- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Επιλογή ελαστικών και ζαντών......
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Τώρα Βόλο είσαι ????geortrian έγραψε: τελικα σας ακουσα και εβαλα τα assymetric 2 (430ευρω 4βδομαδα του 2014)... κατεβηκα απο θεσσαλονικη βολο και μπορω να πω οτι πηγα πολυ καλα....καμια σχεση με πριν... ειδικα με βροχη...
Ευχαριστω πολυ.....
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
mdsars έγραψε:
Τώρα Βόλο είσαι ????geortrian έγραψε: τελικα σας ακουσα και εβαλα τα assymetric 2 (430ευρω 4βδομαδα του 2014)... κατεβηκα απο θεσσαλονικη βολο και μπορω να πω οτι πηγα πολυ καλα....καμια σχεση με πριν... ειδικα με βροχη...
Ευχαριστω πολυ.....
μεχρι και δευτερα πρωι βολο θα ειμαι... βολιωτης εισαι?
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vabatzis
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 6705
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Βαγγέλης - 1.4 TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- NEOS
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- united we stand divided we fall
- Δημοσιεύσεις: 12
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Ζάντες BBS CS5 μαύρες-ασημί, offset 46, 17x7,5 και λάστιχα Good Year Eagle F1 Assymetric 2 σε διάσταση 235/45/17 94Υ (έψαχνα Yokohama Advan Sport V105s αλλά δεν προβλέπεται παράδοση πριν τις 30/6/2014)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dragonfighter
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Προγραμματιστής
Γιάννης 1.4 TSI
Latest updates: Leather seats, Facelift conversion, Trailer, Official RVC, Official GPS Antenna, official MDI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- geortrian
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 147
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
dragonfighter έγραψε: Πολυ πέραση εχουν τα f1 τελευταία. Πλάκα πλάκα τα έχω ένα χρόνο τωρα και δεν έχω κανένα παράπονο, ίσως τα κάνω μπρος πισω για να κρατήσουν περισσότερο.
και μενα με ειπε να τα κανουμε μπρος πισω στα 20.000-25.000 χλμ αναλογα πως θα ειναι τα λαστιχα...
vw golf mk6 convertible 1.4 TSI 160PS
Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mdsars
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 1208
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
Σπύρος Black (soon to be something else than just black) EOS 2.0 TFSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- angelakis
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 203
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Οι 18" του r32 ειναι έξω απο κάθε λογική για το 1.6 ή θα μπορούσε να μπει με συγκεκριμένο προφίλ; Το ξέρω κάποιοι θα γελάτε αλλα τι να κάνουμε και εμείς με τα fsi;! Δικαίωμα στο όνειρο..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chrisalex
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
H ζωή αρχίζει στα 200!!! Vw Eos 1.6 fsi 115hp με 18άρες
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Ωραίες οι 16αρες και οι 17αρες αλλά και οι 18αρες έχουν άλλη χάρη!!!
R8 replica με bf goodrich ελαστικά 235/40/18 Τα συγκεκριμένα ελαστικά άν και 2ο όνομα στην αγορά ειναι πολύ φθηνότερα απο οποιαδήποτε 16αρια ή 17αρια πρωτοκλασσάτα πχ michelin gooyear κτλ κτλ. Ενδεικτικά σου αναφέρω οτι κόστιζαν 450€. Καθώς και τα cormoran beta2 που φοράω τώρα τα πήρα 420€!
[strike]Οι ζάντες της φωτογραφίας εαν τυχόν σε ενδιαφέρουν είναι προς πώληση![/strike] Εχουν Πουληθεί!!!
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Coo
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
Ένα προγραμματάκι μου βγάζει το 185/55/15 με απόκλιση +0.34%.
Δημήτρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikitas tsi
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 4442
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 165
Μετα απο αρκετη σκεψη διαπιστωνω τα εξης,φοραω απο τη πρωτη τοποθετηση τα pirelli p7 215/55/16 97W.
Ας ξεκινησουμε αναποδα,το W σημαινει οτι το λαστιχο θα λειτουργει απροβληματιστα ως τα 270 χλμ/ωρα πραγμα που το καθιστα ελαστικο για exotic supercars.
Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.
Aυτο εχει ως αποτελεσμα το λαστιχο να μη φτανει ποτε στη σωστη θερμοκρασια λειτουργιας του και να παραμενει σκληρο.
Θα βαλω το V ωστε να ζεσταινεται ευκολοτερα και σαν πιο μαλακο μεταφερει λιγοτερους κραδασμους στο τιμονι και στο αμαξωμα και φυσικα κραταει καλυτερα.
Το 97 σημαινει δεικτης βαρους ανα ροδα,δηλαδη 730 κιλα χ 4 = 2920 κιλα.
Τα λαστιχα μου δηλαδη θα δουλευουν απροβληματιστα με σχεδον 3 τονους βαρος οταν το αμαξωμα ζυγιζει 1500 κιλα συν τις αποσκευες συν επιβατες,δεν θα ξεπερασει τα 2200.
θα βαλω το 91 που σημαινει 615χ4=2460 κιλα
Για το τελος αφηνω τη διασταση,ο κατασκευαστης συνιστα και 205/55/16,δηλαδη δεν ειμαι εκτος προδιαγραφων.
Αυτο σημαινει σχεδον 5% λιγοτερο πελμα αρα και λιγοτερες τριβες συν οικονομια καυσιμου,καλυτερη αεροδυναμικη και λιγοτερος θορυβος.
Επιπλεον το πιο στενο λαστιχο στη βροχη και στον παγο εχει καλυτερη συμπεριφορα και πιο βελτιωμενο το φαινομενο της υδρολισθησης,κοινως πατιναζ,ενω δεν χανω το ''βυζι'' ωστε να βρισκω ζαντα στο παρκαρισμα.
Οσον αφορα το υψος,το 55 δηλαδη την ακτινα του,αυτη ειναι κατα 5.5mm πιο κοντο απο το 215/55/16.
Αυτο σημαινει λιγοτερο ψαρεμα στις αλλαγες πορειας,λιγοτερο ευπαθες στους πλαινους ανεμους,και πιο στοχευμενα μπασιματα σε στροφες.
Ακομη βελτιωνω το ground effect μου,δηλαδη την αποσταση απο το δρομο ως το πατωμα του αυτοκινητου.
Αυτο σημαινει οτι γινεται πιο σταθερο στις υψηλες ταχυτητες διοτι απο κατω περναει λιγοτερος αερας και περιοριζεται το φαινομενο της αεροδυναμικης ανωσης,κοινως να τεινει να ''ξεκολλησει'' το αμαξι στα πολλα.
Επισης σαν πιο στενο ειναι και ελαφρυτερο με αποτελεσμα να δουλευει καλυτερα η αναρτηση αφου εχει λιγοτερο μη αναρτωμενο βαρος,αλλα ''αναπνεει'' και ο κινητηρας αφου ο τροχος αποτελει μερος του.
Επειδη εχει και λιγο μικροτερη διαμετρο θα γεμιζουν οι ταχυτητες γρηγοροτερα.
Tο κοντερ δε,θα δειχνει πιο κοντα στα πραγματικα χιλιομετρα.
Οσον αφορα τη τιμη,τη τετραδα την αγοραζει κανεις με τουλαχιστον 200€ φθηνοτερα.
Καποιο ουσιαστικο ''κατα'' δεν βρηκα.
Ισως το οτι η μικροτερη διαμετρος θα αναγκαζει τη μηχανη να δουλευει λιγο πιο ψηλα.Αυτο το λιγο μεταφραζεται σε 30-40 σαλ/100 χλμ/ωρα αλλα το οφελος ειναι πολλαπλασιο.
Επισης καποιοι θα πουν οτι ειναι στενοτερο,να τους θυμησω οτι πολυ πιο δυνατα,βαρια και σπορ αυτοκινητα φορανε 205 διασταση αφου βγαινει και σε δεικτη ταχυτητας Υ.
Για την ωρα ειμαι στο ψαξιμο,ενα που εχω βρει ειναι αυτο και εχει πολυ καλη ετικετογραφηση.
www.panousakis.gr/el...l
Νikitas TSi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- LioMidiS
-
- Εκτός
- Senior Μέλος
-
- LioMidEOS
- Δημοσιεύσεις: 184
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 8
Αντώνης 1.4 ΤSi
o ΣφουγγαρΕΟS
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vandimos
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 29
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Θα ήθελα να παραθέσω κ εγώ την εμπειρία μου από την αναζήτηση ελαστικών στα μεγαλύτερα καταστήματα των νοτίων προαστίων (Πανουσάκης, Ζανιάς, Μπαχαράκης και 3-4 άλλα) :shy: σε περίπτωση που βοηθηθεί κάποιος.
Όσους ρώτησα από τους παραπάνω εμπόρους (δεν τους ρώτησα όλους) μου τόνισαν πως θα ήταν λάθος να αλλάξω την διάσταση σε 205 καθώς πέρα από το πλάτος που φυσικά δεν επηρεάζει ιδιαίτερα αλλάζει η αναλογία(55) με αποτέλεσμα να δείχνει εσφαλμένες μετρήσεις στο κοντέρ. Δεν γνωρίζω το πραγματικό νούμερο της απόκλισης.
Ανάμεσα από πολλά ελαστικά επέλεξα το Dunlop Sport Maxx rt για τους παρακάτω λόγους:
www.dunlop.eu/dunlop.../
Έχει ουσιαστικό MFS (rim protector) καθώς μια σύγκριση από κοντά με άλλα ελαστικά δείχνει αμέσως την διαφορά στην προστασία-σκληρότητα.
Ανταγωνιστική τιμή
Ποιότητα γόμας και εγγύηση 1 έτους με αντικατάσταση.
Σπορ εμφάνιση (είδα σε ένα ενοικιαζόμενο eos το 205 και μπορούσα εύκολα να διακρίνω πως είναι μικρότερο..)
Σχετικά με τον δείκτη Υ ο Πανουσάκης μου εξήγησε πως όσο πιο υψηλός δείκτης τόσο πιο υψηλές είναι και οι απαιτήσεις από το ελαστικό. Έτσι εκεί ο κατασκευαστής χρησιμοποιεί τα καλύτερα υλικά του γόμες τεχνολογία κλπ και κάνει ενισχύσεις ώστε να πετύχει το αποτέλεσμα.
Στην καθημερινή χρήση τώρα μπορώ να διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα ¨προθέρμανσης¨ του ελαστικού αντίθετα είναι πολύ άμεσο-αθόρυβο και σου δίνει αυτοπεποίθηση στο φρενάρισμα. Σε συνθήκες πίστας δεν μπορώ να γνωρίζω ωστόσο στα tyrereviews διάβασα πως είναι ένα μαλακό λάστιχο που φθείρετε σχετικά γρήγορα στο track με καλό κράτημα.
Σε γενικές γραμμές πάντος όλα τα ελαστικά Α κατηγορίας έχουν πολύ αξιοπρεπείς επιδόσεις και υπάρχουν πάρα πολές αξιόλογες επιλογές.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Corbil
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Μέλος
-
- Έχω & EOS πάμε μια βόλτα?
- Δημοσιεύσεις: 6445
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 112
E(r)OS ανίκατε μάχαν
Πάνος BLACK 1.6 FSI
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
Εγω πχ δε θα πήγαινα ούτε σε 225/45/17 γιατί πιστεύω οτι για τα δεδομένα μου θα είναι λίγο χειρότερο στο θεμα σπινιαρισματος 1η-2α ακομα και με ζεστό λάστιχο.
Οσο για το θεμα μαρκας τα goodyear σε 235/45/17 Υ μετά απο σχεδόν 6 μήνες με έχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημενο σε όλες τις συνθηκες
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thodoris
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- Δημοσιεύσεις: 1887
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
1,4 TSI 2?? PS
Powered by Revo Technik, APR Carbonio Intake, Θεόφιλος Exhaust 63,5mm & GFB DV+ T9355, I/C S3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- giorgosbarkas
-
- Αποσυνδεμένος
- Senior Μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.