- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Detailing στις ζάντες.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
Οι ζαντες δεν ειχαν βγει ποτε ωστε να καθαριστουν απο μεσα και να κερωθουν απο τοτε που αγοραστηκε το αυτοκινητο.Μιλαμε για πραγματικα δυσκολες βρωμιες που ηθελαν επιμονη για να βγουν.
Μερικες φωτο απο πριν
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η διαδικασια ηταν ιδια για καθε ζαντα.
Αρχικα ξεκινησα να κανω μια μικρη προπλυση στην ζαντα ψεκαζοντας ενα ηπιο καθαριστικο ζαντων diluted 5:1,το Hjul της Stjarnagloss.Αφησα το καθαριστικο λιγο χρονο να παπαρωσει την βρωμια και μετα ξεπλυνα με αποφασιστικοτητα την ζαντα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τα αποτελεσματα δεν ηταν και πολυ καλα
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και ετσι εβαλα σε εφαρμογη δραστικοτερα μεσα.
Ψεκασμα με καθαριστικο ζαντων Meg's Wheel Brightener diluted 7:1 και δουλεμα της βρωμιας με πινελακι swissvax style.Ακομα και οι δυσκολες βρωμιες τα βρηκαν σκουρα με το καθαριστικο της Meg's αν και δεν ηταν λιγες οι φορες που επρεπε να επιμεινω αρκετα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τα πινελακια αποδειχτηκαν πολυ χρησιμα εργαλεια στην αφαιρεση της βρωμιας ακομα και σε δυσκολα σημεια οπου η λεπτομερια εκανε την διαφορα.Συχνα-πυκνα ψεκαζα με καθαριστικο ζαντων σημεια που ειχε ξεραθει το προιον ή που η βρωμια ηθελε παραπανω προιον για να αφαιρεθει.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Φυσικα και τα ελαστικα ειχαν την ''τιμητικη'' τους στο καθαρισμα επι την ευκαιρια,
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ενω το τελικο αποτελεσμα υστερα απο αρκετες εφαρμογες του καθαριστικου ,επιμονη και υπομονη στα δυσκολα σημεια(γραμματα πχ) με τα πινελακια ειναι αυτο,
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ακολουθησε πολυ καλο ξεπλυμα με το πιεστικο για να φυγει η διαλυμενη μακα απο την ζαντα και το ελαστικο.
Το αποτελεσμα στις παρακατω φωτος,
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το αποτελεσμα με ικανοποιησε σε πολυ μεγαλο βαθμο δεδομενου της αρχικης καταστασης αλλα μια ελαφρια πικρη γευση μου εμεινε καθως σε ελαχιστα σημεια και συγκεκριμενα στον δακτυλιο,κεντρο της ζαντας,καποιες μουντσουρες/μικροσκουριες δεν αφαιρεθηκαν οσο και αν επεμεινα.Σε καποιες φωτος ισως ειναι και ορατα τα σημεια αυτα.
Ακολουθησε καθαρισμος της μπροστινης πλευρας της ζαντας και του ελαστικου οπου εκει σαφως ηταν πολυ ευκολοτερα τα πραγματα.Λιγο τριψιμο με βουρτσα της Vikan και πινελακια σε συνδυασμο με καθαριστικο ζαντων και καλο ξεπλυμα με το πιεστικο ωστε να λαμψουν.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Το ''πριν'' το ειδατε στις πρωτες φωτος/ποστ,τωρα ακολουθει στις επομενες το ''μετα'' με ολοκληρωμενη την διαδικασια καθαρισμου της ζαντας,
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Κατοπιν σκουπισα σχολαστικα την ζαντα με πετσετα Meg's water magnet καθως ο ηλιος ηταν δυνατος και το νερο τιγκα στα αλατα...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφου ολοκληρωθηκε ο καθαρισμος της ζαντας και του ελαστικου,επομενα βηματα ηταν η εφαρμογη πηλου,το σφραγισμα της επιφανειας με το Migliore Wheel Seal και η περιποιηση του ελαστικου για το τελικο αποτελεσμα.
Υστερα απο τοσο τριψιμο και χημικο που επεσε πιθανον καποιος να σκεφτει οτι ο πηλος μαλλον δεν θα εχει δυσκολο εργο αφου τα πολλα εφυγαν.Το ιδιο μου περασε και μενα απο το μυαλο στιγμιαια μεχρι να θυμηθω οτι ο πηλος κανει αλλη δουλεια στην επιφανεια και η δικη μου ζαντα δεν ειχε πυλοθει...ποτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ο πηλος ειναι Bilt Hamber soft και για λιπαντικο χρησιμοποιησα απλο απιονισμενο νερο.Περιττο να πω τις συνεχεις αλλαγες που εκανα σε κομματια πηλου...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Προσεξτε τις επικαθησεις που μαζευει ο πηλος,πολυ πραμα!
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Επεμενα μεχρι να εβλεπα αυτην την εικονα,πολλες οι εφαρμογες μεχρι να φθασω σε αυτη την εικονα.Εν προκειμενω,θα εκτιμουσα αφανταστα την εφαρμογη ενος επιθετικου πηλου που παρεπιπτωντος ...δεν ειχα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Πηλο εκανα και στην μπροστινη πλευρα της ζαντας με τις ακτινες αλλα ευτυχως και λογικο αλλωστε,ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα.
Σειρα ειχε το κερωμα της ζαντας με το Migliore Wheel Seal.Ευκολη εφαρμογη,υπεροχο αρωμα,ευκολη αφαιρεση,ομορφο οπτικα αποτελεσμα.Η εφαρμογη του εγινε με foam applicator.
Περασα πρωτα την μεσα μερια της ζαντας και αφησε την εξω για μετα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ειναι τοσο ελαιωδες χαρη στην υψηλη περιεκτικοτητα σε nuba(ανω του 25%)
που μικρη ποσοτητα στο applicator αρκει.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Απλωνετε ομορφα και ομοιομορφα ενω τα ελαια ειναι ορατα πανω στην επιφανεια δινοντας ετσι την δυνατοτητα να βλεπεις που υπαρχει κερι και που οχι.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τελικα και μην αντεχοντας αλλο το μαρτυριο του δαχτυλου,επελεξα να συνεχισω με ανεση με ενα κλασικο κιτρινο foam applicator αφου δοκιμαζοντας το ειδα οτι μπορω να κανω και με αυτο μια χαρα την δουλεια μου.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Συνεχισα μεχρι να τελειωσω ολη την ζαντα ενω οπου διαπιστωνα οτι δεν ειχα βαλει κερι,εβαζα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Σε καποιες απο τις επομενες φωτος ειναι ορατο το κερι πανω στην επιφανεια
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφου το αφησα λιγα λεπτα,ξεκινησα να το σκουπιζω με ενα πανακι mf.Το πανακι ''δαγκωνε''καλα αλλα αφαιρουσε χωρις προβλημα το κερι απο την επιφανεια.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και μετα συνεχισα και μπροστα το σκουπισμα του κεριου
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφου τελειωσα με το κερωμα της ζαντας συνεχισα με τη περιποιηση του ελαστικου.Σε ενα αφρωδες κομματι πλαστικου εβαλα το dressing το οποιο επελεξα να ειναι το Insta Finish super dress all ενα σιλικονουχο dressing με ομορφο(κατ'εμε) αποτελεσμα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Και συνεχισα μεχρι να τελειωσω ολο το ελαστικο με το αποτελεσμα των παρακατω φωτο,
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η γυαλαδα σε λαστιχο και ζαντα απο το κερι ειναι εμφανη ενω ειναι πολυ καθαρη...
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τελικες φωτο απο το αποτελεσμα,
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
και μερικες απο το beading του κεριου που μολις ειχε εφαρμοστει στην ζαντα.Το νερο το εριξα με ψεκαστηρι και εινα απιονισμενο.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ευχαριστω πολυ για την υπομονη σας και ελπιζω να σας ειναι ευχαριστο το θεμα και οχι κουραστικο,γιατι εκτος απο την λεπτομερια θελουμε και το Fun!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Eφυγε αρκετη βρωμια,δεν εγιναν ομως σε καμια περιπτωση σαν του Χρηστου.
Χρηστο,τα συγχαρητηρια μου,πολυ καλη και εξειδικευμενη δουλεια,ελπιζω να καθαρισες και τους θολους των τροχων.
Υ.Γ,Aυτα τα ισχυρα καθαριστικα δεν εχουν φοβο να ξεκολλησουν τα αντιβαρα των ζαντων;
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τους θόλους τους περιποιήθηκα αναλόγως την ίδια χρονική περίοδο,μαζί με τα επιμέρους συστήματα ανάρτησης,πέδησης κλπ.Θα ανεβάσω την εργασία αυτή σε νέο θέμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Μια ερώτηση. Επειδή έχουμε τις ίδιες ζάντες και όσο να ναι ο καθαρισμός τους είναι δύσκολος, οι δίκες έχουν κολλήσει πάνω διάφορα απομεινάρια από τα φρένα και με το πλύσιμο που κάνω δε φεύγουν, τι προτείνεις για κάτι τέτοιο; Ο καθαρισμός των ζαντών μου περιορίζετε προς το παρών στη χρήση πιεστικού, κοινού σαμπουάν αυτοκίνητου και βούρτσα.
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Τί να πω; Πραγματικά δεν πίστευα ότι θα καθόμουν να αφιερώσω έστω και 5-10 λεπτά και να διαβάσω ένα θέμα για τον καθαρισμό και κέρωμα της ζάντας, αλλά τελικά το έκανα και αυτό!
Είναι πραγματικά φοβερή δουλειά και αξίζει συγχαρητήρια! Τόσο φοβερή που το Ava του Νικήτα καπάκι μετά το δικό σου ποστάρισμα μου φάνηκε πολύ αστείο, που κι εγώ με ένα απλό σαμπουάν αυτοκινήτου κάνω τις ζάντες και βούρτσακι για μέσα στις ακτίνες μιας κι έχω κι εγώ τις Solitude...
(Φιλικά πάντα Νικήτα μου!)
Και πάλι μπράβο σου και να ξέρεις ότι μόνο κουραστικά δεν είναι τέτοια δημοσιεύματα-μαθήματα.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ευχαριστώ θοδωρή!Δυστυχώς η μάκα από τα τακάκια εισχωρεί βαθιά στο βερνίκι της ζάντας και έτσι είναι δύσκολη η αφαίρεσή των μαύρων μπιμπικιών που βλέπουμε πάνω σε αυτές.Αν τα μπιμπίκια αυτά βρίσκονται πολύ καιρό πάνω στο βερνίκι,τόσο δυκολότερα αφαιρούνται αφού εισχωρούν βαθύτερα και σκληραίνουν περισσότερο.Με μια καλή προετοιμασία πρίν το τελικό σφράγισμα(ένας από τους λόγους που το σφραγιστικό έχει ιδιαίτερη σημασία στην ζάντα είναι και αυτός),θα έχεις ικανοποιητικά αποτελέσματα με μεγάλο μέρος μαύρων στιγμάτων να αφαιρούνται εντελώς.Θα χρειαστεί deironing για να φύγει ο σίδηρος(τα μαύρα στίγματα είναι σίδηρος,ένα από τα υλικά που φτιάχνουν τα τακάκια),πηλό κατά προτίμηση μεσαίας επιθετικότητος για να έχει αποτέλεσμα,βούρτσες ζαντών και φυσικά καλό πλύσιμο με σαπουνόνερο.Το σχέδιο της ζάντας είναι δύσκολο τουλάχιστον για την εφαρμογή πηλού.thodoris έγραψε: Συγχαρητήρια! Εξαιρετική δουλεία! Όπως κατάλαβες με τα ποστ σου περί detailing μας βάζεις φωτιές για έξοδα.
Μια ερώτηση. Επειδή έχουμε τις ίδιες ζάντες και όσο να ναι ο καθαρισμός τους είναι δύσκολος, οι δίκες έχουν κολλήσει πάνω διάφορα απομεινάρια από τα φρένα και με το πλύσιμο που κάνω δε φεύγουν, τι προτείνεις για κάτι τέτοιο; Ο καθαρισμός των ζαντών μου περιορίζετε προς το παρών στη χρήση πιεστικού, κοινού σαμπουάν αυτοκίνητου και βούρτσα.
Πρίν λίγες ημέρες,έκανα deironizing τις ζάντες και μετά καθάρισα και σφράγισα με ένα πρόϊον 2 σε 1 της Wolfs Chemicals.Δείτε πως ''ματώνει'' η ζάντα,2-3 δευτερόλεπτα αφού την ψέκασα με το CarPro IronX deironizer.Αυτό που βλέπετε,το ΄βαθύ κόκκινο χρώμα,είναι σίδηρος.Οι ζάντες δεν έχουν παρά λίγους μήνες που αποσιδηρώθηκαν και βλέπετε τι βγαίνει.Φανταστείτε ζάντες που δεν έχουν ποτέ αποσιδηρωθεί.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Χρήστο να κάνω μία ερώτηση.
Όλα αυτά τα καθαριστικά τα οποία αναγκαστικά βρέχουν το λάστιχο, δεν προκαλούν κάποια φθορά στη γόμα; Το ρωτάω για τον λόγο ότι τα περισσότερα, μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι κάπως ισχυρά σε διεισδιτικότητα και θεωρώ ότι μπορεί να δημιουργούν φθορά, αν και από τις φωτογραφίες δεν διακρίνεται κατι τέτοιο.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δεν φθείρουν το ελαστικό τα συγκεκριμένα καθώς έχουν σχεδιαστεί για συγκεκριμένη χρήση.Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα αφήσουμε τα ελαστικά με τα χημικά πάνω τους να στεγνώσουν ή να μην τα ξεπλύνουμε καλά με άφθονο νερό.Αυτά που χρειάζονται προσοχή,είναι κάποια χημικά dressings που χρησιμοποιούνται για την προστασία και διατήρηση του ελαστικού.Μερικά δεν είναι τόσο ασφαλή καθώς περιέχουν δυνατούς παράγοντες οι οποίοι με την συχνή χρήση και σταδιακά σε βάθος χρόνου,ξηραίνουν και ''γερνούν'' τα πλαινά των ελαστικών.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Γελάδι
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Ναι...κι εγώ Eos έχω!
- Δημοσιεύσεις: 3480
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 37
Αλήθεια, μέχρι να υπολογίσεις το κόστος, σαν γενική παρατήρηση Χρήστο, θεωρείς ότι συμφέρει να ασχοληθεί κανείς με κάτι τέτοιο ως προς την οικονομική πλευρά του θέματος. Δηλαδή κερδίζει κάτι από το να το τρέχει σε καταστήματα;
Αντιλαμβάνομαι ότι η φροντίδα του εκάστοτε ιδιοκτήτη, δεν συγκρίνεται με ενός επαγγελματία, ούτε επίσης η "ικανοποίηση" που λαμβάνει κάποιος όταν δει το αποτέλεσμα που δημιούργησε ο ίδιος.
Δεν θέλω όμως να αναφερθώ σε αυτό. Εννοώ, εντελώς λογιστικά αν συμφέρει.
Αχ Μάνα! Γιατί δεν μ' έκανες κοπρίτη και υποφέρω;;;
Μήτσος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Για την ολοκληρωμένη περιποίηση των ζαντών θα χρειαστεί κανείς:
-Deinonizer
-clay bar/clay lube
-wheel cleaner
-brush
-mf towels
-applicator
-sealant
Προϊόντα:
-Wolf Chemicals Deironizer V3 Decon Gel - The Brake Duster 1lt-10.95euro
-Bilt–Hamber auto-clay medium 200g-14.95euro
-Angelwax Bilberry Wheel Cleaner 1lt-9.50euro
-Raceglace Universal Wheel Cleaning Brush-4.95euro
-Microfiber Madness Slogger mf towel-4.65euro
-Foam applicator-1.50euro
-FK1000P 56gr sealant-4.99euro
Σύνολο-51.49euro
Τα προϊόντα και οι τιμές είναι ενδεικτικά όπως και το κατάστημα χωρίς να υπάρχει πρόθεση διαφήμησης(Swell Store).Μια έρευνα αγοράς σε ελληνικά και ξένα ιντερνετικά καταστήματα μπορεί να προκύψει με διαφορετικά προϊόντα και τιμές.Οι παραπάνω τιμές πάντως και έχοντας μεγάλη εμπειρία από τέτοιες αγορές στα προϊόντα detailing,είτε από το εσωτερικό είτε από το εξωτερικό,πείθουν ώς άκρως συμφέρουσες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλά πλυντήρια αυτοκινήτων χρησιμοποιούν δυνατά APC,για να μην αναφέρω πως χρησιμοποιούν αποκλειστικά APC,όπως το SWAZ,χωρίς προηγουμένως να είναι διαλυμμένο ή αν είναι,είναι σε μικρή αναλογία πρός εκμετάλλευση του χρόνου και της αποτελεσματικότητος ακόμα και σε πολύ δύσκολες βρώμικες καταστάσεις.Επειδή τα APC είναι αλκαλικά,όπως και τα deagreasers, με κάποια να φθάνουν και το 14ph,θέλει προσοχή και πολύ καλό ξέπλυμα η περιοχή ενώ η προστασία που πιθανόν έχει η ζάντα,πάει περίπατο.Ξεθωριασμένες ζάντες,καμμένα και θολά βερνίκια ζαντών,ασπρίλες στο βερνίκι που δεν φεύγουν κλπ,είναι αποτελέσματα χρήσης δυνατών και undiluted APC.Με την ίδια προσοχή πρέπει να αντιμετωπίζονται και δυνατά wheel cleaners όπως το acid-based Meguiars Wheel Brightener(pH 5.0-5.5).
Επί την ευκαιρία,παραθέτω ένα όμορφο και ενημερωτικό pH πίνακα για να δούμε τα όξινα και αλκαλικά μεγέθη.Το απόλυτο μέγεθος είναι ph7(ουδέτερο),οποιοδήποτε κάτω ή πάνω από αυτό το νούμερο είναι όξινο ή αλκαλικό αντίστοιχα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Edit: Πάντως συμφώνα με τα λεγόμενα σου δε μπορούσα να φανταστώ ότι το APC μπορεί να προκαλέσει και ζημία
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Χρειάστηκα 3 ώρες για κάθε ζάντα-θόλο-φρένα-αναρτήσεις.
Συνολική εργασία 12 ωρών.Μετά από αυτό έγινα ''αλοιφή''! :bye:
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- andreas73
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lyrakisdimitris
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 149
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nuberlis
- Συντάκτης θέματος
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Όλη η διαδικασία έγινε χωρίς να αφαιρεθούν οι ζάντες αλλά μόνο τα καπάκια. Η συνολική διάρκεια ήταν περίπου 2,5 ώρες.
Αφού έχει καθαριστεί και σκουπιστεί η ζάντα ρίχνουμε άφθονο deironaizing. Σκοπός του είναι να αφαιρεθούν σχεδόν όλα τα υπολείμματα από τα τακάκια, κατά τη διάρκεια του ψεκασμού ρίχνουμε και στη πίσω πλευρά και το αφήνουμε 15 με 20 λεπτά να δρασει. Όσο περιμένουμε ρίχνουμε και μικροποσότητες για να μη στεγνώσει και θα δούμε τη ζάντα να ματώνει, όσο πιο πολύ γίνεται αυτό τόσο περισσότερα απομεινάρια από τακάκια έχει.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Η συνολική ποσότητα που χρησιμοποίησα είναι όσο η αρχή από το ταμπελακι. Στις επόμενους καθαρισμούς θα χρειαστεί λιγότερη.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Αφού ξεπλύνουμε ξεκινάμε τρίψιμο με τον πυλό. Για λιπαντικό χρησιμοποιούμαι νερό και όπου υπάρχουν ακόμα απομεινάρια χρησιμοποιούμαι deironaizing. Στη παρακάτω φωτογραφία ο πυλός μετά από 1,5 ζάντα τρίψιμο. Μετά από αυτό ο πυλός σχεδόν αχρηστεύτηκε και μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί μόνο για τις ζάντες.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τέλος αφού ξεπλύνουμε και σκουπίσουμε καλά περνάμε ένα χέρι κερί ή sealand. To συγκεκριμένο δεν είναι το καταλληλότερο αλλά θα κρατήσει για λίγο το αποτέλεσμα.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Τελικό αποτέλεσμα μετά τη χρήση του κεριού. Όπως φαίνεται έχει καθαρίσει η ζάντα και από τη πίσω πλευρά.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
To be continued... :whistle:
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Dionysis
- Senior Μέλος
-
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.