Detailing στις ζάντες.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62562 από nuberlis
Detailing στις ζάντες. δημιουργήθηκε από nuberlis
Ένα detailing που είχα κάνει πρίν από αρκετό καιρό,το παρουσιάζω τώρα και στο vweos.gr.

Οι ζαντες δεν ειχαν βγει ποτε ωστε να καθαριστουν απο μεσα και να κερωθουν απο τοτε που αγοραστηκε το αυτοκινητο.Μιλαμε για πραγματικα δυσκολες βρωμιες που ηθελαν επιμονη για να βγουν.

Μερικες φωτο απο πριν

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Η διαδικασια ηταν ιδια για καθε ζαντα.
Αρχικα ξεκινησα να κανω μια μικρη προπλυση στην ζαντα ψεκαζοντας ενα ηπιο καθαριστικο ζαντων diluted 5:1,το Hjul της Stjarnagloss.Αφησα το καθαριστικο λιγο χρονο να παπαρωσει την βρωμια και μετα ξεπλυνα με αποφασιστικοτητα την ζαντα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τα αποτελεσματα δεν ηταν και πολυ καλα

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



και ετσι εβαλα σε εφαρμογη δραστικοτερα μεσα.
Ψεκασμα με καθαριστικο ζαντων Meg's Wheel Brightener diluted 7:1 και δουλεμα της βρωμιας με πινελακι swissvax style.Ακομα και οι δυσκολες βρωμιες τα βρηκαν σκουρα με το καθαριστικο της Meg's αν και δεν ηταν λιγες οι φορες που επρεπε να επιμεινω αρκετα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τα πινελακια αποδειχτηκαν πολυ χρησιμα εργαλεια στην αφαιρεση της βρωμιας ακομα και σε δυσκολα σημεια οπου η λεπτομερια εκανε την διαφορα.Συχνα-πυκνα ψεκαζα με καθαριστικο ζαντων σημεια που ειχε ξεραθει το προιον ή που η βρωμια ηθελε παραπανω προιον για να αφαιρεθει.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Φυσικα και τα ελαστικα ειχαν την ''τιμητικη'' τους στο καθαρισμα επι την ευκαιρια,

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Ενω το τελικο αποτελεσμα υστερα απο αρκετες εφαρμογες του καθαριστικου ,επιμονη και υπομονη στα δυσκολα σημεια(γραμματα πχ) με τα πινελακια ειναι αυτο,

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Ακολουθησε πολυ καλο ξεπλυμα με το πιεστικο για να φυγει η διαλυμενη μακα απο την ζαντα και το ελαστικο.
Το αποτελεσμα στις παρακατω φωτος,

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Το αποτελεσμα με ικανοποιησε σε πολυ μεγαλο βαθμο δεδομενου της αρχικης καταστασης αλλα μια ελαφρια πικρη γευση μου εμεινε καθως σε ελαχιστα σημεια και συγκεκριμενα στον δακτυλιο,κεντρο της ζαντας,καποιες μουντσουρες/μικροσκουριες δεν αφαιρεθηκαν οσο και αν επεμεινα.Σε καποιες φωτος ισως ειναι και ορατα τα σημεια αυτα.

Ακολουθησε καθαρισμος της μπροστινης πλευρας της ζαντας και του ελαστικου οπου εκει σαφως ηταν πολυ ευκολοτερα τα πραγματα.Λιγο τριψιμο με βουρτσα της Vikan και πινελακια σε συνδυασμο με καθαριστικο ζαντων και καλο ξεπλυμα με το πιεστικο ωστε να λαμψουν.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Το ''πριν'' το ειδατε στις πρωτες φωτος/ποστ,τωρα ακολουθει στις επομενες το ''μετα'' με ολοκληρωμενη την διαδικασια καθαρισμου της ζαντας,

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Κατοπιν σκουπισα σχολαστικα την ζαντα με πετσετα Meg's water magnet καθως ο ηλιος ηταν δυνατος και το νερο τιγκα στα αλατα...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αφου ολοκληρωθηκε ο καθαρισμος της ζαντας και του ελαστικου,επομενα βηματα ηταν η εφαρμογη πηλου,το σφραγισμα της επιφανειας με το Migliore Wheel Seal και η περιποιηση του ελαστικου για το τελικο αποτελεσμα.

Υστερα απο τοσο τριψιμο και χημικο που επεσε πιθανον καποιος να σκεφτει οτι ο πηλος μαλλον δεν θα εχει δυσκολο εργο αφου τα πολλα εφυγαν.Το ιδιο μου περασε και μενα απο το μυαλο στιγμιαια μεχρι να θυμηθω οτι ο πηλος κανει αλλη δουλεια στην επιφανεια και η δικη μου ζαντα δεν ειχε πυλοθει...ποτε.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Ο πηλος ειναι Bilt Hamber soft και για λιπαντικο χρησιμοποιησα απλο απιονισμενο νερο.Περιττο να πω τις συνεχεις αλλαγες που εκανα σε κομματια πηλου...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Προσεξτε τις επικαθησεις που μαζευει ο πηλος,πολυ πραμα!

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Επεμενα μεχρι να εβλεπα αυτην την εικονα,πολλες οι εφαρμογες μεχρι να φθασω σε αυτη την εικονα.Εν προκειμενω,θα εκτιμουσα αφανταστα την εφαρμογη ενος επιθετικου πηλου που παρεπιπτωντος ...δεν ειχα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Πηλο εκανα και στην μπροστινη πλευρα της ζαντας με τις ακτινες αλλα ευτυχως και λογικο αλλωστε,ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα.
Σειρα ειχε το κερωμα της ζαντας με το Migliore Wheel Seal.Ευκολη εφαρμογη,υπεροχο αρωμα,ευκολη αφαιρεση,ομορφο οπτικα αποτελεσμα.Η εφαρμογη του εγινε με foam applicator.
Περασα πρωτα την μεσα μερια της ζαντας και αφησε την εξω για μετα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Ειναι τοσο ελαιωδες χαρη στην υψηλη περιεκτικοτητα σε nuba(ανω του 25%)
που μικρη ποσοτητα στο applicator αρκει.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Απλωνετε ομορφα και ομοιομορφα ενω τα ελαια ειναι ορατα πανω στην επιφανεια δινοντας ετσι την δυνατοτητα να βλεπεις που υπαρχει κερι και που οχι.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62563 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Αφησα το κερι να στεγνωσει και συνεχισα στην εξω πλευρα της ζαντας.Ειχα την ιδεα να φτιαξω ενα αυτοσχεδιο finger foam applicator...καταστρεφοντας 2 κιτρινα foam applicators.Αυτο χρησιμοποιησα,οχι ασχημη ιδεα αλλα ασχημο το αποτελεσμα.το εφτιαξα τοσο στενο που ακομα και τα δικα μου λεπτα δαχτυλα φανταζαν λουκανικα χωριατικα μεσα στο στενο σφουγγαρακι.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τελικα και μην αντεχοντας αλλο το μαρτυριο του δαχτυλου,επελεξα να συνεχισω με ανεση με ενα κλασικο κιτρινο foam applicator αφου δοκιμαζοντας το ειδα οτι μπορω να κανω και με αυτο μια χαρα την δουλεια μου.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Συνεχισα μεχρι να τελειωσω ολη την ζαντα ενω οπου διαπιστωνα οτι δεν ειχα βαλει κερι,εβαζα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Σε καποιες απο τις επομενες φωτος ειναι ορατο το κερι πανω στην επιφανεια

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αφου το αφησα λιγα λεπτα,ξεκινησα να το σκουπιζω με ενα πανακι mf.Το πανακι ''δαγκωνε''καλα αλλα αφαιρουσε χωρις προβλημα το κερι απο την επιφανεια.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



και μετα συνεχισα και μπροστα το σκουπισμα του κεριου

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αφου τελειωσα με το κερωμα της ζαντας συνεχισα με τη περιποιηση του ελαστικου.Σε ενα αφρωδες κομματι πλαστικου εβαλα το dressing το οποιο επελεξα να ειναι το Insta Finish super dress all ενα σιλικονουχο dressing με ομορφο(κατ'εμε) αποτελεσμα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Και συνεχισα μεχρι να τελειωσω ολο το ελαστικο με το αποτελεσμα των παρακατω φωτο,

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Η γυαλαδα σε λαστιχο και ζαντα απο το κερι ειναι εμφανη ενω ειναι πολυ καθαρη...

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τελικες φωτο απο το αποτελεσμα,

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



και μερικες απο το beading του κεριου που μολις ειχε εφαρμοστει στην ζαντα.Το νερο το εριξα με ψεκαστηρι και εινα απιονισμενο.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Ευχαριστω πολυ για την υπομονη σας και ελπιζω να σας ειναι ευχαριστο το θεμα και οχι κουραστικο,γιατι εκτος απο την λεπτομερια θελουμε και το Fun!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62567 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Κατι παρομοιο αλλα σε πολυ πιο μικρη εκταση ειχα κανει πριν το καλοκαιρι οταν εβαλα τα λαστιχα μου μπρος-πισω,χρησιμοποιωντας ενα απλο σφουγγαρι,AVA,και ενα πλυστικο 225 bar.
Eφυγε αρκετη βρωμια,δεν εγιναν ομως σε καμια περιπτωση σαν του Χρηστου.

Χρηστο,τα συγχαρητηρια μου,πολυ καλη και εξειδικευμενη δουλεια,ελπιζω να καθαρισες και τους θολους των τροχων.

Υ.Γ,Aυτα τα ισχυρα καθαριστικα δεν εχουν φοβο να ξεκολλησουν τα αντιβαρα των ζαντων;

Νikitas TSi
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nuberlis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62570 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Ευχαριστώ Νικήτα!Τα αντίβαρα δεν βγαίνουν εύκολα.Με τα υλικά που είχα διαθέσιμα εκείνη την στιγμή,προσπάθησα να αφαιρέσω την κόλλα από παλαιότερο αντίβαρο και δεν τα κατάφερα ολοκληρωτικά παρά να αφαιρέσω μόνο ένα μέρος της.Αν διέθετα κάποιο δυνατό tar&glue remover όπως το Autosmart Tardis ή ακόμα και καθαρό νέφτι,η αφαίρεσή θα ήταν σχετικά εύκολη.Τα συγκεκριμένα χημικά πάντως δεν αφαιρούν κόλλες από (ή και) αντίβαρα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Τους θόλους τους περιποιήθηκα αναλόγως την ίδια χρονική περίοδο,μαζί με τα επιμέρους συστήματα ανάρτησης,πέδησης κλπ.Θα ανεβάσω την εργασία αυτή σε νέο θέμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62571 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Συγχαρητήρια! Εξαιρετική δουλεία! Όπως κατάλαβες με τα ποστ σου περί detailing μας βάζεις φωτιές για έξοδα.
Μια ερώτηση. Επειδή έχουμε τις ίδιες ζάντες και όσο να ναι ο καθαρισμός τους είναι δύσκολος, οι δίκες έχουν κολλήσει πάνω διάφορα απομεινάρια από τα φρένα και με το πλύσιμο που κάνω δε φεύγουν, τι προτείνεις για κάτι τέτοιο; Ο καθαρισμός των ζαντών μου περιορίζετε προς το παρών στη χρήση πιεστικού, κοινού σαμπουάν αυτοκίνητου και βούρτσα.

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nuberlis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62572 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Αλήθεια, είσαι επαγγελματίας και ασχολείσαι με detailing ή έτσι για το hobby σου το κάνεις;
Τί να πω; Πραγματικά δεν πίστευα ότι θα καθόμουν να αφιερώσω έστω και 5-10 λεπτά και να διαβάσω ένα θέμα για τον καθαρισμό και κέρωμα της ζάντας, αλλά τελικά το έκανα και αυτό!
Είναι πραγματικά φοβερή δουλειά και αξίζει συγχαρητήρια! Τόσο φοβερή που το Ava του Νικήτα καπάκι μετά το δικό σου ποστάρισμα μου φάνηκε πολύ αστείο, που κι εγώ με ένα απλό σαμπουάν αυτοκινήτου κάνω τις ζάντες και βούρτσακι για μέσα στις ακτίνες μιας κι έχω κι εγώ τις Solitude...

(Φιλικά πάντα Νικήτα μου!)

Και πάλι μπράβο σου και να ξέρεις ότι μόνο κουραστικά δεν είναι τέτοια δημοσιεύματα-μαθήματα.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nuberlis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62573 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.

thodoris έγραψε: Συγχαρητήρια! Εξαιρετική δουλεία! Όπως κατάλαβες με τα ποστ σου περί detailing μας βάζεις φωτιές για έξοδα.
Μια ερώτηση. Επειδή έχουμε τις ίδιες ζάντες και όσο να ναι ο καθαρισμός τους είναι δύσκολος, οι δίκες έχουν κολλήσει πάνω διάφορα απομεινάρια από τα φρένα και με το πλύσιμο που κάνω δε φεύγουν, τι προτείνεις για κάτι τέτοιο; Ο καθαρισμός των ζαντών μου περιορίζετε προς το παρών στη χρήση πιεστικού, κοινού σαμπουάν αυτοκίνητου και βούρτσα.

Ευχαριστώ θοδωρή!Δυστυχώς η μάκα από τα τακάκια εισχωρεί βαθιά στο βερνίκι της ζάντας και έτσι είναι δύσκολη η αφαίρεσή των μαύρων μπιμπικιών που βλέπουμε πάνω σε αυτές.Αν τα μπιμπίκια αυτά βρίσκονται πολύ καιρό πάνω στο βερνίκι,τόσο δυκολότερα αφαιρούνται αφού εισχωρούν βαθύτερα και σκληραίνουν περισσότερο.Με μια καλή προετοιμασία πρίν το τελικό σφράγισμα(ένας από τους λόγους που το σφραγιστικό έχει ιδιαίτερη σημασία στην ζάντα είναι και αυτός),θα έχεις ικανοποιητικά αποτελέσματα με μεγάλο μέρος μαύρων στιγμάτων να αφαιρούνται εντελώς.Θα χρειαστεί deironing για να φύγει ο σίδηρος(τα μαύρα στίγματα είναι σίδηρος,ένα από τα υλικά που φτιάχνουν τα τακάκια),πηλό κατά προτίμηση μεσαίας επιθετικότητος για να έχει αποτέλεσμα,βούρτσες ζαντών και φυσικά καλό πλύσιμο με σαπουνόνερο.Το σχέδιο της ζάντας είναι δύσκολο τουλάχιστον για την εφαρμογή πηλού.
Πρίν λίγες ημέρες,έκανα deironizing τις ζάντες και μετά καθάρισα και σφράγισα με ένα πρόϊον 2 σε 1 της Wolfs Chemicals.Δείτε πως ''ματώνει'' η ζάντα,2-3 δευτερόλεπτα αφού την ψέκασα με το CarPro IronX deironizer.Αυτό που βλέπετε,το ΄βαθύ κόκκινο χρώμα,είναι σίδηρος.Οι ζάντες δεν έχουν παρά λίγους μήνες που αποσιδηρώθηκαν και βλέπετε τι βγαίνει.Φανταστείτε ζάντες που δεν έχουν ποτέ αποσιδηρωθεί.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62576 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Ειλικρινά δεν έχω δει ξανά κάτι τέτοιο, ούτε γνώριζα ότι γινόταν. Καταπληκτικό!
Χρήστο να κάνω μία ερώτηση.
Όλα αυτά τα καθαριστικά τα οποία αναγκαστικά βρέχουν το λάστιχο, δεν προκαλούν κάποια φθορά στη γόμα; Το ρωτάω για τον λόγο ότι τα περισσότερα, μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι κάπως ισχυρά σε διεισδιτικότητα και θεωρώ ότι μπορεί να δημιουργούν φθορά, αν και από τις φωτογραφίες δεν διακρίνεται κατι τέτοιο.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62581 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Σε ευχαριστώ Δημήτρη!
Δεν φθείρουν το ελαστικό τα συγκεκριμένα καθώς έχουν σχεδιαστεί για συγκεκριμένη χρήση.Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα αφήσουμε τα ελαστικά με τα χημικά πάνω τους να στεγνώσουν ή να μην τα ξεπλύνουμε καλά με άφθονο νερό.Αυτά που χρειάζονται προσοχή,είναι κάποια χημικά dressings που χρησιμοποιούνται για την προστασία και διατήρηση του ελαστικού.Μερικά δεν είναι τόσο ασφαλή καθώς περιέχουν δυνατούς παράγοντες οι οποίοι με την συχνή χρήση και σταδιακά σε βάθος χρόνου,ξηραίνουν και ''γερνούν'' τα πλαινά των ελαστικών.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62582 από nikitas tsi
Απαντήθηκε από nikitas tsi στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Πες μας ενα κοστος των υλικων για μια τετοια διαδικασια.....

Νikitas TSi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62583 από Γελάδι
Απαντήθηκε από Γελάδι στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Θεωρώ ότι γενικά θα έπρεπε να αναφερθεί ένα κόστος περίπου για την κάθε διαδικασία, είτε στις ζάντες, είτε στην μηχανή, είτε στους θόλους αργότερα και ότι άλλο έχει κάνει.

Αλήθεια, μέχρι να υπολογίσεις το κόστος, σαν γενική παρατήρηση Χρήστο, θεωρείς ότι συμφέρει να ασχοληθεί κανείς με κάτι τέτοιο ως προς την οικονομική πλευρά του θέματος. Δηλαδή κερδίζει κάτι από το να το τρέχει σε καταστήματα;
Αντιλαμβάνομαι ότι η φροντίδα του εκάστοτε ιδιοκτήτη, δεν συγκρίνεται με ενός επαγγελματία, ούτε επίσης η "ικανοποίηση" που λαμβάνει κάποιος όταν δει το αποτέλεσμα που δημιούργησε ο ίδιος.
Δεν θέλω όμως να αναφερθώ σε αυτό. Εννοώ, εντελώς λογιστικά αν συμφέρει.

Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62585 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Χονδρικά,με 50 ευρώ έχεις τα υλικά που χρειάζονται για να κάνεις την δουλειά που επιθυμείς.Υπάρχουν brand names που προσφέρουν οικονομικότερα προϊόντα ιδίας φιλοσοφίας και είναι εξίσου αποτελεσματικά οπότε το κόστος μπορεί να βγεί και μικρότερο των 50 ευρώ.Βασικό είναι,πως τα υλικά αρκούν για μερικές εφαρμογές της διαδικασίας κάνοντας έτσι ακόμα συμφέρουσα την αγορά τους αντισταθμιστηκά με το κόστος επίσκεψης σε κάποιον επαγγελματία μια και μόνο φορά,χωρίς βέβαια να γνωρίζω με ακρίβεια ή στο περίπου,το κόστος μιας εργασίας σαν και αυτή.Άλλωστε ο κάθε επαγγελματίας κοστολογεί την δουλειά του όπως ο ίδιος επιθυμεί κρίνοντας μια σειρά παραμέτρων όπως κόστος υλικών,χρόνου απασχόλησης,δυσκολία εργασίας κλπ
Για την ολοκληρωμένη περιποίηση των ζαντών θα χρειαστεί κανείς:
-Deinonizer
-clay bar/clay lube
-wheel cleaner
-brush
-mf towels
-applicator
-sealant
Προϊόντα:
-Wolf Chemicals Deironizer V3 Decon Gel - The Brake Duster 1lt-10.95euro
-Bilt–Hamber auto-clay medium 200g-14.95euro
-Angelwax Bilberry Wheel Cleaner 1lt-9.50euro
-Raceglace Universal Wheel Cleaning Brush-4.95euro
-Microfiber Madness Slogger mf towel-4.65euro
-Foam applicator-1.50euro
-FK1000P 56gr sealant-4.99euro
Σύνολο-51.49euro

Τα προϊόντα και οι τιμές είναι ενδεικτικά όπως και το κατάστημα χωρίς να υπάρχει πρόθεση διαφήμησης(Swell Store).Μια έρευνα αγοράς σε ελληνικά και ξένα ιντερνετικά καταστήματα μπορεί να προκύψει με διαφορετικά προϊόντα και τιμές.Οι παραπάνω τιμές πάντως και έχοντας μεγάλη εμπειρία από τέτοιες αγορές στα προϊόντα detailing,είτε από το εσωτερικό είτε από το εξωτερικό,πείθουν ώς άκρως συμφέρουσες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62587 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Για γενικό καθαρισμό της ζάντας ένα APC για το εξωτερικό θα βοηθούσε ή είναι πρακτικά άχρηστο αν αγοράσει κάνεις τα προϊόντα που ανέφερες παραπάνω;

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62590 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
αν έχεις wheel cleaner τότε το APC για έξω θα το χρησιμοποιήσεις σε άλλες δουλειές εκτός ζάντας ! αν δεν έχεις wheel cleaner τότε αναγκαστικά χρησιμοποιείς το APC .να αναφέρω με τη σειρά μου ότι όταν κάνεις μια τέτοια πανέμορφη προετοιμασία στις ζάντες και το σωστό κέρωμα όπως έγινε παραπάνω..στα βδομαδιάτικα πλυσήματα μπορούμε να χρησιμοποιουμε απλά σαπουνόνερο και νερό με πίεση για τις ζάντες..τα καθαρηστικά καλό θα είναι να εφαρμόζονται ποιο αραιά και που ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62591 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Είμαι της άποψης ότι κάθε προϊον έχει την δική του χρήση.Πάραυτα ένα APC θα βοηθούσε στο καθαρισμό ζαντών όπως και ένα degreaser.Επειδή κάποια APC είναι ιδιαίτερα δυνατά χημικά,είναι συνετό η χρήση τους να γίνεται εκμεταλεύοντας την δυνατότητα dilution που προσφέρουν ώστε ανάλογα την δυσκολία της κατάστασης να έχουμε αποτελεσματικά αλλά προπάντων safe αποτελέσματα.
Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλά πλυντήρια αυτοκινήτων χρησιμοποιούν δυνατά APC,για να μην αναφέρω πως χρησιμοποιούν αποκλειστικά APC,όπως το SWAZ,χωρίς προηγουμένως να είναι διαλυμμένο ή αν είναι,είναι σε μικρή αναλογία πρός εκμετάλλευση του χρόνου και της αποτελεσματικότητος ακόμα και σε πολύ δύσκολες βρώμικες καταστάσεις.Επειδή τα APC είναι αλκαλικά,όπως και τα deagreasers, με κάποια να φθάνουν και το 14ph,θέλει προσοχή και πολύ καλό ξέπλυμα η περιοχή ενώ η προστασία που πιθανόν έχει η ζάντα,πάει περίπατο.Ξεθωριασμένες ζάντες,καμμένα και θολά βερνίκια ζαντών,ασπρίλες στο βερνίκι που δεν φεύγουν κλπ,είναι αποτελέσματα χρήσης δυνατών και undiluted APC.Με την ίδια προσοχή πρέπει να αντιμετωπίζονται και δυνατά wheel cleaners όπως το acid-based Meguiars Wheel Brightener(pH 5.0-5.5).

Επί την ευκαιρία,παραθέτω ένα όμορφο και ενημερωτικό pH πίνακα για να δούμε τα όξινα και αλκαλικά μεγέθη.Το απόλυτο μέγεθος είναι ph7(ουδέτερο),οποιοδήποτε κάτω ή πάνω από αυτό το νούμερο είναι όξινο ή αλκαλικό αντίστοιχα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62594 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Μιας και το ανοίξαμε το θέμα για τα APC να φανταστώ ότι ισχύ κάτι παρόμοιο και για το εσωτερικό.
Edit: Πάντως συμφώνα με τα λεγόμενα σου δε μπορούσα να φανταστώ ότι το APC μπορεί να προκαλέσει και ζημία

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • andreas73
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62611 από andreas73
Απαντήθηκε από andreas73 στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Μπράβο. Φανταστική δουλειά. Χαράς το κουράγιο σου!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62613 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Ευχαριστώ Ανδρέα!
Χρειάστηκα 3 ώρες για κάθε ζάντα-θόλο-φρένα-αναρτήσεις.
Συνολική εργασία 12 ωρών.Μετά από αυτό έγινα ''αλοιφή''! :bye:

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • andreas73
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62615 από andreas73
Απαντήθηκε από andreas73 στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Ξέρουμε κάποιο εξειδικευμένο μαγαζί που να μπορεί να κάνει όλα τα παραπάνω (ζάντες, θόλους, φρένα) σε λογικές τιμές?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62618 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα.Αυτά που έχω κατά νου δεν έχουν ποτέ παρουσιάσει εργασίες με το τρίπτυχο αυτό,μόνο detailing ζαντών με deironizing,πηλό και προστασία.Γυάλισμα ζαντών δεν έχω δεί να κάνει κανείς ίσως γιατί δεν ζητήθηκε,δεν χρειάστηκε ή απλά δεν ανέλαβε κανείς.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
13 Χρόνια 3 Μήνες πριν #62623 από lyrakisdimitris
Απαντήθηκε από lyrakisdimitris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Πραγματικά τέλειο αποτέλεσμα..! Μπράβο για το αποτέλεσμα αλλά και την υπομονή σου! ΑΞΙΟΣ!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Μου αρέσει": nuberlis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • nuberlis
  • Συντάκτης θέματος
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
13 Χρόνια 2 Μήνες πριν #62639 από nuberlis
Απαντήθηκε από nuberlis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Ευχαριστώ φίλε μου!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67448 από thodoris
Απαντήθηκε από thodoris στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Μετά από καιρό αποφάσισα να κάνω μια ολοκληρωτική περιποίηση στις ζάντες. Την αρχική διαδικασία που αφορά τον καθαρισμό την έχω αναφέρει εδω . Συνεπώς για να μη ξαναγράφω τα ίδια συνεχίζουμε στα πιο εξειδικευμένα.
Όλη η διαδικασία έγινε χωρίς να αφαιρεθούν οι ζάντες αλλά μόνο τα καπάκια. Η συνολική διάρκεια ήταν περίπου 2,5 ώρες.
Αφού έχει καθαριστεί και σκουπιστεί η ζάντα ρίχνουμε άφθονο deironaizing. Σκοπός του είναι να αφαιρεθούν σχεδόν όλα τα υπολείμματα από τα τακάκια, κατά τη διάρκεια του ψεκασμού ρίχνουμε και στη πίσω πλευρά και το αφήνουμε 15 με 20 λεπτά να δρασει. Όσο περιμένουμε ρίχνουμε και μικροποσότητες για να μη στεγνώσει και θα δούμε τη ζάντα να ματώνει, όσο πιο πολύ γίνεται αυτό τόσο περισσότερα απομεινάρια από τακάκια έχει.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Η συνολική ποσότητα που χρησιμοποίησα είναι όσο η αρχή από το ταμπελακι. Στις επόμενους καθαρισμούς θα χρειαστεί λιγότερη.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Αφού ξεπλύνουμε ξεκινάμε τρίψιμο με τον πυλό. Για λιπαντικό χρησιμοποιούμαι νερό και όπου υπάρχουν ακόμα απομεινάρια χρησιμοποιούμαι deironaizing. Στη παρακάτω φωτογραφία ο πυλός μετά από 1,5 ζάντα τρίψιμο. Μετά από αυτό ο πυλός σχεδόν αχρηστεύτηκε και μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί μόνο για τις ζάντες.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Τέλος αφού ξεπλύνουμε και σκουπίσουμε καλά περνάμε ένα χέρι κερί ή sealand. To συγκεκριμένο δεν είναι το καταλληλότερο αλλά θα κρατήσει για λίγο το αποτέλεσμα.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


Τελικό αποτέλεσμα μετά τη χρήση του κεριού. Όπως φαίνεται έχει καθαρίσει η ζάντα και από τη πίσω πλευρά.

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



To be continued... :whistle:

1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Dionysis
  • Senior Μέλος
  • Senior Μέλος
Περισσότερα
12 Χρόνια 8 Μήνες πριν #67449 από Dionysis
Απαντήθηκε από Dionysis στο θέμα Detailing στις ζάντες.
Λαμποκοπάει η ζάντα, απλά όταν χρησιμοποιούμε προιόντα deiron καλό θα είναι είμαστε προσεκτικοί ...το 15 με 20 λεπτά για μένα είναι πολύ...κανένα 10 λεπτο το πολύ...και για το σφράσγισμα του αποτελέσματος καλύτερα να βάζουμε κεριά high temperature για να κρατήσει το αποτέλεσμα...επίσης για το καθαρισμό και από πίσω από τη ζάντα καλό θα είναι να έχουμε μία εξειδικευμένη βούρτσα σαν αυτή που φαίνεται να έχει ο nuberlis...κατα τ άλλα άψογο αποτέλεσμα !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.