρος στην ασφάλεια των οχημάτων μας, τόσο στα μηχανικά όσο και στα ηλεκτρονικά μέρη και επενδύουμε μεγάλα ποσά για να διασφαλίσουμε την όσο το δυνατόν καλύτερη προστασία τους από εξωτερικές κακόβουλες επιθέσεις.»


Πηγή

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 6 Μήνες πριν #78597 από Corbil
Ως που θα φτάσει πλέον ο διασυρμός αυτής της εταιρείας....Δώσαμε λεφτά για επιβήτορα και μας δώσανε μουλάρι εν τέλει!!!!

Deutsche-μασκαράδες!

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79208 από myron
Καλησπέρα σε όλους και χαρούμενες γιορτές με υγεία.
Θα ήθελα στο θέμα αυτό να ενημερώσω για ένα περιστατικό που μου συνέβει. Με το κλειδί το δικό μου άνοιξε το πορτ μπαγκάζ άλλου EOS. Το διαπίστωσα όταν από λάθος πήγα κοντά σε άλλο EOS νομίζοντας ότι είναι το δικό μου, επέλεξα να ανοίξω το πορτ μπαγκάζ και πράγματι άνοιξε χωρίς πρόβλημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79209 από nikitas tsi
To περιεργο που το βρισκετε,
στο να ξεκλειδωθει το οχημα; σπαει τζαμι η κατσαβιδιαζει τη κλειδαρια της πορτας
Στο να μη χτυπησει ο συναγερμος;α)Ποιος δινει σημασια,β) παρακαμπτεται πανευκολα
Να ''ξεκλειδωσει'' το immobilizer; To ebay ειναι γεματο με immo bypass με 50 ευρω....

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79210 από Coo
Εγώ λέω πως αν σε βάλουν στο μάτι, κλάυτα Χαράλαμπε. Δε πα να έχεις βάλει μέσα και μπουλντόγκ...
Κάποια στιγμή σκεφτόμουν για όταν το παρκάρω σε τίποτα πιο "περίεργες" περιοχές να χρησιμοποιούσα και εκείνες τις κλειδαριές για το χειρόφρενο ή το τιμόνι που λένε πως είναι "πρακτικά απαραβίαστες". Λένε τίποτα αυτές;

Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79211 από vabatzis

Coo έγραψε: Εγώ λέω πως αν σε βάλουν στο μάτι, κλάυτα Χαράλαμπε. Δε πα να έχεις βάλει μέσα και μπουλντόγκ...
Κάποια στιγμή σκεφτόμουν για όταν το παρκάρω σε τίποτα πιο "περίεργες" περιοχές να χρησιμοποιούσα και εκείνες τις κλειδαριές για το χειρόφρενο ή το τιμόνι που λένε πως είναι "πρακτικά απαραβίαστες". Λένε τίποτα αυτές;


Μπα, τη BMW φίλου την σήκωσαν μαζί μ'αυτό..

Βαγγέλης - 1.4 TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79212 από nikitas tsi
Yπαρχει αυτο,θεωρητικα κλειδωνει το χειροφρενο με τον λεβιε,στα περισσοτερα αυτοκινητα ο λεβιες ξεβιδωνει ή ειναι τραβηχτος οποτε το βγαζεις πανευκολα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79213 από dragonfighter
Gps να βάλετε. Έχω ακούσει ότι όταν τα κλέβουν, τα παρατούν πρώτα σε απομακρυσμένες περιοχές ώστε να δουν αν παρακολουθούνται μέσω gps και ύστερα τα πουλάνε, τα κάνουν βίδες, δεν ξέρω εγώ τι

Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79214 από nikitas tsi
Yπαρχουν gps finder που ανιχνευουν αν το αμαξι εχει συστημα εντοπισμου και αποστολης sms....

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79215 από Corbil
Εκτός αυτού που λεει ο Νικήτας, εαν καλυφθεί το όχημα με αμιαντοκουκούλα, ξέχνα το το σήμα του Gps. Νομίζω ο Βαγγέλης μου το χε πεί αυτό.

E(r)OS ανίκατε μάχαν

Πάνος BLACK 1.6 FSI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #79216 από Candlemass
Δεν χρειάζονται όλα αυτά, υπάρχουν GPS/signal jammers που μπλοκάρουν όλα τα σήματα. Αν το βάλουν στο μάτι είναι δύκολα τα πράγματα.
Εγώ λέω να αρχίσω να κλειδώνω με το κλειδί και όχι με το χειριστήριο όταν είμαι σε επίφοβες περιοχές...

EOS 1.4 TSi 122hp
Landi Renzo Omegas Direct LPG System
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": Coo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.